بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۸ بهترین برنامه CRM برای مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۴ (با گزینه های رایگان)

نرم افزار رایگان و متن باز CRM برای مشاغل کوچک

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا بهترین نرم افزار CRM را برای مشاغل کوچک مقایسه می کنید؟ نرم افزار CRM به شما کمک می کند روابط با مشتری را مدیریت کنید، فروش را افزایش دهید، سرنخ ها را مدیریت کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

با توجه به نقش مهمی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در موفقیت کسب و کار شما ایفا می کند، بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد صنعت به درستی تحقیق کنید و ارائه دهندگان برتر CRM را با هم مقایسه کنید.

در این مقاله از ایوسی، ما انتخاب تخصصی خود را از بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک به شما نشان خواهیم داد. ما نرم افزار CRM محبوب را از نظر ویژگی ها با هم مقایسه می کنیم و مزایا و معایب آن را به شما کمک می کنیم تا بهترین پلتفرم را انتخاب کنید.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم‌افزار CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند داده‌های مشتری را مدیریت کنید و خدمات مشتری را در سراسر کسب‌وکارتان ارائه دهید.

اکثر کسب و کارها برای رسیدگی به جزئیات تماس مشتریان و مشتریان احتمالی خود به یک مدیر تماس نیاز دارند. در مراحل اولیه اکثر شرکت ها، این کار معمولاً به صورت دستی از طریق صفحات گسترده یا ابزارهای مدیریت تماس ساده انجام می شود.

با این حال، با رشد کسب و کار شما، این فرآیندها ناکارآمد می شوند و اگر مشکل را به اندازه کافی سریع حل نکنید، می تواند منجر به از دست دادن قابل توجهی در فرصت ها و فروش شود.

نرم افزار CRM با ذخیره تمام جنبه های روابط با مشتری در یک پایگاه داده و دسترسی آسان به آن به حل مشکل کمک می کند. این به تیم های بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز تمام داده ها را در اختیار داشته باشند.

نرم افزار CRM در افزایش فروش، ایجاد روابط با مشتری و ارائه خدمات شگفت انگیز به مشتریان بسیار مفید است . مشتریان شما خدمات شخصی تر، توجه تر و بسیار کارآمدتر دریافت می کنند.

هنگام انتخاب نرم افزار CRM به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که شرکت‌های مختلف نرم‌افزار CRM در آنجا وجود دارند، تصمیم‌گیری برای کسب‌وکارهای کوچک سخت می‌شود که بهترین CRM برای نیازهایشان کدام است.

در اینجا چند نکته سریع برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کار شما آورده شده است:

۱. سهولت استفاده

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که ۶۷٪ از مشاغل سهولت استفاده را به عنوان مهمترین ویژگی نرم افزار CRM خود می دانند. شما و تیمتان هر روز چندین ساعت از آن استفاده خواهید کرد. اگر استفاده از CRM آسان نباشد، به اهداف تجاری شما دست نخواهد یافت.

۲. ابر و موبایل

در سال ۲۰۰۸، کمتر از ۱۲ درصد از نرم افزارهای CRM در فضای ابری اجرا می شدند. امروزه ۸۷ درصد از CRM ها نرم افزارهای مبتنی بر ابر هستند. ادغام با سایر برنامه‌ها و سرویس‌ها امن‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر است.

مطالعه دیگری توسط Nucleus Research نشان داد که ۶۵ درصد از شرکت هایی که از CRM سازگار با موبایل استفاده می کنند از اهداف فروش خود فراتر رفته اند. این بدان معناست که شما می خواهید به دنبال نرم افزار CRM باشید که سازگار با موبایل باشد.

این باعث می شود تیم های شما راحت به اهداف خود برسند. مشتریان شما پاسخ‌های سریع‌تری دریافت می‌کنند و مجبور نیستند ساعت‌ها منتظر بمانند تا پاسخ‌های سریع دریافت کنند.

۳. فهرستی از ویژگی ها بسازید

شما باید لیستی از ویژگی هایی که در نرم افزار CRM خود نیاز دارید تهیه کنید. اگر نمی توانید فوراً به همه ویژگی ها فکر کنید، نگران نباشید. این تمرین به شما ایده می دهد که چه چیزی برای کسب و کار شما مناسب است.

نرم افزار CRM فقط یک دفترچه آدرس اطلاعات تماس مشتریان شما نیست. آنها مفید هستند زیرا در بازاریابی، فروش و تولید سرنخ شما ادغام می شوند.

آنها به شما کمک می کنند تا تمام جنبه های سفر مشتری را با کسب و کار خود با جزئیات عالی مدیریت کنید. شما باید ببینید که چگونه می توانید نرم افزار CRM خاص را با فرآیندهای تجاری و فعالیت های فروش موجود خود ادغام کنید.

۴. ادغام

بسیاری از نرم افزارهای مدرن CRM دارای ویژگی های زیادی هستند. با این حال، همچنان باید آنها را وادار به کار با سایر برنامه‌ها کنید، مانند وب‌سایت وردپرس ، نرم‌افزار تولید سرنخ، سرویس بازاریابی ایمیل ، سرویس ایمیل تجاری، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر. مطمئن شوید که نرم افزار CRM شما از این ادغام ها پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت عضویت یا فروشگاه آنلاین دارید ، به CRM خود نیاز دارید تا با پلاگین عضویت یا پلت فرم تجارت الکترونیک خود ادغام شود.

اینها فقط برخی از الزامات بسیار اساسی هستند که می خواهید آنها را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید قیمت‌گذاری، امکان افزودن کاربران و بخش‌ها، امنیت، رعایت GDPR و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به برترین نرم افزارهای CRM در بازار و نحوه انطباق آنها با این معیارها بیندازیم.

۱. HubSpot

HubSpot بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک است که به دنبال راه حلی مقرون به صرفه برای شروع هستند. این برنامه های رایگان برای مراکز CRM، بازاریابی، فروش و خدمات خود ارائه می دهد.

HubSpot CRM رایگان با کاربران نامحدود و مخاطبین نامحدود ارائه می شود. همچنین برای همیشه رایگان است.

با این حال، بسیاری از ویژگی ها در طرح رایگان محدود یا در دسترس نیستند. برای دسترسی به ویژگی‌های قدرتمند، باید به یکی از برنامه‌های پولی آن‌ها در زیر مجموعه Growth ارتقا دهید.

استفاده از HubSpot بسیار آسان است و می توانید مراکز بازاریابی، فروش و خدمات را به نرم افزار CRM خود متصل کنید. این ابزار طیف گسترده ای از ابزارها را برای مدیریت موثر سفر مشتری در اختیار شما قرار می دهد.

با یک رابط کاربری آسان، نمای پرنده ای از کل خط لوله فروش خود در داشبورد خود دریافت می کنید. می توانید گزارش های دقیق، تمام فعالیت های تماس، فعالیت های فروش و عملکرد کاربر/تیم را مشاهده کنید.

HubSpot مجموعه ای جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد، از جمله برنامه های تلفن همراه برای iPhone و Android، مدیر تماس، الگوهای ایمیل، اعلان های بلادرنگ، تماس های تلفنی، ردیابی ایمیل ، زمان بندی و موارد دیگر.

یکپارچه سازی برای نرم افزار CRM بسیار مهم است. HubSpot با بیش از ۳۰۰ برنامه و سرویس، از جمله وردپرس، خدمات بازاریابی ایمیل برتر ، نرم افزار تولید سرنخ مانند OptinMonster و بسیاری دیگر، ادغام می شود.

قیمت: HubSpot پلت فرم اصلی CRM را به صورت رایگان ارائه می دهد. برای ویژگی‌های بیشتر، می‌توانید به برنامه‌های پولی آن‌ها برای مراکز بازاریابی، فروش و خدمات ارتقا دهید یا به مجموعه CRM ارتقا دهید، که از ۱۸ دلار در ماه شروع می‌شود و شامل ۲ کاربر است.

۲. FunnelKit Automations

FunnelKit Automations یک موتور قدرتمند CRM و اتوماسیون بازاریابی برای WooCommerce است . این مملو از ویژگی هایی است که به فروشگاه آنلاین شما کمک می کند تا ارزش سفارش بالاتری داشته باشد و فروش مجدد داشته باشد.

با FunnelKit Automations، می توانید تمام جزئیات مشتریان خود را با نمای تماس ۳۶۰ درجه مشاهده کنید. این شامل نام، ایمیل، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، برچسب‌ها، فهرست‌ها و داده‌های فیلد سفارشی است.

همچنین می‌توانید کل تاریخچه خرید آن‌ها، از جمله سفارش‌های ثبت‌شده، اقلام خریداری‌شده، کوپن‌های استفاده شده و موارد دیگر را ببینید.

جدا از CRM، FunnelKit Automations به شما این امکان را می دهد که به راحتی توالی ایمیل و پیامک خودکار ایجاد کنید تا روابط خود را تقویت کنید و فروش را افزایش دهید.

با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن و گردش‌های کاری از پیش ساخته شده، می‌توانید به سرعت کمپین‌های شخصی‌سازی شده را برای بازیابی سبد خرید رها شده، کوپن‌های سفارش بعدی ، اعلان‌های ردیابی محموله، یادآوری‌های تمدید اشتراک و موارد دیگر راه‌اندازی کنید.

علاوه بر این، FunnelKit Automations دارای ویژگی‌هایی مانند تجزیه و تحلیل دقیق، ردیابی درآمد، تقسیم‌بندی مخاطب، سفر تماس، تست A/B و ادغام یکپارچه با برنامه‌ها و افزونه‌های محبوب است.

قیمت گذاری: FunnelKit Automations از ۹۹.۵۰ دلار در سال یا ۲۴۹.۵۰ دلار در سال با افزونه FunnelKit شروع می شود که یکی از بهترین سازندگان قیف فروش در بازار است.

۳. Salesflare

Salesflare یک نرم افزار CRM قدرتمند و با کاربری آسان برای مشاغل کوچک است. این پلتفرم حول چهار ویژگی اصلی ساخته شده است: سازماندهی، ادغام، برقراری ارتباط و خودکارسازی.

Salesflare CRM با نشان دادن همه چیز در یک مکان در قالب خط لوله بصری شما را تحت کنترل قرار می دهد. می‌توانید با اعضای تیم همکاری کنید، وظایف اضافه کنید، فیلدهای سفارشی را راه‌اندازی کنید، اعلان‌های زنده را ببینید و اطلاعات بینش دریافت کنید.

چیزی که واقعاً در مورد پلتفرم آنها خوب است، تکمیل خودکار اطلاعات تماس و شرکت کاملاً خودکار است. به جای اینکه پروفایل های لینکدین و کانال های دیگر را جستجو کنید، Salesflare به طور خودکار دفترچه آدرس را پر می کند.

آنها با بیش از ۱۰۰۰ پلتفرم محبوب، از جمله خدمات بازاریابی ایمیلی و سایر ابزارهای تجاری، ادغام می شوند .

ابزارهای پیگیری هوشمند Salesflare باعث می شود همیشه در صدر باشید و هرگز فرصت پیگیری را از دست ندهید. آنها دارای اتوماسیون هوشمند هستند که به شما امکان می دهد بر اساس تعامل و محرک های مشتری پیگیری کنید.

قیمت گذاری: Salesflare یک آزمایش رایگان ارائه می دهد. طرح آنها از ۲۹ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

۴. PipeDrive

PipeDrive یک نرم افزار CRM مبتنی بر فروش برای مشاغل است. مدیریت کامل خط لوله فروش را با رابط کاربری بصری ارائه می دهد که به شما امکان دسترسی سریع به تمام اطلاعات مورد نیاز را می دهد.

طراحی شده برای تیم های فروش، شامل ویژگی هایی مانند گزارش فروش، پیش بینی فروش، گزارش فعالیت های دقیق، جزئیات تماس پیشرفته، ادغام ایمیل، و خطوط لوله قابل تنظیم است.

دارای مجموعه ای رو به رشد از برنامه های یکپارچه سازی است که به شما امکان می دهد سیستم CRM خود را به سایر خدماتی که قبلاً استفاده می کنید متصل کنید. همچنین دارای برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android است که به شما امکان می دهد در ارتباط بمانید و کارها را انجام دهید.

قیمت گذاری: برنامه های آنها از ۱۲.۵۰ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود.

۵. تازه فروشی

Freshsales یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب CRM است که برای مشاغل در هر اندازه مناسب است. این دارای یک رویکرد فروش محور با ابزارهایی برای به حداکثر رساندن تبدیل شما است.

آنها یک داشبورد یک مرحله ای ارائه می دهند که به شما امکان دسترسی فوری به گزارش ها، فعالیت ها، تماس های تلفنی، ایمیل ها، کاربران و مدیریت تماس را می دهد. این یک رابط بصری مبتنی بر وب و برنامه های قدرتمند تلفن همراه دارد که به تیم شما کمک می کند تا در حال حرکت فروش داشته باشد.

Freshsales از امتیازدهی سرنخ مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند، که به شما کمک می‌کند سرنخ‌هایی را که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند، اولویت بندی کنید. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از خطوط لوله فروش بصری، بینش عملی در مورد مکالمات، ردیابی رویداد، گردش کار سفارشی، و موارد دیگر.

دارای ادغام های بومی برای برخی از محبوب ترین سرویس های شخص ثالث است. چندین ادغام دیگر به عنوان برنامه های شخص ثالث در دسترس هستند. با این حال، تعداد ادغام ها در حال حاضر کمی محدود است.

قیمت گذاری: برنامه ها از ۱۵ دلار در ماه برای هر کاربر سالانه شروع می شود.

۶. قطره ای (تجارت الکترونیک)

Drip یکی دیگر از نرم افزارهای CRM محبوب تجارت الکترونیک است که برای افزایش فروش طراحی شده است. با داشتن یک رابط کاربری بصری، استفاده از آن فوق العاده آسان و در عین حال بسیار قدرتمند است.

دارای ویژگی‌هایی از جمله اتوماسیون بازاریابی، مدیریت تماس پیشرفته، گزارش‌های عملی، کمپین‌های ایمیل، مکالمات یک به یک، ردیابی کاربران تجارت الکترونیک و موارد دیگر است.

Drip با ادغام های بومی برای همه سرویس های شخص ثالث برتر ارائه می شود. این شامل خدمات ایمیل، نرم افزار تولید سرنخ، خدمات پیام کوتاه، WooCommerce، Shopify و بسیاری موارد دیگر می شود. این جریان کاری را برای ایجاد سرنخ از فیس بوک و اینستاگرام ارائه می دهد، که به شما کمک می کند تا از پایگاه کاربری عظیم آنها استفاده کنید.

قیمت گذاری: برنامه های Drip از ۳۹ دلار در ماه برای حداکثر ۲۵۰۰ مخاطب شروع می شود.

۷. CRM را برای جیمیل به اشتراک بگذارید

Streak یک نرم افزار CRM برای جیمیل است و با حساب های جیمیل رایگان و همچنین Google Workspace کار می کند . این به شما امکان می دهد ایمیل های مشتریان را در جیمیل ردیابی کنید، مخاطبین را مدیریت کنید، سرنخ ها را ردیابی کنید و خطوط لوله فروش را مدیریت کنید.

به طور خودکار سرنخ ها را از مخاطبین شما می گیرد، به شما امکان می دهد وظایف و یادآوری ها را اضافه کنید، برچسب ها و یادداشت ها را اضافه کنید، خطوط لوله سفارشی ایجاد کنید، ایمیل ها را برنامه ریزی کنید، و موارد دیگر.

این به عنوان یک افزونه مرورگر و همچنین برنامه های تلفن همراه برای اندروید و iOS ارائه می شود. از ادغام های شخص ثالث از طریق Gmail و Zapier پشتیبانی می کند، که به شما امکان می دهد داده ها را در چندین ابزار و خدمات به اشتراک بگذارید.

قیمت گذاری: آنها یک طرح رایگان محدود برای استفاده شخصی ارائه می دهند. برنامه های پولی آنها از ۱۵ دلار در ماه برای کاربران مجرد و ۴۹ دلار برای هر کاربر در ماه برای مشاغل زمانی که صورتحساب سالانه انجام می شود شروع می شود.

۸. تماس دائمی

Constant Contact یک نرم افزار محبوب بازاریابی ایمیلی و CRM است. این به شما امکان می دهد به راحتی مخاطبین را ذخیره کنید، اطلاعات مشتری را مدیریت کنید، ایمیل ارسال کنید و فعالیت مشتری را از داشبورد خود پیگیری کنید.

استفاده از آن با گزارش‌های ساده، گزارش‌های دقیق فعالیت برای هر مخاطب و ابزارهای قدرتمند کشیدن و رها کردن برای ارسال ایمیل بسیار آسان است. می‌توانید ایمیل‌ها را برنامه‌ریزی کنید، قیف‌های فروش ایجاد کنید، و اتوماسیون بازاریابی آسان برای مبتدیان داشته باشید.

Constant Contact بازار بزرگی از ادغام های موجود برای برنامه های شخص ثالث دارد. بسیاری از سرویس‌ها و ابزارهای محبوبی که از قبل استفاده می‌کنید، مانند WPForms ، می‌توانند فوراً به Constant Contact متصل شوند.

برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، Constant Contact با تمام پلتفرم‌های برتر تجارت الکترونیک یکپارچه‌سازی می‌کند. این شامل ابزارهای تجارت الکترونیکی است که به شما کمک می کند تا سرنخ ها را جذب، تعامل و تبدیل به مشتریان پولی کنید.

قیمت گذاری: قیمت آنها بر اساس تعداد مخاطبین است و از ۱۲ دلار در ماه شروع می شود. با این حال، اگر می خواهید اعضای تیم را اضافه کنید، به برنامه استاندارد آنها نیاز دارید که از ۳۵ دلار در ماه شروع می شود.

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک کدام است؟

از نظر کارشناسان ما، ما معتقدیم که HubSpot ، FunnelKit Automations و Salesflare بهترین نرم افزارهای CRM برای مشاغل کوچک هستند.

اگر به دنبال یک CRM کاملاً متمرکز بر فروش هستید، توصیه می کنیم از Salesflare یا HubSpot استفاده کنید زیرا هر دو CRM مبتنی بر فروش هستند و به شما در بهبود فرآیندهای فروش کمک می کنند.

اگر یک برند تجارت الکترونیک هستید و به یک CRM نیاز دارید که دارای اتوماسیون بازاریابی متمرکز بر تجارت الکترونیک باشد، پس به دنبال FunnelKit Automations نباشید . این بسیار قدرتمند است و ارزش هر پنی را دارد زیرا قطعا به شما کمک می کند تا فروش کلی خود را افزایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین نرم افزار CRM را برای کسب و کار خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از افزونه های وردپرس ضروری برای وب سایت های تجاری ، بهترین خدمات تلفن تجاری و بهترین نرم افزار چت زنده برای مشاغل کوچک را ببینید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *