با کمی دانش و مقداری سخت کوشی، می توانید وبلاگ مد خود را راه اندازی کنید و حتی از طریق آن درآمد کسب کنید.

بنابراین، در این مقاله از ایوسی نحوه انجام آن آمده است!

چگونه یک وبلاگ مد راه اندازی کنیم

همه چیز با پایه گذاری وبلاگ شما که به زودی ساخته می شود شروع می شود. و این به معنای نام دامنه و میزبان شما است.

یک نام دامنه به یاد ماندنی انتخاب کنید

نام دامنه آدرس وب سایتی است که کاربران برای اتصال به وبلاگ شما وارد می کنند مانند www.domain-name.com. به همین دلیل بسیار مهم است که نامی را که انتخاب می‌کنید با دقت انتخاب کنید : نشان دهنده وبلاگ شماست.

در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باعث ایجاد یک نام دامنه عالی می شود:

  • طول آن نسبتا کوتاه است.
  • به خاطر سپردن آن بی دردسر است.
  • وقتی کسی آن را می شنود، دانستن نحوه املای آن ساده است.
  • بی نظیره

گاهی اوقات ممکن است نام دقیق وبلاگ خود را به دست نیاورید، اما یک تغییر نزدیک معمولاً هنوز یک گزینه کاملاً مناسب است.

می‌توانید نام دامنه‌ای را انتخاب کنید که عمداً اشتباه نوشته شده باشد یا یک کلمه ساختگی باشد. گاهی اوقات، می تواند کار کند. فقط مطمئن شوید که مزایا و معایب نامی با این ویژگی ها را به دقت در نظر گرفته اید.

در حالی که برای Reddit و Pinterest کار می کند، ممکن است برای وبلاگ مد شما مناسب نباشد. دلیل آن این است که هر دو سایت فوق کاملاً آنلاین هستند.

اگر راه آنها را دنبال کنید و قصد دارید در آینده حضوری در هفته مد داشته باشید یا می خواهید مهمان پادکست باشید و حتی در برنامه های تلویزیونی حضور داشته باشید، به داشتن یک نام دامنه به یاد ماندنی کمک می کند که املای آن واضح باشد. .

به این ترتیب، افراد می توانند پس از شنیدن وبلاگ شما به آن دسترسی پیدا کنند.

پس از تصمیم گیری در مورد نام دامنه، می توانید آن را از یک ثبت کننده دامنه خریداری کنید.

نام های دامنه و چگونه کار می کنند؟

انتخاب میزبانی قابل اعتماد

هاست جایی است که وبلاگ شما ذخیره می شود تا بتوان به آن دسترسی داشت و برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین ارائه دهندگان میزبانی مختلف یکی را انتخاب کنید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک وبلاگ مد راه اندازی کنید، همه چیز با انتخاب یک برنامه میزبانی و راه اندازی وبلاگ خود در آن شروع می شود.

انتخاب طرح مناسب ضروری است. اگر یکی را انتخاب کنید که منابع کافی ندارد و وبلاگ شما ویروسی شود، سایت شما می تواند بسته شود تا زمانی که طرح خود را ارتقا دهید یا ممکن است در نهایت هزینه کمی را به عنوان هزینه های اضافی بپردازید.

از سوی دیگر، اگر طرحی را دریافت کنید که برای نیازهای شما بسیار قوی باشد، برای منابعی که حتی به آن نیاز ندارید، بیش از حد پرداخت خواهید کرد.

اگر میزبانی مدیریت شده را انتخاب نکنید ، ممکن است به تنهایی در حفظ وبلاگ و محیط میزبانی خود گیر کنید . گاهی اوقات، ممکن است به خودی خود یک شغل تمام وقت به نظر برسد، به خصوص اگر مشکلی پیش بیاید.

نکته اصلی این است که اگر می خواهید بدانید چگونه یک وبلاگ مد راه اندازی کنید، به خصوص اگر می خواهید آن را به یک تجارت تبدیل کنید، باید برنامه میزبانی مناسب را دریافت کنید.

در غیر این صورت، مثل این است که با یک شلوار گیر کرده باشید که از سه فصل قبل که قرار است با رالف لورن ملاقات کنید، مناسب نیست.

شما نمی خواهید در هر دو مورد هیچ شانسی را بپذیرید.

چرا پلتفرم های وبلاگ نویسی رایگان ایده آل نیستند؟

دریافت هاست رایگان می تواند وسوسه انگیز باشد تا بتوانید نحوه راه اندازی وبلاگ مد را به صورت رایگان بیاموزید، اما چند دلیل وجود دارد که این ایده خوبی نیست، به خصوص اگر قصد دارید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

برای شروع، ارائه دهندگان هاست رایگان تبلیغات را در وبلاگ شما نمایش می دهند تا هزینه ها را پوشش دهند. این ممکن است مشکلی به نظر نرسد مگر اینکه فکر کنید بازدیدکنندگان می توانند از وبلاگ شما خارج شوند و دیگر به آن باز نگردند.

در برخی موارد، تبلیغات ممکن است با برند شما مرتبط باشد و نه به شکل خوبی.

میزبانی رایگان همچنین به قیمت عدم کنترل کامل بر وبلاگ شما است زیرا برنامه ها اغلب دارای ویژگی ها و قابلیت های محدودی هستند بنابراین از نظر مالی مقرون به صرفه هستند.

این بدان معناست که در مورد اینکه چقدر می‌توانید طراحی ، طرح‌بندی، عملکرد و سایر عناصر مشابه سایت خود را سفارشی کنید، محدود خواهید بود.

اگرچه ممکن است در شروع کار مشکلی نداشته باشد، وقتی وبلاگ شما رشد کرد، میزبانی رایگان آن را قطع نمی کند.

بنابراین، اگر قصد دارید سریع رشد کنید، میزبانی وبلاگ مد خود بهترین گزینه است.

نحوه انتخاب یک هاست قابل اعتماد

شما به یک هاست قابل اعتماد نیاز دارید که از پشتیبانی مشتری عالی برخوردار باشد و همچنین بتواند با افزایش ترافیک مقابله کند تا مطمئن شود که در مسیر درست قرار دارید. این بخشی از جنبه های فنی است که باید بدانید چگونه یک وبلاگ مد را راه اندازی کنید.

با میزبانی پایدار و پشتیبانی عالی، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید هر مشکلی که ممکن است به ندرت پیش بیاید و به سرعت حل شود.

یک هاست قابل اعتماد نه تنها پایدار است، بلکه سریع اجرا می شود و همچنین امن است.

اگر در مورد وبلاگ خود به کمک نیاز دارید، میزبانی مدیریت شده یک گزینه عالی است زیرا بسیاری از جنبه های حیاتی مدیریت وبلاگ شما مانند امنیت و به روز رسانی ها برای شما مراقبت می شود.

انتخاب یک قالب وردپرس خوب

وقتی صحبت از نحوه راه‌اندازی یک وبلاگ مد می‌شود، انتخاب یک موضوع محکم ضروری است. این بدان معناست که یک تم وردپرس به خوبی کدگذاری شده است تا به وبلاگ مد شما کمک کند سریعتر بارگذاری شود. اما، شما همچنین به یکی از آنها نیاز دارید که چشم نواز باشد.

تمی دریافت کنید که هر دو را داشته باشد و تجربه کاربری بهتری ایجاد خواهید کرد. این به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا در وبلاگ شما بمانند زیرا بیش از ۴۶٪ از افراد اعتبار یک سایت را بر اساس طراحی آن مانند طرح‌بندی، اندازه فونت، تایپوگرافی و طرح‌های رنگی آن ارزیابی می‌کنند .

می توانید تم های وردپرس را بیابید که رایگان هستند و عالی به نظر می رسند، اما تم های ممتاز معمولا حرفه ای تر و خیره کننده تر به نظر می رسند. آنها همچنین تمایل دارند گزینه های بیشتری برای سفارشی سازی سریع و همچنین پشتیبانی داشته باشند.

چه یک تم وردپرس رایگان یا ممتاز انتخاب کنید ، مطمئن شوید که از نظر بصری چشمگیر و جذاب به نظر می رسد.

انتخاب و تنظیم پلاگین ها و ابزارها

مرحله بعدی در لیست کارها برای یادگیری نحوه راه اندازی یک وبلاگ مد، ایجاد یک سایت و افزودن هر گونه افزونه و ابزار مورد نیاز به آن است.

در اینجا انواع متداول افزونه ها وجود دارد:

بسیاری از این نوع پلاگین ها برای اطمینان از اجرای وبلاگ شما و حفظ روان آن ضروری هستند، در حالی که سایر پلاگین ها مانند افزونه های گالری عکس کاملا اختیاری هستند.

همچنین ایده خوبی است که از افزونه هایی استفاده کنید که عملکرد وبلاگ شما را بهبود می بخشد تا به رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک کند تا افراد بتوانند وبلاگ شما را پیدا کنند.

استفاده از کش و همچنین پلاگین های بهینه سازی سرعت و تصویر می تواند به بارگذاری سریعتر وبلاگ شما کمک کند که این یک راه عالی برای کمک به کاربران برای علاقه مندی به وبلاگ شما است.

در حالی که پلاگین های بهینه سازی سرعت می توانند عملکرد سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند، همچنین لازم است از سرعت بالای هاست شما نیز اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب، شما در هر دو جبهه تحت پوشش هستید.

اگر یافتن یک ارائه دهنده میزبانی هنوز در لیست کارهای شما «چگونه یک وبلاگ مد را راه اندازی کنیم» است، به دنبال میزبان هایی باشید که از قبل برای سرعت بهینه شده اند.

همچنین ممکن است شایان ذکر باشد که برخی از ارائه دهندگان هاست ممکن است برخی از افزونه های وردپرس را به دلیل مسائل امنیتی یا ناسازگاری ممنوع کنند. مطمئن شوید که با میزبان خود برای یافتن افزونه هایی که مشخص شده است مشکلاتی ایجاد می کنند، بررسی کنید.

برای جزئیات، راهنمای مبتدیان برای بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت ، نحوه صحیح اجرای تست سرعت وب‌سایت و نحوه افزایش سرعت سایت وردپرس خود (راهنمای نهایی) را بررسی کنید .

انتخاب طاقچه

ممکن است وبلاگ های مد زیادی وجود داشته باشد، اما هیچ موردی وجود ندارد که دیدگاه منحصر به فرد شما را داشته باشد. باریک کردن جایگاه خود می تواند به شما کمک کند در میان جمعیت برجسته شوید.

اگر کمی تحقیق کنید، می توانید ببینید که وبلاگ های مد دیگر چه می کنند. سپس، وقتی با کاری که رقبا انجام می‌دهد آشنا شدید، می‌توانید به این فکر کنید که وبلاگ مد شما چگونه متفاوت خواهد بود و جایگاهی را انتخاب کنید.

همچنین تصمیم گیری در مورد سبک نوشتن شما بسیار ارزشمند است زیرا می تواند به برند شما کمک کند و شما را از رقبا متمایز کند.

هر چیزی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که محتوای شما معتبر و قابل ربط است. این به جذب افراد کمک می کند و آنها را درگیر می کند.

استراتژی محتوا برای وبلاگ مد شما

استراتژی محتوا اساساً برنامه ای است از آنچه می خواهید با محتوای وبلاگ خود انجام دهید، سپس توسعه، مدیریت و بازاریابی آن را انجام دهید.

یک استراتژی محتوای خوب شامل:

هنگامی که تمام این زمینه ها را تجزیه و تحلیل کردید، می توانید نوع محتوایی را که در وبلاگ خود منتشر می کنید برای حداکثر تعامل و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان برنامه ریزی کنید.

برای جزئیات، ۷۷ تاکتیک اثبات شده برای هدایت ترافیک به وب سایت خود را بررسی کنید .

یک برنامه وبلاگ نویسی ایجاد کنید

اکنون شما واقعاً شروع کرده اید به جایی که بفهمید چگونه یک وبلاگ مد برای خودتان راه اندازی کنید. هنگامی که یک استراتژی محتوا دارید و شروع به ارائه ایده های پست وبلاگ می کنید، باید یک برنامه زمان بندی انتشار تنظیم کنید.

برای انجام این کار، باید تصمیم بگیرید که هر چند وقت یکبار پست های وبلاگ را منتشر کنید.

تحقیق در مورد سایر وبلاگ‌های مد و نگاهی به تعداد دفعات انتشار مقاله‌ها می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چقدر باید پست‌ها را منتشر کنید.

در حالت ایده‌آل، باید هدفتان این باشد که محتوا را به صورت مکرر یا تکراری بیشتر از رقبای خود بیرون بکشید.

تعداد دفعات وبلاگ نویسی (منبع تصویر: Hubspot.com)

هرچه تعداد دفعات انتشار شما بیشتر باشد، ترافیک شما بیشتر است. بر اساس گزارش Hubspot ، وبلاگ هایی که ۱۱ مقاله یا بیشتر در ماه ارسال می کنند، دو برابر بیشتر از وبلاگ هایی که فقط یک تا دو پست در ماه منتشر می کنند، بازدید می کنند.

هنگامی که مقالاتی را بیشتر از رقبای خود منتشر می کنید، موتورهای جستجو متوجه می شوند و وبلاگ شما را فعال و مرتبط می دانند. این کار پست های شما را در نتایج موتورهای جستجو بالاتر می برد تا افراد بیشتری بتوانند آن ها را ببینند.

برای کمک به زمان‌بندی سریع و کارآمد پست‌ها، می‌توانید از یک افزونه ویرایشی مانند Editorial Calendar یا PublishPress استفاده کنید .

بازاریابی محتوا و سئو

قبل از اینکه آماده شروع نوشتن پست های وبلاگ شوید، بهتر است با بازاریابی محتوا و سئو آشنا شوید.

بازاریابی محتوا مستلزم نوشتن مقالات جذابی است که آموزنده هستند و به ترویج یک برند به طور طبیعی و بدون فروشندگی کمک می کنند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همه چیز در مورد بهبود و بهینه سازی سایت و محتوای آن است تا بتواند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

این کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت هزینه تبلیغات، ترافیک بیشتری به وبلاگ شما هدایت شود.

در اینجا چندین منبع با جزئیات بیشتر آورده شده است:

تحقیق کلمات کلیدی

یکی از راه‌هایی که می‌توانید سئو را در وبلاگ مد خود پیاده‌سازی کنید، انجام برخی تحقیق درباره کلمات کلیدی است.

در فضای سئو، کلمات کلیدی به عباراتی اطلاق می شود که بیشتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو جستجو می شوند. هنگامی که یک کلمه کلیدی محبوب را انتخاب می کنید و آن را چندین بار به یک مقاله اضافه می کنید، به گوگل (و سایر موتورهای جستجو) می گوید که این موضوع پست وبلاگ شما است.

این به گوگل کمک می کند تا بداند وقتی شخصی آن کلمه کلیدی را جستجو می کند، سایت شما باید در نتایج لیست شود.

افزودن کلمات کلیدی به محتوای شما مفید است زیرا به افراد بیشتری کمک می کند مقالات و وبلاگ شما را پیدا کنند.

سه نوع کلمه کلیدی وجود دارد:

  • Short-tail – یک کلمه کلیدی که فقط یک کلمه است و معمولاً رتبه بندی با آنها دشوار است زیرا اغلب توسط سایت های مختلف استفاده می شود.
  • دم متوسط ​​- کلمات کلیدی که حدود دو تا سه کلمه طول دارند
  • Long-tail – چندین کلمه یا عبارتی که ممکن است حاوی مقالاتی مانند “at, a, to, or” و موارد دیگر باشد.

کلمات کلیدی دم دراز معمولاً بهترین کلماتی هستند که می توان سراغ آنها رفت، زیرا آنها خاص، توصیفی تر هستند و معمولاً محبوبیت کمتری دارند، بنابراین همه در اطراف آن محتوا نمی نویسند. اما به اندازه کافی محبوب است که صدها نفر یا بیشتر به طور مرتب آن را جستجو می کنند.

اگر واقعاً می‌خواهید بدانید چگونه یک وبلاگ مد موفق راه‌اندازی کنید، بازاریابی محتوا و سئو باید یکی از حوزه‌های اصلی تمرکز باشد.

برای جزئیات، می‌توانید راهنمای گام به گام تحقیق کلمات کلیدی (پاداش: بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در مقایسه) را بررسی کنید .

نوشتن پست های وبلاگ با در نظر گرفتن سئو و کاربران

بعد از اینکه کلمات کلیدی را برای گنجاندن در محتوای خود انتخاب کردید، حتماً آنها را به طور طبیعی بنویسید. در غیر این صورت، موتورهای جستجو محتوای شما را صرفاً اسپم می‌دانند.

هسته اصلی نوشتن برای سئو این است که مطمئن شوید پست وبلاگ شما به سوالاتی که کاربران هنگام جستجوی موضوع و کلمه کلیدی انتخابی شما دارند پاسخ می دهد.

این کاملاً ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا رتبه خوبی داشته باشید و همچنین به شما کمک می کند که برای خوانندگان قابل اعتماد و قابل اعتماد باشید.

چگونه از وبلاگ مد خود درآمد کسب کنید

وقتی می خواهید بدانید چگونه یک وبلاگ مد را راه اندازی کنید، بخش بزرگی از آن مربوط به جزئیات فنی است، اما به همان اندازه مهم این است که بدانید چگونه برای کسب درآمد از وبلاگ خود برنامه ریزی می کنید.

در اینجا چندین ایده وجود دارد:

  • بازاریابی وابسته – پیوند دادن به محصولات در فروشگاه‌های آنلاین که در آن پیوند ردیابی می‌شود، بنابراین برای هر شخصی که از طریق پیوند شما خرید انجام می‌دهد، اعتبار و کمیسیون دریافت می‌کنید.

فروش محصولات دیجیتال

  • کتاب‌های الکترونیکی – می‌توانید کتابی بنویسید تا اعتبار خود را افزایش دهید یا قصد دارید در آینده پست‌های وبلاگ خود را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید، سپس آن‌ها را در وبلاگ خود بفروشید و تبلیغ کنید.
  • دوره‌های آنلاین – مهارت‌های مختلف مرتبط با مد را آموزش دهید که می‌تواند از نحوه درست استایل کردن لباس‌ها و راهنمای مد عملی گرفته تا اینکه چگونه مدگراها می‌توانند شغل پیدا کنند یا در صنعت مد شروع به کار کنند.
  • سایر محصولات دیجیتال – همچنین می توانید اقلام کاربردی مانند الگوهای لباس قابل دانلود را بفروشید.
  • سایت عضویت – یک دیوار پرداخت راه‌اندازی کنید تا کاربران مجبور شوند برای مشاهده محتوای ممتاز و انحصاری مانند نحوه طراحی و ایجاد خط لباس و لباس شخصی خود ثبت نام کنند.
  • مجله دیجیتال یا کتاب نگاه – می توانید کاربران خود را در جریان آخرین روندهای مد قرار دهید و فضای تبلیغاتی را برای درآمد بیشتر بفروشید.
  • تبلیغات – تبلیغات را مستقیماً در وبلاگ خود نمایش دهید تا در درآمدی که به ارمغان می آورد سهیم شوید.

یک خدمت ارائه دهید

  • مشاور مد – می‌توانید به مشتریان اجازه دهید مستقیماً در سایت شما مشاوره رزرو کنند و از طریق یک برنامه چت ویدیویی رایگان مانند اسکایپ یا یک گزینه ممتاز برای یک احساس پیشرفته و حرفه‌ای ملاقات کنند.
  • رویدادها و بلیط های رویداد – اگر می خواهید از رایانه خود دور شوید و شخصاً با طرفداران خود درگیر شوید، می توانید رویدادها و کنفرانس ها را برنامه ریزی کنید و در وبلاگ خود به آنها بلیط بفروشید. اگر ترجیح می دهید در خانه بمانید، حتی می توانید از ابزارهای وبینار برای ایجاد رویدادهای دیجیتالی استفاده کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

هنگامی که با وبلاگ مد خود شروع به کار کردید و با دانش خود در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ مد راحت شدید، می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را انجام دهید تا با شبکه سازی و ارسال محتوای مرتبط در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به وبلاگ خود کمک کنید ترافیک جذب کند.

ایجاد تقویم شبکه های اجتماعی

تقویم رسانه های اجتماعی یک سند یا صفحه گسترده است که در آن پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی می کنید.

این شامل تاریخ و زمانی است که می‌خواهید برای هر پست زمان‌بندی کنید، محتوایی که می‌خواهید منتشر کنید شامل متن، پیوندها و تصاویر و همچنین سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که پست‌ها در آن منتشر می‌شوند.

تقویم‌های رسانه‌های اجتماعی مفید هستند زیرا شما را سازماندهی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا به طور منظم محتوا ارسال کنید تا وبلاگ شما برای مردم بیشتر دیده شود. هرچه افراد بیشتری پست های شما را ببینند، احتمال بازدید از وبلاگ شما بیشتر می شود.

این همچنین به افزایش آگاهی از برند کمک می کند.

تقویم‌های رسانه‌های اجتماعی باید با انواع پست‌ها ایجاد شوند تا خوانندگان را سرپا نگه دارند و درگیر محتوای شما باشند.

اگر فقط یک نوع پست را منتشر کنید، می‌تواند واقعاً خسته‌کننده و سریع شود و افراد در یک نقطه خاص به‌طور خودکار از پست‌های شما عبور کنند. به همین دلیل است که نباید تنها زمانی که مقاله وبلاگی را منتشر می کنید پست بگذارید.

در اینجا انواع مختلفی از پست های رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید برنامه ریزی کنید:

  • مقالات اطلاعاتی مانند راهنمای کاربر و نکات کاربردی
  • مقالاتی که به تازگی منتشر شده اند با جزئیاتی که کنجکاوی مردم را برمی انگیزد
  • تبلیغ مقالات دیگران که مرتبط با وبلاگ شما هستند
  • نقل قول ها یا عبارات الهام بخش
  • پست های خنده دار مثل جوک و حکایت
  • تصاویر قابل توجه، به ویژه همراه با انواع دیگر پست های رسانه های اجتماعی
  • زندگی روزمره و روتین شما
  • انتخاب های مد روزانه و سبک هایی که دوست دارید
  • از طرفداران خود سوال بپرسید

حتما به گفتگو بپیوندید و به نظرات و توییت ها پاسخ دهید. همچنین می توانید مکالمات مرتبط را پیدا کنید و دو سنت خود را اضافه کنید.

تا زمانی که به جای له کردن یا ارسال هرزنامه به مکالمه اضافه می‌کنید، می‌توانید تعامل در پست‌های خود را افزایش دهید. رفتار متقابل همچنین منجر به افزایش آگاهی از برند می شود.

در حالی که تعداد زیادی از سایت های رسانه های اجتماعی در آنجا می تواند بسیار زیاد به نظر برسد، لازم نیست به همه آنها بپیوندید. پلتفرم هایی را پیدا کنید که طرفداران بالقوه شما در آن هستند و به آن ها بچسبید.

به عنوان یک قانون کلی، اگر می خواهید مخاطب هدف شما بین ۱۸ تا ۳۵ باشد، نتایج نظرسنجی ComScore نشان می دهد که باید توجه خود را روی فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست متمرکز کنید.

با ارزش ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای هزاره ها.

شبکه سازی و تبلیغ بیشتر وبلاگ شما

آخرین مرحله برای یادگیری نحوه راه اندازی یک وبلاگ مد چیست؟ این شبکه است. این می تواند با انتشار اخبار در مورد وبلاگ شما به شما کمک کند.

در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید از شبکه و سایر ایده های تبلیغاتی استفاده کنید:

  • مقاله بنویسید و آنها را به مجلات و وبلاگ های مد ارسال کنید.
  • به گروه های وبلاگ نویسی و کسب و کار بپیوندید و منتظر فرصت ها باشید. ممکن است با پادکسترهایی برخورد کنید که به مهمان نیاز دارند یا شاید نماد مد مورد علاقه شما در حال بازدید از منطقه شما باشد و بتوانید درخواست ملاقات یا مصاحبه با آنها داشته باشید. شما همچنین می توانید برای کمپین های بازاریابی خود الهام بگیرید.
  • به دنبال رویدادها و کنفرانس های مد باشید تا فرصتی برای انتشار اخبار در مورد وبلاگ خود داشته باشید. شما همچنین می توانید پوشش این رویدادها را در وبلاگ خود ارائه دهید زیرا نوشتن در مورد رویدادهای مرسوم، مد روز، به افزایش شانس شما برای جلب توجه کمک می کند.

برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی را نیز در نظر بگیرید .

اینها برنامه‌هایی هستند که شامل استراتژی‌های بازاریابی متعددی می‌شوند که در آنها برنامه‌ای از محتوا، تبلیغات و سایر موارد تبلیغاتی در یک دوره زمانی طولانی ایجاد می‌کنید. آنها بر روی یک پیام خاص متمرکز هستند که با برند و مخاطبان شما طنین انداز می شود.

زمانی که کمپین های بازاریابی به درستی انجام شوند، می توانند آگاهی مثبت از برند را افزایش دهند و تعامل و همچنین نرخ تبدیل را افزایش دهند. همچنین می تواند منجر به فروش بیشتر شود.

برای جزئیات، راهنمای نهایی کمپین های بازاریابی را بررسی کنید ، از این ۵ مرحله برای ایجاد یک برنامه بازاریابی و ۱۳ راه برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر با بودجه محدود استفاده کنید .

خلاصه

اگر می‌خواهید درباره مد وبلاگ بنویسید، شروع کردن از الان آسان‌تر از گذشته است.

برای راه اندازی وبلاگ مد خود، باید:

  • یک نام دامنه و یک میزبان قابل اعتماد انتخاب کنید
  • یک موضوع انتخاب کنید
  • پلاگین ها و ابزارها را تنظیم کنید
  • یک طاقچه انتخاب کنید
  • با یک استراتژی محتوای قوی (تقویم سرمقاله، سئو، رسانه های اجتماعی) که همه حوزه ها و کانال هایی را که مشتریان بالقوه شما در آن معاشرت می کنند را پوشش می دهد و با آنها درگیر می شود.

حالا نوبت شماست: آیا قصد دارید یک وبلاگ مد راه اندازی کنید؟ آیا تا به حال وبلاگ جدیدی راه اندازی کرده اید؟ تجربه خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

و بخوانید: