بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۱ بهترین نرم افزار خدمات مشتری برای تجارت در سال ۲۰۲۴ (مقایسه شده)

برنامه آموزشی خدمات مشتری موثر باید شامل چه چیزی باشد

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال بهترین نرم افزار خدمات مشتری برای کسب و کار خود هستید؟

استفاده از نرم افزار خدمات مشتری مناسب می تواند گردش کار پشتیبانی مشتری شما را ساده کند و به شما در ایجاد روابط بهتر با مشتری کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، برخی از بهترین نرم افزارهای خدمات مشتری را که می توانید در کنار سایت وردپرس خود استفاده کنید، به صورت دستی انتخاب کرده ایم. ما از این ابزارها در مشاغل مختلف خود برای کمک به ارائه پشتیبانی عالی از مشتری استفاده می کنیم.

چرا از نرم افزار خدمات مشتری استفاده کنیم؟

نرم افزار خدمات مشتری ارائه یک تجربه عالی به مشتری را برای کسب و کار شما آسان می کند. این منجر به بهبود حفظ مشتری می شود که به معنای درآمد بیشتر برای کسب و کار شما در دراز مدت است.

همانطور که وب سایت وردپرس یا فروشگاه آنلاین شما رشد می کند، حفظ رضایت مشتری بسیار دشوار است، اما نرم افزار خدمات مشتری این کار را آسان می کند.

از آنجایی که مشتریان موفقیت شما را به ارمغان می آورند یا شکست می دهند، سرمایه گذاری در پشته نرم افزار پشتیبانی مناسب می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد.

بهترین نرم افزار خدمات مشتری:

  • شما را قادر می سازد تا یک تجربه پشتیبانی سریعتر و سازگارتر ارائه دهید
  • به شما امکان می دهد اطلاعات و اطلاعات مشتری را برای بهبود کسب و کار خود جمع آوری کنید
  • به شما این امکان را می دهد تا با رشد کسب و کارتان، پشتیبانی مشتری خود را به راحتی افزایش دهید
  • به شما کمک می کند تیم خدمات مشتری کارآمدتری بسازید

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برترین نرم افزار پشتیبانی مشتری که می توانید همراه با وب سایت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید، بیندازیم .

۱. Groove HQ

Groove یک نرم افزار خدمات مشتری رتبه اول است که برنامه های مقرون به صرفه را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی های قدرتمندی برای ارائه پشتیبانی سریع و شخصی به مشتریان شما است.

با Groove، می‌توانید مکالمات ایمیل، اجتماعی و چت زنده را از یک صندوق ورودی مشترک مدیریت کنید. این امر سازماندهی، اولویت بندی و حل سریع درخواست های مشتری را آسان می کند.

صندوق ورودی بصری با تکالیف مکالمه، یادداشت‌های داخلی، ذکر @، اعلان‌ها و تشخیص برخورد برای جلوگیری از پاسخ‌های مضاعف همراه است.

برای صرفه جویی در زمان و ساده کردن گردش کار خود، Groove اتوماسیون ها و قوانین هوشمند را ارائه می دهد. بیش از ۵۰ الگوی اتوماسیون برای مسیریابی خودکار مکالمات، پاسخ‌های خودکار، طبقه‌بندی مکالمه، SLA و تشدید و غیره وجود دارد.

ابزارهای هوش مصنوعی نیز وجود دارد که می‌تواند پاسخ‌های مشتری خاص را با یک کلیک به پاسخ‌های فوری قابل استفاده مجدد تبدیل کند و خلاصه‌ای از مکالمات طولانی را برای ارجاع آسان ایجاد کند.

شما می توانید از ویژگی قوی چت زنده Groove برای تعامل با مشتریان در هر صفحه از سایت خود استفاده کنید. حتی دارای ربات‌های عامل شلوغی است که به مشتریان خوش آمد می‌گوید و آدرس ایمیل آن‌ها را در صورتی که نماینده فوراً در دسترس نیست، جمع‌آوری می‌کند.

همچنین می توانید به راحتی یک پایگاه دانش ایجاد کنید تا به مشتریان اجازه دهید ۲۴/۷ به خودشان کمک کنند، که این امر درخواست های پشتیبانی را کاهش می دهد.

علاوه بر این، Groove گزارش های قابل فهمی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند موفقیت تیم خود را پیگیری کنید. این گزارش‌ها شامل معیارهای مهمی مانند وضوح کل، میانگین زمان تفکیک، میزان شادی و موارد دیگر است.

Groove به طور یکپارچه با برنامه های مورد علاقه شما مانند Slack، Facebook Messenger، Instagram، HubSpot ، Salesforce و Shopify ادغام می شود .

قیمت گذاری: یک طرح استاندارد مقرون به صرفه از ۱۲ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. این شامل ۵ صندوق ورودی ایمیل، چت زنده و موارد دیگر است. اگر بیش از ۵ عضو تیم دارید، می توانید به طرح Premium ارتقا دهید که از ۲۰ دلار در ماه شروع می شود.

۲. به پیشاهنگ کمک کنید

Help Scout یکی از بهترین ابزارهای همه کاره پشتیبانی مشتری است. تقریباً با تمام ویژگی هایی که برای ساده کردن فرآیندهای پشتیبانی مشتری خود نیاز دارید، بسته بندی شده است.

این به شما امکان می دهد به سادگی پشتیبانی ایمیل و چت خود را از یک ابزار واحد مدیریت کنید. این به مشتریان شما امکان می دهد از جایی که راحت ترین احساس را دارند با شما تماس بگیرند و تیم شما می تواند از یک صف پشتیبانی کار کند.

تیم پشتیبانی مشتری شما می‌تواند پاسخ‌های ذخیره‌شده را ایجاد کند، بنابراین می‌توانند به سرعت به سؤالات رایج پاسخ دهند و در زمان صرفه‌جویی کنند.

یک ویژگی پایگاه دانش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد مرکز راهنمایی خود را بسازید. این امر باعث می شود تا مشتریان شما به راحتی پاسخ های مورد نیاز خود را پیدا کنند و در عین حال تعداد درخواست های پشتیبانی را کاهش دهند.

علاوه بر این، می‌توانید Help Scout را به یک افزونه مبتنی بر دانش کامل مانند Heroic KB متصل کنید . این به شما امکان می‌دهد مقالات راهنمای پیشنهادی را در صندوق‌های پستی Help Scout ببینید.

Help Scout همچنین داده ها و معیارهای گزارش دقیقی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به سرعت یک نمای کلی از آنچه کار می کند و جایی که تیم شما می تواند بهبود یابد را دریافت کنید. گزارش ردیابی زمان آن‌ها به شما کمک می‌کند ببینید که نمایندگان شما بیشترین زمان را در کجا می‌گذرانند، بنابراین می‌توانید گردش‌های کاری محصول خود را برای بهبود زمان تا وضوح بهبود ببخشید.

برای صاحبان مشاغلی که می خواهند کانال های پشتیبانی بیشتری اضافه کنند، یک ویژگی چت زنده در دسترس است. این نرم افزار به اندازه سایر نرم افزارهای چت زنده پیشرو در بازار قدرتمند نیست، اما می تواند راه حل خوبی برای بسیاری از مشاغل باشد.

ویژگی چت زنده Help Scout که با نام Beacon نیز شناخته می‌شود، دارای یک ویژگی پاسخ خودکار است که مقالاتی را به کاربران شما توصیه می‌کند. اگر آنها نتوانند پاسخی پیدا کنند، می توانند به سرعت با تیم شما چت کنند.

به علاوه، بیش از ۴۰ ادغام با ابزارهایی که کسب و کار شما از آنها استفاده می کند، مانند Slack ، HubSpot، Google Apps ، WooCommerce و غیره وجود دارد .

قیمت گذاری: یک طرح اولیه از ۲۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. این ۲ صندوق پستی، چت زنده و موارد دیگر را فراهم می کند. تیم های بزرگتر می توانند طرح پلاس را انتخاب کنند که از ۴۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

۳. گفتگوی زنده

LiveChat بهترین نرم افزار چت زنده در بازار امروز است . این بسیار منعطف و دارای ویژگی های غنی است، به علاوه یک افزونه وردپرس وجود دارد که ادغام با وب سایت شما را آسان می کند.

استفاده از برنامه های LiveChat بسیار آسان است و در دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت کار می کنند. بنابراین، برای دسترسی به مرکز خدمات مشتری خود نیازی به ورود به وردپرس ندارید.

می‌توانید LiveChat را طوری تنظیم کنید که در ساعات تعطیلی تیمتان کار کند تا درخواست‌های چت زنده مستقیماً به سیستم مدیریت بلیط پشتیبانی شما ارسال شود.

توجه: ما از LiveChat در تمام مشاغل تجارت الکترونیک خود برای پشتیبانی از کارکنان پیش فروش خود استفاده می کنیم. گزینه های سفارشی سازی آنها تطبیق پنجره چت را با برند شرکت ما آسان می کند.

یکی از ویژگی های برجسته این سرویس سرعت است. پنجره چت بسیار سریعتر بارگیری می شود، تجربه کاربری بهتری دارد و در هر دستگاهی کار می کند. بسیاری دیگر از ارائه دهندگان چت زنده نمی توانند با این مورد مطابقت داشته باشند.

وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری می شود، سرعت ضروری است و این ابزار می درخشد.

تقریباً با تمام خدمات بازاریابی که از قبل استفاده می‌کنید، مانند Google Analytics ، HelpDesk و HubSpot، ادغام می‌شود.

ابزارهای اضافی زیادی برای بالا بردن کیفیت پشتیبانی پیدا خواهید کرد، مانند ردیابی بازدیدکنندگان، API هوشمند که با پایگاه دانش شما ادغام می شود، و چت فعال.

چیزی که ما کاملاً در مورد چت زنده دوست داریم این است که آنها بر تبدیل فروش تمرکز می کنند. آنها دارای ردیابی تبدیل داخلی هستند و ابزارهای اضافی برای کمک به شما برای دریافت سرنخ / فروش بیشتر دارند.

قیمت گذاری: طرح های مختلفی برای همه اندازه های کسب و کار پیدا خواهید کرد. طرح شروع از ۲۰ دلار برای هر نماینده در ماه برای یک برنامه سالانه یا ۲۴ دلار در ماه شروع می شود. هر طرح دارای یک آزمایش رایگان ۱۴ روزه برای آزمایش سرویس است.

۴. Nextiva

Nextiva بهترین ارائه دهنده خدمات تلفن تجاری در بازار امروز است . آنها همچنین یک CRM خدمات مشتری را ارائه می دهند که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.

این پشتیبانی چند کاناله از جمله ایمیل، تلفن، چت زنده، رسانه های اجتماعی و پیام کوتاه را ارائه می دهد . می توانید داده های مشتری را از هر منبعی در یک داشبورد مشاهده کنید.

به علاوه، بدون توجه به اینکه مشتریان شما چگونه به شما مراجعه می کنند، می توانید از یک مکان به سوالات پاسخ دهید.

اگر از سایر سرویس‌های Nextiva مانند VoIP تجاری Nextiva یا Sales CRM استفاده می‌کنید ، آن‌ها می‌توانند فوراً یکپارچه شوند.

ویژگی‌های دیگری مانند مسیریابی تماس، پایگاه دانش سلف سرویس، پاسخ‌های آماده و یک برنامه تلفن همراه را خواهید یافت.

تعداد زیادی ویژگی قدرتمند دیگر برای کمک به تیم پشتیبانی تلفن شما نیز وجود دارد، مانند انتقال تماس، مسیریابی تماس، احوالپرسی سفارشی، تجزیه و تحلیل تماس، شماره تلفن کسب و کار مجازی و موارد دیگر.

Nextiva یک پلت فرم عالی برای کسب و کارهای کوچک و همچنین مراکز تماس بزرگ است که به دنبال راه حلی قابل تنظیم برای کمک به خودکارسازی مرکز تماس فروش و پشتیبانی خود هستند.

قیمت گذاری: برنامه ها از ۱۸.۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود. اگر می خواهید از SMS و ادغام های اضافی پشتیبانی کنید، برنامه حرفه ای از ۲۲.۹۵ دلار در ماه شروع می شود.

۵. ChatBot.com

ChatBot.com بهترین نرم افزار چت بات در بازار امروز است . این کار برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، باز کردن قدرت چت ربات‌های هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتریان را آسان می‌کند.

ایجاد چت ربات خدمات مشتری با رابط کشیدن و رها کردن کار آسانی نیست.

همچنین می توانید از یکی از قالب های از پیش ساخته شده آنها که به طور خاص برای صنعت شما ایجاد شده است استفاده کنید. می توانید از این الگوهای مکالمه برای توسعه ربات چت منحصر به فرد خود بر اساس سؤالات و سناریوهای رایج استفاده کنید.

در گذشته ساخت چت بات بسیار سخت بود اما این ابزار کار را بسیار آسان می کند.

افزودن ربات چت به گردش کار خدمات مشتری می تواند سیستم پشتیبانی مشتری شما را موثرتر کند.

ربات چت شما می‌تواند درخواست‌های ساده را مدیریت کند و از کاربران سؤالات اولیه بپرسد، سپس این را برای پاسخ دقیق‌تر به تیم خود ارسال کنید.

توجه: ما از ChatBot.com در چندین تجارت SaaS خود استفاده می کنیم. این به ما امکان می‌دهد بخشی از سؤالات پیش‌فروش خود را خودکار کنیم، در حالی که درخواست‌های پشتیبانی خود را در صورت نیاز به تیم‌های پشتیبانی زنده خود ارسال می‌کنیم.

ChatBot همچنین به راحتی با وردپرس و WooCommerce ادغام می شود . به‌علاوه، با نرم‌افزار چت زنده انتخابی شما، همراه با ده‌ها برنامه محبوب دیگر ادغام می‌شود.

قیمت: طرح شروع ۵۲ دلار در ماه است و حداکثر ۱۰۰۰ چت در ماه به شما می دهد. قیمت و تعداد چت ها از اینجا افزایش می یابد. هر طرحی دارای یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه است، بنابراین می توانید ببینید که آیا برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر.

۶. صندوق ورودی قهرمانانه

Heroic Inbox بهترین افزونه خدمات مشتری برای سایت های وردپرسی است. این به شما امکان می دهد تمام ایمیل های مشتری و بلیط های پشتیبانی خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

تنظیم آن بسیار آسان است. به سادگی افزونه را نصب کنید، هر حساب ایمیل Gmail یا G Suite را پیوند دهید و آماده کار هستید.

می توانید هر تعداد صندوق ورودی را که می خواهید در یک مکان اضافه و مدیریت کنید. به عنوان مثال، می توانید صندوق ورودی برای فروش، خدمات مشتری، پشتیبانی، مشارکت و موارد دیگر داشته باشید.

همچنین می‌توانید صندوق‌های ورودی و پیام‌های خاصی را به اعضای تیم مناسب اختصاص دهید، یادداشت‌هایی را به مکالماتی اضافه کنید که فقط برای تیم شما قابل مشاهده است، و داده‌های مهم مشتری را در نوار کناری در طول مکالمات مشاهده کنید.

علاوه بر این، با پاسخ‌های ذخیره‌شده، رسید خواندن، تشخیص برخورد، پاسخ‌دهنده خودکار، تاریخچه بلیط و موارد دیگر همراه است.

Heroic Inbox برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​که می‌خواهند تمام ایمیل‌های مشتریان خود را به‌جای یک پلتفرم شخص ثالث مستقیماً در وب‌سایت خود مدیریت کنند، مناسب است.

قیمت: صندوق ورودی قهرمانانه ۱۹۹ دلار در سال برای ۱ وب سایت هزینه دارد. هیچ محدودیتی برای هر کاربر وجود ندارد و می توانید صندوق ورودی و مکالمه نامحدودی داشته باشید که در مقایسه با سایر راه حل های خدمات مشتری هزینه ها را کاهش می دهد.

همچنین Heroic Bundle، که شامل پلاگین Heroic KB است ، با قیمت ۲۹۹.۵ دلار در سال وجود دارد. این به شما امکان می دهد به راحتی یک پایگاه دانش ایجاد کنید، که می تواند تعداد بلیط های پشتیبانی دریافتی را کاهش دهد.

۷. Freshdesk

Freshdesk یکی دیگر از راه حل های بسیار محبوب خدمات مشتری است. این مملو از ویژگی هایی است در حالی که هنوز بصری و آسان برای استفاده است.

این یک ابزار همه کاره است و می تواند همه کانال های پشتیبانی شما را در یک مکان گرد هم آورد. پشتیبانی چت زنده، ربات‌های گفتگو، پیام‌رسانی مدرن، پشتیبانی همه‌کاناله، ویژگی‌های اتوماسیون و موارد دیگر را خواهید یافت.

سیستم فروش بلیط دارای ویژگی هایی مانند صندوق ورودی تیم برای همکاری سریع و آسان و حل مشکلات است. همچنین می توانید وظایف پشتیبانی را بر اساس در دسترس بودن اعضای تیم مسیریابی کنید.

داده های گزارش دهی فراوانی برای کمک به اصلاح خدمات پشتیبانی خود در چندین کانال، از جمله رسانه های اجتماعی، پیدا خواهید کرد .

بسیاری از ابزارهای خود خدمات مشتری اضافی مانند ربات چت، ویجت راهنما، پشتیبانی انجمن و موارد دیگر وجود دارد.

برای صاحبان کسب‌وکار و استارت‌آپ‌های با بودجه، نسخه رایگان این ابزار که حداکثر ۱۰ نماینده را پشتیبانی می‌کند، در دسترس است. با این حال، فقط عملکرد پایه بلیط و دانش را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: نسخه اصلی نرم افزار میز کمک از ۱۵ دلار برای هر نماینده در ماه شروع می شود. طرح‌های همه‌کانال کامل از ۷۹ دلار در صورت‌حساب سالانه یا ۹۵ دلار در صورت‌حساب ماهانه شروع می‌شوند.

توجه: ما در گذشته برای تعداد کمی از مشاغل خود از Freshdesk استفاده کرده ایم، اما با گذشت زمان همه چیز را به Help Scout تغییر داده ایم، بنابراین می توانیم فرآیندهای خود را متمرکز کنیم.

۸. HelpDesk.com

HelpDesk یک نرم افزار پشتیبانی مشتری برای استفاده بسیار آسان است. رابط کاربری فوق العاده تمیز و شهودی است.

این می تواند به شما و تیم شما کمک کند تا بلیط ها را به سادگی مدیریت کنید. می‌توانید ایمیل‌ها، درخواست‌های مشتری از فرم‌های تماس و موارد دیگر را در یک مکان مدیریت کنید.

به علاوه، ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای تهیه بلیط، مرتب‌سازی و برچسب‌گذاری برای اولویت‌بندی موارد مهم وجود دارد.

ویژگی‌های همکاری تیمی به شما امکان می‌دهد چندین صندوق پستی ایجاد کنید، یادداشت‌های خصوصی را به رشته‌های بلیط اضافه کنید و گروه‌های عامل ایجاد کنید.

ویژگی‌های اتوماسیون در دسترس هستند، مانند پاسخ‌های آماده، تکالیف خودکار و گردش کار کاملاً خودکار.

همچنین می‌توانید HelpDesk را با LiveChat ادغام کنید، بنابراین می‌توانید بلیط‌های پشتیبانی را حل کنید و در چت از یک برنامه با مشتریان صحبت کنید.

فراتر از آن، ادغام های مختلف دیگری مانند Slack، Zapier، HubSpot، Salesforce و موارد دیگر وجود دارد که می توانید برای بهبود گردش کار خود از آنها استفاده کنید.

قیمت: طرح تیم ۲۹ دلار به ازای هر نماینده در ماه است و شامل چندین صندوق پستی، گزارش‌های سیستم بلیط، اشتراک‌گذاری صفحه و موارد دیگر است. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه برای آزمایش این سرویس برای شما وجود دارد.

۹. HubSpot

HubSpot به صاحبان مشاغل کوچک طیف گسترده ای از ابزارها را برای رشد و بهبود تعاملات مشتری ارائه می دهد. آنها یکی از بهترین CRM ها را برای مشاغل کوچک دارند و یک راه حل نرم افزاری عالی برای پشتیبانی مشتری ارائه می دهند.

نرم افزار پشتیبانی یک راه حل همه کاره است و دارای هزاران ابزار مختلف است. برای پیگیری درخواست‌های پشتیبانی طولانی‌مدت، نرم‌افزار میز راهنمایی و یک سیستم فروش بلیط پیدا خواهید کرد.

همچنین یک نرم افزار پایه دانش برای کمک به مشتریان شما برای حل سریع مشکلاتشان وجود دارد.

علاوه بر این، قابلیت چت زنده و ربات چت برای ارتباط بلادرنگ با مشتریان شما وجود دارد.

طرح رایگان برای همیشه رایگان است و تمام ویژگی هایی را که برای کمک به کارکنان پشتیبانی مشتری خود نیاز دارید، دارد.

به علاوه، همه چیز با HubSpot CRM ادغام می شود ، بنابراین اگر قبلاً از نرم افزار CRM برای مدیریت روابط با مشتری استفاده می کنید، شروع به استفاده از این نرم افزار آسان است.

قیمت گذاری: طرح سطح ورودی برای همیشه رایگان است. برنامه Starter از ۴۵ دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی به ابزارهای اتوماسیون بیشتر و پشتیبانی از یک تیم بزرگتر را می دهد.

۱۰. WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که توسط بیش از ۶ میلیون وب سایت استفاده می شود. این افزونه نه تنها مبتدی‌ترین افزونه است، بلکه بسیار قدرتمند و مملو از ویژگی‌ها است.

می‌توانید از سازنده کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک فرم تماس برای کاربران خود برای ارسال درخواست پشتیبانی استفاده کنید.

نسخه رایگان دارای ویژگی های اولیه فرم تماس است، از جمله فیلدهای اصلی فرم، حفاظت از هرزنامه، اعلان های ایمیل و موارد دیگر.

نسخه حرفه ای این ویژگی ها را گسترش می دهد و آن را به ابزاری مفیدتر برای خدمات مشتری تبدیل می کند. می‌توانید فرم‌هایی با منطق شرطی، موقعیت جغرافیایی ، رها کردن فرم و موارد دیگر ایجاد کنید.

شما می توانید تمام فرم های ارسالی خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید و مدیریت درخواست ها را آسان می کند. حتی می‌توانید این درخواست‌ها را برای عضو مناسب تیم مسئول پشتیبانی ارسال کنید.

همچنین اعلان فرم فوری وجود دارد، که وقتی کاربر فرمی را ارسال می کند، به طور خودکار برای شما ایمیل می شود. می توانید انتخاب کنید که به خود یا کل تیم خود اطلاع دهید.

افزونه گزارش سفر کاربر به شما این امکان را می دهد که ببینید بازدیدکنندگان قبل از ارسال درخواست در سایت شما چه کرده اند. این می تواند به شما کمک کند مشکل آنها را سریعتر حل کنید و ببینید کجا گیج شده اند.

WPForms به شما امکان می دهد فرم های خود را با بیش از ۳۰۰۰ نرم افزار ادغام دیگر از جمله اکثر ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ، نرم افزار مدیریت پروژه، میز خدمات، منابع انسانی ( نرم افزار منابع انسانی ) و غیره متصل کنید. این کار به شما کمک می کند تا گردش کار خود را ساده کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

قیمت گذاری: برای ایجاد فرم ساده، طرح پایه از ۴۹.۵۰ دلار در سال شروع می شود، با این حال، برای دسترسی به ادغام های پیشرفته، گزارش های سفر کاربر و موارد دیگر، برنامه Pro 199.50 دلار در سال است.

۱۱. سست

Slack یک ابزار ارتباطی و همکاری تیمی محبوب برای تیم های راه دور، مشاغل و وبلاگ نویسان است. با این حال، همچنین می تواند به عنوان یک راه حل مدیریت خدمات مشتری و کانال پشتیبانی منحصر به فرد مورد استفاده قرار گیرد.

این می تواند راهی عالی برای ارائه پشتیبانی VIP برای مشتریان و مشتریان سازمانی شما باشد. این یک محیط بسیار باز و مشارکتی را فراهم می کند، که می تواند به شما کمک کند مشکل را به سرعت حل کنید و در پروژه های بزرگ به جلو بروید.

توجه: ما پشتیبانی VIP را از طریق کانال‌های Slack خصوصی ارائه می‌کنیم و پشتیبانی سازمانی را به همین ترتیب دریافت می‌کنیم. این یکی از موثرترین ابزارهای ارتباط از راه دور است.

با ادغام های مختلف موجود، می توانید این ابزار را با نرم افزار پشتیبانی دیگری در این لیست نیز جفت کنید. می‌توانید مشکلات تیم پشتیبانی را در Slack رها کنید تا اعضای تیم به راحتی با هم همکاری کنند.

همچنین می‌توانید Slack را با وردپرس ادغام کنید تا اعلان‌های وب‌سایت مانند ورودی‌های فرم را مستقیماً در Slack دریافت کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه ادغام Slack با وردپرس را ببینید .

یک ویژگی جستجوی پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی برای یافتن سریع اسناد و مکالمات گذشته وجود دارد. شما همچنین می توانید اعضای تیم را از بخش های مختلف در یک مکان بیاورید.

از همه مهمتر، بسیار مقرون به صرفه است. می توانید برای مشتریان و مشتریان مهم خود کانال های ارتباطی ایجاد کنید و آنها را به عنوان مهمان اضافه کنید که کاملا رایگان است.

قیمت گذاری: طرح رایگان باید برای اکثر مشاغل کافی باشد. طرح Pro 7.25 دلار در ماه است و همکاری خارجی امن تری را ارائه می دهد. مشاغلی که به امنیت ارتباطات پیشرفته نیاز دارند، می توانند طرح کسب و کار را با ۱۲.۵۰ دلار در ماه انتخاب کنند.

نرم افزار سهم بازار امکانات قدرت شخصی سازی هزینه های اولیه و جانبی پشتیبانی بهترین کاربرد نمره 
Groove HQ ۷% خوب خوب متوسط خوب پشتیبانی مشتری ۱۴
Help Scout ۶% خوب خوب متوسط عالی ارتباط با مشتری ۱۵
LiveChat ۸% عالی عالی بالا خوب پشتیبانی آنلاین ۱۸
Nextiva ۵% خوب متوسط متوسط متوسط کاربرد اداری ۱۲
ChatBot.com ۴% عالی عالی بالا عالی پشتیبانی بات ۱۹
Heroic Inbox ۳% خوب متوسط متوسط متوسط ارتباطات داخلی ۱۱
Freshdesk ۹% خوب متوسط متوسط خوب پشتیبانی مشتری ۱۴
HelpDesk ۵% خوب متوسط متوسط متوسط پشتیبانی آنلاین ۱۳
HubSpot ۱۰% عالی عالی بالا عالی بازاریابی ۱۷
WPForms ۴% خوب خوب متوسط متوسط فرم های تماس ۱۱
Slack ۸% عالی عالی بالا عالی ارتباطات داخلی ۱۸

بهترین نرم افزار خدمات مشتری (انتخاب متخصص) چیست؟

به نظر متخصص ما، چندین سرویس وجود دارد که می توانند برای بهترین عنوان نرم افزار پشتیبانی مشتری واجد شرایط باشند، اما کاملاً به نیاز شما بستگی دارد.

اگر به بهترین نرم افزار پشتیبانی ایمیل نیاز دارید، Groove بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است.

آیا یک ابزار چت زنده برای ارائه پشتیبانی فوری مشتری می خواهید؟ سپس LiveChat بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال یک سیستم تلفن پشتیبانی مشتری با ویژگی های افزونه مانند چت زنده هستید، Nextiva عالی است.

ایده پشتیبانی از چت زنده را دوست دارید، اما آیا ترجیح می دهید با یک چت بات خودکار شوید؟ سپس ChatBot.com یک انتخاب عالی است.

اگر به دنبال یک افزونه Help Desk برای مدیریت تمام ایمیل های مشتریان خود مستقیماً از سایت وردپرس خود هستید، Heroic Inbox بهترین گزینه است.

اگر قصد دارید فقط یک نرم افزار خدمات مشتری را برای پشتیبانی از کسب و کار خود انتخاب کنید، توصیه می کنیم از Groove استفاده کنید .

علاوه بر ابزارهای ایمیل برجسته، می‌توانید چت زنده اضافه کنید، یک پایگاه دانش ایجاد کنید، به‌علاوه با ابزارهای محبوبی مانند Slack، Facebook Messenger و موارد دیگر ادغام کنید.

جدا از برترین نرم افزارهای خدمات مشتری در لیست ما، ما به سایر ارائه دهندگان مانند Zendesk، Salesforce، Zoho Desk، LiveAgent و غیره نیز نگاه کردیم.

با این حال، ما تصمیم گرفتیم آنها را لیست نکنیم، بنابراین می توانید از فلج انتخاب جلوگیری کنید و به سرعت بهترین نرم افزار خدمات مشتری را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین نرم افزار خدمات مشتری را برای کسب و کار خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین ابزارهای سئو برای افزایش ترافیک خود و انتخاب های متخصص ما از افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت های تجاری را ببینید.

و بخوانید: 

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

یک پاسخ

  1. تجزیه و تحلیل راه‌حل‌های نرم‌افزار برتر خدمات مشتری · ۱. Richpanel · ۲. Zendesk · ۳. Help Scout · ۴. Zoho Desk · ۵. Salesforce Service Cloud · ۶.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *