بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۰ مورد از بهترین برنامه های مدیریت پروژه برای مدیران پروژه برای سال ۲۰۲۳

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه رایگان

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

زمانی که برای شرکت های بزرگ با بودجه های هنگفت و کارکنان متخصص محفوظ بود، برنامه های کاربردی برای اجرای پروژه ها اکنون به طور گسترده در دسترس هستند. چه فردی باشید که قصد پیگیری چند پروژه را دارید یا یک شرکت چند ملیتی با مجموعه پروژه های عظیم، برنامه های مدیریت پروژه متنوعی برای نیازهای شما طراحی شده است. چندین گزینه وجود دارد که می‌تواند تجربه‌های سفارشی‌سازی شده را فراهم کند.

در این مقاله از ایوسی، ما ۱۰ اپلیکیشن مدیریت پروژه را فهرست می کنیم که به شما کمک می کند هنگام برنامه ریزی و اجرای پروژه ها سازماندهی شده باشید.

۱۰ اپلیکیشن محبوب مدیریت پروژه

شما می توانید از یک برنامه مدیریت پروژه برای مدیریت زمان، تخصیص وظایف، برنامه ریزی پروژه، تخصیص منابع و مدیریت تغییر استفاده کنید. این نرم افزار مفید است که می تواند به شما کمک کند تا جایی که ممکن است رقابتی شوید و خود را از بقیه صنعت متمایز کنید. در اینجا لیستی از بهترین برنامه های مدیریت پروژه موجود امروزی، بدون توجه به اندازه شرکت، پروژه یا بودجه آمده است:

۱. Asana

این برنامه مدیریت پروژه منعطف دارای یک پلتفرم مدیریت کار بصری با ویژگی‌های مدیریت پیشرفته است که به شما کمک می‌کند لیست‌های وظایف را ایجاد و با یک تیم به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک پروژه جدید در Asana ایجاد می کنید، می توانید وظایف را به عنوان یک لیست، در یک تابلوی Kanban که به ستون ها تقسیم شده است، در یک تقویم و به عنوان بخشی از یک جدول زمانی مشابه نمودارهای گانت نمایش دهید. Asana همچنین به شما امکان می دهد تاریخ های مقرر را تعیین کنید، در مورد وظایف نظر دهید، وظایف را به وظایف فرعی تقسیم کنید و فایل ها را پیوست کنید. بسیاری از ادغام برنامه های شخص ثالث نیز در دسترس هستند.

مطالب مرتبط:  ۱۱ نکته برتر برای سازماندهی کار و بهره وری

۲. Basecamp

Basecamp کهنه کار دنیای مدیریت پروژه است و دارای ویژگی هایی مانند تقویم و زمان بندی، پیام خصوصی، ذخیره سازی فایل و چت بلادرنگ است. این رابط کاربری نامرتب و ابزارهای جستجوی قدرتمندی دارد که یافتن کار را آسان می کند. همچنین دارای یک لباس گزارش قوی است که به شما امکان می دهد تا آنجا که لازم است عریض یا عمیق بروید.

کار با مشتریان  با استفاده از Basecamp آسان است، با یکپارچه سازی ایمیل و امکان اشتراک گذاری پیام ها و وظایف با افراد خارج از شرکت. می‌توانید اعلان‌ها را بر اساس نیازهای خود، از جمله خاموش کردن آنها در خارج از ساعات اداری، سفارشی کنید. قیمت ثابت Basecamp آن را به یک گزینه ایده‌آل برای شرکت‌های بزرگ‌تر تبدیل می‌کند، اما تیم‌های کوچک ممکن است در جاهای دیگر ارزش بهتری پیدا کنند. Basecamp در نسخه های وب، دسکتاپ و موبایل در دسترس است.

موارد مرتبط:  ۲۴ بهترین ابزار نرم افزار مدیریت پروژه رایگان 

۳. Freedcamp

Freedcamp برای سازمان های بزرگ در بازارهایی از جمله مخابرات، خرده فروشی، تولید، خدمات فناوری اطلاعات، طراحی داخلی، مهندسی، معماری، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر ایده آل است. این یک راه حل مبتنی بر وب است و با مارک های کامپیوتری محبوب سازگار است.

Freedcamp همچنین دارای ویژگی های بسیاری است، از جمله مدیریت پروژه اصلی، گزارش، ردیابی زمان و وظایف، مدیریت پورتفولیو، همکاری پروژه، مدیریت اسناد و مسائل و زمان بندی پروژه. این نرم افزار محدودیت ذخیره سازی ندارد و به کاربران نامحدودی که پروژه های نامحدود را انجام می دهند، قابلیت ارائه می دهد. یک ویژگی تقویم داخلی به شما امکان می دهد رویدادها، وظایف و نقاط عطف را در یک مکان ردیابی کنید. ویژگی‌های اضافی شامل صورت‌حساب، ردیاب‌های صدور و الگوهای پروژه است.

مطالب مرتبط:  آشنایی با فرآیندها و مراحل مدیریت پروژه

۴. KanbanFlow

یک راه حل مدیریت پروژه مبتنی بر ابر، KanbanFlow به شما امکان می دهد با اعضای تیم در زمان واقعی همکاری کنید. از تابلوهای Kanban برای خلاصه کردن وضعیت کار موجود و کمک به سرعت بخشیدن به ارتباطات و بهبود اثربخشی کلی استفاده می کند. برای مدیریت وظایف می توانید هیئت مدیره را به تیم ها، حوزه های تجاری و محصولات تقسیم کنید. این برنامه با نمایش هرگونه تغییر ایجاد شده در تابلوها برای همه اعضای تیم، همکاری بلادرنگ را فراهم می کند. از تکنیک Pomodoro برای ردیابی زمان وظایف استفاده می کند. گزارش زمان به شما امکان می دهد داده های زمان ثبت شده را فیلتر و گروه بندی کنید.

KanbanFlow همچنین دارای نمودارهای جریان و چرخه تجمعی و زمان سرب برای گزارش و تجزیه و تحلیل است. همراه با فید تقویم برای برنامه های خارجی است. می توانید کارها را از طریق ایمیل اضافه کنید و فایل ها را به فرمت Excel صادر و وارد کنید. می توانید KanbanFlow را با استفاده از برنامه های دیگر ادغام کنید.

مطالب مرتبط:  ۶ نکته مهم برای کار تیمی بهتر

۵. MeisterTask

MeisterTask یک برنامه مدیریت پروژه مبتنی بر ابر است که به شرکت‌هایی در هر اندازه پاسخ می‌دهد. ویژگی های کلیدی شامل گزارش گیری، ردیابی زمان و مدیریت فایل است. این برنامه دارای داشبوردی است که به شما کمک می کند پروژه های فعال و فعالیت های فعلی را مشاهده کنید.

همچنین یک برنامه نقشه برداری ذهنی آنلاین ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برنامه های پروژه ایجاد کنید و با سایر اعضای تیم همکاری کنید. همچنین می‌توانید درباره جزئیات شغل با اعضای تیم صحبت کنید، فایل‌ها را آپلود کنید، تاریخ‌های مقرر را تعیین کنید و موارد چک لیست را اضافه کنید.

MeisterTask همچنین دارای ویژگی اقدامات بخش است که به شما کمک می کند وظایف را به اعضا اختصاص دهید، وظایف را به کانال های مختلف منتقل کنید و وضعیت کار را تغییر دهید. این نرم افزار ادغام با برنامه های محبوب را ارائه می دهد. MeisterTask اشتراک ماهانه دارد. این یک پایگاه دانش را فراهم می کند و به شما امکان می دهد بلیط های پشتیبانی را به صورت آنلاین ارسال کنید.

مطالب مرتبط:  با مدیر پروژه آشنا شوید

۶. پروژه مایکروسافت

به دلیل قیمت بالاتر و منحنی یادگیری شیب دار، Microsoft Project برای سازمان هایی ایده آل است که پروژه های بسیار بزرگ و پیچیده را مدیریت می کنند و زمان، تخصص و بودجه دارند. نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت شبیه برنامه های آفیس به نظر می رسد، اما فضای کاری بسیار دقیق تری دارد. متخصصان آموزش دیده می توانند از تعداد گزینه های موجود برای هر کار و منبع بهره مند شوند، خواه آن منبع یک نقش خاص، شخص، مواد فیزیکی یا چیز دیگری باشد.

Microsoft Project گزارش‌گیری قدرتمندی دارد، با هر دو گزارش قابل تنظیم و از پیش ساخته شده، می‌توانید به سرعت به Microsoft PowerPoint صادر کنید. ادغام با برنامه های غیر مایکروسافت کم است. می‌توانید MS Project را به اشتراک Office 365 موجود، با قیمت‌های مختلف، متصل کنید یا آن را به‌عنوان یک برنامه کاربردی برای نصب روی یک رایانه خریداری کنید.

مطالب مرتبط:  نحوه اندازه گیری بهره وری و افزایش کارایی در محل کار

۷. Trello

Trello از مفهوم کارت ها و ستون ها استفاده می کند که از نظر فنی به عنوان رویکرد Kanban شناخته می شود. این دارای یک رابط ساده و سطح رایگان سخاوتمندانه است که آن را به نرم افزار ایده آل برای افراد و تیم های کوچک برای شروع مدیریت پروژه اولیه تبدیل می کند.

Trello به شما این امکان را می دهد که هم پروژه های فردی و هم جریان های کاری در حال انجام را به یک اندازه خوب مدیریت کنید. استعاره های برد و کارت آن بصری است، با کارت هایی که می توانند شامل عکس ها، فایل های پیوست شده، منوهای کشویی سفارشی، لینک ها، تاریخ های سررسید و موارد دیگر باشند. پس از اتمام کار با یک کارت یا یک تخته کامل، می توانید آن را از دید روزانه خود پنهان کنید و در صورت نیاز در آینده به آن دسترسی داشته باشید. سطح رایگان اولیه Trello شامل کاربران، کارت‌ها و تابلوهای نامحدود می‌شود، اما محدودیت‌هایی در اندازه فایل دارد.

مرتبط:  سلامت پروژه: تعریف و معیارهای کلیدی برای ردیابی

۸. ClickUp

ClickUp از نوار ابزار چند وظیفه ای با ویژگی های کشیدن و رها کردن برای کمک به مدیریت پروژه های خود استفاده می کند. برخی از بهترین ویژگی های ClickUp این است که یک برنامه مبتنی بر ابر است که به کاربران اجازه می دهد زمان خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد اولویت‌هایی را برای وظایف تعیین کنید تا شما و یک تیم پروژه بتوانید پروژه‌ها را به طور موثر و مؤثر انجام دهید.

ویژگی های دیگری که به این برنامه کمک می کند تا برای مدیریت پروژه موثر باشد عبارتند از توانایی کار بر روی همه دستگاه های تلفن همراه، تا زمانی که آنها به اینترنت متصل باشند، این واقعیت که برنامه برای هر پروژه قابل تنظیم است و می توانید از قابلیت های اتوماسیون برنامه برای حذف استفاده کنید. برخی از کارهای خسته کننده یا مدیریت یک پروژه.

۹. Nifty

Nifty از ترکیبی از وظایف و نقاط عطف به سبک کانبان استفاده می کند تا به شما در مدیریت پروژه ها کمک کند. با استفاده از این برنامه، می توانید نماهای خاصی را تنظیم کنید تا بتوانید پروژه های خود را در هر دو سطح خرد و کلان مشاهده کنید. این بدان معناست که می‌توانید از برنامه برای مدیریت کارهای کوچک و بزرگ در پروژه استفاده کنید و پیشرفت پروژه را به طور مؤثرتری نظارت کنید.

سایر ویژگی های این برنامه به شما این امکان را می دهد که گزارش های پروژه را به صورت خودکار تولید کرده و آنها را برای افراد حرفه ای و ذینفعان کلیدی در موفقیت پروژه ارسال کنید. با این کار، Nifty همچنین به هر عضو تیم اجازه می‌دهد تا با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود ارتباط برقرار کند، و به همه هشدار می‌دهد که تغییرات پروژه و وظایفی که تیم می‌تواند انجام دهد.

مطالب مرتبط:  نحوه ایجاد جدول زمانی پروژه در ۸ مرحله آسان

۱۰. Backlog

تمرکز اصلی Backlog توانایی آن برای ادغام چندین برنامه و داشبورد در یک موجودی آسان برای استفاده است. این به اعضای تیم اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از تیم های متقابل کار کنند، اثربخشی همکاری در پروژه ها را افزایش می دهد و زمانی را که مدیران پروژه صرف پخش اطلاعات بین متخصصان در یک تیم می کنند، کاهش می دهد. این برنامه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تغییرات پروژه و یادداشت‌های مربوط به وظایف خاص را ردیابی کنند و به افزایش ارتباطات درون یک تیم کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان ورود از طریق یک دستگاه هوشمند، داشتن یک رابط کاربری ساده برای یادگیری سریع برنامه و داشتن یکپارچگی کامل بین نسخه‌های موبایل و دسکتاپ که به کاربران اجازه می‌دهد با برنامه در رایانه خود یا از طریق خود ارتباط برقرار کنند. تلفن ها

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

یک پاسخ

  1. همه چیز بسیار باز و با توضیح بسیار واضح از مسائل است. واقعا آموزنده بود سایت شما بسیار مفید است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری این مطالب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *