بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۱ هک برای افزایش میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت

میانگین زمان در صفحه چیست و چگونه آن را افزایش دهیم

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت را افزایش دهید؟

زمانی که مردم در وب سایت شما می گذرانند، نشانگر احساس آنها نسبت به آن است. اگر کاربران سایت شما را بدون صرف زمان کافی برای دیدن آن رها می کنند، مشکلی وجود دارد که باید اصلاح شود.

در این مقاله از ایوسی، ۱۱ هک برای افزایش میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت را به اشتراک می گذارم.

چرا باید میانگین زمان صرف شده در وب سایت را افزایش دهید؟

افزایش میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت یک هدف حیاتی برای بسیاری از مشاغل و صاحبان وب سایت است. میانگین زمان طولانی تری که در یک وب سایت صرف می شود می تواند چندین مزیت داشته باشد:

  1. تعامل: میانگین زمان طولانی تری که در یک وب سایت صرف می شود، نشان می دهد که بازدیدکنندگان با محتوا درگیر هستند. این می تواند شامل خواندن مقالات، تماشای ویدیوها یا کاوش در صفحات مختلف باشد. بازدیدکنندگان درگیر به احتمال زیاد پیام شما را جذب می کنند، محصولات یا خدمات شما را درک می کنند و به طور بالقوه به مشتریان تبدیل می شوند.
  2. کیفیت محتوا: میانگین زمان طولانی تری که در یک وب سایت صرف می شود اغلب به محتوای با کیفیت بالا مرتبط می شود. بازدیدکنندگانی که محتوای شما را ارزشمند، آموزنده یا سرگرم کننده می دانند، احتمالا مدت بیشتری در سایت شما باقی خواهند ماند. این می تواند به ایجاد یک درک مثبت از برند شما و ایجاد اعتبار کمک کند.
  3. رتبه بندی سئو:  موتورهای جستجو اغلب از میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت به عنوان فاکتور رتبه بندی سئو استفاده می کنند . اگر بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، موتورهای جستجو ممکن است این را به عنوان سیگنالی مبنی بر مرتبط بودن و ارزشمند بودن محتوای شما تعبیر کنند و رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشند.
  4. نرخ پرش پایین: میانگین زمان طولانی تری که در یک وب سایت صرف می شود می تواند به کاهش نرخ پرش کمک کند. نرخ پرش درصد بازدیدکنندگانی که پس از مشاهده تنها یک صفحه از سایت دور می شوند را اندازه گیری می کند. نرخ پرش پایین‌تر نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان در محتوای شما ارزش پیدا می‌کنند و به احتمال زیاد چندین صفحه را کاوش می‌کنند.
  5. فرصت های تبدیل: هر چه بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف کنند، شانس تبدیل آنها به مشتری یا دستیابی به سایر اقدامات مورد نظر (مانند افزایش ثبت نام ایمیل ، پر کردن فرم ها یا خرید) بیشتر می شود. بازدیدکنندگان درگیر به احتمال زیاد اقدامات مورد نظر شما را انجام می دهند.
  6. درآمد تبلیغات: اگر وب سایت شما متکی به درآمد تبلیغاتی باشد، متوسط ​​زمان طولانی تری که در یک وب سایت صرف می شود، می تواند منجر به نمایش تبلیغات بیشتر و درآمد بیشتر شود. تبلیغ‌کنندگان اغلب برای وب‌سایت‌هایی با مخاطبان درگیر ارزش قائل هستند، زیرا تبلیغات آنها بیشتر دیده می‌شود.

چگونه میانگین زمان صرف شده در وب سایت را افزایش دهیم

در اینجا ۱۱ هک وجود دارد که می توانید برای افزایش میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت اعمال کنید:

۱. طراحی خود را مرتب کنید

راه‌هایی که سئو و طراحی وب با هم ترکیب می‌شوند

یک کاربر معمولی وب کمتر از چند ثانیه را در یک سایت صرف می کند قبل از اینکه تصمیم بگیرد بماند یا ترک کند. این یک پنجره زمانی بسیار کوتاه است که باید آنها را متقاعد کنید که در آن بمانند. بهترین راه برای انجام این کار این است که طراحی سایت خود را تمیز کنید.

به سادگی به قسمت بالای صفحه وب سایت خود در نمای موبایل و دسکتاپ نگاه کنید. مهمترین محتوای شما باید بالا برود. کاربران شما باید فوراً قسمت مفید یک صفحه را هنگامی که در سایت شما قرار می گیرند، ببینند.

طراحی سایت شما ساده و بدون شلوغی نگاه کردن به آن را برای کاربران آسان تر می کند. اگر چیزهای کمتری وجود داشته باشد که باید به آنها نگاه کرد، کاربران به احتمال زیاد تمرکز می کنند و بیشتر می مانند.

۲. خوانایی صفحات خود را بهبود بخشید

خوانایی صفحات خود را بهبود بخشید

همه ما وب سایت هایی را دیده ایم که خواندن آنها دشوار است. خواندن همه صفحات وب سایت خود را در همه دستگاه ها آسان کنید.

اندازه فونت خود را برای خواندن آسان به اندازه کافی بزرگ کنید، اما برای جلوگیری از پیمایش غیر ضروری به اندازه کافی کوچک کنید.

پاراگراف های بزرگ را به قطعات آسان برای خواندن تقسیم کنید. مقالات خود را به چندین بخش، عنوان، پاراگراف، لیست گلوله‌دار و فضای خالی زیادی تقسیم کنید.

۳. اضافه کردن تصاویر با کیفیت بالا

اضافه کردن تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر جذاب ترین شکل محتوا در وب هستند. ما به عنوان انسان بیشتر از خواندن متن دوست داریم به تصاویر نگاه کنیم. به همین دلیل است که می بینید اکثر وب سایت های محبوب از تصاویر پس زمینه تمام صفحه در صفحات فرود خود استفاده می کنند.

بهترین مکان برای یافتن تصاویر با کیفیت، ShutterStock است . آنها هزاران تصویر، وکتور و تصویر دارند که می توانید در وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

همچنین می توانید تصاویر با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز را در بسیاری از وب سایت ها پیدا کنید .

۴. تصاویر خود را بهینه و زیبا کنید

راهنمای کامل بهینه سازی تصویر

تصاویر خود را قبل از افزودن به وب سایت خود بهینه کنید. اکثر تصاویر با کیفیت بالا نیز تصاویری با وضوح بالا هستند. آنها از نظر پیکسل، تراکم پیکسل و اندازه فایل بزرگتر هستند. استفاده از آنها به همان شکلی که هستند بر سرعت صفحه وب سایت شما تأثیر می گذارد.

نگاهی به این راهنما در مورد نحوه ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب بیندازید .

از ابزارهای ویرایش تصویر مانند Canva و PiktoChart برای ایجاد گرافیک خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید گرافیکی با ظاهر حرفه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید.

۵. برای تجربه تعاملی بیشتر ویدیوها را اضافه کنید

استراتژی بازاریابی ویدیویی

کاربران از سراسر جهان هر روز صدها میلیون ساعت ویدیو را در YouTube تماشا می کنند. همین واقعیت کافی است تا ثابت کند کاربران چقدر ویدیوها را دوست دارند.

ویدیوها یکی از مؤثرترین، تعاملی‌ترین و جذاب‌ترین اشکال محتوا هستند. افزودن ویدیو به صفحات شما می تواند تعامل کاربران را افزایش دهد و زمان صرف کاربران در وب سایت شما را افزایش می دهد.

همچنین بررسی کنید : چگونه ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید – راه آسان (۲۷ نکته اثبات شده)

۶. پیوند داخلی را به یک عادت تبدیل کنید

مدیریت پیوند داخلی

اطمینان حاصل کنید که هر مقاله یا صفحه در وب سایت شما دارای تعداد زیادی لینک داخلی است. افراد از آن صفحات بازدید نخواهند کرد مگر اینکه به آنها پیوند دهید. آن را به یک عادت تبدیل کنید، و شاهد کاهش نرخ پرش خود خواهید بود.

پیوند داخلی برای سئوی سایت شما نیز خوب است و برای انجام این کار نیازی به خرید افزونه یا ابزار خارجی ندارید. فقط مطمئن شوید که در محتوای خود به مقالات و صفحات مرتبط از وب سایت خود پیوند می دهید.

اگر علاقه مند به استفاده از افزونه ای هستید که پیوند داخلی را بسیار آسان می کند، سئو All in One را بررسی کنید .

ویژگی All in One SEO’s Link Assistant به طور خودکار یک گزارش پیوند برای سایت شما ایجاد می کند. می توانید به سرعت صفحاتی را که لینک داخلی ندارند (صفحات یتیم) کشف کنید و پیشنهادات پیوند مرتبط را دریافت کنید.

۷. ارتقای محتوا را ارائه دهید

ابزار بهینه ساز محتوا برای سئو

پیشنهاد ارتقای محتوا به کاربران یک تکنیک محبوب است که توسط وبلاگ نویسان برتر و بازاریابان آنلاین استفاده می شود. اساساً، شما به کاربران فرصتی برای دریافت محتوای جایزه با انجام یک عمل ارائه می دهید.

این عمل می تواند هر چیزی باشد. می توانید از کاربران بخواهید در لیست پستی شما ثبت نام کنند، برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنند یا نظرسنجی را تکمیل کنند.

ارتقای محتوا می تواند به طور موثر تعامل کاربر را افزایش دهد، کاربران قدیمی را بازگرداند و نرخ تبدیل شما را همزمان افزایش دهد.

۸. اضافه کردن نظر محتوای ارزشمند

ارزش مشتری چیست؟ تعریف و نحوه اندازه گیری آن

از همان روزهای اولیه وبلاگ نویسی، نظرات به نوعی به معیاری برای قضاوت در مورد تعامل کاربران تبدیل شده اند. نظرات همچنین ساده ترین ابزار برای اجرای تعامل در هر وب سایتی هستند. اکثر سازندگان وب سایت با نظرات داخلی ارائه می شوند.

سوال اصلی این است که چگونه می توانید افراد را وادار به نظر دادن در وب سایت خود کنید؟ یک تکنیک موثر این است که در محتوای خود از کاربران سؤال بپرسید. به سادگی نظر شخصی خود را اضافه کنید و از کاربران بپرسید که چه فکر می کنند.

در اینجا ۱۰ روش برای دریافت نظرات بیشتر در مورد پست های وبلاگ خود آورده شده است .

۹. داستان های موفقیت را اضافه کنید

داستان ها به چرایی و چیستی کارآفرینی تجاری اهمیت می دهند

مردم داستان ها را دوست دارند و داستان های موفقیت را بیشتر دوست دارند. داستان های موفقیت، چه مال شما باشند و چه کسی که به شما الهام می بخشد، شانس بسیار بیشتری برای ویروسی شدن دارند.

دلیل آن ساده است، همه ما دوست داریم ببینیم دیگران چگونه در اهداف خود موفق بوده اند. ما این داستان‌ها را الهام‌بخش، انگیزشی می‌دانیم و احساس می‌کنیم که مجبوریم این داستان‌ها را به اشتراک بگذاریم.

برای نمونه‌هایی از داستان‌های موفقیت کاربران ما، به مطالعات موردی OptinMonster نگاهی بیندازید .

۱۰. اعتبار را نشان دهید

اعتبار را نشان دهید

کاربران می خواهند بدانند چرا باید به وب سایت شما اعتماد کنند. افزودن عکس افراد واقعی در صفحات وب خود باعث می شود که بسیار قابل اعتمادتر به نظر برسد. بایوس و توصیفات را در صفحات خود اضافه کنید.

پیوند دادن به پروفایل های اجتماعی شما همچنین می تواند به شما در ایجاد اعتبار و ایجاد نفوذ کمک کند. این ۹ بهترین افزونه را برای استفاده از اثبات اجتماعی و رشد کسب و کار خود مشاهده کنید .

علائم اعتماد مانند علائم سایت امن، رتبه بندی BBB، جوایز و گواهینامه ها را به وب سایت خود اضافه کنید. این به کاربران شما اطمینان می دهد که اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند یا در وب سایت شما تجارت کنند.

۱۱. کاربران را در حال رها کردن هدف قرار دهید

با استفاده از یک پنجره خروجی قصد خروج

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، کاربران در نهایت وب سایت شما را ترک خواهند کرد. اما این پایان کار نباید باشد. همچنان می توانید آخرین فرصت را به کاربران بدهید تا به مشترک یا مشتری تبدیل شوند.

به سادگی از فناوری Exit-Intent® OptinMonster برای هدف قرار دادن کاربران دقیقاً زمانی که می خواهند سایت شما را ترک کنند، استفاده کنید. می توانید از آن برای ارائه یک تخفیف ویژه استفاده کنید، از آنها بخواهید مشترک شوند یا به برخی از ویژگی های جالبی که ممکن است از دست داده باشند نگاهی بیندازید.

هدف قرار دادن صحیح بازدیدکنندگان رها شده می تواند بازدیدکنندگان بازگشتی را افزایش دهد و نرخ پرش سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در حال حاضر این همه چیز است، امیدواریم این هک ها به شما کمک کند میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت را افزایش دهید.

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *