بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۹ بهترین WooCommerce CRM برای رشد فروشگاه شما در سال ۲۰۲۴ (در مقایسه)

مهارت هایی که برای تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی نیاز دارید

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال بهترین WooCommerce CRM برای فروشگاه آنلاین خود هستید؟

یک WooCommerce CRM می تواند به شما در مدیریت مشتریان، بهبود تصمیمات تجاری و ایجاد تجربه بهتر برای مشتریانتان به طور کلی کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، بهترین ووکامرس CRM را در بازار امروز به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا از ووکامرس CRM استفاده کنیم؟

استفاده از ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ووکامرس به شما کمک می کند تا داده های مشتری خود را مدیریت کنید، پیام های بازاریابی شخصی ارسال کنید و تصمیمات کلی بهتری در مورد کسب و کار خود بگیرید.

اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک به راهی برای مدیریت مخاطبین و مشتریان جدید نیاز دارند. در روزهای اولیه کسب و کار آنلاین خود، ممکن است فقط از یک صفحه گسترده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، وضعیت سفارش و داده های سفارش استفاده کنید.

اما، همانطور که فروشگاه آنلاین شما رشد می کند، سفارش ها به راحتی از بین می روند و مشتریان سوء مدیریت می شوند.

نرم افزار WooCommerce CRM به حل مشکل مدیریت روابط با مشتری در مقیاس تجارت الکترونیک شما کمک می کند.

شما می توانید به راحتی داده های مشتری و خرید خود را مدیریت، ذخیره و تجزیه و تحلیل کنید. این داده ها می توانند توسط تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی شما برای اتوماسیون و شخصی سازی بازاریابی استفاده شوند .

به طور کلی، سیستم‌های WooCommerce CRM می‌توانند به فروشگاه آنلاین شما کمک کنند تا فروش را افزایش دهد، روابط با مشتری ایجاد کند و تجربه بهتری را برای مشتری ارائه دهد.

آنها همچنین می توانند حفظ مشتری شما را بهبود بخشند زیرا مشتریان شما خوشحال تر خواهند بود و مدت بیشتری با شما خواهند ماند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به بهترین راه حل های WooCommerce CRM بیندازیم که می توانید همراه با وب سایت وردپرس خود استفاده کنید .

۱. چکه

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ایمیلی drip

Drip یک پلت فرم CRM تجارت الکترونیک قدرتمند است که دارای یکپارچگی عالی ووکامرس CRM است. هدف این CRM کمک به شما برای افزایش فروش ووکامرس با اتوماسیون بازاریابی است .

با وجود اینکه فوق العاده از ویژگی های غنی برخوردار است، اما همچنان کاربرپسند است. Drip دارای ابزارهای کمپین بازاریابی هوشمند و ویژگی های پیشرفته تقسیم ایمیل است. حتی گردش‌های کاری خودکار از قبل برای صاحبان فروشگاه‌های WooCommerce ساخته شده است.

ویژگی‌های مدیریت تماس، ردیابی کاربران تجارت الکترونیک، تقسیم‌بندی مشتری، گزارش‌های عملی و پشتیبانی از مکالمات یک به یک با مشتریان خود را دریافت خواهید کرد.

گزینه های مختلف پشتیبانی مشتری از طریق چت زنده ، وبینارها، مستندات مبتدی پسند، و دوره های آنلاین و ماژول های آموزشی عمیق موجود است .

در نهایت، می‌توانید فروشگاه خود را با جریان‌های کاری رسانه‌های اجتماعی همراه کنید تا به شما کمک کند از فیس‌بوک و اینستاگرام سرنخ ایجاد کنید.

قیمت گذاری: برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه وجود دارد. پس از اتمام دوره آزمایشی، برنامه های پرداختی Drip از ۳۹ دلار در ماه برای حداکثر ۲۵۰۰ مشترک شروع می شود.

۲. HubSpot برای WooCommerce

فرم ساز وردپرس HubSpot

HubSpot for WooCommerce به شما امکان می دهد به راحتی HubSpot CRM قدرتمند را به فروشگاه WooCommerce خود متصل کنید.

با افزونه WooCommerce، می‌توانید به‌طور خودکار کاربران، محصولات و سفارش‌های خود را با HubSpot همگام‌سازی کنید.

برخی از ویژگی‌های مفید CRM شامل ردیابی مشتری، بخش‌بندی تماس، ایمیل‌های ترک سبد خرید ، قالب‌های ایمیل و داده‌های تجزیه و تحلیل عمیق فروشگاه است.

همچنین ابزارهای داخلی مدیریت تبلیغات برای فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و گوگل وجود دارد که می توانید از آنها برای رشد فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید .

همچنین ۷ گزارش مختلف تجارت الکترونیک را خواهید یافت که اطلاعات دقیقی در مورد نمایه های مشتری، روند بازار، ترافیک، رفتار در محل و موارد دیگر به شما می دهد.

قیمت گذاری: می توانید به طور رایگان به HubSpot CRM ، HubSpot WordPress CRM و افزونه HubSpot WooCommerce دسترسی داشته باشید. همچنین ابزارهای رایگان دیگری مانند سازنده صفحه فرود ، نرم افزار چت زنده و موارد دیگر وجود دارد .

اگر نیاز به دسترسی به ویژگی‌های بیشتری دارید، می‌توانید به برنامه‌های خدمات فردی ارتقا دهید، یا به مجموعه CRM که از ۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود، ارتقا دهید.

۳. تماس دائمی

خدمات بازاریابی ایمیلی تماس دائمی

Constant Contact یک ارائه دهنده محبوب بازاریابی ایمیلی و CRM است. این ابزار همه کاره به شما امکان می دهد مخاطبین خود را ذخیره کنید، داده های مشتری خود را مدیریت کنید و فعالیت مشتری خود را از یک داشبورد ردیابی کنید.

پس از اتصال Constant Contact به WooCommerce، مخاطبین شما به طور خودکار همگام سازی می شوند.

تعداد زیادی ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که به طور خاص برای بهبود فروشگاه WooCommerce شما و فروش بیشتر ساخته شده است.

به عنوان مثال، می توانید محصولات خود را از کاتالوگ خود مستقیماً به ایمیل های خود بکشید و رها کنید، مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید و پیشنهادات هدفمند ارسال کنید، کوپن های قابل ردیابی و کدهای تبلیغاتی ارسال کنید و موارد دیگر.

می‌توانید کمپین‌های ایمیل خودکار مختلفی مانند توالی خوش‌آمدگویی، ایمیل‌های بعدی و ایمیل‌های سبد خرید را ایجاد کنید.

حتی ابزارهای بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید.

تعداد زیادی ادغام با برنامه های شخص ثالث موجود است. این بدان معنی است که شما می توانید به سادگی Constant Contact را با ابزارهایی که از قبل استفاده می کنید، مانند WPForms ادغام کنید .

قیمت گذاری: قیمت Constant Contact بر اساس تعداد مخاطبین است که از ۱۲ دلار در ماه شروع می شود. اگر می خواهید اعضای تیم را به حساب خود اضافه کنید، به برنامه استاندارد نیاز دارید که از ۳۵ دلار در ماه شروع می شود.

۴. FunnelKit Automations

وب سایت FunnelKit

FunnelKit Automations ، سابقا Autonami، یکی دیگر از ابزارهای محبوب CRM و اتوماسیون بازاریابی برای WooCommerce است.

این WooCommerce CRM دارای ابزارهایی برای مدیریت مشتریان، سفارشی کردن ایمیل‌های WooCommerce ، ایجاد کمپین‌های ایمیل و پیامک، ردیابی فعالیت فروشگاه بازدیدکنندگان و موارد دیگر است.

FunnelKit Automations یک نمای ۳۶۰ درجه از تعاملات شما با مشتری به شما می دهد. می‌توانید جزئیات مربوط به مخاطبین خود، مانند سفارش‌های ثبت‌شده، اقلام خریداری شده، کوپن‌های استفاده شده، میانگین ارزش سفارش و موارد دیگر را از یک مکان مشاهده کنید.

همچنین یک کتابخانه داخلی از گردش‌های کاری از پیش ساخته شده برای کمک به شما در راه‌اندازی سریع کمپین‌های ایمیلی پخش و خودکار مستقیماً از داشبورد وردپرس خود خواهید یافت.

شما می‌توانید از میان اتوماسیون‌هایی مانند یادآوری سبد خرید رها شده، پرورش سرنخ، کوپن‌های برگشتی ، دنباله‌های پس از خرید و اعلان‌های سالگرد ، فقط به نام چند مورد انتخاب کنید.

به علاوه، می‌توانید سفر هر مشتری را از طریق اتوماسیون‌های خود پیگیری کنید. می‌توانید ببینید چه خودکارهایی را وارد کرده‌اند، در چه تاریخی، زمان اجرای بعدی، تعامل، وضعیت فعلی و موارد دیگر.

قیمت: FunnelKit Automations از ۲۴۹.۵۰ دلار در سال شروع می شود و شامل خودکارسازی ایمیل و پیامک نامحدود، پروفایل های تماس و تجزیه و تحلیل دقیق است.

همچنین به افزونه FunnelKit WordPress، یکی از بهترین سازندگان قیف فروش در بازار، دسترسی خواهید داشت .

۵. Brevo (سندین بلو سابق)

Brevo (سندین بلو سابق)

Brevo که قبلا با نام Sendinblue شناخته می شد، یکی از بهترین نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی در صنعت است. فراتر از ابزارهای ایمیل پیشرفته، یک افزونه WooCommerce CRM رایگان وجود دارد که به طور خودکار فروشگاه WooCommerce شما را با Brevo همگام می کند.

با Brevo، می‌توانید تمام داده‌های مشتریان WooCommerce خود را فوراً همگام‌سازی کنید و مدیریت مشتری را با یک ابزار واحد بهبود بخشید.

می‌توانید مشتریان خود را بر اساس سابقه خرید تقسیم‌بندی کنید، از مجموعه الگوهای ایمیل برای ارسال خبرنامه ایمیل و موارد دیگر استفاده کنید.

این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا دنباله‌های ایمیل خودکار سفارشی ایجاد کنید که می‌توانند به طور خودکار فعال شوند. به عنوان مثال، زمانی که مشتری کالایی را به سبد خرید خود اضافه می کند اما خرید را تکمیل نمی کند، می توانید یک ایمیل خودکار ارسال کنید.

یکی از ویژگی های برجسته، امکان ارسال پیام های متنی بازاریابی و معاملاتی ( اس ام اس ) مستقیماً از داشبورد WooCommerce شما است.

افزونه WooCommerce همچنین با سایر ویژگی های بازاریابی که Brevo ارائه می دهد مانند فرم های ثبت نام سفارشی، تبلیغات فیس بوک، ویژگی های هدف گذاری مجدد و موارد دیگر ادغام می شود.

همچنین می‌توانید از Brevo به‌عنوان یک سرویس SMTP برای ارسال ایمیل‌های تراکنشی خود مانند رسید سفارش، ایمیل‌های بازنشانی رمز عبور و موارد دیگر با نرخ تحویل ایمیل بالا استفاده کنید. برای اتصال Brevo به وردپرس فقط باید از افزونه WP Mail SMTP استفاده کنید.

قیمت گذاری: برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک با بودجه، Brevo یک حساب رایگان برای ارسال حداکثر ۳۰۰ ایمیل در روز دارد.

اگر نیاز به ارسال نامحدود ایمیل روزانه دارید، برنامه Starter از ۲۵ دلار در ماه شروع می شود، در حالی که طرح تجاری ویژگی های پیشرفته اتوماسیون بازاریابی را با شروع از ۶۵ دلار در ماه اضافه می کند.

۶. Pipedrive

Pipedrive

Pipedrive یک CRM فروش است که به شما کمک می کند تا سرنخ ها و معاملات خود را مدیریت کنید و ارتباط با مشتریان خود را پیگیری کنید. این CRM به ساده سازی فرآیند فروش و بازاریابی شما کمک می کند.

می توانید از ابزاری مانند Zapier یا Automate.io برای ادغام Pipedrive با فروشگاه WooCommerce خود استفاده کنید.

هنگامی که یکپارچه سازی WooCommerce را راه اندازی کردید، تمام اطلاعات سرنخ و سفارش شما به طور خودکار به Pipedrive ارسال می شود.

از آنجایی که Pipedrive برای تیم‌های فروش طراحی شده است، انواع عملکردهای پیشرفته مانند گزارش فروش، پیش‌بینی، خطوط لوله قابل تنظیم، گزارش فعالیت دقیق و ادغام ایمیل را خواهید یافت.

ابزارهای گزارش‌دهی داخلی به شما کمک می‌کنند تا نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید و ببینید فروشگاه شما چگونه در سراسر جهان عمل می‌کند.

همچنین یک کتابخانه رو به رشد از ادغام ها، افزونه ها و دسترسی API وجود دارد، بنابراین می توانید CRM خود را به هر ابزار بازاریابی دیگری که قبلاً استفاده می کنید متصل کنید.

قیمت: Pipedrive از ۱۴.۹۰ دلار در ماه هنگام صورتحساب سالانه شروع می شود. طرح پیشرفته از ۲۷.۹۰ دلار در ماه برای کاربرانی که به ویژگی های اتوماسیون بازاریابی پیشرفته نیاز دارند شروع می شود.

توجه: ما به بسیاری دیگر از ابزارهای WooCommerce CRM مانند Metrilo، Salesforce، WP ERP، Zero BS CRM، Ninjodo، Woosync، Magento، Agile CRM، Jetpack CRM، سیستم WP-CRM و موارد دیگر نگاه کردیم. اما، ما تصمیم گرفتیم آنها را در اینجا لیست نکنیم تا تصمیم شما را تا حد امکان آسان کنیم.

پاداش: ابزارهای تبدیل برای وردپرس

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری WooCommerce در بالا به شما کمک می کند تا روابط مشتری، فروش و تلاش های بازاریابی خود را ساده کنید.

با این حال، ابزارهای دیگری وجود دارد که می‌توانید برای بهبود تبدیل‌ها، دریافت سرنخ‌های بیشتر، اضافه کردن پنجره‌های بازشو به سایت خود و موارد دیگر استفاده کنید.

۷. OptinMonster

OptinMonster - ابزار بهینه‌سازی تولید و تبدیل سرنخ

OptinMonster بهترین ابزار ضبط ایمیل برای وردپرس است که توسط بیش از ۱.۲ میلیون وب سایت استفاده می شود. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترک و مشتری تبدیل کنید.

با ادغام WooCommerce ، انواع ویژگی‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به CRM انتخابی WooCommerce خود سرنخ اضافه کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از قالب‌های فرم بازشو با کارایی بالا برای جمع‌آوری سرنخ‌ها، ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده، اجرای تست‌های تقسیم‌بندی و موارد دیگر استفاده کنید.

به غیر از WooCommerce، OptinMonster با دیگر پلتفرم های تجارت الکترونیک محبوب مانند Shopify ، Squarespace، BigCommerce و موارد دیگر ادغام می شود.

قیمت: برنامه های پریمیوم OptinMonster از ۹ دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود.

۸. WPForms

کلید مجوز WPForms را اضافه کنید

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که توسط بیش از ۶ میلیون سایت وردپرس استفاده می شود. این به شما امکان می دهد به سادگی فرم های optin و تماس را با کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

این به شما امکان می دهد انواع گزینه های فیلد سفارشی را اضافه کنید تا اطلاعات دقیق مشتری مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

می توانید از WPForms برای جمع آوری سرنخ ها استفاده کنید و سپس آنها را مستقیماً به WooCommerce CRM انتخابی خود ارسال کنید.

برای مثال، می‌توانید از WPForms به‌عنوان یک رابط برای پیوند دادن سرنخ‌های خود با ارائه‌دهندگان CRM مانند Drip، Brevo، Constant Contact، Mailchimp و غیره استفاده کنید.

یا می‌توانید از ادغام Zapier برای پیوند دادن فرم‌ها و گزینه‌های خود با Agile CRM و Pipedrive استفاده کنید.

قیمت گذاری: WPForms از ۴۹.۵۰ دلار در سال شروع می شود. اما، برای اتصال فرم‌های خود به گزینه‌های CRM محبوب، حداقل به طرح پلاس، که ۹۹.۵۰ دلار در سال است، نیاز دارید. همچنین یک طرح رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد فرم های اساسی ایجاد کنید.

۹. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights بهترین راه حل تجزیه و تحلیل برای وردپرس است که توسط بیش از ۳ میلیون سایت استفاده می شود. این به شما امکان می دهد به سادگی Google Analytics را در وردپرس نصب کنید و آمار تجزیه و تحلیل خود را دقیقاً در داشبورد وردپرس خود نشان می دهد.

همچنین دارای یک افزونه تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک است ، بنابراین می توانید فعالیت مشتری خود را پیگیری کنید تا ببینید چه چیزی برای مشتریان جدید و فعلی شما کار می کند.

پس از راه‌اندازی ردیابی کاربر WooCommerce در وردپرس ، می‌توانید نرخ مکالمه، درآمد، تراکنش‌ها، میانگین ارزش سفارش و موارد دیگر را مشاهده کنید.

می توانید از این داده ها برای بهبود فروشگاه آنلاین خود، درک رفتار مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به مشتری استفاده کنید.

قیمت: نسخه رایگان MonsterInsights وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید. اما، برای دسترسی به ردیابی تجارت الکترونیک پیشرفته برای WooCommerce، که از ۱۹۹.۵۰ دلار در سال شروع می شود، به نسخه Pro نیاز دارید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین CRM WooCommerce برای وردپرس را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از برترین نرم افزارهای میز کمک و بهترین خدمات تلفن تجاری برای صاحبان مشاغل کوچک را مشاهده کنید.

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *