آیا به دنبال راه های اثبات شده ای برای به اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود با خوانندگان وبلاگ هستید تا ترافیک خود را افزایش دهید؟
اکثر افرادی که وبلاگ شما را می خوانند باز نمی گردند تا ببینند آیا پست های جدیدی منتشر کرده اید یا خیر. با به اشتراک گذاشتن پست های جدید خود با خوانندگان، می توانید آنها را وادار کنید که به وب سایت شما بازگردند و به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.
در این مقاله از ایوْسی، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید پست های وبلاگ جدیدی را که اخیراً منتشر کرده اید با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.
چرا پست های وبلاگ خود را با خوانندگان به اشتراک بگذارید؟
نزدیک به ۷۰ درصد از بازدیدکنندگانی که از وب سایت شما خارج می شوند، دیگر هرگز برای بازدید از سایت شما باز نمی گردند. به عنوان صاحب وب سایت، باید به آنها دلیلی برای بازگشت ارائه دهید.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که پست های جدید وبلاگ خود را با آنها به اشتراک بگذارید. اگر پست های وبلاگ شما مملو از ارزش است، با تشویق خوانندگان خود به خواندن مطالب جدیدتان به موفقیت آنها کمک می کنید.
اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، به اشتراک گذاری پست های خود باعث تعمیق روابط و تبدیل مشترکین به مشتری می شود. کسانی که وبسایتهای وابسته یا بررسی را اجرا میکنند ، بازدیدهای بیشتری از محتوای خود دریافت میکنند، که به معنای کلیکها و کمیسیونهای بیشتر است.
با این گفته، بیایید نگاهی به چند روش مختلف بیندازیم تا بتوانید پست های وبلاگ خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. به سادگی از پیوندهای سریع زیر استفاده کنید تا مستقیماً به روشی بروید که می خواهید برای اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
- پست های وبلاگ خود را با مشترکین Push Notification به اشتراک بگذارید
- پست های وبلاگ خود را با لیست ایمیل خود به اشتراک بگذارید
- پست های وبلاگ خود را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
- پست های وبلاگ خود را با مشترکین پیامکی خود به اشتراک بگذارید
۱. پست های وبلاگ خود را با مشترکین Push Notification به اشتراک بگذارید
یکی از سادهترین و مؤثرترین راهها برای اشتراکگذاری پستهای وبلاگ جدید با خوانندگان، استفاده از اعلانهای فشاری است.
اعلان فشار یک پیام بازشو است که برای مشترکین شما در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه ارسال می شود.
اینها می توانند بسیار مؤثر باشند زیرا بدون توجه به اینکه بازدیدکنندگان شما کجا هستند فوراً ظاهر می شوند. لازم نیست منتظر بمانید تا ایمیل یا حساب های رسانه اجتماعی خود را بررسی کنند تا اعلان شما را ببینند.
در اینجا مثالی از اینکه یک اعلان پست وبلاگ می تواند شبیه باشد آورده شده است:
ساده ترین راه برای اضافه کردن اعلان های فشار به وبلاگ وردپرس خود استفاده از PushEngage است . این بهترین نرم افزار اعلان فشار در بازار است که توسط بیش از ۱۰۰۰۰ کسب و کار استفاده می شود.
برای جزئیات بیشتر در مورد تنظیم و ارسال اعلانهای فشار، به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن اعلانهای فشار وب به سایت وردپرس خود مراجعه کنید .
پس از فعالسازی و راهاندازی افزونه، اعلانهای فشار برای پستهای وبلاگ جدید بهطور خودکار در سایت شما فعال میشوند.
لحظه ای که یک پست جدید منتشر می کنید، اعلان شما برای همه مشترکین شما ارسال می شود.
اعلان فشار شامل عنوان پست وبلاگ شما و تصویر برجسته می شود . هنگامی که آنها روی اعلان کلیک کردند، به پست در وب سایت شما منتقل می شوند.
۲. پست های وبلاگ خود را با لیست ایمیل خود به اشتراک بگذارید
لیست ایمیل شما یکی از با ارزش ترین دارایی های کسب و کار شما و یکی از بهترین راه ها برای حفظ ارتباط با خوانندگان است.
مشترکین ایمیلی که به لیست شما ملحق شده اند قبلاً هویت خود را تأیید کرده اند و به آنچه شما ارائه می دهید بسیار علاقه مند هستند، که باعث می شود آنها ایمیل های شما را باز کنند و به وب سایت شما بازگردند.
هنوز شروع به ساخت لیست ایمیل خود نکرده اید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی با کیفیت بالا تهیه کنید.
توصیه می کنیم از Constant Contact استفاده کنید زیرا یکی از بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک است .
Constant Contact ابزارهایی را ارائه می دهد که مدیریت لیست ایمیل شما را آسان می کند، مانند ردیابی و گزارش ساده، ایمیل های نامحدود، تقسیم بندی، کتابخانه تصویر و موارد دیگر.
برای جزئیات بیشتر در مورد تنظیم لیست ایمیل و ارسال ایمیل، به راهنمای ما در مورد نحوه درست ایجاد یک خبرنامه ایمیل مراجعه کنید.
هنگامی که لیست ایمیل شما تنظیم شد، می توانید پست های وبلاگ خود را با لیست ایمیل خود به اشتراک بگذارید.
Constant Contact دارای تمام ابزارهایی است که برای شروع ارسال پست های وبلاگ خود به خوانندگان نیاز دارید، از جمله گزینه ای برای جاسازی پست ها به طور مستقیم در ایمیل خود.
اگر به دنبال راههای خلاقانه برای به دست آوردن مشترکین ایمیل بیشتر هستید، اضافه کردن گزینه بله/خیر ، استفاده از ارتقاء محتوا ، یا شروع به کار با پنجرههای بازشو کد کوپن در وبسایت خود را در نظر بگیرید.
به دنبال یک جایگزین تماس دائمی هستید؟
دهها سرویس ایمیل مارکتینگ دیگر نیز وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید، از جمله HubSpot ، Brevo (سندینبلو سابق)، و ConvertKit .
۳. پست های وبلاگ خود را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مکانی عالی برای استفاده از شبکهای متشکل از میلیاردها نفر، ایجاد دنبالکننده و ارسال ترافیک به سایت شما هستند.
برای ایجاد یک فالوور وفادار، باید از طریق تعامل با کاربران، ارسال بهروزرسانیها و اشتراکگذاری محتوای خود، با کاربران خود درگیر شوید.
با این حال، مشکل بزرگ با اشتراکگذاری دستی پستهای وبلاگ خود در رسانههای اجتماعی این است که ارسال میتواند بسیار زمانبر باشد.
خوشبختانه، میتوانید وبسایت وردپرس خود را خودکار کنید تا لحظهای که یک پست جدید منتشر میکنید، بهطور خودکار در رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.
ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از Uncanny Automator است . این بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نوشتن هیچ کدی، گردش کار خودکار ایجاد کنید.
با بیش از ۵۰ افزونه ، ابزار و برنامه های مختلف وردپرس، از جمله شبکه های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام متصل می شود.
اگر می خواهید پست های وبلاگ خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید، به راهنمای ما در مورد نحوه ارسال خودکار به فیس بوک از وردپرس مراجعه کنید . برای توییتر، به راهنمای ما در مورد نحوه توییت کردن خودکار هنگام انتشار یک پست جدید در وردپرس مراجعه کنید .
با تنظیم خودکار خودکارهای شما، لحظه ای که یک پست وبلاگ جدید را منتشر می کنید، به طور خودکار پست های وبلاگ شما را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما به اشتراک می گذارد.
۴. پست های وبلاگ خود را با مشترکین پیام کوتاه خود به اشتراک بگذارید
ارسال پیامک می تواند راهی عالی برای اشتراک گذاری پست های جدید با خوانندگان باشد. پیام های متنی نه تنها نرخ باز شدن بسیار بالایی دارند، بلکه افراد تقریباً بلافاصله پیام های متنی خود را بررسی می کنند.
اولین چیزی که برای ارسال پیامک به مشترکین خود نیاز دارید یک ارائه دهنده بازاریابی پیامکی است.
توصیه می کنیم از Brevo (Sendinblue سابق) استفاده کنید زیرا یکی از بهترین ارائه دهندگان بازاریابی ایمیلی است که به شما امکان ارسال پیامک را نیز می دهد.
پس از تنظیم حساب شما، می توانید پست های وبلاگ خود را از طریق پیامک با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. شما کنترل کاملی بر گیرندگان، پیام، زمان ارسال و موارد دیگر خواهید داشت.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه پست های وبلاگ خود را با خوانندگان به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما بین بهترین ثبت کنندگان نام دامنه و انتخاب های متخصص ما از بهترین نرم افزار چت ربات هوش مصنوعی برای وب سایت خود را ببینید.