بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید – راه آسان (۲۷ نکته اثبات شده)

ترافیک ارگانیک

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

راه اندازی وبلاگ این روزها با پلتفرم هایی مانند وردپرس آسان شده است. با این حال، پس از راه اندازی و اجرا، چالش بزرگ بعدی شما این است که ترافیک بیشتری را به وبلاگ یا وب سایت خود بیاورید.

نگران نباشید، لازم نیست برای تبلیغ وبلاگ خود یک مربی بازاریابی باشید. با استفاده از بهترین روش های اثبات شده می توانید به راحتی ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

در این مقاله از ایوسی، ما برخی از ساده ترین و آزمایش شده ترین نکات را برای افزایش ترافیک وبلاگ خود مانند یک بازاریاب خبره به اشتراک می گذاریم.

برخلاف سایر مقالات در مورد افزایش ترافیک وبلاگ، ما فقط نکاتی را به اشتراک می گذاریم که شخصاً برای افزایش ترافیک وب سایت خود به میلیون ها بازدید از صفحه در هر ماه استفاده کرده ایم.

ما همچنین تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا این راهنمای ترافیک وب‌سایت را جامع‌تر کنیم تا بتوانید یک استراتژی کل‌نگر ترافیک وبلاگ برای تجارت خود داشته باشید.

آماده؟ بیا شروع کنیم.

قبل از شروع – اعلان‌های فشاری را برای سایت خود تنظیم کنید

اعلان‌های فشاری وب‌سایت به شما کمک می‌کند پس از خروج بازدیدکنندگان از وب‌سایتتان با آنها در تماس باشید، بنابراین می‌توانید آنها را بازگردانید. این ۵ منبع ترافیک برتر در ایوسی است.

ما از ابزاری به نام PushEngage استفاده می کنیم. این نرم افزار فریمیوم است که ما آن را به شدت به همه وبلاگ نویسان، صاحبان وب سایت ها و سایت های تجارت الکترونیک توصیه می کنیم.

این به شما امکان می‌دهد اعلان‌هایی را به دستگاه تلفن همراه یا دسک‌تاپ بازدیدکننده ارسال کنید که به سختی از دست می‌رود، بنابراین نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل دریافت می‌کنید.

بهترین بخش این است که می توانید پس از خروج بازدیدکنندگان از سایت خود با آنها ارتباط برقرار کنید.

ما از آن در همه وب‌سایت‌هایمان استفاده می‌کنیم، و این بهترین کانال ترافیک برای ما است.

بسیاری از صاحبان وب سایت در مورد این تاکتیک نمی دانند زیرا قبلاً تنظیم اعلان های فشار سخت بود. PushEngage آن را آسان کرده است. در اینجا نحوه افزودن اعلان‌های فشار وب به سایت وردپرس خود آورده شده است.

هنگامی که این کار را انجام دادید، هر یک از نکات زیر باعث رشد ترافیک مرکب می شود!

۱. نمایه های مخاطب را برای درک کاربران خود ایجاد کنید

مخاطب هدف

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای وبلاگ خود کنید، مهم است که زمان کمی را صرف درک مخاطبان هدف خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند، اختصاص دهید.

با پاسخ دادن به سؤالات زیر می توانید به سرعت چارچوب مخاطب بسازید:

  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند که شما می توانید در حل آنها کمک کنید؟
  • آنها به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
  • آنها در حالت ایده آل چگونه دوست دارند پاسخ سوالات خود را بیابند؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تصویر واضح تری از مخاطبان هدف خود داشته باشید. همچنین می‌توانید با اضافه کردن سؤالات شخصی‌سازی‌شده دیگری مانند:

  • آن ها چند ساله هستند؟
  • مشاغل آنها چیست؟
  • سطح تحصیلات آنها چقدر است؟
  • سطح تخصص آنها در موضوع وبلاگ شما چقدر است؟

این پروفایل های مخاطب در صنعت تجارت الکترونیک به عنوان «شخصیت خریدار» نیز شناخته می شوند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، توصیه می کنیم این راهنمای دقیق در مورد نحوه ایجاد شخصیت خریدار با نمونه ها و الگوها را بررسی کنید.

۲. برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی تکنیکی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. این به شما کمک می کند کلمات و جملات خاصی را که کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، کشف کنید.

به طور معمول، مبتدیان هنگام تولید محتوا فقط به بهترین حدس های خود تکیه می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، این استراتژی ضربه خورده یا از دست می رود.

اگر از استراتژی “بهترین حدس” استفاده می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که مقالات شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی نداشته باشند.

این ممکن است صرفاً به این دلیل باشد که هیچ کس به دنبال کلمات کلیدی مورد استفاده شما نیست، یا شاید رقابت زیادی برای آن کلمات کلیدی وجود داشته باشد.

با انجام تحقیقات صحیح کلمات کلیدی، مزایای زیر را باز خواهید کرد:

  • عبارات جستجوی واقعی مردم را کشف کنید
  • ایده های محتوای منحصر به فرد را برای عبارات جستجوی محبوب پیدا کنید
  • از رقبای خود یاد بگیرید و با محتوای بهتر آنها را شکست دهید
  • یک سری مقالات ستونی ایجاد کنید تا ترافیک ثابتی را به وبلاگ خود هدایت کنید

اکنون سوال این است که “در واقع چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید؟” خوشبختانه، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست.

ابزارهای رایگان و پولی زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می تواند کمک کند. ما از SEMRush برای استراتژی محتوای خود استفاده می کنیم.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی و یک آدرس وب سایت را وارد کنید. URL می تواند برای وبلاگ یک رقیب یا وب سایت شما باشد. پس از آن، ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند بسیاری از ایده های کلیدواژه جدید را کشف کنید.

ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس خود با دستورالعمل های گام به گام ایجاد کرده ایم.

۳. یک تقویم تحریریه بسازید

راهنمای کامل موفقیت در تقویم محتوا

هنگامی که تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دادید، احتمالاً ایده های زیادی برای پست وبلاگ پیدا خواهید کرد.

گاهی اوقات، فهرست بزرگی از کلمات کلیدی می‌تواند افراد مبتدی را تا حدی تحت تأثیر قرار دهد که به سادگی تسلیم شوند.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما نمی افتد، توصیه می کنیم یک تقویم سرمقاله (یک طرح بازی) ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، هیچ وبلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشد.

ایجاد یک وبلاگ موفق به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. ایجاد یک تقویم تحریریه به شما کمک می کند تا برنامه را ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

ابزارهای مفید زیادی وجود دارد که می توانید از آنها مانند Asana و Trello و یا میزیتو برای نام بردن چند مورد استفاده کنید. این ابزارها دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند هستند که به شما کمک می‌کنند تا در بازی خود باقی بمانید.

هدف این است که سازماندهی کنید، یک دید پرنده از استراتژی خود ایجاد کنید و بهره وری بیشتری داشته باشید.

در اینجا چند نکته بیشتر برای مدیریت کارآمدتر گردش کار تحریریه آورده شده است:

  • زیاد به خودت سخت نگیرید با دو مقاله در هفته شروع کنید و تا جایی که می توانید به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.
  • با برنامه انتشار خود سازگار باشید. مطمئن شوید که تقویم خود را دنبال می کنید و طبق برنامه ریزی شده محتوای منظم را منتشر می کنید.
  • یادداشت ها، ایده های کلیدواژه و طرح کلی را به تقویم خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند وقتی می نشینید و می نویسید محتوای با کیفیت بهتری تولید کنید.
  • از رنگ‌ها، برچسب‌ها، دسته‌ها و سایر ویژگی‌ها در برنامه تقویم خود استفاده کنید تا آن را بصری‌تر و سازمان‌دهی کنید.

در اینجا چند نکته بیشتر در مورد مدیریت یک تقویم سرمقاله برای وبلاگ شما آورده شده است.

۴. محتوای جامع و مفید ایجاد کنید

محتوای ارگانیک در مقابل. محتوای رسانه های اجتماعی پولی

مهمترین چیزی که کاربران و موتورهای جستجو به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت است.

برای یک وبلاگ، یک محتوای با کیفیت معمولاً یک مقاله جامع در مورد یک موضوع خاص است که تمام جزئیات را پوشش می دهد. این باعث می شود که برای کاربران بسیار مفید باشد.

این مقالات جامع به عنوان “مقالات ستونی” شناخته می شوند. کارشناسان دیگر ممکن است از آنها به عنوان “محتوای شاخص” یا “مقالات سنگ بنا” یاد کنند.

اصولاً اینها مهمترین مقالات شما هستند. شما باید امیدوارکننده ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و سپس تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری را در یک مقاله طولانی ارائه دهید.

شما باید تا حد امکان مقالات ستونی ایجاد کنید تا تمام کلمات کلیدی مهم در صنعت خود را پوشش دهید.

در زیر نکاتی وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوای ستونی در نظر داشته باشید:

  • محتوای ستون می تواند هر نوع مقاله ای باشد. به عنوان مثال، راهنما، آموزش، مقاله مقایسه، نظر، فهرست و غیره.
  • تفاوت محتوای ستون با مقالات دیگر در این است که مقالات ستون شما جامع تر هستند و اطلاعات عمیقی در مورد موضوع ارائه می دهند.
  • مقالات ستون شما وابسته به زمان نیستند. آنها همیشه سبز و همیشه مفید هستند. توصیه می کنیم آنها را با اطلاعات جدید به روز نگه دارید تا در بالای نتایج جستجو بمانید.

ما در ادامه این مقاله نکات بیشتری را پوشش خواهیم داد که به شما کمک می کند مقالات ستونی با کیفیت بالا ایجاد کنید تا ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت کنید.

۵. محتوای خود را خوانا کنید

ویژگی های یک تولید کننده محتوای موفق

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، موتورهای جستجو و کاربران مقالات طولانی تر و جامع را دوست دارند که تمام اطلاعات مورد نیاز آنها را ارائه می دهد.

اکنون مشکل این است که انسان ها از محدوده توجه کوتاهی برخوردار هستند.

اگر خواندن یا درک محتوای شما برای آنها کمی دشوار باشد، ممکن است بدون مشاهده تمام اطلاعات مفیدی که شما ارائه کرده اید، آن را ترک کنند.

برای حل این مشکل قبل از اینکه اتفاق بیفتد، باید مطمئن شوید که محتوای شما به راحتی خوانده می شود.

یک مکان خوب برای شروع این است که مقاله خود را با جملاتی در اندازه کوچک و با لحنی دوستانه و تصاویری زیاد ارائه دهید.

در زیر چند نکته اساسی برای خوانایی و کاربرپسندتر کردن محتوای شما آورده شده است:

  • از جملات و پاراگراف های کوچکتر استفاده کنید. با این کار فضای سفید زیادی در اطراف متن باقی می‌ماند که نگاه و خواندن آن را آسان‌تر می‌کند.
  • سعی کنید تایپوگرافی را با استفاده از فونت های خواناتر، اندازه فونت بزرگ و فاصله خطوط زیاد بهبود بخشید.
  • امتیاز خوانایی محتوای خود را بررسی کنید. افزونه های All In One SEO و Yoast SEO با یک ابزار داخلی برای آن ارائه می شوند و همچنین می توانید هزاران چک کننده خوانایی آنلاین دیگر را پیدا کنید.
  • از چک کننده گرامری استفاده کنید. ما استفاده از Grammarly را توصیه می کنیم (البته بیشتر برای زبان و نوشتار انگلیسی) زیرا نه تنها گرامر را بررسی می کند بلکه در واقع به شما کمک می کند بهتر بنویسید.
  • از تصاویر، اسکرین شات ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری استفاده کنید. این عناصر رسانه ای مقاله شما را بسیار جذاب و خواندنی آسان تر می کند.

۶. اصول سئو را در وب سایت خود بیاموزید و به کار ببرید

مشاغل سئو

سئو مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها است که به شما کمک می‌کند وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو دوست‌تر کنید. برای بهبود وب سایت خود نیازی به یک «گورو سئو» ندارید.

برخلاف تصور رایج، هر کسی می‌تواند بدون استخدام متخصص، سئو سایت خود را انجام دهد. ابزارها و پلاگین های سئو، مشاوره رایگان و آموزش های گام به گام در دسترس هستند که می توانید از آنها استفاده کنید .

توصیه می کنیم از افزونه All in One SEO برای تمامی وب سایت های وردپرسی استفاده کنید. این جامع ترین ابزار سئو و بهینه سازی وب سایت است. نسخه رایگان شامل تمام ویژگی های SEO است که در وب سایت خود نیاز دارید.

شما می توانید در راهنمای کامل سئوی وردپرس ما، همه آنچه را که باید در مورد سئو بدانید بیاموزید. این شامل دستورالعمل های گام به گام است، و دقیقاً همان تنظیمات SEO است که ما در وب سایت های خود استفاده می کنیم.

۷. نوشتن سرفصل های عالی را یاد بگیرید

نوشتن بچه در دفترچه

وقتی کاربران محتوای شما را در نتایج جستجو یا فیدهای RSS پیدا می کنند، اولین چیزی که می بینند عنوان مقاله شما است.

عنوان پست وبلاگ جذاب خودنمایی می کند و کلیک های بیشتری دریافت می کند. در حالی که یک تیتر ساده و خسته کننده نادیده گرفته می شود و کاربران احتمالاً با آن حرکت می کنند.

این موضوع تیترها را بسیار مهم می کند.

شما باید یاد بگیرید که چگونه عناوین بهتری برای پست های وبلاگ خود بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کرده و کلیک های بیشتری دریافت کنید.

خوشبختانه، کارشناسان وبلاگ نویسی مدت زیادی است که در مورد سرفصل ها تحقیق می کنند و شما می توانید از یافته های آنها بهره مند شوید.

اینها اجزای اصلی یک تیتر موثر هستند:

  • یک تیتر خوب واکنش احساسی (شادی، شگفتی، شوک، کنجکاوی، ترس، هیجان، طمع، و غیره) را تحریک می کند.
  • به کاربران پاداش و ارزش ارائه می دهد.
  • این محتوا را با گنجاندن کلمات کلیدی هدف تبلیغ می کند.

کپی رایترها از کلمات قدرتمند برای تحریک پاسخ های احساسی استفاده می کنند. آنها به کاربران می گویند که چرا مقاله ارزشمند است یا با کلیک بر روی عنوان چه چیزی به دست خواهند آورد.

در نهایت، یک عنوان خوب شامل فراخوانی برای اقدام است که اغلب ظریف و گاهی اوقات ضمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به شما توصیه می کنیم این عناوین را که در فضای مجازی منتشر شده اند و آنچه می توانید از آنها بیاموزید، بررسی کنید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای رایگان تحلیل سرفصل زیر برای کمک به ایجاد تیترهای بهتر استفاده کنید:

تیم ما به طور مرتب از این سه ابزار برای ایجاد عناوین و سرفصل های بهتر پست وبلاگ استفاده می کند.

۸. پیوند داخلی را به یک کار معمول تبدیل کنید

مدیریت پیوند داخلی

اکنون که شروع به ایجاد محتوای خوب کرده اید، مهم است که از پست های وبلاگ موجود خود به مقالات خود پیوند دهید. به این پیوند داخلی می گویند و نقش بسیار زیادی در سئو دارد.

در اینجا دلیل اهمیت لینک داخلی است:

  • پیوندهای داخلی به گوگل کمک می کنند تا زمینه و رابطه بین مقالات مختلف در وب سایت شما را درک کند. سپس از این اطلاعات به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.
  • پیوندهای داخلی، زمانی که به صورت استراتژیک و در زمینه قرار می گیرند، می توانند به شما در افزایش بازدید از صفحه و کاهش نرخ پرش کمک کنند.
  • سخت تر است که از وب سایت های شخص ثالث بخواهید به مقالات شما پیوند دهند. ایجاد لینک در سایت خود بسیار ساده تر است.

توصیه می کنیم از مقالات جدید خود به مقالات قدیمی خود پیوند دهید.

از آنجایی که لینک های داخلی نقش مهمی در سئو دارند، ما حتی آن را بخشی از چک لیست پیش از انتشار خود برای نویسندگان خود قرار داده ایم.

در ایوسی، ما از دستیار پیوند داخلی AIOSEO برای افزودن سریع لینک ها برای تقویت سئوی خود استفاده می کنیم.

نمونه دستیار پیوند داخلی AIOSEO

۹. شروع به تولید بک لینک های بیشتر کنید

نحوه ایجاد هایپرلینک

بک لینک یک لینک ورودی به محتوای شما از یک وب سایت خارجی است. بک لینک ها یکی از تاثیرگذارترین سیگنال ها در رتبه بندی گوگل هستند.

گرفتن بک لینک از وب سایت ها و وبلاگ های معتبر بسیار دشوار است. این فقط مبتدیان نیستند که آن را سخت می دانند، حتی وبلاگ نویسان باتجربه نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در اینجا چند نکته برای دریافت بک لینک های با کیفیت به وب سایت خود آورده شده است:

  • با اینفلوئنسرها و وبلاگ های معتبر در صنعت خود تماس بگیرید و سپس در مورد محتوای خاصی در وب سایت خود که ممکن است بخواهند پیوند دهند به آنها بگویید.
  • پست های مهمان را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر بنویسید.
  • با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان در وبلاگ خود مصاحبه کنید. آنها احتمالاً می خواهند به کاربران خود اطلاع دهند که مصاحبه آنها را بررسی کنند، و شما یک بک لینک دریافت خواهید کرد.
  • ساده ترین راه برای دریافت بک لینک این است که یک لینک به وب سایت خود در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.

۱۰. برای ایجاد محتوای بصری جذاب، تصاویر، نمودارها، اینفوگرافیک ها را اضافه کنید

تصاویر wp

در مرحله ۵، اشاره کردیم که افزودن تصاویر و نمودارها به مقالات، آنها را خواناتر می کند. از آنجایی که عناصر بصری بسیار مهم هستند، ما معتقدیم که آنها سزاوار جایگاه خود در این لیست بودند.

مغز ما عناصر بصری را ترجیح می دهد. ما به عنوان انسان، رنگ ها و اشیاء را دوست داریم زیرا زیبایی شناسی واکنش های احساسی را در مغز ما تحریک می کند. این باعث می شود بیشتر درگیر و غرق در محیط اطرافمان شویم.

مردم دوست دارند به اینفوگرافیک نگاه کنند، زیرا آنها اطلاعات را جذاب و آسان می کنند. تصاویر موجود در پست های وبلاگ شما توجه کاربران را به خود جلب می کند و به آنها کمک می کند تا نه تنها بر عنصر بصری بلکه بر متن اطراف آن نیز تمرکز کنند.

اگر تازه شروع کرده اید، مهم است بدانید که نمی توانید از هر تصویری که در اینترنت می بینید استفاده کنید. تصاویر توسط حق چاپ محافظت می شوند و سرقت مطالب دارای حق چاپ می تواند عواقب جدی داشته باشد.

در حالت ایده آل، شما می خواهید از تصاویر، گرافیک ها و عکس های خود استفاده کنید، اما همه وبلاگ نویسان طراح گرافیک یا عکاس نیستند.

خوشبختانه، منابع بسیار خوبی برای یافتن تصاویر بدون حق امتیاز وجود دارد، و حتی ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد آسان گرافیک های خود استفاده کنید. در اینجا چند منبع مفید آورده شده است:

۱۱. ویدئوها را به مقالات خود اضافه کنید

استراتژی بازاریابی ویدیویی

ویدئوها موفق ترین شکل محتوا در اینترنت هستند. کاربران زمان بیشتری را صرف پست های وبلاگ حاوی ویدئو می کنند تا فقط متن و تصویر.

افزودن ویدیو به مقالات خود در وردپرس بسیار آسان است. با این حال، هرگز نباید ویدیوها را در وردپرس آپلود کنید زیرا برای پخش ویدیوها بهینه نشده است.

ویدئویی که از سرور میزبان وردپرس شما پخش می شود، منابع زیادی را اشغال می کند و تجربه کاربر وحشتناک خواهد بود.

بهترین راه برای افزودن ویدیوها به سایت وردپرسی خود این است که آنها را در یوتیوب آپلود کنید و سپس آنها را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید.

این به شما بیشتر در معرض دید قرار می دهد زیرا یوتیوب خود دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک پلت فرم رسانه اجتماعی محبوب است.

راه های زیادی برای ایجاد آسان محتوای ویدیویی برای وب سایت شما وجود دارد. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

  • می‌توانید نمایش‌های اسلایدی از آموزش‌های چگونه با دستورات صوتی ایجاد کنید
  • شما می توانید صفحه نمایش ایجاد کنید
  • می توانید مصاحبه با سایر وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران در صنعت خود را ضبط کنید
  • با افزودن ویدیوهای خود که در حالت سلفی گرفته شده‌اند، می‌توانید یک ولاگر شوید

چگونه ویدیوها را ویرایش می کنید؟ اگر از مک استفاده می کنید، iMovie کاملاً قادر به انجام ویرایش های اولیه ویدیو است. کاربران ویندوز می توانند از نرم افزارهای ویرایش ویدیوی رایگان مانند Lightworks یا Shotcut برای ویرایش اولیه استفاده کنند.

۱۲. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

چگونه یک استراتژی محتوای وبلاگ را توسعه دهیم

محتوای تولید شده توسط کاربر اساساً هر محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این شامل نظرات، توصیفات، پست های مهمان، نظرات کاربران و موارد دیگر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بیاورید زیرا به کاربران فرصت های متعددی برای مشارکت و مشارکت می دهد.

زمانی که کاربران زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف می کنند، احتمال بازگشت، اشتراک گذاری و حتی خرید از وب سایت شما بیشتر است.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید آنها را اضافه کنید. شما باید انتخاب کنید که چه چیزی برای وبلاگ شما مناسب است و از آنجا شروع کنید.

برای ایده های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت خود را ببینید.

۱۳. طراحی وب سایت خود را تمیز و بدون شلوغی نگه دارید

طراحی UX

تم های وردپرس بسیار خوبی در بازار موجود است. مشکل این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از یک تم با تمام زنگ ها و سوت ها استفاده کنند. این تم ها همیشه طراحی عالی برای وب سایت شما نیستند.

طراحی بد وب سایت باعث می شود تا کاربران شما زمان بیشتری را در وبلاگ شما صرف نکنند که باعث کاهش بازدید از صفحه شما می شود.

در حالی که یک طراحی خوب به آنها کمک می کند محتوای بیشتری را کشف کنند، بخش های مختلف را کشف کنند و زمان بیشتری را صرف کنند.

اغلب کاربران از ما می پرسند که چگونه بهترین تم را انتخاب کنیم؟ پاسخ ما این است که همیشه برای سادگی تلاش کنیم. یک تم ساده، تمیز و کاربردی اولین تاثیر خوبی را ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربر را ارائه می دهد.

اگر به دنبال توصیه هایی برای موضوع هستید، ویترین های انتخاب شده متخصص ما را بررسی کنید:

۱۴. سرعت وب سایت را برای بارگذاری سریعتر صفحات خود بهینه کنید

بهینه سازی بارگذاری وب سایت - سرعت صفحه و سئو

در این دوران لذت فوری، هیچ کس نمی خواهد منتظر بارگذاری یک وب سایت باشد. اگر وب سایت شما کند است، کاربران به سادگی وب سایت شما را قبل از اینکه بارگذاری تمام شود ترک می کنند.

موتورهای جستجو مانند گوگل نیز سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را یکی از عوامل مهم رتبه بندی می دانند.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما سریع بارگذاری می شود، باید عملکرد وردپرس خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که شما باید از کش استفاده کنید، از نفخ غیر ضروری جلوگیری کنید و تصاویر خود را بهینه کنید.

ما یک راهنمای بهینه سازی عملکرد وردپرس گام به گام آماده کرده ایم که به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را بدون استخدام توسعه دهنده افزایش دهید.

۱۵. لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید

چگونه از ابتدا یک لیست ایمیل بسازیم

اکثر مبتدیان زمان زیادی را صرف آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال، بیش از ۷۰٪ از کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند.

ترفند افزایش ترافیک وبلاگ شما این نیست که فقط بازدیدکنندگان جدید جذب کنید، بلکه باید بازدیدکنندگان فعلی را نیز حفظ کنید.

چگونه مطمئن می شوید که کاربران به وب سایت شما باز می گردند؟

شما این کار را با درخواست از آنها برای اشتراک در وبلاگ شما انجام می دهید.

کاربران می توانند در پروفایل های رسانه های اجتماعی وب سایت شما مشترک شوند. با این حال، اکثر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از محتوای شما را ببینند.

به همین دلیل است که باید شروع به ساخت لیست ایمیل خود کنید.

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل شما این است که شما مالک آن هستید. هیچ کس نمی تواند دسترسی شما را محدود کند و شما مستقیماً به صندوق ورودی کاربران خود دسترسی دارید.

بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه ترین و بسیار موثرترین ابزار بازاریابی است که در اختیار شماست. شما هر روز مشترکین بالقوه خود را بدون لیست ایمیل از دست می دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، لطفا مقاله ما را در مورد اینکه چرا ایجاد یک لیست ایمیل بسیار مهم است، بخوانید.

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می توانید خبرنامه های ایمیلی منظم ارسال کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وبلاگ خود بیاورید. توصیه می کنیم از Constant Contact ،SendinBlue یا ConvertKit استفاده کنید.

در اینجا راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل است.

۱۶. به طور خودکار پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

11 نکته برای بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو مانند یک حرفه ای (چک لیست)

وقتی تاکید می کنیم که باید یک لیست ایمیل بسازید، منظورمان این نیست که باید از ایجاد دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دست بردارید.

کاملاً برعکس، در واقع، ما از شما می‌خواهیم که به دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی در تمام پلت‌فرم‌های مهم اجتماعی ادامه دهید و حتی پلتفرم‌های خاص جدیدی را پیدا کنید که بتوانید آنها را کشف کنید.

مشکل وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی این است که برای فعال نگه داشتن نمایه‌های خود و هدایت ترافیک به وبلاگ خود، باید به طور مرتب محتوا پست کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید، به زودی زمان زیادی را برای اشتراک گذاری محتوا صرف خواهید کرد.

اینجاست که Uncanny Automator وارد می شود. این افزونه ای است که به شما امکان می دهد گردش کار خودکار را در وردپرس ایجاد کنید.

برای دستورالعمل های گام به گام، به راهنمای ما در مورد نحوه ارسال خودکار از وردپرس به توییتر یا فیس بوک مراجعه کنید.

۱۷. به طور مرتب مقالات قدیمی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

اگر مانند اکثر وبلاگ ها هستید، احتمالا فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید. این بدان معنی است که برای بقیه روز، هیچ به روز رسانی از شما در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

در پلتفرم هایی مانند توییتر، توییت شما به زودی ناپدید می شود و کاربران شما احتمالاً حتی آن را نخواهند دید.

آیا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتوای قدیمی خود را در فواصل منظم در طول روز به اشتراک بگذارید؟

این به شما کمک می کند با افزایش دید و فعال نگه داشتن پروفایل های خود، ترافیک بیشتری از رسانه های اجتماعی دریافت کنید.

خوشبختانه، می‌توانید آن را با ابزارهایی مانند Buffer و Revive Old Posts خودکار کنید.

با بافر، باید به‌روزرسانی‌های خود را به صورت دستی آپلود کنید. از سوی دیگر، Revive Old Posts به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار مقالات قدیمی خود را به اشتراک بگذارید.

۱۸. سایر شبکه های اجتماعی را کاوش کنید

موبایل دوستانه

وب سایت های رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد، اما بیشتر ما تمام وقت خود را در چند پلتفرم برتر مانند فیس بوک و توییتر صرف می کنیم.

بدیهی است که شما می خواهید روی آنها تمرکز کنید تا ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

با این حال، بسته به موضوعات وبلاگ خود، ممکن است در سایر پلتفرم های اجتماعی که شلوغ تر هستند، موفقیت بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد ایجاد کسب و کار است، ممکن است کاربران درگیر بیشتری را در لینکدین پیدا کنید.

اگر یک وبلاگ سبک زندگی یا مد دارید، اینستاگرام ممکن است پلتفرمی باشد که باید روی آن تمرکز کنید.

شما همیشه می توانید برای پاسخ به سوالات کاربران که بک لینک ایجاد می کند و به افزایش ترافیک وبلاگ کمک می کند، در Quora وقت بگذارید.

توصیه می کنیم سعی کنید زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی به غیر از دو شبکه بزرگ بگذرانید. ممکن است در آنجا مخاطبان پرشورتر و دنبال کنندگان بیشتری پیدا کنید.

۱۹. در انجمن های آنلاین شرکت کنید

آمار انجمن وردپرس

جوامع آنلاین منبع بزرگی برای ترافیک هستند، عمدتاً به این دلیل که قبلاً کاربران درگیر دارند که به موضوعاتی که شما در وبلاگ خود بحث می کنید علاقه مند هستند.

می‌توانید انجمن‌های کوچک‌تر را در Reddit، گروه‌های LinkedIn، گروه‌های فیس‌بوک، انجمن‌های YouTube و موارد دیگر پیدا کنید.

نکته حرفه ای: فقط شروع به ارسال پیوند به مقالات خود نکنید. به این کار هرزنامه گفته می شود و ناظران فوراً شما را مسدود می کنند.

شما باید مدتی را صرف ساختن شهرت خود کنید، به سوالات پاسخ دهید، به بحث ها بپیوندید و تنها پس از آن وب سایت خود را در صورت مناسب به اشتراک بگذارید.

۲۰. گروه های آنلاین خود را بسازید

چگونه یک کمپین بازاریابی موفق ایجاد کنیم

راه دیگر برای ایجاد یک دنبال کننده پرشور در سراسر وبلاگ خود، راه اندازی گروه آنلاین خود است. می توانید از پلتفرم های رایگان مانند فیس بوک یا لینکدین استفاده کنید و از کاربران خود دعوت کنید تا به آن بپیوندند.

همانطور که جامعه شما رشد می کند، نفوذ شما نیز افزایش می یابد. شرکت کنندگان فعال در گروه شما فعالانه به شما کمک می کنند تا وبلاگ خود را در نمایه های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

پس از مدتی، این انجمن کوچک می تواند به منبع اصلی ترافیک برای وبلاگ شما تبدیل شود.

۲۱. در وب سایت های پرسش و پاسخ شرکت کنید

سازنده آزمون آنلاین

ممکن است متوجه شده باشید که گاهی اوقات پاسخ‌های چند ساله وب‌سایت‌هایی مانند Stack Exchange، Quora یا TripAdvisor همچنان از وبلاگ‌های معتبرتر در نتایج جستجو بالاتر است.

وب سایت های پرسش و پاسخ یکی از بزرگترین جوامع آنلاین در اینترنت هستند.

مزیت پاسخ دادن به سوالات در این پلتفرم‌ها این است که پاسخ شما برای مدت طولانی زنده باقی می‌ماند، به این معنی که می‌تواند به یک منبع منظم ترافیک برای وبلاگ شما تبدیل شود.

یک بار دیگر، ما به شما توصیه نمی کنیم که فقط برای ارسال پیوندهای خود به آنجا بروید. در عوض، شما باید پاسخ‌های دقیق واقعی را با پیوندهایی به پست‌های وبلاگ خود بنویسید، تنها در صورتی که با متن مناسب باشند.

۲۲. اینفلوئنسرها را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید و با آنها درگیر شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها می توانند به شما کمک کنند تا وبلاگ خود را ارتقا دهید و به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند.

با این حال، مشکل این است که اکثر اینفلوئنسرها از قبل پیام های زیادی دریافت می کنند. از آنجایی که شما یک وبلاگ نویس جدید هستید، آنها تصور می کنند که احتمالاً چیزی برای ارائه به آنها ندارید.

پس چگونه توجه یک اینفلوئنسر را جلب می کنید؟ مهمتر از آن، چگونه آنها را وادار به تبلیغ وبلاگ خود می کنید؟

ابتدا باید با آنها در شبکه های اجتماعی گفتگو کنید.

در مرحله بعد، محتوای آنها را با نظرات خود به اشتراک بگذارید، به موضوعات آنها پاسخ دهید، نظرات خود را در مورد پست های وبلاگ آنها بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از تعاملات شما به بحث آنها ارزش می بخشد.

اینفلوئنسرها زمانی را دوست دارند که کاربران از زحمات آنها قدردانی کنند. آنها متوجه شما خواهند شد و شما را به یاد خواهند آورد. هنگامی که رابطه برقرار کردید، می توانید به آنها مراجعه کنید تا به شما مشاوره دهند.

کار زیاد به نظر می رسد، اما به شما کمک می کند تا دوستی های مادام العمری ایجاد کنید که دو طرف سودآور باشند.

۲۳. از اثبات اجتماعی برای دریافت ترافیک بیشتر استفاده کنید

استفاده از اثبات اجتماعی

انسان ها حیوانات اجتماعی هستند. ما دوست داریم از تجربیات دیگران به عنوان مدرک اجتماعی بدانیم و از آن برای تصمیم گیری خود استفاده کنیم.

شما باید از این اثبات اجتماعی در وب سایت خود، در نمایه های رسانه های اجتماعی، در توییت ها و در ایمیل ها برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید.

اکنون ممکن است از خود بپرسید، اگر من تازه شروع به کار کنم چه؟ چگونه می توانم از اثبات اجتماعی در وبلاگ خود استفاده کنم؟

راه‌های زیادی برای استفاده از اثبات اجتماعی، حتی در یک وبلاگ جدید وجود دارد.

  • یک فرم بازخورد اضافه کنید و از کاربران بخواهید که بازخورد خود را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارند.
  • به طور مستقیم به کاربران نزدیک شوید و توصیفات را جمع آوری کنید.
  • از کاربران بخواهید به مقالات شما امتیاز دهند.
  • از کاربران بخواهید نظرات خود را بنویسند.
  • اعداد شیرینی مغز هستند. تعداد شبکه های اجتماعی، تعداد مشترکین لیست ایمیل و سایر اعداد خود را به عنوان اثبات اجتماعی به اشتراک بگذارید .

نگران نباشید اگر تعداد شما به اندازه سایر وبلاگ های موفق بزرگ نیست، آنها هنوز هم اثبات اجتماعی قدرتمندی هستند.

۲۴. شبکه های اجتماعی را رصد کنید

سازنده محتوای شبکه های اجتماعی

مردم همیشه در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر سؤال می پرسند. هشدارهایی را برای نظارت بر کلمات کلیدی در رسانه های اجتماعی تنظیم کنید و سپس وارد مکالمات شوید تا به سؤالات آنها با پیوندی به مقاله مرتبط در وب سایت خود پاسخ دهید.

همچنین می‌توانید وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را از نظر نام تجاری، پیوندها و مکالمات خود رصد کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. در اینجا برخی از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی وجود دارد که می تواند همه چیز را برای شما آسان کند.

۲۵. رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را دنبال کنید

بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای افزایش سرسام آور سئوی شما در سال 2022

پس از اینکه شروع به تولید محتوا و تبلیغ آن کردید، باید میزان عملکرد هر قطعه از محتوا را پیگیری کنید. علاوه بر این، برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می شود؟

شما می توانید این کار را با ابزاری به نام کنسول جستجوی گوگل انجام دهید. این یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است که به شما کمک می کند تا ببینید وب سایت خود در جستجوی گوگل چگونه کار می کند. ما یک راهنمای کامل کنسول جستجوی گوگل داریم که به شما یاد می دهد چگونه از این ابزار فوق العاده قدرتمند مانند یک حرفه ای استفاده کنید.

در مرحله بعد، باید وب سایت های رقیب خود را زیر نظر داشته باشید. کنسول جستجوی گوگل به شما نمی گوید چه کسی از شما رتبه بالاتری دارد و چرا.

برای آن، به ابزاری به نام SEMRush نیاز دارید. این همچنین به شما بینش دقیقی در مورد رقبای خود، کلیدواژه های برتر آنها و کارهایی که باید انجام دهید تا از آنها بالاتر باشد، می دهد.

۲۶. ترافیک وب سایت و تعامل کاربر خود را پیگیری کنید

راه های ارزان و آسان برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

اکنون که شروع به دریافت مقداری ترافیک کرده اید، باید بدانید که کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در وب سایت شما هستند چه می کنند. بدون این داده ها، نمی توانید استراتژی خود را ارزیابی کنید یا حرکت های بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

اینجاست که گوگل آنالیتیکس وارد می شود.

بازدیدکنندگان وب سایت شما را ردیابی می کند و به شما کمک می کند گزارش های ترافیک، تعامل و سایر فعالیت های کاربر را در وب سایت خود مشاهده کنید. برای دستورالعمل، آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس ببینید.

بزرگترین مزیت استفاده از گوگل آنالیتیکس این است که می توانید ببینید که کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما چه می کنند. مقاله ما را در مورد نحوه استفاده از Google Analytics برای ردیابی تعامل کاربران در وب سایت خود ببینید.

دانستن این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا کارهایی را که کار می‌کند دو برابر کنید و کارهایی را که انجام نمی‌دهند متوقف کنید.

۲۷. به یادگیری بازاریابی آنلاین و سئو ادامه دهید

مدیر بازاریابی آنلاین شوید

این نکات به شما کمک می کند تا ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید و به دریافت مشترکان بیشتر ادامه دهید.

با این حال، همانطور که وبلاگ شما رشد می کند، باید راه های بیشتری برای رشد کسب و کار خود بیاموزید.

امیدواریم این نکات به شما در افزایش ترافیک وبلاگ کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید چند روش اثبات شده برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی با وردپرس را بیاموزید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *