آیا به دنبال راه های اثبات شده ای برای افزایش لیست مشترکین ایمیل خود هستید؟
اغلب وبلاگ نویسانی که شروع به کار می کنند به سادگی یک فرم optin نوار کناری را در وب سایت خود نصب می کنند و منتظر می مانند تا کاربران مشترک شوند. این باعث کاهش نرخ تبدیل مشترکین می شود.
برای رشد سریعتر، باید ارزش را به وضوح بیان کنید و به کاربران خود فرصتهای متعددی را برای پیوستن به خبرنامه ایمیل قبل از خروج از سایت خود ارائه دهید.
در این مقاله از ایوسی، روشهای آزمایششده و اثباتشده خود را برای رشد سریع فهرست ایمیلهای شما که پیادهسازی آسان است و نتایج بزرگی را به دنبال دارد، به اشتراک میگذاریم.
چرا باید لیست ایمیل خود را بزرگ کنم؟بزرگ کردن لیست ایمیل خود میتواند به شما در موارد زیر کمک کند:
|
بیاید شروع کنیم
قبل از شروع لیست سازی، بیایید در مورد چند ابزار مورد نیاز برای افزودن مشترکین جدید به خبرنامه ایمیل خود صحبت کنیم.
ابتدا باید مطمئن شوید که از یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای استفاده می کنید تا ایمیل های شما در پوشه اسپم قرار نگیرد. این سرویس همچنین مجموعه ای مناسب از ابزارها را برای ایجاد و رشد لیست ایمیل خود در اختیار شما قرار می دهد.
ما Constant Contact را توصیه می کنیم . این یکی از بزرگترین و محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی است. برای دستورالعمل های گام به گام کامل، راهنمای ما را در مورد نحوه راه اندازی یک خبرنامه ایمیلی به روش صحیح ببینید.
در مرحله بعد، به OptinMonster نیاز خواهید داشت . این بهترین نرم افزار تولید سرنخ در جهان است. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت را که رها می کنند به مشترکین ایمیل تبدیل کنید.
اکنون که بهترین ابزارها را دارید، بیایید نگاهی به برخی از موثرترین استراتژی های فهرست سازی بیاندازیم.
در اینجا موضوعاتی وجود دارد که در این راهنما به آنها خواهیم پرداخت:
- از چندین فرم ثبت نام استفاده کنید
- از یک پاپ آپ Exit-Intent استفاده کنید
- ارتقای محتوا را ارائه دهید
- محتوای کاملاً یا جزئی دروازهدار در وردپرس اضافه کنید
- هدایا و مسابقات را اجرا کنید
- چندین صفحه مگنت سرب ایجاد کنید
- از تخفیف ها و تخفیف ها استفاده کنید
- از فرم تماس برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید
- ثبت نام فراخوانی برای اقدام را در صفحه فیس بوک خود اضافه کنید
- از کارتهای نسل پیشرو توییتر استفاده کنید
- از کارتهای دعوت به اقدام YouTube استفاده کنید
- از فرم های After Post و In-Line Optin استفاده کنید
- فرمهای اسلاید-در مودبانه را اضافه کنید
- از هدرهای برجسته با Call to Action استفاده کنید
- از اثبات اجتماعی برای تشویق ثبت نام بیشتر استفاده کنید
- از کمپین های Gamified استفاده کنید
- A/B فرم های Optin خود را تست کنید
۱. از چند فرم ثبت نام استفاده کنید
قبلاً اشاره کردیم که بسیاری از مبتدیان با یک فرم ساده ثبت نام در خبرنامه در نوار کناری خود شروع می کنند .
آنها کار می کنند، اما نه خیلی خوب.
اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری داشته باشید، به چندین فرم ثبت نام نیاز دارید. این به کاربران شما فرصت های بیشتری برای پیوستن به لیست ایمیل شما می دهد.
توصیه می کنیم فرم ثبت نام نوار کناری خود را با یک نوار شناور چسبنده یا یک پنجره بازشوی لایت باکس ترکیب کنید . این انواع کمپین بسیار موثر، فرم های ثبت نام شما را بیشتر قابل توجه می کند.
با استفاده از قوانین نمایش OptinMonster، میتوانید محرکهای مبتنی بر زمان و اقدام را تنظیم کنید، بنابراین کاربران شما همه گزینهها را یکجا نبینند.
به عنوان مثال، میتوانید یک قانون نمایش را طوری تنظیم کنید که فقط زمانی که کاربر از نوار انتخابی نوار کناری عبور کرده است، نوار پاورقی شناور را نشان دهد، و فقط زمانی که میخواهد از وبسایت وردپرس شما خارج شود، یک لایت باکس بازشو نشان دهد .
۲. از یک پاپ آپ Exit-Intent استفاده کنید
Exit-Intent® یک فناوری پیشرفته است که توسط OptinMonster ساخته شده است که رفتار ماوس کاربر شما را ردیابی می کند و یک فرم ثبت نام ایمیل هدفمند را در لحظه دقیقی که می خواهند وب سایت شما را ترک کنند به آنها نشان می دهد.
میتوانید از این فناوری در ترکیب با گیتهای خوشآمدگویی تمامصفحه ، پنجرههای بازشوی لایتباکس یا دیگر انواع Optin برای تبدیل بازدیدکنندگان رها شده به اشتراکهای ایمیل جدید استفاده کنید.
Michael Stelzner از Social Media Examiner از آن برای اضافه کردن بیش از ۲۵۰۰۰۰ مشترک ایمیل جدید استفاده کرد .
۳. ارتقای محتوا را ارائه دهید
ارتقای محتوا یک تکنیک بازاریابی است که در آن به کاربران این فرصت را میدهید تا با ثبت نام در لیست ایمیل خود، محتوای جایزه انحصاری دریافت کنند.
مثلا:
- اگر پادکست اجرا می کنید، می توانید یادداشت های نمایش + رونویسی را به عنوان ارتقای محتوا ارائه دهید.
- اگر یک پست وبلاگ طولانی دارید، می توانید یک نسخه PDF قابل دانلود را به عنوان ارتقای محتوا ارائه دهید
- می توانید پست های وبلاگ خود را به یک چک لیست یا برگه تقلب تبدیل کنید و آن را به عنوان ارتقای محتوا ارائه دهید
در اینجا ۱۲ ایده دیگر برای ارتقاء محتوا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید .
روانشناسی انسان نقش مهمی در اثربخشی ارتقاء محتوا دارد. اصل روانشناسی معروف به «اثر زیگارنیک» بیان میکند که افراد اگر خودشان آن کار را آغاز کنند، احتمالاً آن را کامل میکنند.
این به این معنی است که وقتی کاربر ابتکار عمل را برای کلیک بر روی ارتقاء محتوا به دست میگیرد، احتمالاً با عضویت در لیست شما، کار را کامل میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه افزودن ارتقاء محتوا در وردپرس برای رشد لیست ایمیل خود ببینید.
۴. محتوای کاملاً یا جزئی دارای دروازه را در وردپرس اضافه کنید
محتوای دروازهدار محتوایی در وبسایت شما است که تا زمانی که بازدیدکننده آدرس ایمیل خود را وارد نکند، قابل دسترسی نیست. می توانید از افزونه ها برای مخفی کردن برخی از مطالب خود استفاده کنید یا کل پست وبلاگ را تا زمانی که کاربر آدرس ایمیل خود را وارد کند مخفی کنید.
در قدیم، این روی رتبه بندی سئوی شما تاثیر منفی می گذاشت . با این حال، با تکنولوژی مدرن مبتنی بر جاوا اسکریپت، این بر رتبه بندی SEO شما تأثیری نمی گذارد.
در اینجا یک آموزش گام به گام در مورد نحوه افزودن قفل محتوا در وردپرس آورده شده است .
۵. هدایا و مسابقات را اجرا کنید
یک راه آسان برای به دست آوردن سریع تعداد زیادی دنبال کننده و مشترک جدید، اجرای یک جایزه یا مسابقه ویروسی است. برای راه اندازی یک جایزه موفق نیازی به جایزه گران قیمت ندارید.
کاربران می توانند با ارائه آدرس ایمیل، اشتراک گذاری اجتماعی یا دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی به مسابقه شما بپیوندند. این یک جلوه گلوله برفی ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا به بسیاری از کاربران جدید دسترسی پیدا کنید.
توصیه می کنیم از RafflePress استفاده کنید که بهترین افزونه وردپرس در بازار است. همراه با یک سازنده هدیه کشیدن و رها کردن با هزاران فعالیت اجتماعی برای موفقیت کمپین شما.
برای جزئیات، راهنمای ما در مورد نحوه اجرای یک جایزه/مسابقه موفق در وردپرس را ببینید .
۶. چندین صفحه مگنت سرنخ ایجاد کنید
آهنربای سرنخ (همچنین به عنوان رشوه optin شناخته می شود) انگیزه ای است که شما به خریداران احتمالی در ازای اطلاعات تماس آنها مانند نام، ایمیل و شماره تلفن آنها ارائه می دهید .
پست های وبلاگ شما با محتوای قفل شده، ارتقاء محتوا و محتوای ممتاز همگی در دسته آهنربای اصلی قرار می گیرند.
آهنرباهای سرب باید ارزش بیشتری را به مخاطبان هدف شما ارائه دهند، مانند چک لیست ها، مطالعات موردی و اینفوگرافیک های با کیفیت بالا. همچنین می توانید یک کتاب الکترونیکی، وبینار، خبرنامه منابع یا کتاب کار رایگان ارائه دهید.
برای الهام گرفتن، این ۶۹ ایده بسیار موثر آهنربای سربی را ببینید .
۷. از تخفیف ها استفاده کنید
گاهی اوقات یک کوپن تخفیف یا انحصاری چیزی است که مشتری بالقوه را تشویق می کند تا در نهایت تصمیم بگیرد. چرا از این فرصت برای ترغیب آنها برای پیوستن به لیست ایمیل شما استفاده نمی کنید؟
اگر از WooCommerce استفاده می کنید ، می توانید برای ایجاد یک کوپن به سادگی به صفحه بازاریابی » کوپن بروید .
پس از آن، میتوانید از نمای «موفقیت» OptinMonster برای فاش کردن کد تخفیف پس از وارد کردن آدرس ایمیل کاربران استفاده کنید.
۸. از فرم تماس برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید
فرم های تماس فرصت عالی دیگری برای درخواست آدرس ایمیل کاربر ارائه می دهد. کاربران از قبل باید آدرس ایمیل خود را در فرم وارد کنند، و شما می توانید یک چک باکس کوچک اضافه کنید تا بدون نیاز به وارد کردن مجدد آن، مشترک شوند.
توصیه می کنیم از WPForms استفاده کنید که بهترین فرم ساز وردپرس در بازار است. این به شما امکان می دهد فرم های خود را با خدمات برتر بازاریابی ایمیلی متصل کنید و به شما کمک می کند تا با یک ابزار ساده کشیدن و رها کردن، فرم ها را به راحتی بسازید.
برای یادگیری نحوه بهینه سازی لیست مخاطبین خود برای اشتراک ایمیل، به مقاله ما در مورد نحوه استفاده از فرم تماس برای رشد لیست ایمیل خود در وردپرس مراجعه کنید.
۹. Sign Up Call to Action را در صفحه فیس بوک خود اضافه کنید
فیس بوک دکمه های فراخوان برای اقدام (CTA) را برای صفحات تجاری معرفی کرده است. این دکمه ها به طور برجسته در بالای تصویر جلد شما نمایش داده می شوند و بدون اسکرول قابل مشاهده هستند.
در اینجا نحوه اضافه کردن یک دکمه ثبت نام به عنوان یک فراخوان برای اقدام در صفحه فیس بوک و سرعت بخشیدن به روند ایجاد لیست آورده شده است.
شما باید از صفحه فیس بوک خود دیدن کنید و متوجه یک دکمه آبی با عنوان “افزودن یک دکمه” خواهید شد.
با این کار یک پنجره بازشو با چندین گزینه ظاهر می شود.
شما باید روی “ثبت نام” کلیک کنید و سپس پیوندی به صفحه فرود در سایت خود ارائه دهید تا آنها بتوانند برای لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.
فراموش نکنید که روی “ذخیره” کلیک کنید تا دکمه CTA را به صفحه خود اضافه کنید.
۱۰. از کارت های نسل پیشرو توییتر استفاده کنید
تبلیغات توییتر پلتفرم اجتماعی دیگری را ارائه می دهد که می توانید از آن برای تقویت تلاش های تولید سرنخ خود استفاده کنید.
در واقع، توییتر حتی به شما این امکان را می دهد که تولید سرنخ را مستقیماً از توییتر اجرا کنید. به این ترتیب کاربران می توانند بدون خروج از توییتر در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.
همچنین می توانید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید و از فرم های ثبت نام ایمیل به عنوان تبدیل استفاده کنید. می توانید پیشنهادات ویژه ای برای کاربران توییتر ایجاد کنید و پیوندها را به دنبال کنندگان خود توییت کنید.
۱۱. از کارت های دعوت به اقدام یوتیوب استفاده کنید
یوتیوب یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی و دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. اگر از ویدیوهای YouTube به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید، می توانید از کانال YouTube خود برای ایجاد لیست ایمیل استفاده کنید.
کارتهای اکشن YouTube به شما امکان میدهند کارتهای اطلاعات تعاملی را به ویدیوهای خود اضافه کنید. میتوانید از آنها برای افزودن تماسها به اقدام و پیوند آنها به آهنرباهای اصلی در وبسایت خود استفاده کنید.
در اینجا نحوه افزودن کارتهای اکشن YouTube به ویدیوهای خود آورده شده است .
یوتیوب فرصت های زیادی برای تبلیغ لیست ایمیل خود در اختیار شما قرار می دهد. برای ایده های بیشتر، این آموزش را در مورد نحوه ایجاد لیست ایمیل خود با استفاده از ویدیوهای YouTube ببینید .
۱۲. از After Post و In-Line Optin Forms استفاده کنید
پس از ارسال، فرمهای optin زمانی ظاهر میشوند که کاربر قبلاً کل مقاله را به پایین پیمایش کرده باشد. این بدان معنی است که آنها قبلاً به محتوای شما علاقه مند هستند و احتمال ثبت نام بسیار بیشتر است.
همچنین می توانید از فرم های optin درون خطی در پست های وبلاگ خود استفاده کنید. کاربران زمانی که به وسط می رسند بیشتر با محتوای طولانی شما درگیر می شوند.
یادآوری به آنها برای ثبت نام در آن نقطه، مانند یک جذابیت عمل می کند.
۱۳. Slide-in مودبانه Scroll Box Forms را اضافه کنید
قبلاً اشاره کردیم که کاربران به سادگی اکثر فرم های ثبت نام ثابت را نادیده می گیرند. هدف منحرف کردن توجه کاربر به پیشنهاد و فرم ثبت نام شما است.
فرمهای اسلاید باکس اسکرول این کار را به زیبایی انجام میدهند.
آنها از راه دور می مانند تا کاربران بتوانند به محتوا نگاه کنند، و سپس از گوشه سمت راست پایین صفحه وب هنگامی که کاربران به پایین اسکرول می کنند، به داخل می روند. این اسلاید در انیمیشن توجه خوانندگان شما را جلب می کند و آنها را تشویق به ثبت نام می کند.
۱۴. از هدرهای برجسته با دعوت به اقدام استفاده کنید
قسمت هدر وب سایت شما برای اولین بار در صفحه اصلی شما برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده است. این باعث می شود که این مکان موثرترین مکان برای برقراری تماس برای اقدام شما باشد.
شما به یک پوسته وردپرس نیاز دارید که دارای هدر بزرگ یا تمام صفحه باشد.
شما همچنین می توانید از یک افزونه صفحه ساز مانند SeedProd برای ایجاد صفحات سفارشی از یک قالب و حتی ایجاد تم های سفارشی وردپرس بدون هیچ کدی استفاده کنید.
۱۵. از اثبات اجتماعی برای تشویق ثبت نام بیشتر استفاده کنید
اثبات اجتماعی یک اثر روانشناختی است که برای توصیف یک رفتار اجتماعی استفاده میشود که در آن افراد احساس راحتی بیشتری میکنند که افراد دیگر را دنبال میکنند. بازاریابان از اثبات اجتماعی به عنوان تاکتیکی برای آسودگی خاطر مشتریان نگران و افزایش نرخ تبدیل استفاده می کنند.
راه های زیادی وجود دارد که می توانید از اثبات اجتماعی برای به دست آوردن مشترکین بیشتر استفاده کنید. می توانید از توصیفات در صفحات فرود خود استفاده کنید، نظرات خود را اضافه کنید و تعداد کاربران ثبت شده را نشان دهید .
همچنین می توانید از اعلان های حباب مانند TrustPulse برای افزایش ثبت نام در خبرنامه و تبدیل تجارت الکترونیک استفاده کنید.
در راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از FOMO در سایت وردپرس خود برای افزایش تبدیل بیشتر بیاموزید .
۱۶. از کمپین های Gamified استفاده کنید
کارشناسان معتقدند که گیمیفیکیشن به افزایش تعامل کاربران کمک می کند. آیا می دانستید که می توانید از کمپین های گیمیفی شده برای افزایش تبدیل خبرنامه نیز استفاده کنید؟
ما از یک کمپین بازیسازی شده « چرخش یک چرخ » در وبلاگ MonsterInsights خود استفاده میکنیم تا فهرست ایمیلهای خود را افزایش دهیم و همچنین تبدیلهای تجارت الکترونیک را افزایش دهیم.
برای یادگیری نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی مشابه، به سادگی راهنمای چرخ کوپن را در وب سایت OptinMonster دنبال کنید.
۱۷. A/B فرم های Optin خود را تست کنید
بسیاری از مبتدیان همچنان به حدس و گمان تکیه می کنند تا بفهمند چه چیزی در وب سایت آنها کار می کند. شما باید درک کنید که مخاطب شما چگونه به فراخوانهای مختلف، مکانهای انتخابی، رنگها، طراحی و کپی واکنش نشان میدهد.
با تست A/B، می توانید دریابید که کدام optin ها در وب سایت شما بهتر کار می کنند. میتوانید از این نکات تست A/B برای آزمایش و بهبود گزینههای ایمیل خود استفاده کنید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین راهها را برای رشد لیست ایمیل خود بیابید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین ابزارها و افزونه های سئو و همچنین نکات اثبات شده در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت خود را ببینید .
و بخوانید: