بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق کلمات کلیدی انجام دهیم

چگونه برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق کلمات کلیدی انجام دهیم

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید؟

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند ایده های محتوای بهتری پیدا کنید تا بتوانید ترافیک خود را افزایش دهید و محتوای بسیار جذابی ایجاد کنید که کاربران آن را دوست داشته باشند.

در این مقاله از ایوسی به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای سایت وردپرسی خود جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید .

تحقیق کلمات کلیدی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

تحقیق کلمات کلیدی تکنیکی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) استفاده می شود. این به شما کمک می کند کلماتی را که افراد هنگام جستجوی محتوایی مانند شما جستجو می کنند، کشف کنید.

هنگامی که کلماتی را که افراد در موتورهای جستجو وارد می کنند را شناختید، می توانید از این کلمات کلیدی برای بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو استفاده کنید . این می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت کنید.

برخی از صاحبان وب سایت در دام این تصور می افتند که از قبل می دانند مخاطبانشان به دنبال چه چیزی هستند. با این حال، زمانی که ابزار قدرتمندی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری بر اساس داده های واقعی کمک کند، نیازی به حدس زدن ندارید.

با انجام تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان بخشی از استراتژی سئوی وردپرس خود ، می توانید:

  • کلمات و عباراتی را که مخاطبان شما واقعاً وارد موتورهای جستجو می کنند، پیدا کنید
  • ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو را افزایش دهید
  • ایده های محتوایی را پیدا کنید که رتبه بندی آنها آسان است و حجم جستجوی مناسبی دارند
  • ببینید رقبای شما چه کاری انجام می دهند – و بهتر عمل کنید!

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس خود بیاندازیم .

در این پست ما بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را که شخصاً برای پروژه های خود استفاده کرده ایم، انتخاب کرده ایم. ما هر ابزار را بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه می تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی مانند یک حرفه ای کمک کند.

۱. Semrush (توصیه می شود)

وب سایت سمروش
وب سایت سمروش

Semrush یکی از بهترین ابزارهای SEO در بازار است. این یک مجموعه کامل سئو با ابزارهایی است که می تواند به شما در انجام تحقیقات ارگانیک، تحقیقات تبلیغاتی پولی، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عمیق رقابت کمک کند.

برای شروع، به سادگی به وب سایت Semrush بروید . سپس یک کلمه کلیدی را در قسمت “Enter domain, keyword or URL” تایپ کنید.

Semrush - کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید
Semrush – کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنید

اگر از قبل کلمات کلیدی در ذهن ندارید، می توانید از هر کلمه یا عبارتی که مربوط به کسب و کارتان است استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که هدفون می فروشد، کلمه “هدفون” ممکن است نقطه شروع خوبی باشد.

روی دکمه “شروع کن” کلیک کنید و Semrush اطلاعات زیادی را در مورد کلمه کلیدی که وارد کرده اید نمایش می دهد.

ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush
ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush

این شامل CPC برای تبلیغات پولی، تعداد نتایج جستجو و حجم جستجو می شود.

کمی پایین بروید و لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده خواهید کرد. کلمات کلیدی مرتبط عبارت‌های جستجویی هستند که با کلمه کلیدی که در صفحه اصلی Semrush تایپ کرده‌اید مرتبط هستند.

لیستی از کلمات کلیدی مرتبط در پلتفرم Semrush
لیستی از کلمات کلیدی مرتبط در پلتفرم Semrush

برخی از وب سایت ها در تلاش برای رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی، بارها و بارها یک کلمه کلیدی را در محتوای خود اضافه می کنند. این کار خواندن مطالب شما را دشوارتر می کند.

در واقع، اگر گوگل به استفاده از این تاکتیک‌ها مشکوک شود، حتی ممکن است به وب‌سایت شما جریمه بدهد. این می تواند موقعیت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو کاهش دهد.

با افزودن تعداد زیادی کلمات کلیدی مرتبط به محتوای خود، می توانید به موتورهای جستجو نشان دهید که در مورد موضوع انتخابی خود به روشی واقعی و دقیق می نویسید. به همین دلیل، هوشمندانه است که تا جایی که ممکن است کلمات کلیدی مرتبط را به محتوای خود اضافه کنید.

برای مشاهده لیست کامل کلمات کلیدی مرتبط، روی دکمه «مشاهده همه…» کلیک کنید.

نحوه مشاهده تمامی کلمات کلیدی، در ابزار Semrush
نحوه مشاهده تمامی کلمات کلیدی، در ابزار Semrush

سپس به قسمت SERP Analysis بروید. SERP مخفف صفحه نتایج موتور جستجو است. این صفحه ای است که موتورهای جستجو پس از جستجوی یک کلمه یا عبارت توسط کاربر نمایش می دهند.

بخش تجزیه و تحلیل SERP لیستی از نتایج جستجوی برتر برای کلمه کلیدی که در ابتدا وارد کرده اید را نشان می دهد.

اگر می خواهید برای این کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، این سایت ها بزرگترین رقیب شما هستند.

ویژگی تجزیه و تحلیل Semrush SERP
ویژگی تجزیه و تحلیل Semrush SERP

برای مشاهده یک گزارش ارگانیک دقیق برای هر نتیجه، کافی است روی URL آن کلیک کنید.

با تجزیه و تحلیل این گزارش، می توانید بهتر درک کنید که چرا این صفحه برای این کلمه کلیدی خاص رتبه بالایی دارد.

تحقیقات ارگانیک، همانطور که در ابزار Semrush دیده می شود
تحقیقات ارگانیک، همانطور که در ابزار Semrush دیده می شود

اگر می خواهید در مورد کلمات کلیدی مرتبط بیشتر بدانید، Semrush یک ابزار جادویی کلمات کلیدی دارد. این به شما امکان دسترسی سریع به اطلاعات در مورد طیف وسیع تری از کلمات کلیدی مرتبط را می دهد.

برای مشاهده عملکرد این ابزار، روی ابزار جادویی کلمه کلیدی در نوار کناری Semrush کلیک کنید.

ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush
ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush

هنگامی که یک کلمه کلیدی امیدوارکننده را مشاهده می کنید، می توانید روی نماد افزودن (+) آن کلیک کنید. با این کار، این کلمه یا عبارت را به تحلیلگر کلمات کلیدی Semrush اضافه می‌کند، جایی که می‌توانید حتی بیشتر در مورد آن بیاموزید.

هنگامی که بهترین کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو را پیدا کردید، مرحله بعدی تجزیه و تحلیل رقابت برای آن کلمات یا عبارات است. اگر یک کلمه کلیدی حجم جستجوی زیادی داشته باشد اما رقابت بسیار بالایی داشته باشد، ممکن است برای به دست آوردن کاهش از آن ترافیک دچار مشکل شوید.

برای مشاهده تجزیه و تحلیل دقیق، روی پیوندهایی که قبلاً برای کلمه کلیدی انتخابی شما رتبه بندی شده اند، کلیک کنید. همچنین می‌توانید بک لینک‌های مربوط به آن URL، سایر کلمات کلیدی که صفحه برای آن رتبه‌بندی می‌شوند و تخمینی از میزان ترافیک جستجوی این لینک را ببینید.

به طور کلی، Semrush بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی در بازار است. این نه تنها به شما ایده هایی برای کلمات کلیدی می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

حتی بهتر از آن، Semrush با All in One SEO (AIOSEO) و Yoast seo ادغام می شود تا به شما کمک کند کلمات کلیدی مرتبط را مستقیماً در داشبورد وردپرس خود پیدا کرده و تحقیق کنید.

AIOSEO بهترین افزونه سئو برای وردپرس است و تمام ابزارهای مورد نیاز برای دریافت ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو را بدون ویرایش کد یا استخدام توسعه‌دهنده دارد. برای جزئیات بیشتر، می‌توانید راهنمای ما در مورد نحوه تنظیم صحیح AIOSEO برای وردپرس را ببینید .

هنگامی که در حال ایجاد یک صفحه یا پست در وردپرس هستید، به سادگی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش Focus Keyphrase AIOSEO بروید. سپس می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را با این محتوا وارد کنید.

افزودن عبارت کلیدی فوکوس در ابزار AIOSEO
افزودن عبارت کلیدی فوکوس در ابزار AIOSEO

سپس بر روی دکمه Add Focus Keyphrase کلیک کنید. AIOSEO اکنون محتوای شما را اسکن می کند و به شما امتیاز SEO می دهد. این یک راه آسان برای اطمینان از بهینه سازی آن برای عبارتی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

AIOSEO همچنین راه هایی را برای بهبود امتیاز شما پیشنهاد می کند.

انجام تحقیقات کلمات کلیدی با استفاده از افزونه All in One SEO
انجام تحقیقات کلمات کلیدی با استفاده از افزونه All in One SEO

این نکات می تواند به شما کمک کند برای عبارت کلیدی تمرکز خود رتبه بندی کنید.

ادغام Semrush همچنین کشف کلمات و عبارات مرتبط را آسان می کند.

برای شروع، به سادگی بر روی دکمه Get Additional Keyphrases کلیک کنید. این یک پنجره بازشو راه اندازی می کند که در آن می توانید به حساب Semrush خود وارد شوید.

دکمه AIOSEO's Get Additional Keyphrase
دکمه AIOSEO’s Get Additional Keyphrase

پس از اتصال حساب Semrush خود به AIOSEO، می توانید کلمات کلیدی مرتبط را در داشبورد وردپرس خود کاوش کنید.

AIOSEO حتی حجم جستجو و روند را برای هر عبارت کلیدی مرتبط نمایش می دهد. این می تواند به شما کمک کند شرایطی را که می تواند بیشترین بازدید کننده را به وب سایت شما ارائه دهد، مشخص کنید.

کاوش کلمات کلیدی مرتبط با استفاده از AIOSEO
کاوش کلمات کلیدی مرتبط با استفاده از AIOSEO

اگر AIOSEO Pro دارید ، دکمه Add Keyphrase را نیز خواهید دید. این کار اضافه کردن هر عبارت کلیدی به پست خود را آسان می کند.

پس از افزودن یک کلمه کلیدی مرتبط، AIOSEO تمام محتوای شما را برای این عبارت جدید بررسی می کند. سپس به شما یک امتیاز می دهد، که نشان می دهد چقدر خوب کلمه کلیدی مرتبط را هدف قرار داده اید.

رابط کاربری افزونه All in One SEO (AIOSEO)
رابط کاربری افزونه All in One SEO (AIOSEO)

AIOSEO حتی به شما بازخورد و پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود محتوای خود می دهد. با پیروی از این توصیه ها، بهترین شانس ممکن برای رتبه بندی برای این عبارت کلیدی اضافی را خواهید داشت.

۲. احرف

احرف - اهرفس
احرف – اهرفس

Ahrefs یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در بازار است. این به شما کمک می کند تا بدانید چرا رقبای شما رتبه بالایی دارند و چه کاری باید انجام دهید تا آنها را در نتایج جستجو بالاتر ببرید.

Ahrefs هر روز بیش از ۶ میلیارد صفحه را با بیش از ۲۲ تریلیون پیوند از بیش از ۱۷۰ نام دامنه در فهرست خود می خزند. این داده‌های زیادی است، اما زیبایی واقعی این است که چگونه پلتفرم Ahrefs به شما کمک می‌کند از این داده‌ها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنید.

Ahrefs دارای یک رابط کاربر پسند است که این داده ها را به بخش های مختلف تقسیم می کند. به سادگی یک دامنه را در قسمت جستجو تایپ کنید و Ahrefs اطلاعات زیادی را در قالبی قابل درک نمایش می دهد.

صفحه کاوشگر سایت Ahref
صفحه کاوشگر سایت Ahref

Ahfres با نشان دادن یک نمای کلی از اطلاعات این دامنه به شما شروع می کند. این شامل تعداد کل بک لینک ها ، دامنه های ارجاع دهنده، کلمات کلیدی ارگانیک و بررسی محتوا است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی هر یک از این بخش ها کلیک کنید.

چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. با کلیک بر روی “کلمات کلیدی ارگانیک” می توانید یکی از مفیدترین گزارش ها را مشاهده کنید. با این کار لیستی از کلمات کلیدی برای نام دامنه به همراه حجم جستجو، رتبه جستجو، URL و موارد دیگر نمایش داده می شود.

داده‌های کلمه کلیدی ارگانیک، در داشبورد Ahfres
داده‌های کلمه کلیدی ارگانیک، در داشبورد Ahfres

اگر می خواهید ایده هایی برای کلمات کلیدی ایجاد کنید، سپس شروع به وارد کردن عبارات یا کلمات در کادر جستجو کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از نام محصول پرفروش شما گرفته تا یک کلمه کلیدی جدید در صنعت شما.

ابزار جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs سپس فهرستی از پیشنهادات کلیدواژه را به همراه حجم جستجو، نمره دشواری و کلیک‌های آن‌ها ایجاد می‌کند. توصیه می کنیم به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم جستجوی بالایی دارند و نمره دشواری کمتری دارند.

ابزار جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs
ابزار جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs

Ahrefs همچنین دارای ابزارهای قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل محتوا، ردیابی رتبه ، نظارت بر وب و موارد دیگر است. می‌توانید همه گزارش‌ها را در قالب CSV یا PDF صادر کنید و سپس در نرم‌افزار صفحه‌گسترده مورد علاقه‌تان روی آن‌ها کار کنید.

۳. تولید کننده کلمات کلیدی WPBeginner

ابزار تولید کلمه کلیدی WPBeginner
ابزار تولید کلمه کلیدی WPBeginner

WPBeginner Keyword Generator یک ابزار رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی و ایده های محتوا است. این به شما کمک می‌کند ایده‌های کلیدواژه جدیدی را که مردم در گوگل جستجو می‌کنند پیدا کنید و این داده‌ها را در قالبی ارائه می‌کند که درک آن آسان‌تر است.

برای شروع، به سادگی از صفحه WPBeginner Keyword Generator دیدن کنید و یک کلمه یا عبارت کلیدی را وارد کنید. سپس این ابزار بیش از ۳۰۰ کلمه کلیدی مرتبط را بارگیری می کند و آنها را در ۳ بخش مختلف سازماندهی می کند.

ایده کلمه کلیدی از مولد کلمه کلیدی WPBeginner حاصل می شود
ایده کلمه کلیدی از مولد کلمه کلیدی WPBeginner حاصل می شود

این بخش های کلیدواژه مرتبط عبارتند از:

  • الفبا – کلمات کلیدی مرتبطی که افراد در گوگل به ترتیب حروف الفبا جستجو می کنند.
  • حروف اضافه – کلمات کلیدی مرتبط که شامل حروف اضافه مانند can, near, is, for, to و برای فارسی مثل که، با، و، از، تا و … غیره هستند.
  • سوالات – کلمات کلیدی مرتبط با دم بلند در قالب سوالات.

بخش سؤالات به ویژه برای دیدن آنچه که مردم در Google می پرسند مفید است، بنابراین می توانید محتوا و طرح سؤالات متداول ایجاد کنید که به این سؤالات پاسخ دهد.

می‌توانید روی دکمه «نمایش نمودار» در هر بخش کلیک کنید تا ایده‌های کلمه کلیدی را که به‌عنوان یک نمودار موجودیت موضوعی SEO سازمان‌دهی شده‌اند، ببینید. همچنین می توانید فایل SVG نمودار را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

نمودار موجودیت موضوعی SEO در WPBeginner Keyword Generator
نمودار موجودیت موضوعی SEO در WPBeginner Keyword Generator

این به شما کمک می کند تا به راحتی تمام محتوایی را که برای ایجاد اعتبار موضوعی برای موضوع خود نیاز دارید، کشف کنید.

با WPBeginner’s Keyword Generator، می‌توانید تمام تحقیقات کلیدواژه را از یک صفحه مرور کنید. همچنین می توانید تحقیق کلمه کلیدی را به صورت فایل CSV دانلود کنید . سپس می توانید این داده ها را با استفاده از نرم افزار صفحه گسترده ترجیحی خود کاوش کنید.

دانلود تحقیق کلمات کلیدی به صورت فایل CSV
دانلود تحقیق کلمات کلیدی به صورت فایل CSV

جایگزین: AnswerThePublic

نکات بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی

تمام ابزارهای فوق داده های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را به وب سایت شما وارد می کنند، آورده شده است.

۱. با اصطلاحات جستجوی گسترده تر شروع کنید

تحقیق کلمات کلیدی در مورد یافتن عبارات جستجوی عالی در اولین تلاش شما نیست.

به هر حال، دلیلی وجود دارد که به آن می گویند تحقیق!

اغلب منطقی است که با عبارات جستجوی کلی تر و مبهم تر شروع کنیم. این می تواند نام محصولات، شرکت یا موضوعات مهم در صنعت شما باشد.

سپس می توانید نتایج را بررسی کنید و کلمات کلیدی بالقوه خود را اصلاح کنید. اگر از AIOSEO استفاده می‌کنید ، می‌توانید از ویژگی عبارات کلیدی اضافی برای یافتن آسان کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

سپس می توانید حجم جستجو و روند این کلمات و عبارات مرتبط را مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی جدیدی را پیدا کنید که به طور بالقوه می توانند ترافیک با تبدیل بالا و متمرکز زیادی را به وب سایت شما وارد کنند.

۲. تحقیق در مورد رقبا انجام دهید 

تحقیق رقیب جایی است که از ابزاری برای تجزیه و تحلیل عملکرد کلمه کلیدی خود استفاده می کنید و سپس آن را با رقبای خود مقایسه می کنید.

برخی از ابزارها حتی می‌توانند به شما کمک کنند تا فرصت‌هایی را برای پیشی گرفتن از رقبای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، نوار کناری Semrush یک بخش کامل به تحقیقات رقبا دارد.

بخش تحقیقات رقبای سمروش
بخش تحقیقات رقبای سمروش

همچنین می‌توانید از جستجوگر چگالی کلمات کلیدی رایگان WPBeginner برای کشف کلمات کلیدی که رقبای شما برای آن بهینه‌سازی می‌کنند استفاده کنید.

۳. بر هدف جستجو تمرکز کنید 

هدف جستجو همان چیزی است که کاربر امیدوار است با جستجوی این کلمه کلیدی خاص به آن دست یابد.

برخی از کلمات کلیدی هدف جستجوی بسیار واضحی دارند. بقیه کمی مبهم تر هستند.

تصور کنید شخصی «burrito» را در موتور جستجو تایپ کند. این شخص ممکن است بخواهد غذای بدون غذا سفارش دهد، یا ممکن است در جستجوی دستور پخت بوریتو باشد. آنها حتی ممکن است به دنبال تعریف کلمه “بوریتو” باشند.

هدف جستجو نامشخص است. حتی اگر موفق به رتبه‌بندی برای این کلمه کلیدی شوید، ممکن است برای ایجاد محتوایی که با هدف جستجوی بازدیدکننده مطابقت داشته باشد دچار مشکل شوید. این صرفاً به این دلیل است که اهداف جستجوی مختلف زیادی برای کلمه “burrito” وجود دارد.

اکنون، به عبارت جستجوی «بهترین دستور غذای گیاهی بوریتو» فکر کنید. در اینجا، هدف جستجو بسیار واضح تر است.

ممکن است افراد کمتری این عبارت کلیدی را جستجو کنند، اما ایجاد محتوایی که کاملاً با هدف جستجو مطابقت داشته باشد، آسان‌تر است.

وقتی صحبت از تحقیق کلمات کلیدی می شود، همیشه این وسوسه وجود دارد که از عبارات جستجوی عمومی استفاده کنید که حجم جستجوی زیادی دارند.

با این حال، مهم است که هدف جستجو را در ذهن داشته باشید.

در اینجا، ابزاری مانند AIOSEO می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی مرتبطی را پیدا کنید که حجم جستجوی کمتری دارند، اما هدف جستجوی بسیار واضحی دارند.

چگونه از تحقیق کلمات کلیدی در کسب و کار یا وبلاگ خود استفاده کنیم؟ 

هدف اصلی تحقیق کلمات کلیدی این است که بفهمید مشتریان شما در جستجوی چه چیزی هستند و سپس رتبه بندی آن کلمات در نتایج جستجو. بسته به استراتژی محتوای شما روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

برای شروع، یک استراتژی بازاریابی محتوای مناسب در مورد کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، برنامه ریزی کنید. این ممکن است شامل ایجاد مقالات محتوای مفید، پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک‌ها و ویدیوهای مربوط به این کلمه کلیدی باشد.

وب‌سایت‌های تجاری می‌توانند صفحات فرود ، اسناد، پرسش‌های متداول و سایر محتواها را با هدف قرار دادن کلمات کلیدی جدید خود ایجاد کنند.

هنگام نوشتن محتوای خود، می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابزاری مانند AIOSEO وارد کنید. سپس AIOSEO به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای این کلمه کلیدی متمرکز بهینه کنید.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، می توانید از آن کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات و دسته بندی محصولات خود نیز استفاده کنید. اگر از WooCommerce برای فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید، لطفاً راهنمای گام به گام ما را برای رتبه ۱ در Google ببینید .

چگونه می توانم عملکرد تحقیقات کلمه کلیدی خود را دنبال کنم؟

آیا تحقیق کلمات کلیدی شما موفقیت آمیز بود؟ آیا ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت می کنید یا هنوز کار برای انجام دادن دارید؟

اگر می خواهید به این سوالات پاسخ دهید، باید عملکرد خود را دنبال کنید.

ابتدا باید در کنسول جستجوی گوگل ثبت نام کنید . این ابزار بینش هایی را در مورد نحوه مشاهده وب سایت شما توسط گوگل ارائه می دهد. همچنین می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای ردیابی کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید و میانگین موقعیت خود در نتایج جستجو استفاده کنید.

برای ردیابی صحیح عملکرد محتوای خود، باید Google Analytics را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از MonsterInsights است که بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است . بیش از ۳ میلیون کسب و کار از جمله مایکروسافت، بلومبرگ، پلی استیشن و ساب وی از آن استفاده می کنند. برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در یک وب سایت وردپرس را ببینید .

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه درست ایجاد یک خبرنامه ایمیلی ببینید یا مقایسه تخصصی ما را در مورد بهترین خدمات تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بررسی کنید .

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *