بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه یک CRM در سایت وردپرس خود اضافه کنید و سرنخ های بیشتری دریافت کنید

تولید سرنخ

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید یک CRM به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

ادغام وردپرس با ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شما این امکان را می دهد که به راحتی تعاملات مشتری را در وب سایت خود مدیریت کنید و سرنخ ها را دنبال کنید.

در این مقاله از ایوسی به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک CRM را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید تا تبدیل و فروش را افزایش دهید.

CRM چیست؟

نرم افزار CRM یا Customer Relationship Management به شما این امکان را می دهد که به راحتی تعاملات مشتری با کسب و کار خود را مدیریت کنید.

یک CRM به شما کمک می‌کند سفر کاربر هر بازدیدکننده وب‌سایت را ردیابی کنید، سابقه تعاملات قبلی را داشته باشید و سرنخ‌ها را با موفقیت به مشتری تبدیل کنید.

راه حل های CRM زیادی در بازار موجود است. اکثر آنها به شما امکان می دهند اطلاعات مشتری را در فضای ابری ذخیره کنید تا بتوانید روابط مشتری را با داشبوردی با کاربری آسان ردیابی و مدیریت کنید.

توصیه می کنیم از HubSpot استفاده کنید . این یکی از بهترین نرم افزارهای CRM است و به راحتی می توان آن را در وب سایت وردپرس شما ادغام کرد.

این به شما امکان می دهد اطلاعات مشتری را با فرم ها، ربات های چت ، ارائه دهندگان خدمات ایمیل و موارد دیگر دریافت کنید . همچنین با تمام ابزارهای شخص ثالث محبوبی که ممکن است از قبل برای رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین استفاده کرده باشید، ادغام می شود.

مهمتر از آن، استفاده از آن بسیار آسان است، حتی برای مبتدیانی که هرگز از CRM استفاده نکرده اند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان یک CRM به وب سایت وردپرس خود بیاندازیم .

افزودن CRM در سایت وردپرس شما

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب HubSpot CRM ثبت نام کنید. آنها یک برنامه نرم افزاری رایگان CRM محدود دارند که به شما امکان می دهد بدون سرمایه گذاری بزرگ شروع کنید و نرم افزار را امتحان کنید.

HubSpot CRM

پس از ثبت نام، باید حساب HubSpot CRM خود را به وب سایت وردپرس خود متصل کنید.

به سادگی افزونه HubSpot را نصب و فعال کنید . برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید .

پس از فعال سازی، این افزونه یک منوی HubSpot جدید به نوار کناری مدیریت وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به جادوگر راه اندازی می روید، جایی که باید روی پیوند “ورود به اینجا وارد شوید” در بالا کلیک کنید.

به حساب HubSpot خود وارد شوید

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن باید جزئیات ورود به سیستم HubSpot خود را وارد کنید.

می‌توانید وب‌سایت خود را انتخاب کنید و سپس روی دکمه «ادامه با این حساب» کلیک کنید.

وب سایت خود را انتخاب کنید

این افزونه اکنون سایت وردپرس شما را به حساب HubSpot CRM شما متصل می کند.

جمع آوری داده ها در CRM خود در وردپرس

HubSpot CRM با ابزارهای داخلی برای جمع آوری داده های مشتری در وب سایت وردپرس شما و افزودن آن به لیست مخاطبین ارائه می شود. این شامل فرم ها، چت زنده و ایمیل است.

با مراجعه به صفحه HubSpot » Forms و کلیک بر روی دکمه “ایجاد فرم” به راحتی می توانید فرم ایجاد کنید .

فرم های HubSpot

در مرحله بعد، HubSpot به طور خودکار فرم های ارسالی را از هر افزونه فرم موجودی که استفاده می کنید شناسایی می کند و سپس آنها را به مخاطبین شما اضافه می کند.

به عنوان مثال، در تصویر زیر، HubSpot یک فرم WPForms را شناسایی کرده است .

WPForms سرنخ را به دست آورد

همچنین می توانید ویجت چت زنده ایجاد کنید.

به سادگی از صفحه HubSpot » Live Chat دیدن کنید و روی دکمه «ایجاد جریان گفتگو» کلیک کنید.

جریان چت HubSpot

اگر ترجیح می دهید از ارائه دهنده دیگری استفاده کنید، HubSpot با دیگر نرم افزارهای چت زنده برتر ادغام می شود. HubSpot به طور خودکار شروع به پر کردن لیست مخاطبین شما از مکالمات چت زنده شما می کند.

همچنین می توانید مخاطبین خود را از ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ موجود خود وارد کنید. به سادگی به صفحه HubSpot » ایمیل بروید و ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را برای دستورالعمل های دقیق انتخاب کنید.

ایمیل های بازاریابی ارسال کنید

همچنین می توانید به صورت دستی مخاطبین را اضافه کنید.

برای انجام این کار، از صفحه HubSpot » Contacts دیدن کنید و روی دکمه «ایجاد مخاطب» کلیک کنید.

مخاطب - Contacts 

استفاده از HubSpot CRM برای مدیریت و پرورش سرنخ ها

بعد از اینکه شروع به اضافه کردن سرنخ ها از سایت وردپرس خود به نرم افزار CRM خود کردید، گام بعدی مدیریت تعاملات کسب و کارتان با آنهاست.

از منوی Hubspot در داشبورد وردپرس خود، می‌توانید به سادگی روی نام مخاطب کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید و نمای دقیقی از تمام تعاملات مشاهده کنید. می توانید سفر کاربر را که منجر به ارسال فرم شده است، مشاهده کنید.

نمای تماس

از اینجا می‌توانید مخاطب را به یکی از اعضای تیم اختصاص دهید، ایمیل‌ها را ارسال و پیگیری کنید، وظایف ایجاد کنید، جلسات و تماس‌ها را برنامه‌ریزی کنید و موارد دیگر.

تمام این تعاملات به طور خودکار در نرم افزار CRM شما ردیابی و ثبت می شود.

همچنین می‌توانید وضعیت یک مخاطب را براساس میزان فاصله آنها در قیف فروش خود تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید وضعیت را به‌عنوان سرنخ، سرنخ بالقوه، مشتری، فرصت و موارد دیگر علامت‌گذاری کنید.

وضعیت تماس

استفاده از ابزارهای شخص ثالث با CRM شما

HubSpot مجموعه خوبی از ابزارها را برای جذب سرنخ ها، ردیابی مخاطبین و مدیریت روابط با مشتری ارائه می دهد. با این حال، ممکن است بخواهید از ابزارهای شخص ثالث دیگر برای بهینه سازی تبدیل و جذب سرنخ استفاده کنید.

خبر خوب این است که HubSpot به طور خودکار با بسیاری از ابزارهای بازاریابی محبوب کار می کند. در زیر تعدادی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی وجود دارد که می‌توانید با HubSpot CRM خود استفاده کنید.

۱. WPForms

WPForms

WPForms یکی از بهترین افزونه فرم ساز وردپرس است که برای ایجاد فرم های جذب سرنخ برای وب سایت شما عالی است.

دارای افزونه‌های پرداخت، ردیابی سفر کاربر و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته است که در فرم‌های پیش‌فرض HubSpot وجود ندارند. به عنوان مثال، ویژگی ترک فرم به شما امکان می دهد تا سرنخ ها را حتی زمانی که کاربر تکمیل فرم را به پایان نرساند، جذب کنید.

همچنین می‌توانید از WPForms برای ایجاد نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌ها، فرم‌هایی با امضای دیجیتال، فرم‌های چند صفحه‌ای و تقریباً هر نوع فرم دیگری که برای کسب‌وکارتان نیاز دارید استفاده کنید.

همچنین یک نسخه رایگان از WPForms موجود است که می توانید از آن برای ایجاد فرم ها استفاده کنید.

۲. OptinMonster

OptinMonster - ابزار بهینه‌سازی تولید و تبدیل سرنخ

OptinMonster بهترین ابزار برای بهینه سازی تبدیل است. این به شما امکان می دهد تا سرنخ های بیشتری را جذب کنید و به سرعت لیست ایمیل خود را رشد دهید .

با سازنده کشیدن و رها کردن OptinMonster، می‌توانید پنجره‌های بازشوی لایت‌باکس، پنجره‌های بازشوی چرخشی، جعبه‌های اسلاید، بنرهای سرصفحه و پاورقی، تایمرهای شمارش معکوس و موارد دیگر ایجاد کنید.

اگر از افزونه وردپرس OptinMonster استفاده می کنید ، می توانید به طرح رایگان آنها دسترسی داشته باشید که به طور پیش فرض در سایت بازاریابی آنها قابل مشاهده نیست.

۳. گفتگوی زنده

چت زنده

LiveChat بهترین پلت فرم چت زنده و اتوماسیون بازاریابی در بازار است. چه برای پشتیبانی و چه برای فروش از آن استفاده کنید، با HubSpot CRM شما یکپارچه می شود و به شما امکان می دهد به راحتی سرنخ های بالقوه را دنبال کنید.

برخلاف ویژگی چت داخلی Hubspot، قوانین هدف‌گیری فوق‌العاده قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد کمپین‌های شخصی‌سازی شده را در زمان مناسب نشان دهید تا تبدیل‌های خود را به حداکثر برسانید.

۴. SeedProd

سایت ساز وردپرس SeedProd

SeedProd بهترین ابزار صفحه ساز وردپرس است . این به شما امکان می دهد تا به سرعت صفحات بازاریابی حرفه ای، صفحات فرود، صفحات فروش و سایر کمپین ها را ایجاد کنید. این به شما کمک می‌کند بدون هیچ مهارت کدنویسی، سرنخ‌های بیشتری داشته باشید.

جدا از این ابزارها، می‌توانید HubSpot CRM خود را از طریق Uncanny Automator یا Zapier به هزاران برنامه دیگر متصل کنید .

راهنمای تخصصی در مورد روابط با مشتری در وردپرس

اکنون که می دانید چگونه یک CRM را به سایت وردپرس خود اضافه کنید، ممکن است بخواهید برخی از راهنماهای دیگر مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری در وردپرس را ببینید:

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که یک CRM را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد اینکه چرا ایجاد یک لیست ایمیل مهم است را ببینید .

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *