بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه سرعت وب سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهیم (۱۴ نکته اثبات شده)

بهبود سرعت وب سایت تجارت الکترونیک

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید سرعت وب سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید؟

سرعت برای موفقیت یک سایت تجارت الکترونیک بسیار مهم است. این نه تنها تجربه مشتری را بهبود می بخشد، بلکه مستقیماً بر تبدیل و فروش تأثیر می گذارد.

در این راهنما از ایوسی، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سرعت فروشگاه تجارت الکترونیک خود را برای بهبود عملکرد و تبدیل ها افزایش دهید.

چرا سرعت برای فروشگاه تجارت الکترونیک شما مهم است؟

وقتی صحبت از تجربه کاربری به میان می آید سرعت بسیار مهم است. هیچ کس یک وب سایت کند، یک رایانه کند یا یک برنامه کند را دوست ندارد.

اما برای فروشگاه‌های آنلاین، یک وب‌سایت کند در واقع می‌تواند برای شما هزینه کسب‌وکار داشته باشد.

به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه منجر به کاهش ۷٪ در تبدیل، ۱۱٪ بازدید کمتر از صفحه و کاهش ۱۶٪ در رضایت مشتری می شود.

مطالعه سرعت حلقه عجیب
مطالعه StrangeLoop

به عبارت ساده تر، وب سایت های کند می توانند منجر به فروش کمتر شوند.

اکنون جدای از تجربه کاربری و فروش، سرعت سایت تجارت الکترونیک نیز بر رتبه بندی سئو شما تأثیر می گذارد. موتورهای جستجو مانند گوگل سرعت را به عنوان یک شاخص مهم تجربه کاربر و عامل رتبه بندی در نظر می گیرند.

در واقع، به روز رسانی جستجوی تجربه صفحه گوگل تنها بر معیارهای تجربه کاربر مانند نرخ پرش و سرعت وب سایت متمرکز است. یک وب سایت تجارت الکترونیک سریعتر به شما کمک می کند تا ترافیک رایگان بیشتری را از موتورهای جستجو به ارمغان بیاورید.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه افزایش آسان سرعت و عملکرد فروشگاه تجارت الکترونیک خود بیندازیم.

در اینجا مروری سریع از موضوعاتی است که در این راهنما به آنها خواهیم پرداخت:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

طراحی وب سایت: راهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش آنلاین شما

آیا میخواهید کسب و کار آنلاین خود را به سطح جدیدی برسانید؟

با یک وب سایت حرفه‌ای، میتوانید به مشتریان اعتماد بیشتری القا کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. طراحی وب سایت حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد تا هویت برند خود را به صورت جذاب نمایش دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همچنین، با بهینه سازی وب سایت، میتوانید در موتورهای جستجو (مثل گوگل) بالاترین رتبه را کسب کنید و بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

با ما تماس بگیرید (یا اطلاعات تماس‌تان را برای ما ارسال کنید) و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید.

۰۹۱۳۳۹۵۷۹۲۰

نام
درخواست مدنظر شما

۱. یک ارائه دهنده میزبانی تجارت الکترونیک بهتر انتخاب کنید

تمام بهینه‌سازی‌های عملکرد تجارت الکترونیکی که در وب‌سایت خود انجام می‌دهید، اگر یک ارائه‌دهنده میزبانی تجارت الکترونیک خوب نداشته باشید، تأثیر کمی خواهند داشت.

همه شرکت های میزبان وردپرس یکسان نیستند. برای عملکرد بهتر، باید یک ارائه دهنده میزبانی تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که موارد زیر را انجام دهد:

  • بستری پایدار و به روز برای میزبانی فروشگاه تجارت الکترونیک شما فراهم می کند.
  • این افزونه برای WordPress ،WooCommerce یا هر افزونه تجارت الکترونیک دیگری که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید بهینه شده است.
  • سرورهای آنها برای سرعت و عملکرد بهینه شده اند. این به معنای ذخیره سازی داخلی، امنیت و سایر ویژگی ها برای بهبود عملکرد است

توصیه می کنیم از SiteGround استفاده کنید. آنها یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس هستند که به طور رسمی توصیه می شود.

سرورهای SiteGround بر روی پلتفرم Google Cloud اجرا می شوند که به عملکرد بالا معروف است. آنها کش داخلی دارند و حتی پلاگین بهینه سازی مخصوص به خود را دارند که به طور خودکار بسیاری از نکات عملکردی را که در ادامه این مقاله توصیه خواهیم کرد، پیاده سازی می کند.

اگر به دنبال گزینه های جایگزین هستید، لیست ما از بهترین ارائه دهندگان میزبانی WooCommerce را بررسی کنید.

پس از راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود بر روی یک سرویس میزبانی خوب، می توانید نکات بهینه سازی زیر را برای افزایش عملکرد پیاده سازی کنید.

۲. یک افزونه کش وردپرس نصب کنید

WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک پویا است. این بدان معنی است که تمام داده های محصول شما در یک پایگاه داده ذخیره می شود و صفحات محصول زمانی که کاربر از وب سایت شما بازدید می کند ایجاد می شود.

برای انجام این کار، وردپرس باید هر بار همان فرآیند را اجرا کند. اگر افراد بیشتری به طور همزمان از فروشگاه تجارت الکترونیک شما بازدید کنند، سرعت آن کاهش می یابد و حتی ممکن است خراب شود.

یک افزونه کش به شما کمک می کند این مشکل را برطرف کنید.

به جای تولید صفحات هر بار، یک پلاگین کش یک نسخه کش شده از صفحه HTML را به کاربر نشان می دهد. این کار منابع سرور شما را آزاد می کند و به آن اجازه می دهد کارآمدتر کار کند و در نتیجه زمان بارگذاری وب سایت را بهبود می بخشد.

کش صفحات وردپرس
کش صفحات وردپرس

چند افزونه کش وردپرس عالی در دسترس است و شرکت های میزبان وردپرس محبوب مانند SiteGround و Bluehost سیستم های کش خود را ارائه می دهند.

توصیه می کنیم از WP Rocket استفاده کنید. این بهترین افزونه کش وردپرس در بازار با بهترین تنظیمات برای مبتدیان است.

برخلاف دیگر راه‌حل‌های کش وردپرس، WP Rocket منتظر نمی‌ماند تا کاربران از صفحه‌ای برای تولید نسخه ذخیره‌شده بازدید کنند. در عوض، به طور خودکار یک کش از وب سایت شما آماده می کند و آن را به روز نگه می دارد.

با تنظیمات WP Rocket مناسب، می‌توانید به راحتی نمرات تقریباً عالی را در ابزارهای تست سرعت مانند Pingdom، GTMetrix، Google Pagespeed Insights و موارد دیگر دریافت کنید.

برای جزئیات و دستورالعمل ها، به مقاله ما در مورد نحوه نصب و راه اندازی WP Rocket در وردپرس مراجعه کنید.

شرکت های برتر میزبان وردپرس، مانند SiteGround و Bluehost راه حل های کش خود را نیز ارائه می دهند.

بهینه ساز SiteGround SG

SiteGround به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از افزونه SG Optimizer خود، کش را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود به راحتی روشن کنید.

این ابزار همه کاره عملکرد شامل ذخیره سازی، تغییرات عملکرد، تبدیل تصویر WebP در وردپرس، بهینه سازی پایگاه داده، کوچک سازی CSS، فشرده سازی GZIP و موارد دیگر است.

به سادگی افزونه SG Optimizer را در وردپرس نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، روی منوی SG Optimizer در نوار کناری مدیریت وردپرس خود کلیک کنید تا به تنظیمات افزونه دسترسی پیدا کنید. از اینجا باید گزینه Dynamic Caching را روشن کنید.

کش را در SiteGround روشن کنید
کش را در SiteGround روشن کنید

Caching را در Bluehost روشن کنید

به طور مشابه، Bluehost همچنین به شما امکان می دهد از سیستم کش داخلی خود برای بهینه سازی WooCommerce استفاده کنید. به سادگی وارد داشبورد Bluehost خود شوید و به صفحه My Sites بروید. اگر چندین سایت دارید، سایت خود را انتخاب کنید و سپس به تب Performance بروید.

Bluehost
Bluehost

از اینجا می توانید یک سطح کش برای وب سایت خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما می توانید تجارت الکترونیک را انتخاب کنید، اما اگر وب سایت شما همچنان کند است، می توانید به اینجا برگردید و سطح کش را افزایش دهید.

۳. از آخرین نسخه PHP استفاده کنید

وردپرس و ووکامرس هر دو عمدتاً به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند.

با هر نسخه جدید، PHP عملکرد بهتری دارد و سریعتر می شود. همچنین باگ‌ها را برطرف می‌کند و مسائل امنیتی را اصلاح می‌کند که ممکن است پایداری و سرعت وب‌سایت شما را به خطر بیندازند.

به همین دلیل است که همیشه باید از آخرین نسخه PHP استفاده کنید.

می‌توانید نسخه PHP فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با مراجعه به Tools » Site Health در داشبورد وردپرس خود و رفتن به برگه «اطلاعات» بدانید.

سلامت سایت در وردپرس

از اینجا، باید روی بخش ‘Server’ کلیک کنید تا آن را گسترش دهید، و می توانید نسخه PHP مورد استفاده سرور خود را ببینید.

نسخه PHP در سلامت سایت وردپرس
نسخه PHP در سلامت سایت وردپرس

اگر وب سایت شما با نسخه PHP کمتر از ۸.۰ اجرا می شود، باید با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید آن را برای شما به روز کنند.

توجه: برخی از شرکت‌های میزبان وردپرس مدیریت شده مانند SiteGround، PHP Ultrafast خود را برای بهبود زمان پاسخگویی کلی سرور ایجاد کرده‌اند. دیگران از PHP FastCGI برای کمک به مشتریان برای بهبود سرعت تجارت الکترونیک استفاده می کنند.

۴. از آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس استفاده کنید

توسعه دهندگان وردپرس و ووکامرس زمان قابل توجهی را صرف بهبود عملکرد در هر چرخه توسعه می کنند. این باعث می شود هر دو برنامه کارآمدتر اجرا شوند و از منابع سمت سرور کمتری استفاده کنند.

هر نسخه جدید همچنین باگ‌ها را برطرف می‌کند و امنیت را تقویت می‌کند که برای یک تجارت الکترونیک بسیار مهم است.

به عنوان مالک فروشگاه، این مسئولیت شماست که مطمئن شوید که از آخرین نسخه وردپرس، ووکامرس، سایر افزونه ها و قالب وردپرس خود استفاده می کنید.

برای نصب همه به‌روزرسانی‌های موجود ، به سادگی به صفحه داشبورد » به‌روزرسانی‌ها بروید.

در حال نصب به روز رسانی
در حال نصب به روز رسانی

۵. تصاویر محصول را برای عملکرد بهینه کنید

تصاویر محصول یکی از مهمترین موارد بصری برای یک فروشگاه آنلاین است. تصاویر بهتر محصول مشتریان را درگیر می کند و می تواند به افزایش تبدیل فروش کمک کند.

به همین دلیل است که اضافه کردن تصاویر محصول با کیفیت بسیار مهم است. با این حال، باید مطمئن شوید که اندازه فایل های تصویری بزرگ به درستی بهینه شده اند.

دو راه برای بهینه سازی تصاویر محصول برای وب بدون از دست دادن کیفیت وجود دارد.

ابتدا، می توانید هر تصویر محصول را در رایانه خود قبل از آپلود آن در وب سایت خود بهینه کنید. این به نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop ، Affinity، Gimp و غیره نیاز دارد.

اکثر آنها این گزینه را دارند که یک تصویر را برای وب صادر کنند. همچنین می توانید کیفیت تصویر را قبل از ذخیره آن برای آپلود تنظیم کنید.

صادرات برای وب در Adobe Photoshop
صادرات برای وب در Adobe Photoshop

همچنین می‌توانید از یک افزونه فشرده‌سازی تصویر برای وردپرس استفاده کنید. این افزونه ها به طور خودکار اندازه تصویر محصول شما را برای عملکرد بهتر سایت بهینه می کنند.

جدا از فشرده سازی تصویر، نوع فایل تصویری که انتخاب می کنید نیز می تواند کمک کننده باشد. به عنوان مثال، تصاویر JPEG برای تصاویری که رنگ های زیادی دارند بهتر هستند، در حالی که تصاویر png برای تصاویر شفاف بهتر هستند.

۶. از فایروال وب سایت سطح DNS استفاده کنید

Brute force و حملات DDoS مزاحمت های رایج اینترنت هستند. اساساً، هکرها سعی می کنند سرور شما را بیش از حد بارگذاری کنند تا وارد شوند، داده ها را سرقت کنند یا بدافزار نصب کنند.

اکثر شرکت‌های میزبانی‌کننده دارای محافظ‌های اولیه هستند که از وب‌سایت‌های شما در برابر چنین حملاتی محافظت می‌کنند. با این حال، یکی از نکات منفی این حملات این است که باعث می شود وب سایت شما بسیار کند بارگذاری شود.

اینجا جایی است که شما به یک فایروال برنامه وب سایت (WAF) نیاز دارید.

اکنون، افزونه های رایج فایروال وردپرس بر روی وب سرور شما اجرا می شوند. این باعث می شود آنها کمی کارآمدتر شوند زیرا نمی توانند حملات مشکوک را تا زمانی که به سرور شما برسند مسدود کنند.

از طرف دیگر، یک فایروال در سطح DNS قادر است ترافیک شما را در فضای ابری فیلتر کند و حملات مشکوک را حتی قبل از رسیدن به وب سایت شما مسدود کند.

فایروال وب سایت
فایروال وب سایت

توصیه می کنیم از Sucuri استفاده کنید. این بهترین افزونه فایروال وردپرس با مجموعه امنیتی جامع است.

Sucuri همچنین با CDN قدرتمند (شبکه تحویل محتوا) همراه است. یک CDN محتوای ثابت وب سایت شما (تصاویر، شیوه نامه ها، جاوا اسکریپت) را از یک شبکه جهانی از سرورها ارائه می دهد. این امر بار سرور شما را کاهش می دهد و زمان بارگذاری کلی سایت را بهبود می بخشد.

اگر به دنبال یک گزینه رایگان هستید، CDN رایگان Cloudflare به شما سطح پایه حفاظت فایروال DNS را می دهد.

۷. یک قالب وردپرس بهتر انتخاب کنید

موضوع تجارت الکترونیک بهتر را انتخاب کنید
موضوع تجارت الکترونیک بهتر را انتخاب کنید

تم های وردپرس ظاهر فروشگاه تجارت الکترونیک شما را کنترل می کنند. با این حال، همه آنها برای عملکرد بهینه سازی نشده اند و اغلب به هم ریختگی زیادی اضافه می کنند که وب سایت شما را کندتر می کند.

هنگام انتخاب قالب وردپرس برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک، باید تعادل بین عملکرد و سرعت را پیدا کنید. ویژگی‌های تم مانند لغزنده، چرخ فلک، فونت وب و فونت نماد می‌توانند سرعت وب‌سایت شما را کاهش دهند.

توصیه می کنیم به دنبال یک تم ساده بروید و سپس از افزونه ها برای اضافه کردن ویژگی های مورد نیاز خود استفاده کنید. این به شما امکان کنترل بهتری بر عملکرد و ظاهر فروشگاه آنلاین خود می دهد.

تم های وردپرس توسط StudioPress ، Elegant Themes و Astra همگی برای عملکرد بهینه شده اند. برای توصیه‌های بیشتر برای تم، به انتخاب متخصص ما از بهترین تم‌های WooCommerce برای وردپرس مراجعه کنید.

۸. از افزونه های بهتر وردپرس استفاده کنید

یکی از سوالاتی که اغلب توسط استفاده کننده های وردپرس پرسیده می شود این است که از چه تعداد افزونه می توانند در فروشگاه خود استفاده کنند بدون اینکه بر عملکرد آنها تأثیر بگذارند.

پاسخ به هر تعداد که دوست دارید است.

تعداد کل افزونه ها بر عملکرد فروشگاه آنلاین شما تأثیری ندارد. این کیفیت کد است که انجام می دهد.

یک افزونه وردپرس با کد ضعیف ممکن است تعداد زیادی اسکریپت یا شیوه نامه را بارگیری کند که می تواند بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر، یک پلاگین با کدگذاری خوب از بهترین شیوه های استاندارد برای به حداقل رساندن تأثیر عملکرد استفاده می کند. توصیه می‌کنیم قبل و بعد از نصب افزونه‌های خود را از نظر تأثیر عملکرد آزمایش کنید.

ما همچنین فهرستی از افزونه‌های WooCommerce را که باید داشته باشیم، داریم که در آن افزونه‌های ضروری WooCommerce را که توسط اکثر فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌شود، انتخاب کرده‌ایم.

به عنوان مثال، سازنده صفحه فرود کشیدن و رها کردن SeedProd به شما کمک می کند بدون نوشتن هیچ کدی، صفحات فرود تجارت الکترونیکی با سرعت شگفت انگیز بسازید.

صفحه ساز SeedProd
صفحه ساز SeedProd

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین افزونه های وردپرس را ببینید. این یک فرآیند گام به گام در مورد نحوه ارزیابی افزونه های وردپرس و انتخاب مناسب برای فروشگاه آنلاین شما دارد.

۹. درخواست های HTTP خارجی را کاهش دهید

یک صفحه تجارت الکترونیک معمولی شامل چندین مؤلفه است. به عنوان مثال، تصاویر، فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت، جاسازی‌های ویدیویی و موارد دیگر.

هر یک از این مؤلفه ها به طور جداگانه توسط مرورگرهای کاربران با درخواست HTTP به سرور شما بارگذاری می شود. درخواست های HTTP بیشتر به معنای زمان بارگذاری صفحه طولانی تر است.

سرور شما همچنین ممکن است چیزهایی را از ابزارها و سرویس‌های شخص ثالث مانند Google Analytics، هدف‌گیری مجدد رسانه‌های اجتماعی و سایر سرویس‌ها دریافت کند. به این درخواست های HTTP خارجی می گویند. ممکن است در بارگذاری یک صفحه وب معمولی تکمیل این موارد حتی بیشتر طول بکشد.

وجود این اسکریپت ها در وب سایت وردپرس شما مشکلی ندارد ، اما اگر بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد، باید آنها را کاهش دهید.

می توانید با مراجعه به وب سایت خود و باز کردن ابزار Inspect در مرورگر خود، درخواست های HTTP خارجی را مشاهده کنید. از اینجا، به برگه منابع »صفحه بروید تا تمام درخواست های HTTP خارجی را مشاهده کنید.

درخواست های HTTP خارجی

۱۰. درخواست های پایگاه داده را کاهش دهید

وردپرس و ووکامرس از پایگاه داده برای ذخیره سازی بسیاری از محتوا و تنظیمات استفاده می کنند. تم و افزونه های وردپرس شما همچنین باعث می شوند که پرس و جوهای پایگاه داده آن اطلاعات را روی صفحه نمایش دهند.

پرس و جوهای پایگاه داده بسیار سریع هستند و وب سایت شما می تواند صدها مورد را در چند میلی ثانیه اجرا کند. با این حال، اگر وب سایت شما با افزایش ترافیک مواجه است، این پرس و جوها می توانند زمان بارگذاری صفحه شما را کاهش دهند.

با استفاده از افزونه ای مانند Query Monitor در وردپرس می توانید تماس های پایگاه داده را بررسی کنید . پس از فعال سازی، این افزونه منوی مانیتور پرس و جو را به نوار مدیریت وردپرس شما اضافه می کند.

منوی مانیتور پرس و جو
منوی مانیتور پرس و جو

با این حال، به حداقل رساندن این درخواست ها ممکن است برای کاربران سطح مبتدی امکان پذیر نباشد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد تم وردپرس خود را تغییر دهید تا تماس های پایگاه داده کاهش یابد.

اگر در ویرایش فایل‌های موضوع وردپرس یا اشکال‌زدایی کد خود راحت هستید، می‌توانید به دنبال تماس‌های پایگاه داده باشید که می‌توان از آن اجتناب کرد.

سایر کاربران، می‌توانند در صورت نیاز یک تم وردپرس بهتر و افزونه‌های جایگزین برای کاهش تماس‌های پایگاه داده پیدا کنند.

۱۱. پایگاه داده وردپرس را بهینه کنید

در طی یک دوره زمانی، پایگاه داده وردپرس شما ممکن است پر از اطلاعاتی شود که ممکن است دیگر به آنها نیاز نداشته باشید.

این درهم ریختگی به طور بالقوه می تواند پرس و جوهای پایگاه داده، فرآیندهای پشتیبان گیری و عملکرد کلی وردپرس را کند کند. هر از گاهی، مهم است که پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید تا اطلاعات غیر ضروری را از بین ببرید.

به سادگی افزونه WP Sweep را نصب و فعال کنید . پس از فعال سازی، به سادگی به Tools » Sweep بروید تا پایگاه داده وردپرس خود را پاک کنید.

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس
بهینه سازی پایگاه داده وردپرس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به مقاله ما در مورد نحوه بهینه سازی پایگاه داده وردپرس برای سرعت و عملکرد مراجعه کنید.

۱۲. برای پیگیری مسائل مربوط به عملکرد از سایت های مرحله بندی استفاده کنید

ایجاد تغییرات در فروشگاه تجارت الکترونیک زنده می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به عنوان مثال، ممکن است یک مشتری سفارش خود را از دست بدهد، یا سایت شما ممکن است در طول یک رویداد فروش از کار بیفتد.

یک سایت استیجینگ به شما کمک می‌کند تا به راحتی نکات بهینه‌سازی عملکرد، افزونه‌های جدید یا یک موضوع را بدون تأثیر بر فروشگاه زنده‌تان امتحان کنید.

اساساً یک سایت استیجینگ شبیه سازی از وب سایت زنده شما است که برای آزمایش تغییرات قبل از پخش زنده استفاده می شود.

بسیاری از شرکت های محبوب میزبانی وردپرس راه اندازی سایت مرحله بندی با ۱ کلیک را ارائه می دهند. پس از راه اندازی، می توانید تغییرات خود را امتحان کنید و سرعت بارگذاری و عملکرد صفحه خود را پیگیری کنید.

هنگامی که برای پیاده سازی آن تغییرات آماده شدید، می توانید به سادگی سایت مرحله بندی را در نسخه زنده مستقر کنید.

برای دستورالعمل های گام به گام، به آموزش ما در مورد نحوه ایجاد یک سایت مرحله بندی برای وردپرس مراجعه کنید.

۱۳. ایمیل های تجارت الکترونیک را بارگیری کنید

نحوه فروش آنلاین محصولات از تجارت الکترونیک خانگی

ایمیل ها نقش بسیار مهمی در فروشگاه های تجارت الکترونیک دارند. از آنها برای ارسال تاییدیه های سفارش، فاکتورها، ایمیل های بازنشانی رمز عبور، پیام های فروش و بازاریابی و موارد دیگر استفاده می شود.

با این حال، بسیاری از مبتدیان متوجه این موضوع نیستند و از عملکرد محدود ارائه دهنده هاست خود برای ایمیل های تجارت الکترونیک استفاده می کنند.

اکثر شرکت های میزبان از عملکرد پیش فرض ایمیل وردپرس پشتیبانی نمی کنند. حتی برخی برای جلوگیری از هرزنامه و سوء استفاده آن را غیرفعال می کنند.

به همین دلیل است که باید از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل SMTP اختصاصی همراه با افزونه WP Mail SMTP استفاده کنید . این شرکت‌ها در ارسال ایمیل‌های انبوه و اطمینان از قابلیت تحویل بالاتر تخصص دارند، به این معنی که ایمیل‌های شما در پوشه اسپم قرار نمی‌گیرند.

توصیه می کنیم از SendLayer به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات SMTP برای ایمیل های تراکنشی استفاده کنید.

راه اندازی آن آسان است و با WooCommerce و تمام افزونه های فرم تماس وردپرس برتر کار می کند. به علاوه، آنها یک آزمایش رایگان ۳۰ روزه با حداکثر ۵۰۰۰۰ ایمیل ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید به دیگران نگاه کنید، SMTP.com ، Sendinblue یا Mailgun را بررسی کنید.

۱۴. از ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل بهتر استفاده کنید

وقتی صحبت از وب سایت های تجارت الکترونیک می شود، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) برای افزایش فروش مهم است.

یک فروشگاه آنلاین معمولی دارای عناصر پویا زیادی برای افزایش تبدیل‌ها است، مانند نوار ارسال رایگان در صفحه اصلی، تایمر شمارش معکوس فروش جمعه سیاه در سرصفحه وب‌سایت، یک پنجره بازشو با قصد خروج در صفحات پرداخت، یا حتی چرخاندن یک گیمیفیکیشن چرخ در تلفن همراه. سایت برای کاهش رها شدن

نمونه نوار حمل و نقل رایگان
نمونه نوار حمل و نقل رایگان

اغلب صاحبان فروشگاه ها و خرده فروشان از ترکیبی از ابزارها و افزونه ها برای افزودن این عناصر پویا استفاده می کنند. چالش این است که همه آنها به درستی برای سرعت بهینه نشده اند.

به همین دلیل مهم است که ابزارهای بهینه‌سازی تبدیل را انتخاب کنید که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در یک پلتفرم ارائه می‌دهند، بنابراین چندین اسکریپت خارجی را بارگیری نکنید.

در زیر لیستی از ابزارهای محبوب بهینه سازی تبدیل که در وب سایت های تجارت الکترونیک خود استفاده می کنیم آورده شده است:

  • OptinMonster – این قدرتمندترین ابزار بهینه سازی تبدیل است که به شما امکان می دهد پنجره های بازشو شخصی، کمپین های گیمیفیکیشن، نوارهای شناور و موارد دیگر ایجاد کنید.
  • LiveChat.com – این بهترین نرم افزار چت زنده است. آنها همچنین نرم افزار اتوماسیون ChatBot را ارائه می دهند که هم برای WooCommerce و هم برای Shopify کار می کند.
  • TrustPulse – این بهترین نرم افزار اثبات اجتماعی در بازار است که برای سرعت بهینه شده است. می توانید از آن برای نشان دادن فعالیت کاربر در زمان واقعی بدون کاهش سرعت سایت خود استفاده کنید.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل و ابزارهای تست A/B می شود، توصیه می کنیم فقط از آنچه کاملاً مورد نیاز است استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر یک صفحه فرود یا طراحی وب سایت جدید راه اندازی می کنید، اجرای تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی بسیار مهم است. با این حال، پس از یک دوره کوتاه تجزیه و تحلیل، توصیه می کنیم نقشه های حرارتی را غیرفعال کنید تا سرعت وب سایت شما کاهش نیابد.

به طور مشابه، برای ابزارهای تست A/B، نیازی به اجرای آن اسکریپت ها در هر صفحه از وب سایت خود ندارید. می‌توانید اسکریپت‌های تست A/B را به‌طور انتخابی در صفحات خاصی بارگذاری کنید، و پس از اتمام آزمایش، فراموش نکنید که اسکریپت را حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا سرعت وب سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید کتابچه راهنمای امنیت وردپرس ما را ببینید یا راهنمای SEO WooCommerce ما را بررسی کنید تا ترافیک رایگان را از موتورهای جستجو به فروشگاه آنلاین خود دریافت کنید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *