بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۴ راه برای افزایش تبدیل (به علاوه تعریف و نکات)

نکات ساده و سریع برای افزایش نرخ تبدیل

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بازاریابان اینترنتی به طور مداوم به دنبال راه هایی برای افزایش تبدیل و گسترش پایگاه مشتریان خود هستند. یک وب سایت حرفه ای ابزاری موثر برای افزایش ترافیک و تولید سرنخ است.

در این مقاله از ایوسی، اهمیت تبدیل‌ها و راه‌هایی را که می‌توانید آنها را برای دستیابی به اهداف تجاری افزایش دهید، بررسی می‌کنیم.

تبدیل ها چیست؟

تبدیل ها تغییراتی هستند که زمانی که بازدیدکنندگان یک وب سایت یک فرآیند را تکمیل می کنند، رخ می دهد. بازاریابان اینترنتی از طریق کمپین‌های بازاریابی مختلف، مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند و از گیرندگان درخواست می‌کنند تا دعوت به اقدام مورد نظر (CTA) را انجام دهند.

تبدیل زمانی می تواند رخ دهد که مخاطب هدف:

  • ایمیلی را باز می کند

  • روی دکمه CTA در یک ایمیل کلیک می کند

  • تماس تلفنی برقرار می کند

  • به صفحه فرود سایت شما رفته و فرمی را پر می کند

  • محصول یا خدماتی را می خرد

  • کد کوپن را برای یک پیشنهاد دریافت می کند و استفاده می کند

  • در یک چت آنلاین شرکت می کند

  • برای یک سرویس رایگان یا پولی در سایت ثبت نام کنید

  • اشتراک آنها را ارتقا می دهد

  • چیزی را از وب سایت شما دانلود می کند

  • به روش های دیگری مانند بازدیدهای مکرر با سایت شما درگیر می شود

اگر وب سایت یا وبلاگی دارید که در حال اجرا است، بهینه سازی آن و اطلاع از نرخ تبدیل آن ضروری است.

مطالب مرتبط: چگونه یک Call To Action بنویسیم

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگان سایت شما است که هدف مورد نظر را تکمیل می کنند. نرخ تبدیل بالا نشان می دهد که استراتژی های طراحی و بازاریابی وب سایت شما موثر است، به این معنی که آنچه ارائه می کنید برای بازدیدکنندگان مرتبط است و دسترسی آسانی دارد.

فرآیند افزایش نرخ تبدیل شما بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) نامیده می شود و رایج ترین ابزار برای آزمایش و نظارت بر عملکرد تبدیل، تست AB است. ابزار AB عناصری را در صفحات شما شناسایی می کند که نرخ تبدیل شما را بهینه می کنند.

در اینجا چند نمونه از نحوه اندازه گیری یک مالک وب سایت برای تعیین عملکرد آورده شده است:

  • نرخ تبدیل کلی: بررسی کنید که وب سایت شما چقدر ترافیک را از منابع مختلف تبدیل می کند.

  • نرخ تبدیل کانال بازاریابی : تمام کانال های بازاریابی که استفاده می کنید را مطالعه کنید و کانال های موثر را انتخاب کنید.

  • نرخ تبدیل در سطح صفحه : صفحاتی را که در تبدیل ترافیک به وب سایت شما موثر هستند را تعیین کنید.

  • نرخ تبدیل کمپین : در نظر بگیرید که آیا تغییراتی که در کمپین خود ایجاد می کنید بر تبدیل ها تأثیر می گذارد یا خیر.

  • نرخ تبدیل تبلیغات: تبلیغاتی که ترافیک بیشتری را به وب سایت شما می آورند را بررسی کنید.

  • نرخ تبدیل کلمه کلیدی : کلمات کلیدی را پیدا کنید که به بودجه بیشتری نیاز دارند.

نرخ تبدیل یک معیار بازاریابی ضروری است زیرا بینشی در مورد درصد بازدیدکنندگانی که آنچه شما می خواهید انجام می دهند را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: نحوه محاسبه و بهینه سازی نرخ تبدیل

چرا افزایش نرخ تبدیل مهم است؟

هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی مسیر خود را طی کنند، شما را قابل اعتماد و قابل اعتماد می دانند. برای خرده فروشان آنلاین، CRO به شما امکان می دهد از ترافیکی که جذب می کنید بیشترین استفاده را ببرید، به این معنی که پول کمتری را برای بهینه سازی یا جذب مشتری خرج می کنید.

افزایش تبدیل ها می تواند به کسب و کار شما کمک کند:

رقابت آنلاین را به دست آورید

در طول سال‌ها، رقابت مشتریان آنلاین چالش‌برانگیز بوده است و بسیاری از کسب‌وکارها برای سهم خود از بازار پویا تلاش می‌کنند. هر روز، خرده فروشان بیشتری برای رقابت با شما برای مشتریان، خرید آنلاین راه اندازی می کنند. بنابراین، برای اینکه مرتبط و رقابتی باقی بمانید، به افزایش تبدیل نیاز دارید.

کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال

اشکال مختلف بازاریابی دیجیتال، مانند پرداخت به ازای کلیک (PPC)، به طور فزاینده ای گران تر می شوند. بنابراین، تیم بازاریابی شما باید تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد تا آنها CTA مورد نظر را تکمیل کنند. به عنوان مثال، شما می توانید با افزایش فروش در هنگام افزایش تبدیل، از افزایش هزینه بازاریابی بکاهید.

افزایش حضور در رسانه های اجتماعی

یکی از بهترین نتایج برای افزایش تبدیل، افزایش اعتبار سایت شما در بین مشتریان جدید و فعلی از طریق رسانه های اجتماعی است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای جلب توجه و علاقه پایگاه مشتریان شما پس از بازدید از سایت رسمی شما ایده آل هستند.

هنگامی که ترافیک وب سایت خود را تبدیل کردید، می توانید با درخواست از آنها برای اشتراک گذاری یا لایک صفحه شما از طریق رسانه های اجتماعی یا حتی به اشتراک گذاری جزئیات وب سایت خود با فالوورهای خود، مخاطبان را بیشتر درگیر کنید.

بر دامنه توجه مصرف کنندگان غلبه کنید

بسیاری از تبلیغات آنلاین مشتریان را با اطلاعات گسترده بمباران می کنند و در برخی موارد، بازدیدکنندگان یک وب سایت موفق به تکمیل CTA نمی شوند. مشتریان بالقوه ممکن است به سرعت به دنبال جایگزینی بگردند زمانی که مراحلی که باید انجام دهند نامشخص است. هنگام افزایش تبدیل، شما به راحتی راه‌حل‌هایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهید و آنچه را که نیاز دارند، قبل از اینکه توجهشان از بین برود، به آنها ارائه می‌دهید.

ظاهر وب سایت خود را بهبود بخشید

یک وب سایت حرفه ای اسکن، جستجوی اطلاعات یا خرید را آسان می کند. ممکن است فقط نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود تا حدی داشته باشید تا فروش بیشتری داشته باشید. بهینه‌سازی نرخ تبدیل تضمین می‌کند که صفحات برای بازدیدکنندگان معنا پیدا می‌کنند و در نتیجه تجربه آنها را افزایش می‌دهند. به خاطر داشته باشید که بازدیدکنندگان آنلاین با وب سایت شما غریبه هستند، بنابراین شهودی نگه داشتن آن باعث ایجاد وفاداری به برند شما می شود.

هنگامی که شخصی از سایت شما بازدید می کند، ضروری است اطمینان حاصل شود که آن شخص بخشی از مشترکین، سرنخ ها یا مشتریان شما می شود، بنابراین افزایش تبدیل ها حیاتی است.

مطالب مرتبط: قیف تبدیل چیست؟

بهینه سازی تبدیل

چهار راه برای افزایش تبدیل

داشتن ترافیک زیاد در سایت شما گام مهمی است، اما شما باید راه هایی برای تبدیل آن به منظور کسب و کار پیدا کنید. در اینجا چند روش عالی برای ترغیب بازدیدکنندگان خود به اقدام آورده شده است:

۱. یک برنامه ریز CRO بگیرید

برنامه ریز CRO ابزاری است که شما را قادر می سازد تا یک استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت خود تحلیل و طراحی کنید. برنامه ریز دستورالعمل هایی در مورد شناسایی مناطق برای بهبود در قیف تبدیل دارد و ممیزی خود را قبل از صدور گزارش کامل انجام می دهد.

هنگام استفاده از این ابزار، جمعیت شناسی کاربران سایت خود را نیز درک خواهید کرد و فرآیند آزمایش و آزمایش AB را از ابتدا تا انتها اجرا خواهید کرد.

۲. فرآیند را کوتاه کنید

اصطکاک که اغلب در مراحل پایانی رخ می دهد به همین دلیل است که بسیاری از لیدها تبدیل نمی شوند. با کاهش تعداد مراحل مورد نیاز برای خرید یا کوتاه کردن یک فرم طولانی برای پر کردن سریع آن، می توانید بسیاری از بازدیدکنندگان را وادار به انجام کارهای مورد نیاز خود کنید. وظیفه شما در اینجا حذف هر گونه مانع است.

۳. اقتدار خود را نشان دهید

برای اینکه نشان دهید که در صنعت یا جایگاه خود صاحب قدرت هستید، مطمئن شوید که مشتریان شما از استفاده از محصول یا خدمات شما لذت می برند. وقتی تجربه مثبتی داشته باشند، تبدیل ها را به روش های مختلف افزایش می دهند. به عنوان مثال، نظرات در وب سایت شما بر مشتریان جدید برای خرید محصولات یا خدمات شما تأثیر می گذارد.

حضور آنلاین و شهرت شما به طور قابل توجهی بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد زیرا بازدیدکنندگان شما بهترین نتایج را از راه حل های شما انتظار دارند.

۴. تعامل بازدیدکنندگان با سایت خود را پیگیری کنید

با درک نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت شما می توانید نرخ تبدیل را افزایش دهید. از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید تا بررسی کنید بازدیدکنندگان کجا سبد خرید خود را رها می کنند، فرم ها را پر نمی کنند یا وب سایت شما را ترک می کنند. ابزارها بینشی را در مورد بخش هایی که بازدیدکنندگان شما از آنها صرف نظر می کنند یا تکمیل آنها دشوار است ارائه می دهد تا بتوانید اصلاحات لازم را اعمال کنید. با ابزاری مانند Crazy Egg، می‌توانید ببینید که در کجا به خوبی کار می‌کنید و مناطقی که نیاز به بهبود دارند.

برای بهترین نتایج در هنگام افزایش تبدیل، از ترکیبی از این استراتژی ها در کنار کمپین بازاریابی گسترده تر خود استفاده کنید.

نکاتی برای افزایش تبدیل

در بسیاری از موارد، هزاران بازدیدکننده برای جذب چند مشتری نیاز دارند، به همین دلیل است که باید استراتژی هایی برای بهبود تبدیل ابداع کنید. در اینجا چند نکته برای افزایش تبدیل برای سایت شما وجود دارد:

  • حذف فیلدهای غیر ضروری: بازدیدکنندگان وب سایت CTA هایی را ترجیح می دهند که تکمیل آنها به کمترین زمان ممکن نیاز دارد. بنابراین، زمینه های اضافی و نامربوط را حذف کنید تا اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان شما به اندازه کافی صبور هستند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

  • افزودن نظرات و عقاید: مشتریان بالقوه اغلب قبل از خرید تضمینی می خواهند که محصول یا خدمات شما موثر باشد. بهتر است با اضافه کردن نظرات و عقاید مشتریان فعلی یا قبلی خود، خیال آنها را راحت کنید.

  • شناسایی و حذف عوامل حواس پرتی: از کشاندن بازدیدکنندگان به جهات مختلف در وب سایت خود با شناسایی و پایبندی به علایق آنها خودداری کنید. در نتیجه، می‌توانید صفحه فرود را راه‌اندازی کنید که مختصر و آسان برای اسکن باشد. مزایا، ویژگی‌ها، نظرات و محتوای راه‌حل خود را برای افزایش تبدیل‌ها نمایش دهید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *