بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی به روش صحیح (گام به گام)

نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی به روش صحیح (گام به گام)

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید برای وب سایت، وبلاگ یا تجارت الکترونیک خود یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنید؟

یک خبرنامه ایمیلی به شما کمک می کند تا با کاربران خود در ارتباط باشید، آنها را به وب سایت خود بازگردانید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. چالشی که بسیاری از مبتدیان با آن روبرو هستند این است که شروع یک خبرنامه ایمیلی بسیار فنی یا وقت گیر است. این مورد ۱۰ سال پیش بود، اما اکنون ایجاد یک خبرنامه ایمیلی آنقدر آسان است که حتی افراد غیرمتخصص هم می توانند این کار را انجام دهند!

ما خودمان یک خبرنامه ایمیل با ده ها هزار مشترک ایجاد کردیم . بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله از ایوسی یک راهنمای نهایی در مورد نحوه شروع یک خبرنامه ایمیل با دستورالعمل های گام به گام ایجاد کنیم.

از آنجایی که این یک راهنمای جامع است، ما فهرستی از محتویات را برای ناوبری آسان تر ارائه کرده ایم.

درباره خبرنامه های ایمیل:

نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی:

نکاتی در مورد خبرنامه های ایمیلی:

خبرنامه ایمیلی چیست؟

خبرنامه ایمیل شکلی از ارتباط آنلاین است که به شما امکان می دهد اخبار، نکات و به روز رسانی های مربوط به محصول، تجارت یا غیرانتفاعی خود را ارسال کنید.

برای دریافت این به روز رسانی ها، افراد باید با ارائه آدرس ایمیل خود به لیست ایمیل شما بپیوندند. این کاربران به عنوان مشترکین، سرنخ ها یا مخاطبین نامیده می شوند.

سازمان ها و افراد از خبرنامه های ایمیل به روش های مختلف استفاده می کنند. برای مثال، کسب‌وکارها از خبرنامه‌های ایمیل برای ارسال اطلاعات محصول، ورودی‌های جدید و آخرین به‌روزرسانی‌ها به کاربران استفاده می‌کنند.

وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها از خبرنامه‌های ایمیل برای ارسال به‌روزرسانی‌های محتوا، افزایش ترافیک و ایجاد یک دنبال‌کننده وفادار استفاده می‌کنند.

چرا یک خبرنامه ایمیلی راه اندازی کنیم؟

آیا می‌دانستید که بیش از ۷۵ درصد از افرادی که امروز از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، هرگز بازنخواهند گشت؟ این تقصیر شما نیست، فقط اینترنت بزرگ است و محتوای زیادی در آنجا وجود دارد.

راه اندازی یک خبرنامه ایمیلی به شما این امکان را می دهد که آن بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترک تبدیل کنید. هنگامی که آنها به خبرنامه ایمیل شما ملحق شدند، می توانید در تماس باشید و آنها را به وب سایت خود بازگردانید.

اساساً، بدون خبرنامه ایمیل، شما هر روز مشترکین و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

اکنون ممکن است به این فکر کنید که کاربران می توانند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند. این می تواند راهی برای برقراری ارتباط با آن کاربران فراهم کند، درست است؟

این کار خواهد شد، و شما قطعا باید یک دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. با این حال، شما مالک آن پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیستید.

غول های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر دسترسی مخاطبان شما را محدود می کنند. مهمتر از آن، اغلب کاربران شما ممکن است فیدهای اجتماعی خود را به دفعات بررسی نکنند.

از سوی دیگر، ۹۹ درصد از مردم صندوق پستی ایمیل خود را هر روز چک می کنند و برخی از آنها تا ۲۰ بار در روز چک می کنند. اکثر کاربران از یک دستگاه تلفن همراه با اعلان‌ها برای ایمیل‌ها استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به مقاله ما در مورد اینکه چرا ساختن یک خبرنامه ایمیلی بسیار مهم است مراجعه کنید .

چه کسی باید یک خبرنامه ایمیلی راه اندازی کند؟

بسیاری از کاربران ما اغلب از ما می پرسند که آیا باید برای کسب و کار، وبلاگ یا سازمان خود یک خبرنامه ایجاد کنند. پاسخ ما همیشه “بله” است.

حتی اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، باید ساخت خبرنامه خود را از روز اول شروع کنید. هر روز که این کار را انجام نمی دهید، پول، مشترکین و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

بازاریابی ایمیلی یک موقعیت برد-برد بدون توجه به صنعت، تجارت یا ترافیک وب سایت شما است.

۱. بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک

وب سایت های تجاری، صرف نظر از صنعت یا اندازه آنها، همیشه می توانند از ایجاد یک خبرنامه ایمیل سود ببرند.

این مقرون به صرفه ترین راه برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی، بازدیدکنندگان وب سایت و مشتریان بالقوه است.

بازاریابی ایمیلی برای انجمن ها

۲. خبرنامه ایمیل برای وب سایت های تجارت الکترونیک

یک مطالعه نشان داد که بیش از ۴۴٪ از دریافت کنندگان ایمیل حداقل یک خرید به دلیل یک ایمیل تبلیغاتی انجام داده اند.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، بازاریابی ایمیلی موثرترین ابزار برای تبدیل چرخ دستی های رها شده به مشتریان پولی است.

برای مدت طولانی، غول های تجارت الکترونیک به طور موثر از ایمیل برای تبدیل بازدیدکنندگان معمولی به خریداران استفاده می کردند.

ایمیل های سبد خرید رها شده

۳. ایمیل خبرنامه برای غیر انتفاعی

سازمان‌های غیرانتفاعی باید برای کمک‌های مالی، حمایت، رویدادها و موارد دیگر با حامیان خود تماس بگیرند. سایر رسانه‌ها مانند رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی و ایمیل فیزیکی، همگی هزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به بازاریابی ایمیلی دارند.

فرم ثبت نام در خبرنامه دیده بان حقوق بشر

ایجاد یک خبرنامه ایمیلی به سازمان‌های غیرانتفاعی اجازه می‌دهد تا با عموم مردم، حامیان و اهداکنندگان در تماس باشند.

کاربران به احتمال زیاد ایمیل‌هایی را از یک سازمان غیرانتفاعی که پشتیبانی می‌کنند باز می‌کنند. در واقع، ۴۹ درصد از هزاره ها ترجیح می دهند به روز رسانی ها را از سازمان هایی که پشتیبانی می کنند از طریق ایمیل دریافت کنند.

۴. ایمیل خبرنامه برای وبلاگ ها و وب سایت های خبری

اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید یا یک سایت خبری محتوا محور بسازید، بازاریابی ایمیلی بهترین راه برای ایجاد مخاطب است. خواهید دید که همه بازاریابان اینترنتی محبوب، اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان معروف به طور فعال لیست ایمیل خود را ایجاد می کنند.

خبرنامه کریس بروگان

در اینجا دلیل آن است:

  • می‌توانید به‌روزرسانی‌های ایمیلی را برای کاربرانی ارسال کنید که در غیر این صورت دیگر هرگز به وب‌سایت شما باز نمی‌گردند.
  • شما بدون تکیه بر پلتفرم های شخص ثالث مانند جستجو و رسانه های اجتماعی، مخاطبان ثابتی از خوانندگان وفادار ایجاد می کنید.
  • شما موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی را کنترل نمی کنید. رتبه بندی جستجوی شما می تواند کاهش یابد و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بدون دلیل به حالت تعلیق در می آیند. از طرف دیگر، شما مالک لیست مشترکین خود هستید و آزادی کامل در استفاده از آن دارید.

۵. ایمیل خبرنامه برای آموزش

مؤسسات آموزشی به حمایت جامعه متشکل از دانش آموزان، اساتید، والدین و مشاغل محلی نیاز دارند. چه برای جمع‌آوری کمک مالی ، پذیرش، رویدادها یا فعالیت‌های دیگر، ایمیل ارزان‌ترین و مستقیم‌ترین راه برای دسترسی مدارس و کالج‌ها است.

فرم ثبت نام در خبرنامه دانشگاه کالیفرنیا

اینها تنها چند نمونه از چگونگی سودمندی خبرنامه های ایمیل برای مشاغل، افراد و سازمان های غیرانتفاعی است. نمونه های بسیار بیشتری وجود دارد، به همین دلیل است که اکثر بازاریابان معتقدند بازاریابی ایمیلی برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به راحتی یک خبرنامه ایمیلی برای رشد کسب و کار و برند خود راه اندازی کنید.

هدف ما این است که شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم و به شما کمک کنیم تا خبرنامه ایمیل خود را به روش صحیح تنظیم کنید.

مرحله ۱. راه اندازی یک خبرنامه ایمیل

مهمترین چیزی که برای راه اندازی خبرنامه ایمیل خود به آن نیاز دارید، ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی است . اینها شرکت هایی هستند که به شما امکان می دهند آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و ایمیل های انبوه ارسال کنید.

به معنای واقعی کلمه صدها ابزار خبرنامه در جهان وجود دارد از جمله Constant Contact ، HubSpot ، Brevo (Sendinblue سابق)، Omnisend ، AWeber ، Drip ، ConvertKit ، Mailchimp ، و بسیاری دیگر.

پس از آزمایش تقریباً همه خدمات بازاریابی ایمیلی محبوب، Constant Contact را توصیه می کنیم . آنها یکی از بهترین سرویس‌های خبرنامه ایمیل در جهان هستند و پشتیبانی آن‌ها در کمک به افراد برای شروع کار بسیار عالی است.

Constant Contact یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی مبتدی را با ابزارهای ساده کشیدن و رها کردن ارائه می دهد تا به شما در شروع سریع کمک کند. آنها همچنین دارای ابزارهای پیشرفته رشد لیست ایمیل، عملکرد اتوماسیون بازاریابی ، الگوهای چشم نواز، تست A/B برای بهینه سازی ایمیل، گزارش دقیق برای ردیابی نرخ تبدیل شما و موارد دیگر هستند.

ابتدا باید به وب سایت Constant Contact مراجعه کرده و روی دکمه ثبت نام در بالا یا پایین صفحه کلیک کنید. آنها یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه دارند (بدون نیاز به کارت اعتباری).

تماس دائمی آزمایشی رایگان

پس از کلیک بر روی دکمه، شما را به صفحه ثبت نام می برد.

در اینجا باید اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد حساب کاربری خود را ارائه دهید.

فرم ثبت نام تماس دائمی را پر کنید

پس از تکمیل ثبت نام، به صفحه خوش آمدگویی Constant Contact هدایت می شوید.

این جایی است که می توانید لیست های ایمیل و مشترکین خود را مدیریت کرده و خبرنامه خود را ارسال کنید.

صفحه خوش آمدگویی تماس دائمی

مرحله ۲. ایجاد یک لیست ایمیل

لیست ایمیل اساساً لیست تماس مشترکین شماست. آن را به عنوان فهرستی از آدرس های ایمیل همه کاربرانی که برای دریافت خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کرده اند، در نظر بگیرید.

برای مرتب نگه داشتن مخاطبین خود، باید یک لیست ایمیل ایجاد کنید. مطمئن شوید که یکی از آدرس های ایمیل خود را به لیست اضافه کرده اید تا بتوانید کمپین های ایمیل خود را آزمایش کنید.

به سادگی روی پیوند «مخاطبین» در منوی بالا کلیک کنید، و سپس مطمئن شوید که در برگه «فهرست‌ها» در بالای صفحه هستید.

ایجاد یک لیست ایمیل جدید - تماس دائمی

این صفحه تمام لیست های ایمیل شما را نشان می دهد. به‌طور پیش‌فرض، Constant Contact فهرست ایمیلی با عنوان «علاقه عمومی» برای شما ایجاد می‌کند.

برای ایجاد یک لیست ایمیل جدید باید بر روی دکمه “ایجاد لیست” کلیک کنید.

یک نام برای لیست ایمیل خود انتخاب کنید

از شما خواسته می شود که یک نام برای لیست خود وارد کنید. در اینجا می توانید هر چیزی را وارد کنید که به شما کمک کند لیست را به راحتی شناسایی کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه “ذخیره”، Constant Contact لیستی را برای شما ایجاد می کند.

لیست ایمیل ایجاد شد

برای شروع استفاده از این لیست ایمیل، باید حداقل یک مخاطب به آن اضافه شود.

با مراجعه به صفحه “مخاطبین” و کلیک بر روی دکمه “افزودن مخاطبین” می توانید به صورت دستی مخاطبین را به لیست خود اضافه کنید.

مخاطب را به لیست ایمیل خود اضافه کنید

این به شما یک پنجره بازشو نشان می دهد که از شما می پرسد چگونه می خواهید مخاطبین را اضافه کنید. از آنجا، “ایجاد یک مخاطب جدید” را برای ادامه انتخاب کنید.

باید آدرس ایمیل مخاطب را وارد کنید. پس از آن، باید روی دکمه «ادامه» کلیک کنید تا بتوانید بقیه اطلاعات مخاطب جدید را وارد کنید.

آدرس ایمیل مخاطب جدید را وارد کنید

در صفحه بعدی باید اطلاعات تماس را وارد کنید.

با وارد کردن نام مخاطب و عنوان شغلی شروع کنید. اگر دوست دارید، می‌توانید برای وارد کردن آدرس‌های فیزیکی، شماره تلفن و فیلدهای سفارشی به پایین پیمایش کنید.

افزودن مخاطب به لیست ایمیل شما

پس از وارد کردن اطلاعات تماس، باید روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید تا آن را اضافه کنید. لیست ایمیل شما اکنون آماده استفاده است.

اکنون که یک لیست ایمیل ایجاد کرده اید، زمان آن رسیده است که تنظیمات اولیه لیست را تنظیم کنید.

مرحله ۳. تنظیمات لیست ایمیل خود را تنظیم کنید

اولین چیزی که می خواهید تنظیم کنید یک ایمیل خوش آمدگویی است. این پیام ایمیلی است که برای کاربران شما هنگام پیوستن به خبرنامه ایمیل شما ارسال می شود.

بیا شروع کنیم.

ابتدا باید روی پیوند “کمپین ها” از منوی بالا کلیک کنید و سپس روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

ایجاد کمپین ایمیل خوش آمدگویی

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن از شما خواسته می شود نوع کمپین ایمیل را انتخاب کنید. برای ادامه باید بر روی ‘Email Automation’ کلیک کنید.

کمپین اتوماسیون ایمیل

پس از آن، باید نوع اتوماسیون ایمیل را انتخاب کنید.

این بار برای ادامه، باید روی گزینه ‘Welcome Email Templates’ کلیک کنید.

الگوهای ایمیل خوش آمدگویی خودکار را انتخاب کنید

از شما خواسته می شود که به این سری ایمیل های خودکار یک نام بدهید. این به شما کمک می کند تا زمانی که در آینده نیاز به ویرایش یا تغییر آن دارید، کمپین را شناسایی کنید.

به سادگی “ایمیل خوش آمدید” را تایپ کنید و سپس برای ادامه روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

سری خودکار را نام ببرید

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود فعالیتی را انتخاب کنید که ایمیل را راه اندازی می کند. ما با تنظیمات پیش‌فرض، «ایمیل خوش‌آمدگویی» پیش می‌رویم.

همچنین باید انتخاب کنید که ایمیل به کدام لیست ارسال شود. ادامه دهید و گزینه “ارسال به لیست های انتخاب شده” را کلیک کنید و سپس می توانید لیستی را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

ارسال به لیست های انتخاب شده

پس از کلیک بر روی دکمه “ذخیره”، به صفحه ای هدایت می شوید که خلاصه ای از کمپین ایمیل تا کنون را نشان می دهد.

می بینید که اولین باری که یک مخاطب به لیست Demo Inc. ملحق می شود ایمیل ارسال می شود و بلافاصله ارسال می شود.

یک ایمیل جدید ایجاد کنید

اکنون، در زیر «ارسال این ایمیل»، باید ایمیل خوش‌آمدگویی واقعی را ایجاد کنیم که ارسال می‌شود. برای انجام این کار، باید روی دکمه «ایجاد ایمیل جدید» کلیک کنید.

از شما خواسته می شود که یک الگوی خبرنامه ایمیل را برای ایمیل خود انتخاب کنید. سازنده به طور خودکار الگوهای ایمیل خوش آمدگویی را به شما نشان می دهد که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

الگوی ایمیل خوش آمدید را انتخاب کنید

همچنین پیوندهایی برای دانلود برنامه های تلفن همراه Constant Contact خواهید یافت.

به سادگی روی یک الگو کلیک کنید تا در سازنده ایمیل Constant Contact باز شود. برای این آموزش، الگوی “Agent Welcome” را انتخاب می کنیم.

ایجاد ایمیل خوش آمد گویی

از اینجا، خبرنامه ایمیل خوش آمدگویی خود را طراحی خواهید کرد.

می توانید با دادن عنوان مناسب به کمپین خود شروع کنید. این به شما کمک می کند تا زمانی که در آینده نیاز به ویرایش یا تغییر آن دارید، کمپین را شناسایی کنید.

پیش بروید و برای ویرایش آن، روی پیوند “بدون عنوان…” در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. اکنون نامی برای کمپین خود وارد کنید، مانند «ایمیل خوش آمدید»، «ثبت نام کاربر جدید» یا «معرفی».

نام کمپین

پس از آن می توانید ویرایش طرح خبرنامه را شروع کنید.

این یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است، بنابراین می توانید به سادگی عناصر را از ستون سمت چپ بکشید و آنها را روی بوم رها کنید. به سادگی، در هر نقطه از ایمیل برای ویرایش آن اشاره کنید و کلیک کنید.

برای ویرایش ایمیل خوش آمد گویی خود اشاره کنید و کلیک کنید

می توانید لوگو را با لوگوی خود جایگزین کنید، تصویر هدر خود را برای مطابقت با نام تجاری خود اضافه کنید، اندازه فونت را تغییر دهید و موضوع ایمیل و متن پیام را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

هنگامی که از طراحی راضی شدید، باید روی دکمه “ادامه” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. شما به صفحه کمپین ایمیل خوش آمدید بازگردانده می شوید.

کمپین ایمیل خود را فعال کنید

در نهایت، برای ذخیره و فعال کردن ایمیل خوش آمدگویی خود، باید روی دکمه «فعال» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

هنگامی که از شما خواسته شد، باید روی دکمه “ادامه” کلیک کنید و Constant Contact تأیید می کند که هیچ مشکلی در کمپین وجود ندارد و سپس آن را فعال می کند.

تماس دائمی کمپین شما را قبل از فعال کردن آن تأیید می کند

شما با موفقیت یک کمپین “ایمیل خوش آمدید” راه اندازی کردید. از این پس، تمامی کاربران جدیدی که به لیست ایمیل شما ملحق می شوند، پس از ثبت نام، این ایمیل را دریافت خواهند کرد.

چند نکته برای نوشتن یک ایمیل خوش آمدگویی موثر

ایمیل های خوش آمد گویی دارای میانگین نرخ باز شدن ۵۰ درصد هستند که بالاتر از هر خبرنامه ایمیل دیگری است که ارسال می کنید.

این اولین چیزی است که مشترکین جدید از شما خواهند شنید. این فرصت شما برای تحت تاثیر قرار دادن آنها است، بنابراین آنها مشتاقانه منتظر خبرنامه ایمیل بعدی شما هستند.

  • تشکر کنید و به کاربران خود اطلاع دهید که از به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود با شما قدردانی می کنید.
  • در مرحله بعد، خودتان، کسب و کارتان و کارهایی که انجام می دهید معرفی کنید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید.
  • به کاربران خود بگویید هر چند وقت یکبار برای آنها ایمیل ارسال می کنید و چه نوع محتوا و پیشنهادات ارزشمندی را باید انتظار داشته باشند.
  • اگر به کاربران قول تشویقی برای پیوستن به لیست ایمیل خود داده اید، آن اطلاعات را در ایمیل خوش آمدگویی خود قرار دهید.
  • بهترین راه برای معرفی کاربران به برندتان، ارسال آنها به مفیدترین محتوای وب سایتتان است. این به آنها کمک می کند محتوا را کشف کنند و تعامل ایجاد کنند.

مرحله ۴. افزودن فرم های ثبت نام در خبرنامه برای دریافت مشترکین بیشتر

اکنون که با یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ ثبت نام کرده اید و لیست ایمیل خود را تنظیم کرده اید، وقت آن است که تبلیغ آن را شروع کنید. ساده ترین راه برای به دست آوردن مشترکین بیشتر، افزودن فرم های ثبت نام در خبرنامه به وب سایت خود است.

معمولاً سرویس بازاریابی ایمیلی شما فرم های ثبت نام آماده ای را ارائه می دهد که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید. با این حال، این فرم‌های ثبت‌نام همیشه خوب به نظر نمی‌رسند و گاهی اوقات در ظرفی که می‌خواهید در آن قرار دهید، قرار نمی‌گیرند.

به همین دلیل است که صاحبان مشاغل هوشمند و بازاریابان حرفه ای از فرم های خبرنامه سفارشی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند.

بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن آسان فرم های ثبت نام خبرنامه به سایت وردپرس خود بیاندازیم . ما دو روش را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید یکی یا هر دو را با هم انتخاب کنید.

۱. اضافه کردن فرم ثبت نام در خبرنامه با استفاده از WPForms Lite (رایگان)

WPForms از بهترین افزونه فرم وردپرس کشیدن و رها کردن در بازار است . آنها یک نسخه رایگان به نام WPForms Lite دارند که شامل پشتیبانی داخلی برای اتصال به حساب Constant Contact شما است.

این به شما امکان می دهد از فرم ساز کشیدن و رها کردن WPForms برای ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه خود استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WPForms Lite را نصب و فعال کنید . برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید .

پس از فعال‌سازی، باید به تنظیمات WPForms بروید و روی برگه «Integrations» کلیک کنید.

ادغام های WPForms

ادغام تماس ثابت را در آنجا خواهید دید. برای گسترش آن باید کلیک کنید و سپس روی دکمه «افزودن حساب» کلیک کنید.

این اطلاعات مورد نیاز برای اتصال حساب Constant Contact خود به WPForms را به شما نشان می دهد. شما باید روی پیوندی که می گوید “برای ثبت نام با Constant Contact اینجا را کلیک کنید ” کلیک کنید.

"Constant Contact را به WPForms متصل کنید

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که شما را به وب سایت Constant Contact هدایت می کند.

در صورت لزوم باید وارد سیستم شوید، سپس روی دکمه «مجاز» کلیک کنید تا WPForms به حساب Constant Contact خود دسترسی داشته باشد.

اجازه دسترسی

در مرحله بعد، یک کد مجوز را مشاهده خواهید کرد.

به سادگی، کد را کپی کنید و به صفحه تنظیمات WPForms برگردید.

کد مجوز

سپس کد مجوز را وارد کنید. شما همچنین باید یک نام برای این ادغام ارائه دهید.

در نهایت، ادامه دهید و روی دکمه “اتصال به تماس ثابت” کلیک کنید.

کد مجوز را اضافه کنید

در نهایت، ادامه دهید و روی دکمه “اتصال به تماس ثابت” کلیک کنید.

WPForms اکنون به حساب Constant Contact شما متصل می شود. می بینید که یک برچسب “Connected” در کنار ادغام ظاهر می شود.

تماس ثابت متصل است

اکنون آماده هستید تا فرم ثبت نام در خبرنامه خود را با استفاده از WPForms ایجاد کنید.

برای راه‌اندازی رابط سازنده WPForms، به سادگی به WPForms » افزودن صفحه جدید بروید .

ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه

شما باید یک عنوان برای فرم خود ارائه دهید و سپس به «فرم ثبت‌نام خبرنامه» بروید و روی دکمه «استفاده از الگو» کلیک کنید.

با این کار یک فرم ثبت نام آماده با فیلدهای مورد نیاز که قبلاً به فرم اضافه شده است بارگیری می شود.

ویرایش فرم ثبت نام در خبرنامه

برای ویرایش فیلدهای فرم، تغییر برچسب فیلدها، و افزودن فیلدهای بیشتری از ستون سمت چپ در صورت نیاز، می توانید اشاره و کلیک کنید.

هنگامی که از فرم راضی شدید، باید روی برگه “بازاریابی” در سمت چپ صفحه کلیک کنید تا آن را با Constant Contact ادغام کنید.

افزودن اتصال جدید

اطمینان حاصل کنید که در تب Constant Contact هستید و سپس روی دکمه “Add New Connection” کلیک کنید. از شما خواسته می شود که عنوانی برای این اتصال ارائه کنید.

می توانید هر چیزی را در اینجا وارد کنید و سپس روی دکمه “OK” کلیک کنید.

نام اتصال خود را نامگذاری کنید

در مرحله بعد تنظیمات مربوط به این اتصال را مشاهده خواهید کرد. به طور خودکار حساب Constant Contact شما را شناسایی می کند و آن را در قسمت Select Account نشان می دهد.

در زیر آن بخش ‘Select List’ وجود دارد. در اینجا باید لیست ایمیلی را که قبلا ایجاد کرده اید از منوی کشویی انتخاب کنید.

فهرست ایمیل و فیلدهای فرم نقشه را انتخاب کنید

پس از آن، باید فیلدهای فرم WPForms خود را به فیلدهای Constant Contact نگاشت کنید. پس از اتمام، می توانید روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید تا فرم ثبت نام خود را ذخیره کنید.

WPForms اضافه کردن فرم ثبت نام خبرنامه خود را در هر نقطه از وب سایت خود بسیار آسان می کند.

اگر می‌خواهید فرم را به نوار کناری وب‌سایت خود اضافه کنید، از صفحه Appearance » Widgets دیدن کنید و ویجت WPForms را به نوار کناری اضافه کنید.

ویجت WPForms

مطمئن شوید که فرم ثبت نامی که قبلا ایجاد کرده اید را انتخاب کرده اید.

ایده خوبی است که یک بلوک عنوان به بالای ویجت اضافه کنید و سپس دو بلوک را با هم گروه بندی کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا فرم ثبت نام در خبرنامه خود را در عمل مشاهده کنید.

فرم ثبت نام در خبرنامه در نوار کناری نمایش داده می شود

همچنین می توانید فرم ثبت نام را در پست ها یا صفحات وبلاگ خود جاسازی کنید. به سادگی پست را ویرایش کنید و بلوک WPForms را در ویرایشگر محتوای وردپرس اضافه کنید .

اضافه کردن بلوک WPForms به پست وبلاگ

پس از اضافه کردن بلوک، فرم ثبت نام در خبرنامه را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید و وردپرس آن را در پست شما بارگذاری می کند.

اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید و از وب سایت خود بازدید کنید تا آن را در عمل ببینید.

فرم ثبت نام در خبرنامه در پست وردپرس"

۲. با استفاده از OptinMonster (Pro) فرم ثبت نام در خبرنامه را اضافه کنید

برای این روش، ما از OptinMonster استفاده خواهیم کرد ، که بهترین ابزار موجود در بازار است که به شما کمک می کند تا مشترکین ایمیل بیشتری را سریعتر دریافت کنید!

این شامل ده‌ها فرم ثبت‌نام با تبدیل بالا مانند پنجره‌های لایت باکس با فناوری خروج از قصد، گزینه‌های دو مرحله‌ای، فرم‌های اسلاید در، نوار شناور، تست A/B، پیوندهای سفارشی دعوت به اقدام / دکمه‌های CTA، انطباق با GDPR است . ویژگی ها و موارد دیگر این ابزارهای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد که برای رشد سریع لیست ایمیل خود به آنها نیاز دارید.

برای جزئیات بیشتر، مطالعه موردی OptinMonster کامل ما را ببینید تا بدانید چگونه از آن برای افزایش مشترکان ایمیل خود تا ۶۰۰٪ استفاده کردیم.

ابتدا باید برای یک حساب OptinMonster ثبت نام کنید . این یک سرویس ممتاز است و برنامه های آنها از ۹ دلار در ماه شروع می شود.

پس از ثبت نام در OptinMonster، به داشبورد حساب خود در وب سایت OptinMonster خواهید رسید.

بیایید اولین کمپین OptinMonster شما را ایجاد کنیم. برای شروع روی دکمه “ایجاد کمپین جدید” کلیک کنید.

کمپین OptinMonster را ایجاد کنید

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک نوع optin را انتخاب کنید.

به خاطر این راهنما، ما یک فرم ثبت نام پاپ آپ ایجاد خواهیم کرد. در زیر آن باید یک الگو برای کمپین خود انتخاب کنید.

Optin Type و Template را انتخاب کنی

برای این آموزش، از قالب ‘Split’ استفاده می کنیم.

پس از آن، از شما خواسته می شود که عنوانی برای کمپین پاپ آپ خود ارائه دهید و سپس آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

تنظیمات کمپین

با این کار رابط سازنده OptinMonster راه اندازی می شود.

این یک سازنده کمپین قدرتمند کشیدن و رها کردن است که در آن می توانید فرم های optin خود را طراحی کنید.

رابط سازنده ایمیل اخبار optinmonster

می‌توانید برای ویرایش هر مورد روی صفحه اشاره کنید و کلیک کنید. همچنین می توانید بلوک های جدیدی را برای اضافه کردن عناصر مختلف به optin خود اضافه کنید.

هنگامی که از طراحی راضی شدید، زمان آن رسیده است که کمپین OptinMonster را به حساب Constant Contact خود متصل کنید.

باید به برگه «ادغام» در منوی بالا بروید و سپس روی دکمه «افزودن یکپارچگی جدید» کلیک کنید.

افزودن یک ادغام جدید در OptinMonster

در مرحله بعد، باید Constant Contact را به عنوان “ارائه دهنده خدمات ایمیل” خود انتخاب کنید و سپس روی دکمه “ثبت با تماس ثابت” کلیک کنید.

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن باید روی دکمه “Allow” کلیک کنید. ممکن است ابتدا لازم باشد به Constant Contact وارد شوید.

به OptinMonster اجازه دهید به حساب تماس ثابت شما دسترسی داشته باشد

اکنون می توانید به OptinMonster برگردید و نامی برای این اتصال ارائه دهید.

پس از آن، باید روی دکمه “اتصال به تماس ثابت” کلیک کنید.

Constant Contact را به OptinMonster متصل کنید

OptinMonster اکنون جزئیات حساب Constant Contact شما را دریافت می کند.

اکنون می توانید لیست ایمیلی را که برای خبرنامه خود ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

لیست ایمیل خود را انتخاب کنید

حالا بیایید نگاهی به قوانین نمایش کمپین شما بیندازیم.

قوانین نمایش به شما امکان می دهد زمان و مکان نمایش کمپین خود را انتخاب کنید.

قوانین نمایش

به طور پیش فرض، OptinMonster پس از ۵ ثانیه پنجره را به هر کاربری نشان می دهد. پنجره بازشو فقط در اولین صفحه نمایش آنها ظاهر می شود و در همان جلسه دوباره کاربران شما را آزار نمی دهد.

قوانین نمایش پیش فرض را در جای خود باقی می گذاریم و اکنون می توانیم کمپین را منتشر کنیم.

باید به برگه انتشار بروید و وضعیت انتشار کمپین را به «انتشار» تغییر دهید. فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا تمام تنظیمات کمپین شما ذخیره شود.

کمپین OptinMonster خود را منتشر کنید

کمپین OptinMonster شما اکنون آماده است. بیایید آن را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم.

ابتدا باید افزونه رایگان OptinMonster را در سایت خود نصب و فعال کنید. این افزونه به عنوان یک رابط بین سایت وردپرس شما و OptinMonster عمل می کند.

پس از فعال سازی، باید به منوی OptinMonster » داشبورد در نوار کناری مدیریت وردپرس خود بروید. پس از رسیدن به آنجا، باید روی دکمه “اتصال به سایت خود” کلیک کنید.

OptinMonster را به وردپرس متصل کنید

از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا حساب موجود خود را متصل کنید.

شما از قبل یک حساب دارید، بنابراین باید روی دکمه “اتصال حساب موجود خود” کلیک کنید.

به OptinMonster متصل شوید

پنجره ای باز می شود که در آن می توانید روی دکمه “اتصال به OptinMonster” کلیک کنید. این افزونه اکنون وب سایت شما را به OptinMonster متصل می کند.

در مرحله بعد، باید به OptinMonster » Campaigns بروید . اینجاست که تمام کمپین های OptinMonster شما ظاهر می شود. شما باید کمپینی را که قبلا ایجاد کرده اید در وب سایت OptinMonster ببینید.

کمپین شما منتشر شده و فعال است

وضعیت کمپین شما باید از قبل “منتشر شده” باشد که نشان می دهد از قبل فعال است.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از وب سایت خود دیدن کنید تا پنجره ثبت نام خبرنامه خود را در عمل مشاهده کنید. باید پس از ۵ ثانیه به طور خودکار ظاهر شود.

پیش نمایش فرم ثبت نام در خبرنامه

OptinMonster یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای به دست آوردن سریع مشترکین بیشتر برای وب سایت شما است.

در زیر چند نوع کمپین دیگر وجود دارد که می توانید با OptinMonster ایجاد کنید:

مرحله ۵. ارسال اولین ایمیل خبرنامه

هنگامی که فرم های ثبت نام در خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کردید، به تدریج شروع به جذب مشترک خواهید کرد. پس از دریافت ایمیل خوش آمد گویی اولیه شما، این مشترکین جدید منتظر خواهند بود تا ببینند بعدی چه چیزی برایشان ارسال می کنید.

اکنون آماده شروع ارسال ایمیل های خبرنامه هستید.

بیایید اولین کمپین خبرنامه شما را ایجاد کنیم.

نکته مهم در مورد استفاده از Constant Contact این است که دارای یک سازنده ایمیل فوق العاده آسان با هزاران قالب زیبا است که با همه سرویس گیرندگان ایمیل مانند Outlook ، Gmail و دیگران سازگار است.

ایجاد کمپین های بازاریابی و ارسال ایمیل های خبرنامه شرکت بسیار آسان است (نیازی به یادگیری HTML یا کدنویسی نیست).

به سادگی به وب سایت Constant Contact مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون باید روی منوی Campaigns در بالای صفحه کلیک کنید.

ایجاد کمپین تماس دائمی جدید

صفحه کمپین ها همه کمپین های ایمیل فعلی، گذشته و خودکار شما را فهرست می کند. برای شروع کار روی یک ایمیل جدید، باید روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

از شما خواسته می شود که یک نوع کمپین را انتخاب کنید و ما “ایمیل” را انتخاب می کنیم.

نوع کمپین ایمیل را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید یک الگوی ایمیل برای خبرنامه خود انتخاب کنید. Constant Contact با چندین قالب آماده برای صنایع مختلف، کمپین ها و انواع ایمیل ارائه می شود.

یک الگوی ایمیل را انتخاب کنید

همه این قالب‌های ایمیل کاملاً قابل تنظیم هستند و به شما امکان می‌دهند لوگو و تصاویر خود را اضافه کنید. پس از ویرایش و ذخیره یک الگو، می توانید از آن برای کمپین های آینده خود استفاده کنید.

توصیه می کنیم با یک الگوی ساده خبرنامه شروع کنید که می توانید آن را با لوگوی برند خود سفارشی کنید . برای این آموزش، الگوی “خبرنامه پایه” را انتخاب می کنیم.

به سادگی روی قالب کلیک کنید تا آن را برای خبرنامه ایمیل خود انتخاب کنید. Constant Contact سپس آن را در سازنده ایمیل بارگذاری می کند.

در حال ویرایش قالب ایمیل شما

این همان ایمیل ساز است که برای ایجاد ایمیل خوش آمدگویی خود از آن استفاده کرده اید. می‌توانید لوگوی برند خود را اضافه کنید، نقطه و کلیک کنید تا متن، پیوندها و تصاویر را اضافه کنید.

اضافه کردن پست های وبلاگ خود به خبرنامه ایمیل

شما به راحتی می توانید پست های وبلاگ وردپرس خود را به محتوای خبرنامه اضافه کنید. وقتی روی دکمه «+ بیشتر» در ستون سمت چپ کلیک می‌کنید، می‌توانید بلوک «بیشتر بخوانید» را به ایمیل خود بکشید و رها کنید.

افزودن پست های وبلاگ با بلاک Read More

در مرحله بعد، باید روی بلوک «بیشتر بخوانید» و سپس دکمه «ویرایش» کلیک کنید.

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن می توانید پیوند پست وبلاگی را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید.

پست وبلاگ را به ایمیل خود اضافه کنید

پیش نمایشی از تصویر و توضیحات ویژه مقاله را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی دکمه “درج” به خبرنامه اضافه می شود. برای افزودن پست های وبلاگ بیشتر، این روند را تکرار کنید.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، Constant Contact همچنین به شما امکان می دهد محصولات جدیدی از Shopify ، WooCommerce و دیگر پلتفرم های تجارت الکترونیک اضافه کنید .

پس از اتمام افزودن تمام محتوا، به یاد داشته باشید که همیشه ایمیل های خود را تصحیح کنید تا مطمئن شوید که اشتباه تایپی، فضای خالی اضافی یا سایر خطاها وجود ندارد. ایده خوبی است که روی هر پیوندی در ایمیل خود کلیک کنید تا مطمئن شوید که همه آنها مطابق انتظار کار می کنند.

اگر از طراحی و محتوای ایمیل خود راضی هستید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «ادامه» به جلو بروید.

به تنظیمات ایمیل بروید

در صفحه بعدی، ابتدا باید لیست ایمیل را برای ارسال خبرنامه انتخاب کنید. Constant Contact به شما امکان می دهد ایمیل را به کل لیست ایمیل خود ( email blast ) یا به یک بخش ایمیل سفارشی که گروهی از مخاطبان هدف با علایق خاص است ارسال کنید.

پس از انجام این کار، مدتی را صرف بررسی سایر تنظیمات ایمیل در صفحه کنید.

تنظیمات ایمیل و زمان بندی

در نهایت، باید تصمیم بگیرید که آیا ایمیل را فورا ارسال کنید یا برای ارسال آن برنامه ریزی کنید.

توصیه می‌کنیم ایمیل‌های خود را در یک برنامه زمانی ثابت ارسال کنید. این به کاربران شما کمک می کند تا رسیدن ایمیل شما را پیش بینی کنند و انتظارات را تعیین کنند. با این حال، ویژگی «زمان‌بندی برای بعد» در طول دوره آزمایشی رایگان در دسترس نیست.

برای ارسال خبرنامه اکنون بر روی دکمه “ارسال اکنون” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، یا دکمه “زمان بندی” را برای ارسال آن در تاریخ و زمان بعدی کلیک کنید.

این همه است، شما با موفقیت اولین ایمیل خبرنامه خود را ایجاد و برنامه ریزی کرده اید.

مرحله ۶. نکاتی برای دریافت مشترکان ایمیل بیشتر

در سال ۲۰۲۲، تعداد کاربران جهانی ایمیل به ۴.۱ میلیارد نفر رسید و انتظار می رود این تعداد تا پایان سال ۲۰۲۴ به بیش از ۴.۵ میلیارد افزایش یابد . این بدان معناست که بیش از نیمی از جمعیت جهان از ایمیل استفاده می کنند.

در مطالعه دیگری، ۴۹ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که مایلند به‌روزرسانی‌های ایمیلی هفتگی را از برندهای مورد علاقه خود دریافت کنند.

این بدان معناست که کاربران ترجیح می دهند از کسب و کارهای مورد علاقه خود ایمیل دریافت کنند. اکنون تنها سوالی که باقی می ماند این است که چگونه می توانید آنها را به اشتراک در خبرنامه خود وادارید؟

خوشبختانه، ایمیل مارکتینگ مدت زیادی است که وجود داشته است. کارشناسان به طور منظم در حال آزمایش، اشتراک گذاری و یافتن راه های جدید برای رشد لیست ایمیل خود هستند.

در اینجا ما برخی از نکات خود را که آزمایش شده و کارآمد هستند به اشتراک می گذاریم.

۱. از چند فرم ثبت نام استفاده کنید

بسیاری از مبتدیان فقط یک فرم ثبت نام در خبرنامه را به وب سایت خود اضافه می کنند و آن را فراموش می کنند. در عوض، باید چندین فرم ثبت نام را با استفاده از مکان‌های مختلف به وب‌سایت خود اضافه کنید.

چند فرم ثبت نام

با این حال، باید مراقب باشید که با درخواست های تهاجمی برای ثبت نام، تجربه کاربری را خراب نکنید. به عنوان مثال، در تصویر بالا، اعلان دوم تنها زمانی ظاهر می شود که کاربر به پایین اسکرول می کند و اولین فرم ثبت نام دیگر قابل مشاهده نیست.

Social Media Examiner از فرم‌های ثبت نام متعدد و استراتژی‌های خلاقانه استفاده می‌کند که به آنها کمک کرده است تا بیش از ۲۵۰۰۰۰ مشترک ایمیل (مطالعه موردی) داشته باشند .

با فرم‌ها و مکان‌های مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را می‌گیرد.

۲. از آهنرباهای سرنخ برای جذب مشترکین بیشتر استفاده کنید

آهنرباهای سرنخ پیشنهادهای ویژه ای هستند که به عنوان انگیزه ای برای پیوستن به خبرنامه ایمیل شما استفاده می شوند. آنها می توانند شامل یک دانلود انحصاری، یک کتاب الکترونیکی، یک منبع مفید یا یک کوپن تخفیف باشند.

آهنرباهای سرنخی بسیار خوب کار می کنند زیرا به کاربران رضایت و ارزش را برای انجام یک عمل ارائه می دهند.

می‌توانید یک نمونه زنده از آهن‌رباهای سرنخ را دقیقاً در زیر این مقاله مشاهده کنید، جایی که ما به کاربران پیشنهاد می‌کنیم رایگان جعبه ابزار وردپرس خود را به عنوان انگیزه دانلود کنند.

مثال آهنربای سرنخ

۳. ارتقای محتوا را ارائه دهید

همانند آهنرباهای سرنخ، ارتقاء محتوا به کاربران یک محتوای اضافی یا محتوای جایزه ارائه می دهد که می توانند پس از ثبت نام در خبرنامه شما آن را دانلود کنند.

شما به راحتی می توانید ارتقاء محتوا را به محتوای موجود خود اضافه کنید. این می تواند چک لیست، دانلود PDF مقاله، مطالعه موردی، گزارش تحقیق و موارد دیگر باشد.

ارتقای محتوا را ارائه دهید

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه افزودن ارتقاء محتوا در وردپرس را ببینید .

۴. از رسانه های اجتماعی برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید

وب سایت شما تنها مکانی برای تبلیغ خبرنامه و یافتن مشترکین جدید نیست. پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند مکان دیگری برای تبدیل فالوورها به مشترکین ایمیل باشند.

تبلیغ خبرنامه در شبکه های اجتماعی

۵. استفاده از Giveaways برای رشد لیست ایمیل شما

هدیه‌های تعاملی و ویروسی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد لیست ایمیل است. آنها به شما کمک می کنند تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به سفیران برند تبدیل کنید.

در نتیجه، بدون خرید تبلیغات پولی، ترافیک وب سایت، مشترکین ایمیل، و تعامل رسانه های اجتماعی بیشتری را سریعتر دریافت می کنید!

توصیه می کنیم از RafflePress استفاده کنید زیرا بهترین افزونه هدیه وردپرس است .

هدایا و مسابقات را اجرا کنید

می‌توانید از هدایا برای افزودن چندین عمل استفاده کنید تا نه تنها فهرست ایمیل خود را افزایش دهید، بلکه دنبال‌کنندگان اجتماعی و ترافیک خود را نیز افزایش دهید.

۶. صفحات فرود با تبدیل بالا ایجاد کنید

آخرین اما نه کم اهمیت، ایجاد یک صفحه فرود با تبدیل بالا می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش تبدیل شما شود. دلیل آن این است که صفحات فرود برای موارد استفاده خاص هدف قرار می گیرند.

می توانید یک صفحه فرود برای ثبت وبینار، مگنت های سرنخ، فرم های سرنخ و موارد دیگر ایجاد کنید.

توصیه می کنیم از SeedProd استفاده کنید زیرا این یکی از بهترین افزونه صفحه فرود وردپرس است و بیش از ۱ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

صفحه ساز SeedProd

این به طور یکپارچه با تمام خدمات محبوب بازاریابی ایمیلی ادغام می شود و می توانید از آن برای ایجاد هر نوع صفحه فرود بدون نوشتن هیچ کدی استفاده کنید.

به نکات بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای بازاریابی ایمیلی زیر را بررسی کنید:

مرحله ۷. چگونه از خبرنامه ایمیل خود کسب درآمد کنید

یکی از گفته های رایج در بین بازاریابان دیجیتال این است که “پول در لیست است”. هر ریالی که برای بازاریابی ایمیلی خرج می کنید، میانگین بازدهی ۴۴ ریالی دارد .

همانطور که تعداد مشترکان شما افزایش می یابد، می خواهید فرصت های بیشتری را برای کسب درآمد از خبرنامه ایمیل خود کشف کنید.

در زیر تنها برخی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از خبرنامه ایمیل شما آورده شده است.

۱. محصولات خود را بفروشید

ابتدا، بدیهی است که می خواهید از لیست ایمیل خود برای فروش محصولات خود استفاده کنید. شما می توانید از لیست ایمیل خود برای ارسال پیشنهادات ویژه و تخفیف های منحصر به فرد برای مشترکین خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید با افزودن تماس‌ها برای اقدام و ارائه محتوای ویژه اعضا ، دموها و نمونه‌های رایگان، آن‌ها را به وب‌سایت خود بازگردانید .

هنگامی که سعی می کنید محصولات خود را بفروشید، فرمول “Value Value Value Pitch” را در ذهن خود نگه دارید. این نشان می دهد که شما باید سه برابر بیشتر از میزان فروش خود ارزش ارائه دهید.

اکثر بازاریابان موافق هستند که چنین ایمیل هایی بهتر از ایمیل هایی هستند که چیزی جز یک فروش ساده نیستند.

۲. افزایش فروش محصولات و خدمات

افزایش فروش (یا فروش بالا) یک تکنیک فروش است که مشتریان را متقاعد می کند تا چیز اضافی مانند ارتقاء یا افزونه بخرند. همانطور که لیست ایمیل شما بزرگ می شود، می توانید پیشنهادات شخصی خود را برای مشترکین خبرنامه خود ارسال کنید.

با توجه به پیام‌رسانی بسیار هدفمند و پیشنهادات شخصی‌شده، ایمیل‌های پرفروش معمولاً عملکرد بهتری دارند. این ممکن است بسیاری از کسب و کارها را به ارسال ایمیل های بیشتری از این قبیل سوق دهد.

باید به خاطر داشته باشید که ایمیل های شما ابتدا باید ارزش داشته باشند، در غیر این صورت آن ایمیل ها به زودی آزاردهنده می شوند و نرخ کلیک شما کاهش می یابد.

۳. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک برنامه ارجاعی است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) زمانی که کاربران محصول خود را با استفاده از پیوند ارجاع شما خریداری می کنند، به شما کمیسیون می پردازد.

می‌توانید محصولات و خدماتی را پیدا کنید که ممکن است برای کاربرانتان جالب باشد و پیوندهای وابسته، نظرات و کوپن‌ها را در ایمیل‌های خبرنامه خود اضافه کنید.

۴. تبلیغات، یا اجاره لیست ایمیل شما

اگر لیست ایمیل شما به سرعت رشد می کند، می توانید با اجاره لیست ایمیل خود درآمد کسب کنید.

می بینید، بسیاری از افراد تا زمانی که متوجه نشوند که می توانند از فهرست ایمیل ها سود زیادی ببرند، پتانسیل بازاریابی ایمیلی را درک نمی کنند.

خوشبختانه برای شما، آنها اکنون به دنبال شخصی هستند که ممکن است لیستی از افراد علاقه مند به محصولات، خدمات یا صنایع خاص داشته باشد.

می‌توانید مستقیماً با چنین تبلیغ‌کنندگانی تماس بگیرید یا می‌توانید کارگزاران فهرست ایمیل مانند Info USA، List Giant، یا Mailing List Direct را پیدا کنید.

مرحله ۸. خبرنامه ایمیل خود را از هرزنامه دور نگه دارید

در سال ۲۰۱۲، ۶۹ درصد از تمام ایمیل ها اسپم بودند. این عدد تا مارس ۲۰۲۱ به ۴۵.۱ درصد کاهش یافت.

دلیل اصلی این کاهش، بهبود فناوری‌های تشخیص و پیشگیری از هرزنامه است که توسط ابزارهای بازاریابی ایمیلی استفاده می‌شود.

این یک خبر عالی برای همه کاربران و مشاغل است. با این حال، فناوری‌های تشخیص هرزنامه مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار حساس هستند و می‌توانند به اشتباه پیام‌های ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت‌گذاری کنند.

ما همیشه به کاربران توصیه می‌کنیم معیارهای ایمیل شما را ردیابی کنند و اطمینان حاصل کنند که در طراحی خبرنامه ایمیل شما چیزی که باعث ایجاد هرزنامه شود وجود ندارد.

ساده ترین راه ایجاد URL قابل پیگیری با استفاده از MonsterInsights است . چه در حال اداره یک فروشگاه آنلاین یا یک تجارت کوچک باشید ، می‌خواهید ببینید کدام کمپین‌های بازاریابی ایمیلی منجر به فروش شده است.

در زیر رایج‌ترین دلایلی که ایمیل‌های خبرنامه به اسپم تبدیل می‌شوند آورده شده است:

۱. از Double Opt-in استفاده نکردید

اساساً همه خدمات بازاریابی ایمیلی از جمله Constant Contact برای ارسال ایمیل به رضایت کاربران نیاز دارند. این کار توسط کاربر انجام می شود که آدرس ایمیل خود را پس از ثبت نام تأیید می کند.

با این حال، آنها همچنین به شما اجازه می دهند تا به صورت دستی آدرس ایمیل را اضافه کنید. اگر از این ویژگی سوء استفاده کنید و آدرس‌های ایمیل را از منابع تصادفی اضافه کنید، پیام‌های شما به اسپم تبدیل می‌شوند.

۲. آدرس ایمیل فرستنده برای هرزنامه استفاده شد

اگر از آدرس ایمیل فرستنده شما برای ارسال هرزنامه یا بدافزار استفاده شده باشد، کمپین های ایمیل شما با همان آدرس فرستنده به هرزنامه ختم می شوند.

به همین دلیل است که باید یک آدرس ایمیل تجاری برای اطمینان از قابلیت تحویل بالا برای ایمیل های خبرنامه خود دریافت کنید.

۳. خطوط موضوعی گمراه کننده

موضوعات ایمیل گمراه کننده که محتوای ایمیل را نشان نمی دهند آزار دهنده هستند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران چنین ایمیل هایی را گزارش می کنند، الگوریتم های هرزنامه اکنون می توانند بسیاری از این خطوط را شناسایی کرده و آنها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند.

در زیر چند نمونه از خطوط موضوعی رایج گمراه کننده آورده شده است.

  • فوری: اطلاعات خود را به روز کنید
  • از سفارش شما متشکریم!
  • شما برنده جایزه شده اید

به جای نوشتن یک خط موضوع گمراه‌کننده، یکی از راه‌های افزایش نرخ باز کردن، اضافه کردن نشانه‌های شخصی‌سازی مانند نام آن‌ها در خط موضوع است. این باعث می‌شود ایمیل احساس کند که به‌جای ارسال انبوه برای همه افراد فهرست خود، آن را مستقیماً برای شخصی ارسال می‌کنید.

۴. شما اطلاعات نادرست وارد کردید

قوانین ضد هرزنامه در بسیاری از کشورها فرستنده را ملزم می کند که آدرس ایمیل فرستنده دقیق، آدرس فیزیکی کامل و پیوند لغو اشتراک را در پیام ایمیل ارائه دهد.

اگر هر یک از اینها در ایمیل خبرنامه شما وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد در نهایت به اسپم تبدیل می شود.

اساسا، شما باید قوانین و دستورالعمل های ارائه شده توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود را دنبال کنید تا بتوانید از پوشه اسپم جلوگیری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به راحتی یک خبرنامه ایمیل بسازید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد نحوه افزودن اعلان‌های فشار وب برای ارتباط با بازدیدکنندگان پس از خروج از وب‌سایت خود مشاهده کنید. این کار در کنار خبرنامه های ایمیلی عالی است.

اگر علاقه مند هستید، می توانید از راهنمای مفید ما در مورد نحوه دریافت شماره تلفن کسب و کار مجازی رایگان برای کسب و کار کوچک خود نیز استفاده کنید.

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

یک پاسخ

  1. من از چیزی که شما معمولاً دارید و ارائه می کنید خوشم می آد.
    این نوع کار و مقاله نویسی هوشمندانه! به کارهای فوق العاده ای که من بدست آوردم خیلی کمک کرده
    بسیار بی نظیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *