بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

اینفلوئنسر چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کسب‌وکارها با اینفلوئنسرها همکاری می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند. انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد، و کسب و کارها به دنبال کسانی هستند که صدای منحصر به فرد و رابطه ای قابل اعتماد با تعداد زیاد دنبال کنندگان خود دارند.

در این مقاله از ایوسی، به این می پردازیم که یک اینفلوئنسر چه کاری انجام می دهد، انواع مختلف اینفلوئنسرها و چگونگی تبدیل شدن به یکی از آنها.

اینفلوئنسر چه می کند؟

اینفلوئنسر یک شخصیت آنلاین است که بر تصمیمات خرید دنبال کنندگان خود بر اساس شهرت آنها تأثیر می گذارد. آنها از حضور آنلاین خود، بیشتر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها، برای مشارکت با برندهایی که استفاده می‌کنند و ایجاد محتوایی که محصولات یا خدمات آن شرکت‌ها را تبلیغ می‌کند، استفاده می‌کنند. این مشارکت می تواند به اینفلوئنسرها کمک کند تا برند شخصی خود را بسازند و فروش و وفاداری مشتری را برای یک کسب و کار افزایش دهند.

متوسط ​​حقوق یک اینفلوئنسر در ایالات متحده ۶۲۰۸۱ دلار در سال است. این ممکن است به اندازه حضور اینفلوئنسر، تعداد برندهایی که با آنها شریک هستند و موفقیت محتوای حمایت شده یا تبلیغاتی آنها بستگی دارد.

انواع اینفلوئنسرها

در اینجا انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد که شرکت ها با آنها شریک می شوند:

سلبریتی ها

اینفلوئنسر سلبریتی معمولاً یک مجری یا ورزشکار حرفه ای است که از شهرت خود برای تبلیغ یک محصول یا برند استفاده می کند. افراد مشهور در تبلیغات تلویزیونی، در مجلات ظاهر می شوند و حتی ممکن است از حضور خود در رسانه های اجتماعی برای تبلیغ یک شرکت استفاده کنند.

رهبران صنعت

رهبران صنعت افرادی هستند که به دلیل تجربه و دانش خود به عنوان متخصص در زمینه خود دیده می شوند که به نوبه خود باعث احترام می شود. رهبران صنعت همچنین تمایل دارند که مخاطبان زیادی به صورت آنلاین داشته باشند، که می تواند محصول را در معرض تعداد بیشتری از مردم قرار دهد. اگر یک فرد بسیار محترم در یک جایگاه، محصولی را تأیید کند، این می تواند بر دیگرانی که به آن رهبر صنعت نگاه می کنند تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال، یک شرکت فناوری ممکن است با یک رهبر صنعتی که شهرت زیادی در حوزه بازاریابی اینترنتی دارد، کار کند. رهبر صنعت مقالات و وبلاگ‌های بسیاری را در مورد بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها منتشر کرده است، موفقیت خود را در بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک به اثبات رسانده است و دنبال‌کنندگان اجتماعی آنلاین زیادی از افرادی دارد که به دنبال مشاوره هستند. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، این شخص محصولاتی را در جایگاه خود برای تبلیغ پیدا می کند. در این حالت، کسب‌وکاری که ابزار سئو جدیدی ایجاد کرده است، می‌تواند با رهبر صنعت شریک شود، زیرا صدای رهبر بر مخاطبان هدف آن تأثیرگذار است.

سازندگان محتوا

سازندگان محتوا شخصیت های آنلاین محبوبی هستند که محتوا تولید می کنند، مانند وبلاگ نویسان، وبلاگ نویسان، هنرمندان گرافیک، پادکست ها و غیره. آنها از ایجاد یک جامعه بزرگ از حامیان آنلاین و داشتن فالوورهای زیادی در رسانه های اجتماعی به اینفلوئنسر تبدیل می شوند.

به عنوان مثال، یک عکاس سفر می تواند یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کند تا بهترین کار خود را با فالوورها به اشتراک بگذارد. آنها می توانند به طور مکرر پست بگذارند و با فالوورهای خود تعامل داشته باشند تا یک انجمن ایجاد کنند و پشتیبانی به دست آورند. هنگامی که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها به اندازه کافی فالوور جذب می‌کنند، ممکن است در جایگاه خود نفوذ داشته باشند. سپس ممکن است از آنها خواسته شود محصولات و خدماتی را که دنبال کنندگانشان ممکن است به آنها علاقه مند باشند، مانند تجهیزات دوربین، برنامه های عکاسی و خدمات مسافرتی، تبلیغ کنند.

میکرو اینفلوئنسرها

میکرو اینفلوئنسر کسی است که دنبال‌کننده‌های کوچک اما هدفمندی در رسانه‌های اجتماعی دارد، اما لازم نیست در حوزه کاری خود متخصص باشد. این نوع اینفلوئنسر معمولاً شخصی است که علاقه یا سرگرمی های خود را در رسانه های اجتماعی نشان می دهد. اگر کانال اجتماعی او بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد، می توان فردی را یک میکرو اینفلوئنسر در نظر گرفت. کسب‌وکارها کار با میکرو اینفلوئنسرها را دوست دارند زیرا می‌توانند یک جایگاه بسیار خاص را هدف قرار دهند.

به عنوان مثال، شخصی ممکن است یک حساب اینستاگرام در مورد سگ خود راه اندازی کند. آنها می توانند تصاویری از سگ خود ارسال کنند یا به روز رسانی در مورد آنها ارائه دهند. فالوورها ممکن است افراد دیگری باشند که سگ دارند یا افرادی که سگ دوست دارند. اگر یک کسب و کار نوع جدیدی از غذای سگ ایجاد کند، می تواند از این میکرو اینفلوئنسر بخواهد که این محصول را در یکی از پست های خود تبلیغ کند. این کار اکنون محصول آنها را در مقابل مخاطبان دقیقی قرار می دهد که می خواهند هدف قرار دهند.

چگونه یک تأثیرگذار شویم

برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. یک طاقچه انتخاب کنید

طاقچه زیرمجموعه ای از افرادی است که همه به یک چیز علاقه دارند. اکثر اینفلوئنسرها با انتخاب جایگاهی که به آن علاقه دارند شروع می کنند. چیزی را پیدا کنید که بتوانید با اطمینان در مورد آن صحبت کنید یا در اطراف آن محتوا ایجاد کنید. برخی از منابع ممکن برای جایگاه شما عبارتند از:

  • شغل شما
  • سرگرمی ها
  • ورزش ها
  • ادبیات
  • سیاست

به عنوان مثال، اگر سابقه ای به عنوان یک نویسنده منتشر شده دارید، ممکن است افراد مورد علاقه شما افرادی باشند که می خواهند منتشر شوند. اگر دوست دارید زیاد سفر کنید، می توانید گروه افرادی را که دوست دارند سفر کنند، هدف قرار دهید. انتخاب جایگاهی که به آن اشتیاق دارید یا دانش عمیقی در مورد آن دارید، شروع را آسان‌تر می‌کند.

۲. نوع تأثیرگذار مورد نظر خود را انتخاب کنید

به عنوان یک اینفلوئنسر مشتاق، احتمال بیشتری وجود دارد که به یک سازنده محتوا یا میکرو اینفلوئنسر تبدیل شوید. این رایج ترین مسیر برای افرادی است که به دنبال تبدیل شدن به اینفلوئنسر هستند زیرا نیازی به متخصص بودن در یک زمینه یا داشتن موقعیت مشهور ندارد.

با راه‌اندازی یک وبلاگ، قرار دادن راهنماهای ویدیویی، ایجاد آثار هنری، ساختن ویدیوها یا پادکست، تبدیل به یک تولیدکننده محتوا شوید. با تحقیق در مورد محتوایی که بینندگان در جایگاه شما دوست دارند و بهبود مهارت های خود در ارتباط با تولید محتوای خود، هدف خود را ارائه محتوای با کیفیت داشته باشید.

شما همچنین می توانید با ارسال پست در رسانه های اجتماعی در جایگاه خود، مانند نمایه تناسب اندام، به یک میکرو اینفلوئنسر تبدیل شوید. در نظر بگیرید که سایر تأثیرگذاران در آن جایگاه برای جذب و به دست آوردن فالوور چه می کنند و با مخاطبان رو به رشد خود ارتباط برقرار کنید.

۳. شروع به ساختن مخاطبان خود کنید

مهمترین معیار برای هر اینفلوئنسر تعداد فالوورهایی است که آنلاین دارید. هرچه کانال های رسانه های اجتماعی شما به افراد بیشتری دسترسی داشته باشند، تأثیر بیشتری خواهید داشت. برای شروع به عنوان یک تأثیرگذار، باید مخاطبان خود را افزایش دهید. نحوه انجام این کار بستگی به نوع تأثیرگذار شما دارد.

اگر می خواهید یک تولید کننده محتوا باشید، باید شروع به انتشار منظم محتوا کنید. پس از انجام این کار، باید آن را به صورت آنلاین تبلیغ کنید. بهتر است با سایر تولیدکنندگان محتوا ارتباط برقرار کنید، زیرا می توانید کار یکدیگر را تبلیغ کنید. همچنین می توانید برای جلب توجه بیشتر، کار خود را در انجمن های شبکه محبوب ارسال کنید. در نهایت، از ابزارهای تبلیغاتی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که در آن هستید استفاده کنید، مانند اجرای تبلیغات، تبلیغ پست های خود یا استفاده از هشتگ.

همین امر در مورد میکرو اینفلوئنسرها نیز صدق می کند، با این حال، محتوایی که تولید می کنید احتمالاً متفاوت خواهد بود. در سایت‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی حساب ایجاد کنید، سپس با حساب‌های مشابه در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید. مرتباً به‌روزرسانی‌های مربوط به جایگاه خود را همراه با تصاویر ارسال کنید تا دنبال‌کننده‌ها ایجاد کنید. هرچه بیشتر در این حساب ها فعال بمانید، مخاطبان شما سریعتر می توانند رشد کنند.

۴. مشتریان را پیدا کنید

مشتریان افرادی هستند که برای نفوذ شما به شما پول می دهند. یکی از راه‌های یافتن مشتریان این است که به سادگی در جایی آنلاین پست کنید – مانند وب‌سایت یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی – که برای حمایت‌های مالی باز هستید . همچنین می‌توانید مستقیماً با برندهایی که دوست دارید تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها مایلند با شما کار کنند یا خیر. همچنین ممکن است برندها پس از اینکه به اندازه کافی دنبال کنندگان زیادی ایجاد کردید با شما تماس بگیرند و از شما بخواهند که محصولاتشان را تبلیغ کنید.

گزینه دیگر پیوستن به یک آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ است. این آژانس ها به عنوان یک واسطه بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها عمل می کنند. اگر یکی از این آژانس‌ها شما را امضا کند، تمام کار پیدا کردن مشاغل برای شراکت برای شما انجام می‌شود.

برخی از مواردی که کسب و کارها در اینفلوئنسرها به دنبال آن هستند عبارتند از:

  • تعداد فالوورهای آنلاین
  • موقعیت مناسب، جایگاه
  • جمعیت شناسی مخاطب
  • سطح فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از جنبه هایی که برندها به آن توجه می کنند، شهرت شماست که می تواند ارزش ها و حرفه ای بودن شما را نشان دهد . بسیاری از برندها به دنبال تأثیرگذارانی هستند که با ارزش ها، مأموریت و اهداف شرکتشان همخوانی داشته باشند. ایجاد یک شهرت سازگار و مسئولانه می تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر با ارزش های مشتریان بالقوه هماهنگ کنید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *