بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه با سایت وردپرس خود در جعبه پاسخ گوگل ظاهر شویم

چگونه با سایت خود در پاسخ باکس های گوگل ظاهر شویم

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا می خواهید مقالات شما در جعبه های پاسخ گوگل نمایش داده شوند؟

گوگل از جعبه های پاسخ برای پاسخ به سوالات مستقیما در صفحه نتایج جستجو استفاده می کند. برجسته شدن در آنها می تواند به شما کمک کند تا کلیک های ارگانیک بیشتری داشته باشید و ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

در این مقاله از ایوسی به شما توضیح می دهیم که چگونه محتوای وب سایت وردپرس خود را در جعبه پاسخ گوگل نمایش دهید.

Google Answer Box چیست؟

جعبه پاسخ گوگل بخشی از نمودار دانش گوگل است. این الگوریتمی است که سعی می کند به سؤالات کاربر دقیقاً در صفحه جستجو مانند یک قطعه برجسته پاسخ دهد و در بالای صفحه ظاهر می شود.

عبارت جستجویی که جعبه پاسخ گوگل را نمایش می دهد

Google از چرخ فلک ها، کادرهای جانبی، فهرست ها، جداول و جعبه پاسخ برای نمایش مرتبط ترین اطلاعات در بالا استفاده می کند. این اطلاعات از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و الگوریتم تصمیم می‌گیرد که کدام نتایج باید در یک جعبه پاسخ نمایش داده شوند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط Advanced Web Ranking، جعبه های پاسخ دارای میانگین نرخ کلیک ۳۲.۳٪ هستند. این باعث می شود که آنها برای استراتژی سئو وردپرس شما بسیار مهم باشند .

چگونه گوگل اطلاعات را در جعبه پاسخ نمایش می دهد

هدف از جعبه های پاسخ ارائه اطلاعات فوری به کاربران است. این به ویژه هنگامی که مردم به دنبال داده های واقعی مانند چهره های عمومی، فاصله ها، نرخ تبدیل، امتیازات و اطلاعات مشابه هستند، خوب عمل می کند.

پاسخ فوری در نتیجه جستجوی گوگل با استفاده از نمودار دانش

اگر کاربران اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را دریافت کنند، می توانند به ادامه راه بروند و چیز دیگری را جستجو کنند. برای بسیاری از پرسش‌ها، Google فقط می‌تواند یک جعبه جانبی از معتبرترین منابع دانش وب، مانند ویکی‌پدیا، نمایش دهد.

به نوعی، ممکن است به نظر برسد که گوگل سعی دارد تمام ترافیک را برای خود نگه دارد. با این حال، همه کاربران به دنبال اطلاعاتی نیستند که نمودار دانش گوگل بتواند با دقت به آنها پاسخ دهد.

اگر کلمات کلیدی یک کاربر نیاز به پاسخی منطقی، سنجیده یا مبتنی بر تحقیق دارند، گوگل به منابع وب دیگر متکی است.

جعبه پاسخ گوگل که سایر منابع وب را نمایش می دهد

اگر در بین ۱۰ نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی هستید، پس به ظاهر شدن در جعبه پاسخ گوگل نزدیک شده اید.

نتایج جعبه پاسخ گوگل اغلب تغییر می کند و شما به راحتی می توانید با بهبود محتوای وب سایت وردپرس خود به عنوان بهترین پاسخ ظاهر شوید .

بیایید تعدادی از مراحل بهینه سازی محتوا را که می توانید برای نمایش در کادر پاسخ بردارید، بررسی کنیم. برای رفتن به نکات مختلف ما می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

۱. پاسخ های کوتاه و مفید را در محتوای خود اضافه کنید

هدف از جعبه های پاسخ، ارائه پاسخ های سریع به کاربران است.

برای کمک به گرفتن جعبه پاسخ گوگل، باید مطمئن شوید که مقاله شما در ابتدای مقاله به یک سوال خاص پاسخ می دهد. همچنین باید پاسخ خود را کوتاه، مختصر و قابل فهم بیان کنید.

همچنین می‌توانید بخش سؤالات متداول (FAQ) را به پست و صفحات وبلاگ خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا حد امکان به سؤالات بیشتری برای یک موضوع خاص پاسخ دهید و شانس خود را برای برجسته شدن در جعبه پاسخ افزایش دهید.

شامل بخش پرسش و پاسخ

اگر از All in One SEO برای وردپرس (AIOSEO) استفاده می کنید ، اضافه کردن بخش سؤالات متداول به محتوای خود بسیار آسان است. AIOSEO بهترین افزونه SEO برای وردپرس است و به طور خودکار سایت شما را برای قطعه های برجسته بهینه می کند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از AIOSEO این است که به شما امکان می دهد طرحواره سوالات متداول را به راحتی در وردپرس اضافه کنید . طرح سؤالات متداول یک کد نشانه‌گذاری هوشمند است که به Google اجازه می‌دهد بخش سؤالات متداول را در محتوای شما شناسایی کند.

در نتیجه، گوگل ممکن است با فهرست کردن سایت شما در جعبه‌های پاسخ، بخش‌هایی که افراد سؤال می‌کنند و سایر نتایج غنی به شما پاداش دهد.

طرح سؤالات متداول می‌تواند در کادر People Also Ask ظاهر شود

۲. کلمات کلیدی را در قالب سوالات بگنجانید

همچنین کمک می کند که کلمات کلیدی خود را در قالب یک سوال و سپس یک پاسخ کوتاه بگنجانید. پس از آن، هر چقدر که می خواهید جزئیات را به پاسخ خود اضافه کنید.

افزودن اطلاعات بیشتر به شما امکان می دهد از کلمه کلیدی در سراسر مقاله استفاده کنید. حتی می‌توانید از این مقاله برای پاسخ به سؤالات دیگری که ممکن است کاربرانتان در مورد موضوع مشابه داشته باشند، استفاده کنید.

برای یافتن کلمات کلیدی که به صورت سوال هستند، می توانید از هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید .

به عنوان مثال، ما Semrush را توصیه می کنیم زیرا اطلاعات زیادی در مورد یک عبارت جستجو نشان می دهد. این شامل سوالاتی در مورد موضوع می شود که می توانید در حین نوشتن مقاله آنها را وارد کنید.

مشاهده سوالات مربوط به یک کلمه کلیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً راهنمای ما را در مورد نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس خود دنبال کنید .

۳. از فهرست ها، جداول و فهرست مطالب استفاده کنید

کاربران محتوای با قالب بندی مناسب را دوست دارند زیرا به آنها کمک می کند تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. می‌توانید محتوای آموزنده را در قالب فهرست ویروسی منتشر کنید که مصرف و اشتراک‌گذاری آن برای بازدیدکنندگان آسان‌تر است.

برای مثال، در اینجا آمده است که چگونه گوگل گلوله‌های شماره‌دار را از مقاله سازماندهی کارهای کاغذی ivsi.ir را انتخاب کرده و آن را به‌عنوان یک جعبه پاسخ / قطعه برجسته در نتایج جستجو نشان می‌دهد.

جداول در Google Answer Box

گوگل می‌داند که قالب‌بندی فهرست و جدول خواندن محتوا را آسان‌تر می‌کند و تمایل دارد وب‌سایت‌هایی را که از این قالب‌بندی استفاده می‌کنند برجسته کند.

این شامل:

  • صفحاتی که از جداول برای فهرست کردن موارد استفاده می کنند
  • چگونه به مقالاتی که از دستورالعمل های گام به گام استفاده می کنند
  • لیست های برتر که به سادگی موارد را فهرست می کنند
  • مقالات طولانی که از فهرست مطالب استفاده می کنند
  • و بیشتر

این بدان معنا نیست که همیشه باید از یکی از این قالب ها برای نوشتن مقالات خود استفاده کنید. با این حال، اگر استفاده از قالب بندی می تواند به کاربران شما کمک کند تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، بهتر است از آن استفاده کنید.

در موارد دیگر، گوگل از توضیحات پست لیست شما استفاده می کند و آنها را در جعبه های پاسخ نشان می دهد.

به عنوان مثال، گوگل جزئیات کوچکی را از مقاله‌ای در مورد  افزونه های فرم وردپرس انتخاب کرده و در نتایج جستجو نمایش می دهد.

افزونه فرم پاسخ جعبه گوگل

۴. محتوا را با تصمیم گیری های داده محور بهینه کنید

اگر می‌خواهید یک استراتژی محتوای مؤثر ایجاد کنید، داده‌ها مهم‌ترین چیزی است که به آن نیاز دارید. بدون دانستن اطلاعات در مورد بازدیدکنندگان خود، نمی توانید محتوایی را بنویسید که آنها می خواهند بخوانند.

اینجاست که گوگل آنالیتیکس وارد می شود. داده های دقیق آن به شما کمک می کند مخاطبان خود را درک کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

برای ردیابی صحیح تعامل کاربران در وردپرس به MonsterInsights نیاز دارید . این بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس در بازار است و به شما کمک می کند تا بدانید کاربران شما از کجا می آیند و زمانی که در سایت شما هستند چه می کنند.

افزونه MonsterInsights Google Analytics

این آمارها تصویر واضحی از آنچه در حال حاضر در وب سایت شما کار می کند به شما ارائه می دهد. سپس می توانید آن را گسترش دهید و تصمیمات آگاهانه ای برای سئو بهتر بگیرید.

۵. توضیحات متای صفحه خود را بهینه کنید

توضیحات متا شرح مختصری است که توضیح می دهد صفحه شما در مورد چیست. در بخش <head> کد HTML سایت شما اضافه می شود. گاهی اوقات، گوگل از آن به عنوان پاسخ استفاده می کند و آن را در جعبه های پاسخ خود نشان می دهد.

با استفاده از افزونه All in One SEO می توانید به راحتی توضیحات متا را به مقالات خود اضافه کنید . هنگامی که در ویرایشگر محتوا هستید، به سادگی به سمت کادر متا تنظیمات AIOSEO رفته و توضیحات متا را وارد کنید.

افزودن توضیحات متا SEO با استفاده از All in One SEO

اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد . همچنین باید توضیح دهد که این صفحه یا پست خاص به چه سوالات یا موضوعاتی پاسخ خواهد داد.

۶. بهترین روش های سئو را دنبال کنید

جدا از پاسخ به سوالات کاربران، باید مطمئن شوید که گوگل می تواند محتوای شما را پیدا کند و آن را به راحتی درک کند.

این بدان معناست که شما همچنان باید پست های خود را برای سئو بهینه سازی کنید، درست مانند آنچه که معمولا انجام می دهید:

  • کلمات کلیدی خود را در عنوان سئو ، توضیحات و کلمات کلیدی قرار دهید.
  • کلمه کلیدی تمرکز خود را در محتوا و عنوان های فرعی مقاله خود اضافه کنید.
  • از دسته ها و برچسب ها به درستی استفاده کنید .
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای کافی برای پوشش موضوع وجود دارد.
  • پیوند داخلی را به یک عادت تبدیل کنید و به پست ها و صفحات دیگر خود پیوند دهید.
  • برچسب عنوان و alt را به تصاویر خود اضافه کنید .

برای جزئیات بیشتر، می‌توانید راهنمای کامل ما را در مورد نحوه بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ وردپرس برای سئو ببینید .

آیا جعبه پاسخ گوگل ارزش تلاش را دارد؟

بله کاملا. همانطور که قبلا ذکر کردیم، نرخ کلیک برای نتایج در جعبه پاسخ بسیار بالاتر از سایر مطالب است. بسته به موضوع و محتوای شما، ممکن است تا ۵۱.۲٪ افزایش یابد.

با این حال، ما به شما توصیه نمی کنیم که بیش از حد به آن فکر کنید. هدف از جعبه های پاسخ کمک به کاربران برای یافتن سریع اطلاعات است. اگر روی پاسخ دادن به سوالات از طریق محتوای مفید و آموزنده تمرکز کنید، نتایج جستجو شروع به انتخاب محتوای شما خواهند کرد.

ویژگی های جستجوی گوگل همیشه در حال تغییر است. هیچ میانبری وجود ندارد که به شما کمک کند برای همیشه برنده شوید. اما ساختن وب سایت خود به عنوان منبع معتبر/موثق اطلاعات مفید به شما در درازمدت برنده شدن کمک می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه در جعبه پاسخ گوگل ظاهر شوید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین افزونه های سئو وردپرس و راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Google Trends برای بهبود سئو و رشد کسب و کار خود را ببینید .

پیشنهادهایی بیشتر برای خواندن:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *