بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۰ بهترین نرم افزار Help Desk برای مشاغل کوچک ۲۰۲۴ (مقایسه شده)

مصاحبه های شغلی ویدئویی استخدام یاور یا مانع

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال بهترین نرم افزار میز کمک برای کسب و کار خود هستید؟

استفاده از نرم افزار Help Desk می تواند به شما در بهبود گردش کار پشتیبانی مشتری، مدیریت بهتر درخواست ها و بهبود روابط با مشتری کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، ما برخی از بهترین نرم افزارهای میز راهنمایی را که می توانید در کنار سایت وردپرس خود استفاده کنید، به صورت دستی انتخاب کرده ایم. ما از این ابزارها در مشاغل مختلف خود برای کمک به ارائه یک تجربه عالی برای مشتری استفاده می کنیم.

چرا از نرم افزار Help Desk استفاده کنیم؟

نرم افزار Help Desk مدیریت درخواست های پشتیبانی مشتری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شما آسان می کند.

این منجر به مشتریان شادتر و بهبود حفظ مشتری می شود، که به معنای پول بیشتر برای کسب و کار شما در دراز مدت است.

وقتی تازه شروع به کار آنلاین کرده‌اید، مدیریت تمام درخواست‌های پشتیبانی مشتری خودتان از طریق آدرس ایمیل کسب‌وکارتان آسان است .

اما همانطور که وب سایت وردپرس شما به رشد خود ادامه می دهد، حفظ همان کیفیت پشتیبانی مشتری می تواند چالش برانگیز باشد.

استفاده از نرم‌افزار میز کمک در کسب‌وکار شما می‌تواند کیفیت تعامل با مشتری را بالا ببرد و به شما مزیت رقابتی در فضای خود بدهد.

بهترین نرم افزار Help Desk:

  • به شما کمک می کند تا با رشد کسب و کارتان، پشتیبانی مشتری خود را افزایش دهید
  • پیگیری درخواست های پشتیبانی در چندین کانال را آسان می کند
  • به شما امکان می دهد پروفایل های دقیق مشتری ایجاد کنید و کاربران خود را بهتر درک کنید
  • زمان پاسخگویی پشتیبانی و روابط با مشتری را به راحتی بهبود می بخشد

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای میز کمک بیندازیم که می توانید برای کمک به رشد وب سایت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید .

۱. Groove HQ

Groove یک پلتفرم میز راهنمایی با رتبه برتر شماره ۱ است که مقرون به صرفه و استفاده آسان است. این همه ویژگی های کلیدی مورد نیاز برای ارائه پشتیبانی سریع و شخصی به مشتریان خود را ارائه می دهد.

صندوق ورودی به اشتراک گذاشته شده بصری به شما اجازه می دهد تا به راحتی درخواست های مشتریان را از طریق ایمیل، چت زنده و کانال های اجتماعی مانند فیس بوک مسنجر و اینستاگرام مدیریت کنید.

برای بهبود همکاری تیمی، ویژگی‌های مفیدی مانند تکالیف مکالمه، یادداشت‌های داخلی خصوصی، تشخیص برخورد، @نام‌گذاری، اعلان‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

Groove بیش از ۵۰ الگو و قانون اتوماسیون را برای ساده کردن فرآیندهای درخواست مشتری شما ارائه می دهد. اتوماسیون‌هایی برای پاسخ‌های خودکار، مسیریابی مکالمه، طبقه‌بندی مکالمه، مدیریت SLA و موارد دیگر وجود دارد.

برای صرفه جویی در زمان بیشتر، می توانید از ویژگی های هوش مصنوعی هوشمند مانند کمک پاسخ، ایجاد پاسخ فوری با هوش مصنوعی، خلاصه مکالمات هوش مصنوعی و توضیحات مکالمه استفاده کنید.

ویژگی قدرتمند چت زنده Groove به شما این امکان را می دهد که با مشتریان از هر صفحه از سایت خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید. ویجت چت زنده کاملاً قابل تنظیم است و با ربات‌های عامل مشغول برای مدیریت مکالمات در مواقعی که در دسترس نیستید ارائه می‌شود.

به علاوه، شما به راحتی می توانید یک پایگاه دانش سلف سرویس ایجاد کنید که مشتریان شما می توانند ۲۴ ساعته از آن استفاده کنند، که به کاهش درخواست های پشتیبانی کمک می کند.

Groove همچنین شامل گزارش‌های خوانا است که به شما کمک می‌کند موفقیت تیم پشتیبانی مشتری خود را پیگیری کنید. این شامل معیارهای مهمی مانند میانگین زمان اولین پاسخ، میانگین نرخ وضوح، وضوح کل، میزان شادی و موارد دیگر است.

علاوه بر این، Groove به طور یکپارچه با برنامه‌ها و ابزارهای دیگر مانند Slack ، HubSpot ، Salesforce و GitHub ادغام می‌شود .

قیمت گذاری: طرح استاندارد از ۱۲ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود و شامل ۵ کانال، ۵ صندوق ورودی ایمیل، چت زنده و موارد دیگر است. همچنین یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان وجود دارد، بدون نیاز به کارت اعتباری.

۲. کمک به پیشاهنگ

Help Scout یکی از بهترین نرم افزارهای میز کمک همه کاره در بازار است. تقریباً تمام ویژگی‌هایی را که برای ساده‌سازی میز کمک و فرآیند پشتیبانی مشتری نیاز دارید، دارد.

این می تواند به شما کمک کند تمام درخواست های پشتیبانی چت و ایمیل خود را از یک مکان مدیریت کنید. به این ترتیب، مشتریان شما می توانند با استفاده از روشی که ترجیح می دهند ارتباط برقرار کنند و تیم پشتیبانی شما می تواند درخواست ها را از یک صف مدیریت کند.

می‌توانید با ایجاد پاسخ‌های ذخیره‌شده، درخواست‌های پشتیبانی را افزایش دهید، بنابراین تیم شما می‌تواند فوراً به سؤالات رایج پاسخ دهد.

یک ویژگی پایه دانش داخلی وجود دارد، بنابراین می توانید مرکز راهنمایی خود را بسازید. این تعداد کل درخواست های پشتیبانی را کاهش می دهد زیرا کاربران شما می توانند راه حل هایی برای مشکلات خود بیابند.

همچنین با پلاگین های مبتنی بر دانش کامل مانند Heroic KB ادغام می شود . این یک پانل اضافی به رابط Help Scout اضافه می کند که پایگاه دانش شما را با استفاده از برچسب های مکالمه فعلی جستجو می کند.

همچنین داده‌های گزارش‌دهی عمیق را پیدا خواهید کرد، بنابراین می‌توانید ببینید تیم شما در کجا عملکرد عالی دارد و چه چیزی باید بهبود یابد.

گزارش ردیابی زمان به شما امکان می دهد ببینید تیم پشتیبانی شما بیشترین زمان را در کجا می گذراند، بنابراین می توانید گردش کار محصول خود را بهبود بخشید.

اگر می‌خواهید یک کانال پشتیبانی اضافی اضافه کنید، یک ویژگی چت زنده، که به عنوان Beacon نیز شناخته می‌شود، در دسترس است.

مقالاتی را برای کمک به حل مشکلات کاربران شما توصیه می کند. اگر راه حلی پیدا نکردند، می توانند با تیم شما چت کنند.

قیمت گذاری: طرح پایه از ۲۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود و شامل ۳ صندوق پستی، چت زنده و موارد دیگر است. اگر تیم بزرگتری دارید، طرح پلاس از ۴۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

۳. HelpDesk.com

HelpDesk یک ابزار میز راهنمایی و نرم افزار فروش بلیط بسیار آسان است. این یک راه بسیار شهودی و ساده برای نگه داشتن همه پیام های خود در یک مکان است.

هر درخواستی از فرم‌های تماس ، ایمیل‌های دریافتی، چت زنده و موارد دیگر به یک داشبورد می‌آید و یک بلیط ایجاد می‌شود.

ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای تهیه بلیط، مرتب‌سازی و برچسب‌گذاری وجود دارد، بنابراین می‌توانید مهم‌ترین پیام‌ها را اولویت‌بندی کنید.

به‌علاوه، ابزارهای مفیدی برای همکاری تیمی مانند صندوق‌های پستی متعدد، گروه‌های نماینده و یادداشت‌های خصوصی برای بلیط‌های پشتیبانی وجود دارد تا به کل تیم پشتیبانی شما کمک کند مؤثرتر شوند.

می‌توانید از ویژگی‌های اتوماسیون مانند تکالیف خودکار، پاسخ‌های آماده، و گردش‌های کاری خودکار سفارشی برای بهینه‌سازی زمان پاسخ خود استفاده کنید.

کسانی که میزهای راهنمای فناوری اطلاعات را اجرا می کنند می توانند از ویژگی های تیم های خدمات تخصصی فناوری اطلاعات برای ایجاد گروه هایی از عوامل پشتیبانی مسئول بخش های خاصی مانند اشتراک ها، فرآیند ثبت نام، کاربران نهایی و موارد دیگر استفاده کنند.

حتی می‌توانید یک میز پشتیبانی فناوری اطلاعات برای تیم‌های داخلی ایجاد کنید تا به کارمندان کمک کنید تا نرم‌افزار و فرآیندهای شما را سریع‌تر کنند.

همچنین یک ادغام با LiveChat وجود دارد ، بنابراین می‌توانید بلیط‌های میز راهنمایی را مدیریت کنید و مشکلات مشتریان را در چت زنده در یک مکان حل کنید.

یکپارچه‌سازی‌های اضافی مانند HubSpot، Salesforce، Zapier، Slack و موارد دیگر را خواهید یافت که می‌توانید برای بهبود گردش کار پشتیبانی خود از آنها استفاده کنید.

قیمت گذاری: برای تیم ها، قیمت گذاری از ۲۹ دلار برای هر نماینده در ماه شروع می شود و شامل سیستم بلیط، تاریخچه چت ۶۰ روزه و موارد دیگر می شود.

۴. صندوق ورودی قهرمانانه

Heroic Inbox بهترین میز راهنمایی و افزونه پشتیبانی مشتری برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد تمام ایمیل های خود را مدیریت کنید و بلیط های پشتیبانی را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

می‌توانید صندوق‌های ورودی نامحدود را در یک مکان مرکزی مانند فروش، خدمات مشتری ، پشتیبانی، مشارکت و غیره اضافه کنید. به علاوه، می‌توانید مکالمات نامحدودی در هر صندوق ورودی داشته باشید که در مقایسه با راه‌حل‌های دیگر هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

Heroic Inbox کار کردن با یکدیگر را برای اعضای تیم شما آسان می کند. به عنوان مثال، می توانید دسترسی به صندوق ورودی و پیام های خاص را به افراد مناسب اختصاص دهید.

همچنین می توانید یادداشت هایی را به مکالماتی اضافه کنید که فقط برای تیم شما قابل مشاهده است، که برای به اشتراک گذاری اطلاعات و هماهنگی پاسخ ها عالی است.

علاوه بر این، این افزونه تمام داده‌های مشتری شما، از جمله مکالمات قبلی را به نوار کناری می‌کشد تا در حین ارائه پشتیبانی، تمام اطلاعات کلیدی مورد نیاز خود را داشته باشید.

راه اندازی صندوق ورودی قهرمانی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، هر حساب ایمیل Gmail یا G Suite را با چند کلیک پیوند دهید و آماده کار هستید.

سایر ویژگی های مهم عبارتند از پاسخگوی خودکار، رسید خواندن، تاریخچه بلیط، پاسخ های ذخیره شده برای استاندارد کردن پاسخ ها و صرفه جویی در وقت در کارهای تکراری و موارد دیگر.

قیمت: صندوق ورودی قهرمانانه ۱۹۹ دلار در سال برای استفاده در ۱ وب سایت هزینه دارد. بنابراین، بر خلاف بسیاری از راه حل های میز کمک دیگر در این لیست، هیچ محدودیت یا قیمت گذاری برای هر کاربر وجود ندارد.

یا، می توانید Heroic Bundle را با ۲۹۹.۵۰ دلار در سال دریافت کنید. همچنین شامل Heroic KB است که به شما امکان می‌دهد یک پایگاه دانش ایجاد کنید تا تعداد بلیط‌های پشتیبانی دریافتی را کاهش دهید.

۵. HubSpot

HubSpot طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت مشتری را برای کمک به بهبود رضایت و روابط مشتری به صاحبان مشاغل ارائه می دهد.

این شامل نرم‌افزار میز راهنمای آسان و سیستم فروش بلیط برای پیگیری درخواست‌های طولانی مدت خدمات مشتری است.

آنها یکی از بهترین CRM ها را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند که به راحتی با نرم افزار مدیریت خدمات مشتری ادغام می شود.

نرم افزار میز خدمات و سیستم فروش بلیط همه درخواست های پشتیبانی شما را در یک داشبورد سازماندهی می کند که کل تیم شما می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

می توانید معیارهای مهم پشتیبانی مانند حجم بلیط، زمان پاسخگویی نماینده و موارد دیگر را پیگیری کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید آیا به اهداف خود می رسید و به توافقات سطح خدمات مشتری (SLA) خود می رسید یا خیر.

ویژگی‌های اضافی مانند نرم‌افزار پایگاه دانش برای کمک به مشتریان خود برای حل مشکلات خود و مسیریابی و اتوماسیون برای کمک به صرفه‌جویی در وقت خود خواهید یافت.

بعلاوه، قابلیت چت زنده و چت بات به صورت دسته‌ای نیز وجود دارد، بنابراین می‌توانید در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

قیمت: یک طرح رایگان برای همه کاربران وجود دارد. برنامه های پولی از ۴۵ دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی به ابزارهای اتوماسیون اضافی و پشتیبانی از اعضای تیم بیشتری را می دهد.

۶. Freshdesk

Freshdesk یکی دیگر از گزینه‌های محبوب میز کمک مبتنی بر ابر برای مشاغل است. این بسیار کاربر پسند است، در حالی که هنوز هم بسیاری از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد.

سیستم میز کمک یک صندوق ورودی مشترک برای همکاری آسان و سریع تیمی، تشدید و مدیریت مشکلات دارد. حتی می توانید وظایف را بر اساس در دسترس بودن اعضای تیم مسیریابی کنید.

فراتر از ویژگی‌های میز راهنمایی، ربات‌های گفتگو ، چت زنده، پیام‌رسانی مدرن، ویژگی‌های اتوماسیون، پشتیبانی همه‌کاناله و موارد دیگر را خواهید یافت .

گزارش‌ها و داده‌ها تعبیه شده است، بنابراین می‌توانید فرآیندهای پشتیبانی خود را از طریق چندین کانال ارتباطی اصلاح کنید. حتی می‌توانید از یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی برای تبدیل پیام‌ها و نام‌های تجاری به تیکت و پاسخگویی استفاده کنید.

همچنین شامل ابزارهای مختلفی برای کمک به ایجاد پورتال خود سرویس خود مانند پشتیبانی انجمن، ایجاد سؤالات متداول ، ویجت راهنما و موارد دیگر است.

قیمت: نسخه اصلی نرم افزار از ۱۵ دلار در ماه شروع می شود. در حالی که برنامه‌های پشتیبانی کامل همه‌کانال از ۷۹ دلار در ماه شروع می‌شوند که صورت‌حساب سالیانه را دریافت می‌کنند.

یک نسخه رایگان از نرم افزار پشتیبانی وجود دارد که حداکثر ۱۰ عامل را پشتیبانی می کند. اما، این فقط شامل بلیط و ویژگی های پایگاه دانش است.

۷. Nextiva

Nextiva بهترین سرویس تلفن تجاری برای مشاغل کوچک است . فراتر از پشتیبانی تلفنی، آنها یک راه حل کامل پشتیبانی چند کاناله را ارائه می دهند.

راه حل یکپارچه میز کمک به شما امکان می دهد در بسیاری از کانال های مختلف از یک برنامه واحد از جمله تلفن، ایمیل و پیام های تیمی ارتباط برقرار کنید .

مهم نیست که مشتریان شما از کجا به شما مراجعه می کنند، می توانید از یک مکان پاسخ دهید.

استفاده از سیستم مدیریت بلیط ساده است و می توانید اولویت ها را تعیین کنید، یادآوری ارسال کنید، به تیم خود پیام دهید و موارد دیگر.

اگر از سایر سرویس‌های Nextiva مانند VoIP تجاری Nextiva یا CRM فروش استفاده می‌کنید ، آن‌ها فوراً یکپارچه می‌شوند.

ویژگی‌های مفید دیگری مانند مسیریابی تماس، پاسخ‌های آماده، برنامه تلفن همراه، و پایگاه دانش سلف سرویس را خواهید یافت .

انواع ویژگی های قدرتمند برای کمک به تیم پشتیبانی تلفن شما وجود دارد، از جمله، ارسال تماس، احوالپرسی سفارشی، شماره تلفن کسب و کار مجازی ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر.

Nextiva برای صاحبان مشاغل کوچک و همچنین مراکز تماس بزرگی که می خواهند فروش و پشتیبانی مشتری را خودکار کنند عالی عمل می کند.

قیمت: Nextiva از ۱۴.۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود. اگر می خواهید از SMS و ادغام های بیشتر پشتیبانی کنید، برنامه حرفه ای از ۲۰.۹۵ دلار در ماه شروع می شود.

۸. گفتگوی زنده

LiveChat بهترین نرم افزار چت زنده در بازار است . این به شما امکان می دهد به سرعت پشتیبانی چت زنده را به وب سایت خود اضافه کنید تا بتوانید فوراً به درخواست های مشتری پاسخ دهید.

استفاده از برنامه های LiveChat آسان است و روی دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت در سراسر Android و iOS کار می کنند. بنابراین، تیم پشتیبانی شما می تواند بدون ورود به داشبورد وردپرس به درخواست ها پاسخ دهد.

به علاوه، یک افزونه وردپرس وجود دارد که ادغام با وب سایت شما را آسان می کند.

می‌توانید LiveChat را طوری تنظیم کنید که در ساعات غیر کاری شما کار کند، بنابراین تمام درخواست‌های چت زنده مستقیماً به سیستم مدیریت میز کمک شما می‌رود.

ما از LiveChat در تمام مشاغل تجارت الکترونیک خود برای پشتیبانی از کارکنان پیش فروش خود استفاده می کنیم.

سفارشی کردن پنجره چت برای مطابقت با برند وب سایت شما بسیار آسان است.

یکی از ویژگی های فوق العاده این ابزار سرعت آن است. پنجره چت سریعتر از سایر ارائه دهندگان بارگیری می شود و در هر دستگاهی کار می کند.

به راحتی با سایر ابزارهای پشتیبانی مشتری و بازاریابی که از قبل استفاده می‌کنید، مانند HelpDesk، HubSpot و Google Analytics ادغام می‌شود .

همچنین ابزارهای پشتیبانی دیگری را برای کمک به بهبود کیفیت پشتیبانی خود پیدا خواهید کرد، مانند ردیابی بازدیدکنندگان، یک API هوشمند که با پایگاه دانش شما ادغام می‌شود و موارد دیگر.

قیمت گذاری: برنامه هایی برای مشاغل در هر اندازه وجود دارد. طرح شروع از ۲۰ دلار به ازای هر نماینده در هر ماه با پرداخت سالانه شروع می شود. به علاوه، یک آزمایش رایگان ۱۴ روزه برای آزمایش این سرویس وجود دارد.

۹. Chatbot.com

Chatbot.com بهترین نرم افزار چت بات هوش مصنوعی در بازار امروز است . این ابزار ایجاد چت ربات هوش مصنوعی و بهبود خدمات مشتریان را برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها آسان می کند.

می توانید از سازنده کشیدن و رها کردن برای ایجاد سریع یک ربات چت پشتیبانی مشتری استفاده کنید.

همچنین کتابخانه ای از قالب های خاص صنعت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اینها به شما کمک می کند ربات چت منحصر به فرد خود را بر اساس سؤالات و سناریوهای کاربر توسعه دهید.

به راحتی با وردپرس و ووکامرس ادغام می شود . به علاوه، چت زنده و نرم افزار خدمات مشتری انتخابی شما.

ما از ChatBot.com در چندین کسب و کار SaaS خود برای رسیدگی به سوالات پیش فروش و ارسال کاربران به تیم پشتیبانی زنده خود در صورت لزوم استفاده می کنیم.

این فرآیند می تواند گردش کار خدمات مشتری شما را موثرتر کند و زمان را برای کارکنان پشتیبانی شما آزاد کند.

قیمت گذاری: از ۵۲ دلار در ماه شروع می شود که سالانه برای حداکثر ۱۰۰۰ چت ماهانه صورتحساب می شود و از آنجا افزایش می یابد.

یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه در هر طرح گنجانده شده است، بنابراین می توانید ببینید آیا ربات های چت برای کسب و کار شما کار می کنند یا خیر.

۱۰. WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که توسط بیش از ۶ میلیون وب سایت استفاده می شود. این مملو از ویژگی‌ها است، در حالی که استفاده از آن بسیار آسان است.

ما از WPForms در اینجا در ایوسی و در تمام وب‌سایت‌های دیگرمان استفاده می‌کنیم.

می‌توانید از سازنده کشیدن و رها کردن برای ایجاد سریع فرم پشتیبانی مشتری استفاده کنید تا کاربران شما بتوانند درخواست پشتیبانی را به تیم شما ارسال کنند.

نسخه رایگان این افزونه به شما امکان می دهد یک فرم تماس اولیه بسازید و شامل محافظت از هرزنامه، اعلان های ایمیل و موارد دیگر می شود.

نسخه حرفه ای افزونه این ویژگی ها را حتی بیشتر کرده و آن را به یک ابزار میز خدمات مفید تبدیل می کند. این به شما امکان می دهد فرم های پیشرفته تری را با منطق شرطی، عملکرد کنار گذاشتن فرم، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر ایجاد کنید.

هر فرم ارسالی مستقیماً به داشبورد وردپرس شما می رود، بنابراین می توانید به سرعت به سؤالات مشتری پاسخ دهید. همچنین می‌توانید اعلان‌های فرم فوری را تنظیم کنید که وقتی کاربر فرمی را ارسال می‌کند، به‌طور خودکار برای شما ایمیل ارسال می‌کند.

می توانید به خود یا اعضای تیم خود که مسئول پشتیبانی مشتری هستند اطلاع دهید.

همچنین یک افزونه سفر کاربر وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از ارسال فرم، ببینید بازدیدکننده شما در وب سایت شما چه کرده است. این کار باعث می‌شود تا ببینید کاربر شما کجا گیر کرده است، بنابراین می‌توانید سریع‌تر مشکل او را حل کنید.

به علاوه، بیش از ۳۰۰۰ نرم افزار مختلف از جمله میز خدمات، نرم افزار منابع انسانی ، ابزارهای مدیریت پروژه، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و موارد دیگر وجود دارد .

قیمت گذاری: طرح پایه از ۴۹.۵۰ دلار در سال شروع می شود و دارای ویژگی هایی برای ایجاد فرم ساده است. اما، برای دسترسی به گزارش‌های سفر کاربر، ادغام‌های پیشرفته و موارد دیگر، برنامه Pro 199.50 دلار در سال است.

بهترین نرم افزار Help Desk (انتخاب متخصص) چیست؟

به نظر متخصص ما، چندین راه حل مختلف نرم افزار Help Desk وجود دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

اگر به دنبال بهترین میز کمک ایمیل هستید که تمام کانال های پشتیبانی مشتری شما را گرد هم می آورد، Groove HQ بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است.

اگر به یک ابزار میز کمک همه در یک عالی نیاز دارید که کاملاً با LiveChat ادغام شود ، HelpDesk عالی است.

اگر می‌خواهید یک پلاگین میز راهنمایی برای مدیریت تمام بلیط‌های پشتیبانی خود مستقیماً از داشبورد وردپرس داشته باشید، ما Heroic Inbox را توصیه می‌کنیم .

اگر می‌خواهید یک میز کمک مشتری که شامل یک سیستم تلفن تجاری نیز باشد، Nextiva یک انتخاب عالی است.

صرف نظر از اینکه از کدام نرم افزار میز راهنمایی استفاده می کنید، می خواهید از WPForms استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند پیام را از وب سایت خود به نرم افزار میز راهنمایی مناسب ارسال کنید.

جدا از برترین نرم‌افزار میز کمک در لیست ما، ما به ارائه‌دهندگان دیگری مانند Zoho Desk، Jira Service Management، LiveAgent، FreshService، HappyFox، Zendesk و غیره نگاه کردیم.

با این حال، ما تصمیم گرفتیم آنها را فهرست نکنیم تا به شما در جلوگیری از فلج انتخاب کمک کند، بنابراین می توانید به سرعت بهترین نرم افزار میز کمک را برای نیازهای تجاری خود پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین نرم افزار میز راهنمایی را برای کسب و کار خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب های ما از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک و راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین نرم افزار طراحی وب سایت را ببینید .

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *