بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۲ شغلی که می توانید در خانه با مدرک بازاریابی (به اضافه حقوق) انجام دهید

چرا نمی توانید در حین کار از خانه متمرکز بمانید؟

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مدرک بازاریابی می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد زیرا فرصت های شغلی در زمینه بازاریابی اغلب در تعدادی از صنایع مختلف موجود است. از آنجا که بسیاری از مشاغل در بازاریابی را می توان از هر جایی انجام داد، بخشی از این فرصت شامل توانایی کار در خانه است. اگر مدرک بازاریابی دارید و می خواهید از راه دور کار کنید، تعداد مشاغل از راه دور را در نظر بگیرید که برای کسانی که مدرک بازاریابی دارند.

در این مقاله از ایوسی، مشاغل مختلفی را که می‌توانید با مدرک بازاریابی در خانه انجام دهید، شامل میانگین حقوق سالانه و وظایف اصلی هر کدام فهرست می‌کنیم.

مطالب مرتبط: درباره متخصص بازاریابی بیاموزید

۱۲ شغلی که می توانید با مدرک بازاریابی در خانه انجام دهید

در اینجا لیستی از مشاغلی است که می توانید با مدرک بازاریابی در خانه انجام دهید:

۱. متخصص رسانه های اجتماعی

وظایف اصلی: متخصصان رسانه های اجتماعی حساب های رسانه های اجتماعی را برای مشاغل مدیریت می کنند. آنها محتوایی ایجاد می کنند که کسب و کار را ترویج می کند، کاربران را جذب می کند و دنبال کنندگان بیشتری تولید می کند تا فروش را افزایش دهد. آنها همچنین با پاسخ دادن به نظرات، پاسخ به سؤالات و ارسال چالش ها و هدایا برای تشویق فعالیت و تقویت اعتماد و وفاداری به برند، با مخاطبان خود تعامل دارند.

مطالب مرتبط: با مدیر رسانه های اجتماعی بودن آشنا شوید

۲. کپی رایتر بازاریابی

وظایف اصلی: یک کپی رایتر بازاریابی محتوایی را می نویسد که یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کند. کپی‌رایترها از مهارت‌های زبانی و ارتباطی مؤثر برای انتقال پیام‌ها به مخاطبان به‌گونه‌ای استفاده می‌کنند که علاقه به کسب‌وکار را ایجاد کند. آن‌ها اغلب درباره کسب‌وکار، مخاطبان آن و صنعت تحقیق می‌کنند تا بفهمند چگونه می‌توانند برای مخاطبان و فروشندگان خود جذاب باشند.

مرتبط: درباره شغل کپی رایتر بیاموزید

۳. متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو

وظایف اصلی: متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در استفاده از کلمات کلیدی برای کمک به کسب و کارها در رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو خبره هستند. آنها اغلب کلمات کلیدی را در وب سایت یک کسب و کار چندین بار تجزیه و تحلیل و آزمایش می کنند تا ببینند که چقدر خوب عمل می کنند تا یک تجارت به عنوان یکی از اولین نتایج در یک موتور جستجو نشان داده شود. آنها همچنین با مشتریان ملاقات می کنند تا در مورد برنامه های بازاریابی و استراتژی های رسیدن به اهداف بحث کنند.

مرتبط: متخصص سئو چیست؟ (با وظایف و حقوق)

۴. متخصص بازاریابی

وظایف اصلی: یک متخصص بازاریابی فردی با تجربه گسترده در صنعت بازاریابی است زیرا آنها معمولاً نقش های زیادی را در یک زمان انجام می دهند، مانند بازاریابی ایمیلی، نویسنده کپی، سرپرست پروژه و احتمالاً بسته به نیازهای یک کسب و کار. آنها استراتژی های بازاریابی را طراحی، توسعه، اجرا و نظارت می کنند تا به کسب و کار کمک کنند تا به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برسد. آنها همچنین نتایج کمپین های بازاریابی را ارزیابی می کنند تا تعیین کنند که چگونه در آینده بهبود یابند.

مطالب مرتبط: درباره متخصص بازاریابی بودن بیاموزید

۵. کارشناس روابط عمومی

وظایف اصلی: متخصصان روابط عمومی از طریق بسترهای رسانه های چاپی و رسانه های مختلف به ترویج کسب و کار به مطلوب ترین شکل برای مخاطبان کمک می کنند. آنها در راه اندازی و مدیریت کمپین های مختلف، شرکت در رویدادها، مانند نمایشگاه ها و کنفرانس ها، و به عنوان نماینده شرکت نقش دارند. آنها به سوالات پاسخ می دهند و اطلاعاتی را در اختیار مشتریان، سرمایه گذاران و دیگر متخصصان قرار می دهند. آنها همچنین به کسب و کارها کمک می کنند تا تصویر مثبت برند را حفظ یا بهبود بخشند.

مطالب مرتبط: ۴۶ شغل روابط عمومی

۶. تحلیلگر بازاریابی

وظایف اصلی: تحلیلگران بازاریابی به کسب و کارها کمک می کنند تا مشخص کنند چه محصولات و خدماتی را تبلیغ کنند. آنها بازار، مخاطبان و رقبای آن را با مشاهده داده ها و روندها مطالعه می کنند تا قیمتی را که برای مشتریان معقول و برای کسب و کار سودآور است، تعیین کنند. آنها یافته های خود را با مشتریان در میان می گذارند و استراتژی هایی را در مورد چگونگی اجرای تکنیک های بازاریابی موفق تعیین می کنند.

۷. متخصص PPC

وظایف اصلی: متخصص پرداخت به ازای کلیک (PPC) کسی است که کمپین های بازاریابی پرداخت به ازای کلیک را توسعه داده و اجرا می کند که هر زمان که کاربر بر روی تبلیغات آنها کلیک می کند به وب سایت میزبان پرداخت می کند. متخصصان PPC اغلب از بهینه سازی موتورهای جستجو برای کمک به طراحی و اجرای کمپین استفاده می کنند. آنها معمولاً مسئول مدیریت کل فرآیند بازاریابی، از تحقیق و مطالعه داده ها و روندها تا بررسی نتایج یک کمپین تبلیغاتی هستند.

۸. استراتژیست بازاریابی دیجیتال

وظایف اصلی: یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال متخصص در توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی است که به یک تجارت کمک می کند تا رفتار مصرف کننده را درک کند. استراتژیست های دیجیتال مارکتینگ در مورد میزان نگهداری، فروش، نحوه یافتن یک کسب و کار توسط مشتری، اینکه آیا تبلیغات پولی آنها تاثیری بر مشتریانشان دارد و اینکه مشتریان در مورد برند چه فکر می کنند، تحقیق و مطالعه می کنند. آنها همچنین فعالیت مشتری را برای تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی گذشته و فعلی نظارت می کنند.

مطالب مرتبط: در مورد مدیر بازاریابی دیجیتال بودن بیاموزید

۹. طراح بصری

وظایف اصلی: طراحان بصری محتوای جالبی برای پلتفرم های دیجیتال ایجاد می کنند. آنها همچنین رابط های مختلف مانند صفحات وب، برنامه های کاربردی تلفن همراه و بازی ها را با ترکیب رنگ، آثار هنری، موسیقی و سایر موارد خلاقانه برای جذب کاربران بهبود می بخشند. برخی از طراحان بصری تجربه کدنویسی دارند زیرا در هنگام طراحی ساختار و طرح‌بندی یک وب‌سایت با کدنویسان دیگر کار می‌کنند.

بخوانید: نحوه ایجاد سلسله مراتب بصری موثر (به علاوه نکات)

۱۰. استراتژیست محتوا

وظایف اصلی: یک استراتژیست محتوا استراتژی را برای نحوه رویکرد به محتوایی که یک کسب و کار را با هدف جذب مشتریان ترویج می کند، تعیین می کند. آنها محتوای تبلیغاتی ایجاد می کنند و نحوه قالب بندی آن، از کدام کانال ها برای ارائه آن و موارد دیگر را تعیین می کنند. یک استراتژیست محتوا محتوا را به اشکال مختلف مانند پیامک، انیمیشن، آثار هنری و ویدئو تولید می کند.

مرتبط: بازاریابی محتوا واقعا چیست؟

۱۱. مدیر بازاریابی وابسته

وظایف اصلی: بازاریابان وابسته، محصول یا خدمات کسب و کار دیگری را در وب سایت، وبلاگ، صفحه رسانه های اجتماعی یا پلتفرم دیگری تبلیغ می کنند. آنها مسئول ایجاد محتوای جذابی هستند که به ایجاد دنبال کننده کمک می کند تا کسب و کارها دلیلی برای استفاده از پلتفرم خود داشته باشند. بازاریابان وابسته از دانش خود در مورد استراتژی هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو برای هدایت مشتریان به پلتفرم خود استفاده می کنند تا کاربران تبلیغات یک کسب و کار را ببینند.

مرتبط: چگونه بازاریابی وابسته را شروع کنیم

۱۲. مدیر بازاریابی محصول

وظایف اصلی: یک مدیر بازاریابی محصول مسئول نشان دادن ارزش یک محصول یا خدمات به مشتریان از طریق تبلیغ در رویدادها، رسانه های اجتماعی یا به وسیله های دیگر است. آنها ویژگی ها و مزایای آن را به گونه ای توضیح می دهند که مشتریان بالقوه را تبدیل کرده و با ایجاد جامعه ای از مشتریان وفادار، تعامل را حفظ می کند. آنها همچنین در فرآیند تحقیق و طراحی یک محصول یا خدمات مشارکت دارند و نحوه معرفی آن را به مشتریان تعیین می کنند.

مرتبط: درباره مدیر بازاریابی محصول بیاموزید

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *