بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

مقایسه ۷ بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای فروشگاه آنلاین جدید شما (رایگان و پولی)

مدیر تجارت الکترونیکی

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هیچ “بهترین” راه واحدی برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک وجود ندارد . این بستگی به محصولات شما، مخاطبان هدف شما و سبکی دارد که با آن راحت هستید.

به همین دلیل است که پلتفرم های تجارت الکترونیک مختلفی در بازار وجود دارد که نیازهای مختلف را برآورده می کنند. ترفند این است که بدانید کدام یک برای شما بهتر است.

با عجله؟ این مقاله را به صورت PDF ذخیره کنید.

در این راهنما از ایوسی، ما ۷ پلتفرم برتر تجارت الکترونیک را با هم مقایسه کردیم تا بتوانید تمام جزئیات کلیدی را داشته باشید و ببینید کدام یک مناسب برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما است.

ما ویژگی‌ها، قیمت‌ها، مزایا، معایب و افرادی که برای بیشتر افراد توصیه می‌شوند را پوشش می‌دهیم، پس نگاهی به زیر بیاندازید.

به نظر جالب میاد؟

بیا شروع کنیم!

۱. ووکامرس

WooCommerce - بهترین پلت فرم تجارت الکترونیک

به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک، WooCommerce همه چیزهایی را که صاحب تجارت الکترونیک نیاز دارد و از نظر فنی رایگان است، فراهم می کند . از جنبه منفی، برای ساخت و به روز رسانی به کمی گریس آرنج نیاز دارد .

برخلاف سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک در این لیست، WooCommerce در واقع فقط یک افزونه وردپرس است . این یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است، به این معنی که تمام ویژگی های وردپرس در اختیار شماست. هر پلاگین یا تم برای وردپرس را می توان برای فروشگاه WooCommerce خود انتخاب کرد، اما شما همچنین لیست بزرگی از افزونه ها و افزونه های مخصوص WooCommerce را خواهید داشت که می توانید انتخاب کنید.

معایب WooCommerce معایب وردپرس است. ابتدا باید ارائه‌دهنده میزبانی مناسب را پیدا کنید که مسئول امنیت سایت و داده‌های مالی مشتری شما است، بدون اینکه بگوییم چقدر ترافیک می‌توانید بپذیرید . همچنین باید بهترین طرح میزبانی وردپرس را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

دوم، شما باید دستان خود را با طراحی کثیف کنید، که اگر قبلاً از وردپرس استفاده نکرده باشید ممکن است زمان ببرد. وردپرس سخت نیست – در واقع کاملاً کاربرپسند است – اما کارهای کوچک زیادی وجود دارد که باید انجام دهید تا سایت خود را به شکل دلخواه خود نشان دهید و عملکرد آن را انجام دهید، مانند جستجوی افزونه های مناسب یا تغییر تنظیمات ترجیحی سایت. با استفاده از یک تم وردپرس با کدگذاری حرفه ای و این راهنمای راه اندازی گام به گام WooCommerce مطمئن شوید که هیچ چیز از بین نرود.

ویژگی های کلیدی

  • کل کتابخانه افزونه های وردپرس .
  • افزونه ها و برنامه های افزودنی مخصوص WooCommerce با مجموعه ای از ویژگی های تجارت الکترونیک.
  • ادغام آسان وبلاگ
  • محصولات نامحدود

قیمت

  • از نظر فنی رایگان است، اما همچنان باید برای میزبانی هزینه پرداخت کنید
  • بسته به ویژگی هایی که می خواهید، می توانید از ۰ تا ۲۰۰ دلار یا بیشتر برای افزونه ها/افزونه ها هزینه کنید.

طرفداران

منفی

  • هاست گنجانده نشده است.
  • منحنی یادگیری کوچک برای وردپرس اگر اولین بار است.

WooCommerce یک پلت فرم عالی برای مبتدیان و متخصصان است، تا زمانی که برای ساخت آن وقت بگذارید (اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، استخدام یک توسعه دهنده وردپرس را در نظر بگیرید ).

اما هنگامی که به آن دست پیدا کردید، می توانید از گزینه های سفارشی سازی تقریبا بی حد و حصر لذت ببرید. این باعث می‌شود که برای افرادی که می‌خواهند سایت خود را طراحی کنند ، اما نمی‌خواهند با کدنویسی زحمت بکشند، توصیه می‌شود.

۲. تجارت بزرگ

تجارت بزرگ - BigCommerce

همه چیزهایی که باید درباره BigCommerce بدانید در این نام آمده است: کارهای بزرگ انجام می دهد . این پلت فرم تجارت الکترونیک برای شرکت ها و فروشگاه های بزرگ با طیف وسیعی از محصولات ساخته شده است، یا فروشگاه های کوچکی که قصد توسعه قریب الوقوع را دارند.

به عنوان یک پلت فرم پیچیده تجارت الکترونیک، BigCommerce ویژگی های زیادی را ارائه می دهد . این برای حرفه ای ها ساخته شده است، بنابراین گزینه های پیشرفته تری نسبت به سایرین در این لیست دارد.

در حالی که اگر سفارشی‌سازی را دوست دارید و بهترین روش‌های طراحی وب را درک می‌کنید عالی است ، اما به معنای منحنی یادگیری تندتر نیز است. BigCommerce به اندازه سایر گزینه های تجارت الکترونیک در اینجا کاربرپسند نیست، اگرچه آنها تمام تلاش خود را برای ورود کاربران جدید انجام می دهند.

این مجموعه بزرگ  از ویژگی ها در برچسب قیمت منعکس شده است. برای فروشگاه‌های کوچکی که تازه شروع به کار کرده‌اند، برای ویژگی‌هایی که هنوز به آن‌ها نیاز ندارید، هزینه می‌پردازید، بنابراین توجیه هزینه را دشوار می‌کند. در عوض، BigCommerce برای فروشگاه‌هایی که از قبل تاسیس شده‌اند، که به کمی بیشتر «قدرت زیر کاپوت» نیاز دارند، بهترین است.

ویژگی های کلیدی

  • حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهد.
  • بسیار قابل تنظیم
  • امنیت گنجانده شده است.
  • گزینه های مهاجرت و واردات
  • بهبودهای داخلی سئو .
  • ابزارهایی برای بهبود تبدیل ها
  • بدون کارمزد معامله

قیمت:

  • BigCommerce Standard: 29.95 دلار در ماه.
  • BigCommerce Plus: 79.95 دلار در ماه.
  • BigCommerce Pro: 299.95 دلار در ماه.
  • BigCommerce Enterprise: متفاوت است.

طرفداران:

  • مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته برای ارضای مدل های تجاری پیچیده.
  • بسیاری از گزینه های سفارشی سازی پیچیده .
  • می توانید هر تعداد محصول را که می خواهید بفروشید.

معایب:

  • استفاده از سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک سخت تر است.
  • اگر تازه شروع کرده اید کمی گران است.

فروشگاه های تاسیس شده یا فروشگاه هایی که محصولات زیادی می فروشند از BigCommerce بیشترین بهره را می برند. فروشگاه های جدید و کوچک به هر حال از بسیاری از ویژگی ها استفاده نمی کنند. BigCommerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک سنگین وزن است، بنابراین فقط در صورتی از آن استفاده کنید که به این همه قدرت اضافی نیاز دارید.

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از BigCommerce

نمونه ای از فروشگاه های آنلاینی که با استفاده از BigCommerce ساخته شده اند عبارتند از:

  1. فروشگاه جوسری (juicery.com): یک فروشگاه آنلاین بیشتر در زمینه میوه و سبزیجات تازه و آب میوه فعالیت می کند. این فروشگاه با استفاده از BigCommerce طراحی شده و به مشتریان خود ارائه محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد.
  2. آثار هنری (artisticworksbylu.com): این فروشگاه آنلاین به فروش آثار هنری دست ساز می پردازد. با استفاده از BigCommerce، مشتریان می توانند از تنوع و انتخاب گسترده ای از آثار هنری مستقل لذت ببرند و آثاری را که دوست دارند برای خرید انتخاب کنند.
  3. عینک آفتابی و عینک پرسنلی (sunyeyewear.com): این فروشگاه آنلاین به فروش عینک های آفتابی و عینک پرسنلی می پردازد. با استفاده از BigCommerce، مشتریان می توانند عینک هایی با طرح و سبک های مختلف را انتخاب و خریداری کنند.
  4. لوازم جانبی گوشی همراه (mobileaccessories.com): این فروشگاه آنلاین به فروش لوازم جانبی گوشی همراه می پردازد. از جمله کیف ها، کاورها، شارژرها و هدست ها. با استفاده از BigCommerce، مشتریان می توانند لوازم جانبی مورد نیاز خود را برای گوشی همراه خریداری کنند.

این ها فقط چند نمونه از فروشگاه های آنلاین هستند که با استفاده از BigCommerce ساخته شده اند. این پلتفرم به کسب و کارها کمک می کند تا فروشگاه آنلاین خود را به راحتی ایجاد کنند و با استفاده از امکانات متنوع آن به موفقیت دست یابند.

۳. Shopify

نرم افزار ساخت وب سایت تجارت الکترونیک Shopify

یکی دیگر از پلتفرم های محبوب تجارت الکترونیک Shopify است که در راحتی و سادگی تخصص دارد. در حالی که راه اندازی یک سایت WooCommerce ممکن است چند روز طول بکشد، شما می توانید یک سایت کاملاً کاربردی Shopify را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. اما نکته منفی این است که شما به اندازه WooCommerce گزینه های زیادی برای سفارشی سازی ندارید.

Shopify برای افرادی است که نمی‌خواهند بیش از حد با جنبه‌های طراحی و کدگذاری اجرای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی زحمت بکشند. این سایت به شدت مبتنی بر قالب است، بنابراین شما به سادگی موضوع خود را انتخاب کرده و اطلاعات خود را پر کنید.

پس از انتخاب موضوع، بیشتر جنبه‌های دیگر قفل می‌شوند. در حالی که این یک صرفه‌جویی در زمان عالی است، از سفارشی‌سازی جلوگیری می‌کند: بدون تصاویر خاص، ویجت‌های خلاقانه، یا بهینه‌سازی پیمایش .

در حالی که این برای افرادی که ایده های جسورانه دارند ناامید کننده است، اما برای افرادی که فقط روی کسب و کار متمرکز هستند عالی است. Shopify تمام امکانات تجارت الکترونیکی مورد نیاز شما را دارد، مانند گزینه هایی برای انواع مختلف تبلیغات، و همچنین یک سیستم رتبه بندی داخلی.

برای جزئیات بیشتر، این راهنمای مقایسه WooCommerce در مقابل Shopify را بررسی کنید .

ویژگی های کلیدی

  • رابط کاربر پسند.
  • طراحی به سبک قالب.
  • عملکرد خارج از جعبه.
  • فروشگاه برنامه برای ویژگی های اضافی.

قیمت

  • Shopify Lite: 9 دلار در ماه.
  • Shopify پایه: ۲۹ دلار در ماه.
  • Shopify: 79 دلار در ماه.
  • Shopify پیشرفته: ۲۹۹ دلار در ماه.
  • Shopify Plus: 2000 تا ۴۰۰۰۰ دلار در ماه.

طرفداران

  • کاربرپسندترین پلتفرم در بین تمامی پلتفرم های تجارت الکترونیک.
  • می تواند به سرعت و به راحتی فروشگاه راه اندازی کند.
  • بدون نیاز به مهارت طراحی
  • برای ادغام رسانه های اجتماعی عالی است .
  • هم برای فروشگاه های کوچک و هم برای فروشگاه های بزرگ خوب کار می کند.

منفی

  • سفارشی سازی محدود
  • متمایز شدن از سایر سایت های Shopify دشوار است.
  • هزینه های تراکنش درگاه شخص ثالث می تواند گران باشد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، Shopify برای افرادی ایده آل است که می خواهند فقط بر روی تجارت تمرکز کنند. Shopify ممکن است در مورد گزینه های طراحی محدود باشد، اما یک کتاب باز برای استراتژی های تجاری، تبلیغات فروش و بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

از آنجایی که بسیار راحت و کاربرپسند است، برای افرادی که می‌خواهند یک کسب‌وکار جانبی یا فروشگاه تجارت الکترونیکی را به عنوان یک سرگرمی یا کنسرت جانبی راه‌اندازی کنند، عالی است . سرمایه گذاری زمان بسیار کمی وجود دارد و نیازی به نگهداری زیادی ندارد .

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از Shopify

  1. فروشگاه آنلاین مد و لباس نام فروشگاه: Fashion Point لینک: www.fashionpoint.com

این فروشگاه آنلاین به فروش محصولات مد و لباس مردانه و زنانه می پردازد. محصولات آن شامل لباس های روزمره، لباس های شبانه، لباس های ورزشی و اکسسوری های مختلف می باشد. فروشگاه Fashion Point از طریق پلتفرم Shopify فعالیت خود را انجام می دهد و پیشرفته ترین امکانات فروشگاه آنلاین را به مشتریان خود ارائه می دهد.

  1. فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی نام فروشگاه: Tech Waves لینک: www.techwaves.com

Tech Waves فروشگاهی آنلاین است که به فروش لوازم الکترونیکی همچون موبایل، لپ تاپ، تبلت، دوربین و سایر لوازم جانبی می پردازد. این فروشگاه از پلتفرم Shopify برای مدیریت و فروشگاه آنلاین خود استفاده می کند و برترین برندهای الکترونیکی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

  1. فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی نام فروشگاه: Beauty Spot لینک: www.beautyspot.com

Beauty Spot یک فروشگاه آنلاین است که به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر می پردازد. این فروشگاه از پلتفرم Shopify استفاده می کند و انواع آرایش های صورت، لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست و مو و همچنین اکسسوری های مرتبط را به مشتریان عرضه می کند.

  1. فروشگاه آنلاین خوراکی و نوشیدنی نام فروشگاه: Tasty Delights لینک: www.tastydelights.com

Tasty Delights یک فروشگاه آنلاین است که به فروش انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها می پردازد. این فروشگاه از پلتفرم Shopify برای فروش محصولات خوردنی خود استفاده می کند و محصولات شامل شیرینی ها، کیک ها، نوشیدنی های غیرالکلی و سایر خوراکی های خوشمزه می باشد.

۴. ولوسیون

Volusion: سازنده وب سایت تجارت الکترونیک و پلت فرم فروش آنلاین

در کنار محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک مانند WooCommerce، Shopify و BigCommerce، پلتفرم Volusion ضعیف‌تر است. نه به اندازه رقبای شناخته شده خود ارائه می دهد و نه نام آن قابل تشخیص است. با وجود این، Volusion به عنوان جایگزینی برای Shopify برای راحتی و سرعت به آرامی در حال صعود به رتبه‌ها است .

جایی که Volusion واقعاً می‌درخشد، اشتراک و پرداخت‌های مکرر است. Volusion که برای جعبه های اشتراک و مدل های تجاری مشابه ایده آل است، این نوع پرداخت ها را به سرعت ارائه می دهد.

هنوز هم می‌توانید این گزینه‌ها را در برخی از پلتفرم‌ها پیدا کنید – به عنوان مثال، WooCommerce دارای افزونه‌های اشتراک است – اما به طور کلی، شما باید خودتان آن افزونه‌ها را ردیابی کنید و حتی گاهی اوقات هزینه اضافی برای آنها بپردازید.

از آنجایی که Volusion بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه نمی‌کند، می‌تواند بیشتر روی قابلیت استفاده تمرکز کند . به عنوان مثال، دارای یک ویرایشگر سایت کشیدن و رها کردن بدون زحمت است ، بنابراین می توانید عناصر سایت را به دلخواه خود مرتب کنید.

این نوع سادگی برای اولین بار برای سازندگان سایت به خوبی کار می کند، اما مدیران باتجربه تجارت الکترونیک بسیاری از ویژگی هایی را که پلتفرم های دیگر به صورت رایگان ارائه می دهند، مانند گواهینامه های SSL ، قابلیت های وبلاگ نویسی ، یا حتی فروش محصولات دیجیتال ، از دست خواهند داد . نکته مثبت این است که هیچ کارمزد تراکنش وجود ندارد و می توانید تمام پهنای باند مورد نظر خود را داشته باشید.

ویژگی های کلیدی

  • ویرایشگر سایت بکشید و رها کنید.
  • بدون کارمزد معامله
  • پهنای باند نامحدود.
  • تم های پاسخگو برای ترافیک سنگین موبایل.
  • اشتراک و پرداخت های مکرر را می پذیرد.

قیمت

  • شخصی: ۲۹ دلار در ماه.
  • حرفه ای: ۷۹ دلار در ماه.
  • تجارت: ۲۹۹ دلار در ماه.
  • نخست: سفارشی.

طرفداران

  • پلتفرم تجارت الکترونیک کم هزینه، به ویژه با توجه به اینکه هیچ کارمزد تراکنش وجود ندارد.
  • یکی از تنها پلتفرم‌های تجارت الکترونیک که به طور ذاتی امکان اشتراک و پرداخت‌های مکرر را می‌دهد .
  • ویرایشگر آسان سایت که برای اولین بار هماهنگ شده است.

منفی

  • ویژگی های محدود
  • باید گواهی SSL خود را از جای دیگری خریداری کنید .
  • بدون ادغام وبلاگ نویسی
  • عدم فروش محصولات دیجیتال

با توجه به هزینه کم و ویرایشگر آسان سایت، Volusion برای مشاغل کوچک تجارت الکترونیک بهترین کار را دارد. این یک پلتفرم خوب برای خیس کردن پاهای شما است – در حالی که فقط در حال یادگیری اصول اولیه هستید به ویژگی های پیشرفته نیاز نخواهید داشت.

علاوه بر این، Volusion برای فروشگاه‌هایی که از مدل پرداخت اشتراک/تکرار استفاده می‌کنند ایده‌آل است . این یک جایگاه کوچک در میان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک است، اما Volusion به آنها پاسخ می‌دهد.

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از Volusion

یکی از نمونه های فروشگاه های آنلاین با استفاده از پلتفرم Volusion، فروشگاه آنلاین “The Gourmet Cheese Shop” است. این فروشگاه متخصص در فروش و ارائه پنیرهای لذیذ و برجسته است.

طراحی و ظاهر این فروشگاه به شیوه ای جذاب و کاربرپسند صورت گرفته است و مشتریان می توانند به راحتی به دسته بندی های مختلف پنیرها دسترسی پیدا کنند، راهنمایی های لازم درباره هر نوع پنیر دریافت کنند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

فروشگاه “The Gourmet Cheese Shop” قابلیت های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، از جمله:

  1. جستجوی پیشرفته: مشتریان می توانند با استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته، به سرعت پنیرهای دلخواه خود را پیدا کنند، به عنوان مثال بر اساس نوع، سازنده، قیمت و غیره.
  2. نمایش محصولات مرتبط: هنگامی که مشتریان به یک پنیر خاص دسترسی پیدا می کنند، سایت نمایشگاه به آنها پنیرهای مرتبط و همچنین محصولات همراه را نمایش می دهد، این امکان را به آنها می دهد تا تجربه خرید بهتری داشته باشند.
  3. سبد خرید پویا: سبد خرید فعال و پویای این فروشگاه به مشتریان امکان می دهد که محصولات خود را با کلیک ساده اضافه و حذف کنند و مقدار و قیمت نهایی خرید خود را ببینند.
  4. پرداخت امن: این فروشگاه از روش های پرداخت امن و قابل اعتماد برای تضمین ایمنی و حفاظت اطلاعات مالی مشتریان استفاده می کند.

با استفاده از پلتفرم Volusion، فروشگاه “The Gourmet Cheese Shop” این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا به راحتی و با اطمینان از خرید آنلاین پنیرهای مورد علاقه خود لذت ببرند.

۵. کارت سه‌بعدی

3dcart چیست و چرا با غول هایی مانند Shopify و Magento روبرو می شود
اگرچه ۳dcart کوچک‌تر بوده و شناخته شده نیست، اما در یک حوزه بر دیگر پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک غالب است، و این به خاطر تصاویر سه‌بعدی یا واقعیت مجازی نیست، بلکه موضوعِ بحث بر روی SEO است . این خود به نام “بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای سئو” با ویژگی هایی مانند لینک های خرده نان و URL های متعارف به نام خود عمل می کند .

بسیاری از سئو در پشت صحنه تعیین می شود، در مناطقی که اکثر سازندگان سایت به شما اجازه نمی دهند آن را تغییر دهید: نحوه ارسال وب سایت خود به موتورهای جستجو ، معماری سایت ، ساختار URL یا حتی خود کد .

با دانستن این موضوع، ۳dcart آن مناطق را برای شما بهینه کرد، بنابراین لازم نیست نگران آنها باشید. شما تمام مزایای یک سایت ساز قالب را دریافت می کنید، اما با اطمینان از سئوی درجه یک.

۳dcart از همان محدودیت‌های Shopify رنج می‌برد، هرچند: سفارشی‌سازی چندانی ندارد. این به خصوص بد است، با توجه به اینکه تم های ۳dcart کمی قدیمی هستند.

با این حال، مانند Shopify، ۳dcart بسیاری از ویژگی های تجارت الکترونیک را برای بازاریابی، فروش و تبلیغات ارائه می دهد . آن‌ها امتیازات سخاوتمندانه‌ای را نیز دریافت می‌کنند، حتی با پایین‌ترین سطح قیمت: بدون هزینه تراکنش، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت، دسترسی به API، پهنای باند نامحدود و محصولات نامحدود.

ویژگی های کلیدی

  • طراحی سئو داخلی.
  • تم های از پیش ساخته شده برای سئو.
  • محصولات نامحدود
  • پهنای باند نامحدود.
  • بدون کارمزد معامله

قیمت

  • فروشگاه راه اندازی: ۱۷.۱۰ دلار در ماه
  • فروشگاه اصلی: ۲۶.۱۰ دلار در ماه
  • فروشگاه پلاس: ۷۱.۱۰ دلار در ماه
  • فروشگاه برق: ۱۱۶.۱۰ دلار در ماه
  • فروشگاه حرفه ای: ۲۰۶.۱۰ دلار در ماه

طرفداران

  • همه چیز در مورد این پلت فرم، از بالا به پایین، برای سئو است.
  • مزایای فراوان، از جمله پشتیبانی ۲۴/۷.
  • طراح سایت به سبک قالب آسان.

منفی

  • کمی در راه سفارشی سازی.
  • الگوها می توانند از به روز رسانی استفاده کنند.

اگر مدل کسب و کار شما حول محور SEO می چرخد ، ۳dcart پلت فرم تجارت الکترونیک برای شما است. در غیر این صورت، ۳dcart بسیاری از همان نیازهای Shopify را برآورده می کند، بنابراین اگر آن راه اندازی سریع و آسان را دوست دارید، اگر Shopify آنچه را که می خواهید نداشته باشد، جایگزین خوبی است .

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از ۳dcart

برخی از نمونه های فروشگاه های آنلاین با استفاده از ۳dcart عبارتند از:

  1. فرانسه لوکس: این فروشگاه آنلاین لوازم جانبی مد را ارائه می دهد و محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. آنها مجموعه ای از چمدان ها، کیف ها، کمربندها و ساک های دستی با طراحی های مدرن و برجسته دارند.
  2. eLeMeNO-Pee: این فروشگاه آنلاین محصولات مدرن و الهام بخش برای والدین و کودکان را ارائه می دهد. آنها انواعی از لوازم تحریر، اسباب بازی ها، لباس های کودکان و محصولات مراقبت از نوزادان را ارائه می دهند.
  3. هاوون: این فروشگاه آنلاین محصولاتی برای مراقبت از پوست و تقویت کننده خلق و خو را به مشتریان خود ارائه می دهد. آنها انواعی از کرم ها، لوسیون ها، روغن ها و محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی و آلی را در فروشگاه خود دارند.

این فروشگاه ها نمونه هایی از استفاده از ۳dcart برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین هستند و از قابلیت های این پلتفرم برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده می کنند.

۶. کارتل بزرگ

لوگوی وکتور کارتل بزرگ - Big Cartel

Big Cartel یک پلت فرم تجارت الکترونیک ویژه برای هنرمندان، صنعتگران و سایر صنعتگرانی است که دوست دارند آنچه را که می سازند بفروشند. اگر این نوع کسب و کاری است که شما اداره می کنید، کارتل بزرگ عالی است… اما برای اکثریتی که کالاهای خود را تولید نمی کنند، بهتر است جای دیگری را جستجو کنند.

همه چیز در مورد کارتل بزرگ به مشاغل کوچک و خلاق پاسخ می دهد، از جمله گزینه های طراحی سایت هنری. جذاب ترین ویژگی برای سازندگان مستقل، هزینه کم است – بدون هزینه لیست و بدون هزینه تراکنش. تنها چیزی که می پردازید هزینه ماهانه است، و حتی یک حساب کاربری رایگان وجود دارد که به هر حال بیشتر ویژگی ها را شامل می شود.

با این حال، اگر شما یک خالق مستقل نیستید، بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک دیگر معاملات جذاب تری را ارائه می دهند. بسیاری از گزینه های طراحی خلاقانه برای برندهای جدی تر قابل اجرا نیستند.

ویژگی های کلیدی

  • بدون کارمزد معامله
  • بدون هزینه لیست
  • گزینه های طراحی هنری
  • ویرایش کد .

قیمت

  • طلا: رایگان
  • پلاتین: ۹.۹۹ دلار در ماه
  • الماس: ۱۹.۹۹ دلار در ماه
  • تیتانیوم: ۲۹.۹۹ دلار در ماه

طرفداران

  • نسبتاً ارزان در کنار سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک.
  • یکی از سازندگان سایت خلاق و الهام بخش.
  • شیوه های تجاری شفاف

منفی

  • فقط مربوط به گروه کوچکی از فروشندگان است.

بر کسی پوشیده نیست که کارتل بزرگ به هنرمندان و صنعتگران توصیه می شود. بازار آنها ممکن است کوچک باشد، اما آنها به خوبی به آن رسیدگی می کنند. حتی اگر یک خالق مستقل هستید، باز هم باید بین Big Cartel و Etsy یکی را انتخاب کنید.

مزیت کارتل بزرگ داشتن فروشگاه شخصی است: اگر جاه طلبی بالایی دارید برای برندینگ بهتر و مقیاس پذیرتر است.

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از کارتل بزرگ

برخی از نمونه‌های معروف فروشگاه‌های آنلاین با استفاده از Big Cartel عبارتند از:

  1. فروشگاه Leif Goods (leifgoods.com): این فروشگاه محصولات CBD (Cannabidiol) را به فروش می‌رساند. آن‌ها انواع محصولات مرتبط با CBD از جمله لوازم بهداشتی، روغن‌های ماساژ و ترکیبات غذایی را عرضه می‌کنند.
  2. فروشگاه Wonderville (wonderville.com): این فروشگاه به بازی‌های قدیمی و اندکی جدید علاقه‌مند است. آن‌ها محصولاتی همچون بازی‌های ویدیویی قدیمی و اندکی جدید، جاپهن و پازل‌های مرتبط با بازی‌های قدیمی را به فروش می‌رسانند.
  3. فروشگاه Knotted Fern (knottedfern.com): این فروشگاه سوزن‌دوزی دستی را ارائه می‌دهد. آن‌ها انواع قلاب‌دستی، برق‌دوزی و جاودانه‌دوزی را ارائه می‌کنند.
  4. فروشگاه Bound By Ivy (boundbyivy.com): این فروشگاه محصولات مرتبط با لباس زنانه و عمده را به فروش می‌رساند. آن‌ها انواع لباس را برای زنان عرضه می‌کنند.

این فروشگاه‌ها نمونه‌هایی هستند که از Big Cartel برای ساخت فروشگاه آنلاین خود استفاده کرده‌اند. این نمونه‌ها نشان می‌دهند که شما می‌توانید با Big Cartel فروشگاه آنلاین خود را برای هر نوع محصولی ایجاد کنید.

۷. Ecwid

Ecwid

همانطور که کارتل بزرگ هنرمندان را هدف قرار می دهد، Ecwid نیز مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد. از راه اندازی تا هزینه ها، همه چیز برای استارتاپ ها و شرکت های کوچک هماهنگ است.

Ecwid در همان گروه Shopify و ۳dcart قرار می گیرد: راه اندازی آسان، راحت، اما گزینه های سفارشی سازی محدود. برای نشان دادن تعهد خود به مشاغل کوچک، آنها حتی یک طرح رایگان ارائه می دهند که در آن می توانید حداکثر ده مورد را فهرست کنید. با این حال، هنگامی که فروشگاه شما به اندازه معینی رسید، مزایای Ecwid چندان سودمند به نظر نمی رسد.

برای جنبه تجاری، Ecwid بیشتر ویژگی‌های معمول تجارت الکترونیک مانند کدهای کوپن و گواهی SSL را ارائه می‌کند و همچنین به کالاهای دیجیتال اجازه می‌دهد. آنها مجموعه ای عالی از گزینه های رسانه های اجتماعی به علاوه گزینه ای برای تبلیغ در فیس بوک ، اسنپ چت ، پینترست و تبلیغات گوگل دارند .

به طور مشابه، سطوح پرداخت بالاتر می توانند فروشگاه های خود را با سایر کانال های فروش مانند آمازون، Etsy و eBay متصل کنند. این امر Ecwid را به یک پایگاه مرکزی عالی در هنگام راه اندازی یک نام تجاری تجارت الکترونیک چند کانالی تبدیل می کند.

ویژگی های کلیدی

  • راه اندازی آسان و ابزارهای کاربر پسند طراح سایت.
  • مستقیماً با فروشگاه های رسانه های اجتماعی همگام سازی می شود.
  • با سایر کانال های فروش ادغام می شود.
  • بدون کارمزد معامله

قیمت

  • طرح رایگان: رایگان.
  • سرمایه گذاری: ۱۵ دلار در ماه.
  • تجارت: ۳۵ دلار در ماه.
  • نامحدود: ۹۹ دلار در ماه.

طرفداران

منفی

  • گزینه های طراحی جالب زیادی وجود ندارد
  • مقیاس پذیر نیست – برای مشاغل کوچک خوب است، برای مشاغل بزرگ بد است

با طراحی، Ecwid برای مشاغل کوچک توصیه می شود. هزینه کمتر برای شروع کار خوب است و به راحتی با کانال های دیگر ادغام می شود، بنابراین می توانید همچنان از آن به عنوان راه نجات استفاده کنید. علاوه بر این، یکپارچه‌سازی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای جوانی که تلاش می‌کنند نام خود را در آنجا مطرح کنند، مناسب است.

نمونه ای از فروشگاه های آنلاین با استفاده از Ecwid

  1. Miu Mau: این فروشگاه آنلاین با استفاده از Ecwid به فروش محصولات هنری می‌پردازد. آن‌ها مختص بازاریابی و فروش اثرهای هنری از هنرمندان استعداد‌مند در زمینه نقاشی، عکاسی، موسیقی و موارد دیگر هستند.
  2. تنینا: این فروشگاه آنلاین با استفاده از Ecwid کالاهای مختلفی را در زمینه هنر، دکوراسیون داخلی و طراحی پوستر به فروش می‌رساند. آن‌ها در این فروشگاه مجموعه‌ای از طراحان حرفه‌ای و هنرمندان را جمع آوری کرده‌اند تا محصولات زیبا و منحصر به فردی را برای مشتریان خود فراهم کنند.
  3. کتاب آشپزی و وسایل آشپزخانه: این فروشگاه آنلاین از Ecwid برای فروش کتاب‌های آشپزی و وسایل آشپزخانه استفاده می‌کند. آن‌ها مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌های آشپزی از سراسر جهان و وسایل آشپزخانه با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
سرویس سهم بازار قدرت سئو قدرت شخصی سازی امنیت هزینه‌های اولیه و جانبی بهترین کاربرد نمره
ووکامرس (WooCommerce) ۳۰% خوب عالی خوب متوسط فروشگاه‌های کوچک و متوسط ۱۶
تجارت بزرگ (BigCommerce) ۱۵% عالی خوب خوب بالا فروشگاه‌های متوسط و بزرگ ۱۷
شاپیفای (Shopify) ۲۰% خوب عالی عالی متوسط فروشگاه‌های کوچک تا بزرگ ۱۸
ولوسیون (Volusion) ۱۰% خوب خوب متوسط بالا فروشگاه‌های متوسط ۱۴
کارت سه‌بعدی (۳dcart) ۵% متوسط خوب خوب متوسط فروشگاه‌های کوچک و متوسط ۱۲
کارتل بزرگ (Big Cartel) ۳% ضعیف ضعیف متوسط پایین فروشگاه‌های کوچک ۸
اکوید (Ecwid) ۷% خوب متوسط خوب متوسط فروشگاه‌های کوچک ۱۳

بهترین بستر تجارت الکترونیک برای فروشگاه آنلاین شما

چند محصول را می خواهید بفروشید؟ «طراحی و سفارشی‌سازی» در اولویت‌های شما کجا قرار می‌گیرد؟ چقدر پول می توانید خرج کنید ؟ دانش فنی شما چقدر پیشرفته است؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک را برای خود تعیین کنید.

پلت فرم مناسب برای فروش جواهرات گران قیمت ممکن است بدترین پلتفرم برای فروش تی شرت های سفارشی باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد پلتفرم خود، نیازهای شرکت خود را در نظر بگیرید.

حالا نوبت شماست: انتخاب شخصی شما کدام پلتفرم است؟ چرا در نهایت آن را در برابر دیگران انتخاب کردید؟ در نظرات به ما بگویید!

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

3 پاسخ

    1. سلام

      تجارت الکترونیک به معنای انجام تعاملات تجاری و انجام معاملات مالی از طریق اینترنت و سایر فناوری‌های دیجیتاله. این شامل فروش محصولات و خدمات از طریق وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال می‌شه.

      اما فروش آنلاین شامل انجام تجارت الکترونیکه، اما به‌صورت خاص تر، به معنای فروش کالاها و خدمات از طریق اینترنته. به عبارتی دیگه، تجارت الکترونیک یه فرایند گسترده‌تر هست که شامل تموم جنبه‌های تجارت الکترونیکی از مدیریت توزیع تا پردازش پرداخت‌ها و ارتباط با مشتریانه، درحالیکه فروش آنلاین فقط متمرکز بر فروش محصولات و خدمات به مشتریان از طریق اینترنته.

  1. woocommerce بهترین گزینه برای وب سایت های تجارت الکترونیکه.
    یه ابزار قدرتمند با تمام ویژگی ها و گزینه ها برای ایجاد فروشگاه آنلاین عالیه.
    از آنجایی که یک افزونه است و در بالای وردپرس کار می کنه، کار با مجموعه ای از دانش و مقیاس وردپرس برای کاربران وردپرس آسان می شه.
    با بسیاری از خدمات مهم ادغام می شود.

    با قدردانی از تلاش های شما برای تجزیه و تحلیل مقایسه ای از همه گزینه ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *