بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail و G Suite

نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail و Workspace

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پس از ایجاد یک وب سایت، اولین چیزی که هر صاحب کسب و کاری به آن نیاز دارد یک آدرس ایمیل حرفه ای است که نام کسب و کار آنها در آن باشد.

یک آدرس ایمیل حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا هنگام برخورد با سایر مشاغل و مشتریان اعتماد کسب کنید. Google Workspace (که قبلاً G Suite نامیده می شد) مجموعه ای بهره وری است که به شما امکان می دهد از Gmail با آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید.

در این مقاله از ایوسی، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک آدرس ایمیل حرفه ای و با برند سفارشی با Gmail و Workspace تنظیم کنید.

آدرس ایمیل حرفه ای چیست؟

آدرس ایمیل حرفه ای آدرسی است که نام کسب و کار شما در آن باشد. به عنوان مثال، john@myphotostudio.com یک آدرس ایمیل حرفه ای است.

حساب‌های ایمیل در سرویس‌های ایمیل رایگان مانند amin.photographer@gmail.com برای تجارت خوب نیستند زیرا حرفه‌ای به نظر نمی‌رسند. مشتریان و سایر مشاغل شما آدرس ایمیل حرفه ای را قابل اعتمادتر خواهند یافت.

برای یک آدرس ایمیل حرفه ای، به یک نام دامنه و یک وب سایت نیاز دارید. ما راهنمایی های گام به گام در مورد نحوه انتخاب نام دامنه و نحوه ساخت سریع وب سایت داریم .

اگر قبلاً یک نام دامنه و یک وب سایت دارید، آماده هستید تا آدرس ایمیل حرفه ای خود را تنظیم کنید.

چرا از Google Workspace برای یک آدرس ایمیل با برند حرفه ای استفاده کنیم؟

ممکن است فکر کنید چرا از Google Workspace استفاده کنید در حالی که اکثر شرکت های میزبان وردپرس حساب های ایمیل نامحدود با نام دامنه خود را ارائه می دهند؟

ایمیل یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای صاحبان مشاغل است. اگر یک ایمیل مهم را از دست بدهید، می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند.

بسیاری از سرورهای ایمیل میزبانی وب غیر قابل اعتماد، محدود کننده، ایزوله و کمتر امن هستند. شما حتی نمی دانید که آیا ایمیلی که ارسال کرده اید واقعاً تحویل داده شده است یا خیر.

اینجاست که Google Workspace و Gmail وارد می شوند.

جیمیل با بیش از ۱.۸ میلیارد کاربر فعال، پیشرو صنعت ایمیل است. Google Workspace مجموعه برنامه های بهره وری Google برای صاحبان مشاغل است که شامل Gmail است و بیش از ۶ میلیون کسب و کار از آن استفاده می کنند.

Google Workspace با نام دامنه خود کار می کند که به شما امکان می دهد از Gmail برای ایجاد آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای خود استفاده کنید.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Workspace و Gmail برای آدرس ایمیل حرفه ای آورده شده است:

  • آدرس ایمیل کسب و کار حرفه ای در دامنه خودتان
  • فیلترهای امنیتی قوی و هرزنامه جیمیل
  • ۳۰ گیگابایت تا فضای ذخیره سازی نامحدود
  • ایمیل را حتی در حالت آفلاین با استفاده از برنامه Gmail در دستگاه های تلفن همراه مدیریت کنید
  • در همه جا کار می کند: وب، موبایل، تبلت، شما نام ببرید
  • با Outlook عالی کار می کند و حتی می تواند حساب های قدیمی Outlook را همگام سازی کند
  • هر کاربر می تواند حداکثر ۳۰ نام مستعار ایمیل داشته باشد
  • از Google Calendar و Google Meet برای گپ، ویدیو و تماس صوتی با استفاده از آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده کنید
  • بدون تبلیغات و پشتیبانی حرفه ای ۲۴/۷ هر زمان که به کمک نیاز داشتید
  • یکپارچه با سایت وردپرس شما کار می کند
  • مهمتر از همه: قابلیت تحویل بالا، بدون تاخیر، و بدون پایان دادن به پوشه هرزنامه

اکنون که می‌دانید چرا استفاده از Google Workspace برای ایمیل‌های حرفه‌ای مهم است، بیایید نگاهی به نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه‌ای برند بیاندازیم.

توجه سردبیر: ما از Google Workspace برای همه آدرس‌های ایمیل حرفه‌ای خود استفاده می‌کنیم و صادقانه می‌توانیم بگوییم که بهترین است.

تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با Gmail (Workspace)

ابتدا باید برای یک حساب Google Workspace ثبت نام کنید.

از ۶ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود. گوگل همچنین یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری همه چیز را آزمایش کنید.

اساساً، همه ویژگی‌های قدرتمندی را که با Gmail، Drive، Calendar و غیره عادت کرده‌اید، دریافت می‌کنید، اما اکنون آنها برای کسب و کار شما هستند.

به سادگی از وب سایت Google Workspace دیدن کنید و روی دکمه “شروع به کار” برای طرحی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید.

با G Suite شروع کنید
با G Suite شروع کنید

در مرحله بعد، باید نام کسب و کار خود را وارد کنید، تعداد کارمندان و کشوری که در آن قرار دارید را انتخاب کنید.

می‌توانید برای ۱ حساب کاربری گزینه «فقط شما» را برای خود انتخاب کنید یا تعداد کارمندان را انتخاب کنید.

کاربران را انتخاب کنید
کاربران را انتخاب کنید

پس از اتمام کار، برای ادامه روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

در مرحله بعد از شما خواسته می شود اطلاعات تماس شخصی خود شامل نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

اطلاعات تماس را وارد کنید
اطلاعات تماس را وارد کنید

پس از آن، از شما خواسته می شود نام دامنه را انتخاب کنید. اگر قبلاً یک نام دامنه دارید، روی گزینه “بله، من یکی دارم که می توانم استفاده کنم” را کلیک کنید.

در غیر این صورت، برای ثبت نام دامنه، باید روی “نه، من به یکی نیاز دارم” کلیک کنید.

نام دامنه را انتخاب کنید
نام دامنه را انتخاب کنید

برای این آموزش، از گزینه “بله، من یکی دارم که می توانم استفاده کنم” را استفاده خواهیم کرد.

توجه به این نکته ضروری است که در صورت نیاز به ثبت نام دامنه جدید، هزینه ثبت نام دامنه جدید به طور جداگانه از شما دریافت خواهد شد.

در مرحله بعد، باید نام دامنه کسب و کار خود را وارد کرده و روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

نام دامنه کسب و کار خود را وارد کنید
نام دامنه کسب و کار خود را وارد کنید

پس از آن، گوگل نام دامنه شما را تایید می کند.

ادامه دهید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

دامنه خود را تایید کنید
دامنه خود را تایید کنید

در صفحه بعدی، Google از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید با نکات مفید، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر به‌روز باشید.

برای حرکت به جلو، می‌توانید روی دکمه «تأیید» یا «نه تشکر» کلیک کنید.

با به روز رسانی ها به روز باشید
با به روز رسانی ها به روز باشید

پس از آن، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اطلاعات مربوط به Google Workspace و ویژگی‌های آن برای کاربران ارسال شود.

اگر می‌خواهید این گزینه را انتخاب کنید، روی دکمه «OK» کلیک کنید.

به کاربران خود آموزش دهید
به کاربران خود آموزش دهید

در مرحله بعد از شما خواسته می شود با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری Google Workspace خود را ایجاد کنید.

این نام کاربری همچنین اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما خواهد بود. پس باید یک نام کاربری مناسب و حرفه ای انتخاب کنید.

اولین حساب کاربری G Suite خود را ایجاد کنید
اولین حساب کاربری G Suite خود را ایجاد کنید

پس از وارد کردن جزئیات، باید کادر reCAPTCHA را علامت بزنید و روی دکمه «موافق و ادامه» کلیک کنید.

اکنون با موفقیت حساب Workspace خود را ایجاد کرده اید. اکنون می توانید بر روی دکمه “ادامه به تنظیمات” کلیک کنید.

راه‌اندازی حساب G Suite تکمیل شد
راه‌اندازی حساب G Suite تکمیل شد

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود که به حساب کاربری جدید خود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم، باید با خدمات Google موافقت کنید. برای ادامه، کافیست روی دکمه “من متوجه شدم” کلیک کنید.

با خدمات گوگل موافقت کنید
با خدمات گوگل موافقت کنید

اکنون می توانید دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل تنظیمات دنبال کنید.

پس از انجام این کار، کنسول Admin را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده کنسول مدیریت
مشاهده کنسول مدیریت

قدم بعدی این است که دامنه خود را تأیید کنید.

تأیید دامنه خود در Google Workspace

اگر نام دامنه خود را در جای دیگری ثبت کرده اید، اکنون از شما خواسته می شود مالکیت آن را تأیید کنید.

از داشبورد مدیریت در Google Workspace، به سادگی روی گزینه «تأیید دامنه» کلیک کنید.

نام دامنه خود را تأیید کنید
نام دامنه خود را تأیید کنید

همچنین می‌توانید از منوی سمت چپ به «حساب»» دامنه‌ها» مدیریت دامنه‌ها بروید.

از اینجا، به سادگی روی گزینه “تأیید دامنه” کلیک کنید.

دامنه را از تنظیمات مدیریت دامنه تأیید کنید
دامنه را از تنظیمات مدیریت دامنه تأیید کنید

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود تا رکوردهای DNS یا تنظیمات میزبان دامنه خود را پیدا کنید.

برای این آموزش، ما از Bluehost استفاده خواهیم کرد . با این حال، گوگل به طور خودکار میزبان دامنه شما را شناسایی می کند.

می‌توانید روی پیوند کلیک کنید تا تنظیمات میزبانی باز شود و سپس روی گزینه «بعدی: برو به مرحله ۲» در پایین کلیک کنید.

تنظیمات DNS را در bluehost باز کنید
تنظیمات DNS را در bluehost باز کنید

در مرحله بعد، باید به ارائه دهنده هاست خود وارد شوید.

در Bluehost، می‌توانید از پنل سمت چپ به Domains بروید و سپس به گزینه Advanced Tools بروید.

تنظیمات پیشرفته DNS را باز کنید
تنظیمات پیشرفته DNS را باز کنید

این ابزارها را گسترش می دهد و سرورهای نام و رکوردهای DNS را نشان می دهد.

پس از آن، به سادگی روی پیوند “مدیریت” در مقابل Advanced DNS Records کلیک کنید.

مدیریت DNS پیشرفته
مدیریت DNS پیشرفته

از اینجا، سوابق DNS وب سایت خود را پیدا خواهید کرد.

ادامه دهید و روی دکمه “+ افزودن رکورد” کلیک کنید.

سوابق DNS پیشرفته را در bluehost مدیریت کنید
سوابق DNS پیشرفته را در bluehost مدیریت کنید

پس از آن، باید جزئیات TXT را وارد کنید.

در اینجا جزئیاتی وجود دارد که باید وارد کنید:

  • رکورد میزبان: @
  • TXT Value: کد تایید سایت گوگل
  • TTL: 4 ساعت (دقیقه)
سوابق DNS پیشرفته را اضافه کنید
سوابق DNS پیشرفته را اضافه کنید

می‌توانید جزئیات ضبط TXT را در تنظیمات Google Workspace پیدا کنید.

به سادگی به پنجره یا برگه ای که تنظیمات را باز کرده اید بروید و در مرحله «افزودن رکورد تأیید»، تمام جزئیات را مشاهده خواهید کرد.

جزئیات txt را کپی کنید
جزئیات txt را کپی کنید

فراموش نکنید که پس از اتمام کار، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

پس از اینکه رکورد TXT را در Bluehost ذخیره کردید ، فقط روی گزینه “Protect Domain” کلیک کنید.

بررسی جزئیات چند ثانیه طول می کشد. پس از انجام این کار، پیامی مبنی بر محافظت از دامنه شما مشاهده خواهید کرد.

پیام تأیید دامنه را ببینید
پیام تأیید دامنه را ببینید

ادامه دهید و روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

به تنظیمات «مدیریت دامنه‌ها» در کنسول مدیریت در Google Workspace هدایت خواهید شد. شما باید وضعیت دامنه خود را به “تأیید شده” تغییر دهید.

ببینید دامنه تایید شده است
ببینید دامنه تایید شده است

استفاده از ایمیل حرفه ای با Workspace و Gmail

حساب ایمیل شما مانند سایر حساب های جیمیل کار می کند. با مراجعه به Gmail و ورود به سیستم با آدرس ایمیل خود، مانند john@yourdomain.com ، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید .

همچنین می‌توانید حساب Google Workspace خود را با مراجعه به کنسول Admin مدیریت کنید .

کنترل پنل مدیریت G Suite
کنترل پنل مدیریت G Suite

در بخش «کاربران»، به سادگی روی «مدیریت» کلیک کنید. اینجاست که می توانید کاربران جدیدی را به نام دامنه خود اضافه یا حذف کنید.

هر یک از کاربران شما حداقل ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا فضای ذخیره‌سازی تعریف‌شده در طرح قیمت‌گذاری شما، همراه با همه ویژگی‌های یکسان خواهند داشت. با این حال، آنها به کنسول Admin دسترسی نخواهند داشت. همچنین می توانید آن کاربران را در هر زمان حذف کنید.

عیب‌یابی راه‌اندازی دامنه Google Workspace

میزبان وب شما ممکن است از داشبوردی مانند آنچه در تصاویر بالا نشان داده ایم استفاده نکند.

Google Workspace دارای اسناد دقیق برای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه محبوب است. به سادگی از صفحه فعال سازی Gmail برای Google Workspace دیدن کنید و سپس محل ثبت دامنه یا میزبان وب خود را از لیست پیدا کنید.

اگر ارائه‌دهنده خدمات خود را در لیست پیدا نکردید، می‌توانید مستقیماً از آنها بخواهید که به شما در تنظیم Google Workspace برای نام دامنه خود کمک کنند.

امیدواریم این مقاله به شما در تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با Workspace و Gmail کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از افزونه های ضروری وردپرس را برای وب سایت های تجاری و نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی به روش صحیح مشاهده کنید .

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *