بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۷ بهترین نرم افزار مرکز تماس برای سال ۲۰۲۴ (انتخاب متخصص)

نرم افزار مرکز تماس

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال بهترین نرم افزار مرکز تماس برای کسب و کار خود هستید؟

بسیاری از مشتریان دوست دارند برای دریافت اطلاعات یا کمک از طریق تلفن با مشاغل ارتباط برقرار کنند. داشتن خدمات مرکز تماس برای کسب و کار شما می تواند پشتیبانی مشتری شما را ساده کند و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

در این مقاله از ایوسی برترین نرم افزار مرکز تماس را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

چگونه بهترین نرم افزار مرکز تماس را پیدا کنیم

ارائه پشتیبانی مشتری از طریق تماس تلفنی راهی عالی برای کمک به کاربران است. با این حال، برای مشاغل کوچکی که به سرعت در حال رشد هستند، رسیدگی به حجم زیادی از تماس های ورودی یا خروجی می تواند سخت باشد.

با کمک نرم افزار مرکز تماس، می توانید همزمان به چندین تماس تلفنی پاسخ دهید، به سوالات مشتریان با سرعت بیشتری پاسخ دهید، به تیم فروش خود کمک کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کند، روند کلی پشتیبانی را بهبود بخشد، تعامل مشتری را افزایش داده و رضایت مشتری را افزایش دهد.

هنگام انتخاب نرم افزار مرکز تماس برای نیازهای تجاری خود باید به چند ویژگی توجه کنید، مانند:

  • پاسخ‌های صوتی تعاملی (IRV) – شما باید یک راه‌حل نرم‌افزاری را انتخاب کنید که پاسخ‌های خودکار را از طریق IRV ارائه می‌دهد، هنگام تماس با مشتری خوشامد می‌گوید و به هدایت او به بخش مناسب کمک می‌کند.
  • مرکز تماس ابری – یک مرکز تماس مبتنی بر ابر به تیم راه دور شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به حضور در محل به مشتریان از هر نقطه‌ای در جهان مراجعه کند.
  • پشتیبانی چند کانالی – که مسیریابی همه‌کاناله نیز نامیده می‌شود، به کارکنان پشتیبانی شما اجازه می‌دهد از طریق شبکه‌های اجتماعی، چت زنده ، ایمیل، تماس‌های تلفنی و کانال‌های دیگر به مشتریان پاسخ دهند و همه با استفاده از یک نرم‌افزار یکسان باشند.
  • گزینه مسیریابی تماس و پست صوتی – باید به دنبال نرم افزاری باشید که به ویژگی های پست صوتی و مسیریابی تماس اجازه می دهد تا مشتریان بتوانند درخواست های خود را حتی زمانی که نمایندگان مرکز تماس در دسترس نیستند به اشتراک بگذارند.
  • یکپارچه‌سازی CRM – با یکپارچه‌سازی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، می‌توانید بهترین استفاده را از اطلاعات مشتری خود ببرید و تصویر کاملی از تعداد دفعات تماس آنها، بلیط‌های پشتیبانی آنها و موارد دیگر به دست آورید.
  • ابزارهای گزارش دهی و تجزیه و تحلیل – نرم افزار مرکز تماس شما باید ابزارهای گزارش دهی و تجزیه و تحلیل بیشتری را برای مشاهده عملکرد پشتیبانی مشتری شما ارائه دهد.
  • ضبط تماس – می توانید با گوش دادن به تماس های ضبط شده اخیر، بررسی ها و آموزش های مدیریت کیفیت را انجام دهید.

با این حال، بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزارهای مرکز تماس که می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید بیاندازیم.

۱. Nextiva

Nextiva

Nextiva بهترین سرویس شماره تلفن کسب و کار مجازی در بازار است. این راه حل عالی برای تیم های راه دور است زیرا Nextiva کاملاً مبتنی بر ابر است.

نمایندگان پشتیبانی شما می توانند به سادگی وارد برنامه دسکتاپ یا تلفن همراه Nextiva شوند تا تمام تماس های دریافتی را مدیریت کنند. به علاوه، شامل نرم افزار کامل میز کمک نیز می شود. این به شما امکان می دهد از طریق چندین کانال ارتباطی با مشتریان صحبت کنید، خواه تلفن، صدا، پیامک ، چت زنده، ویدیو یا رسانه های اجتماعی باشد.

با راه حل مرکز تماس Nextiva، شما همچنین پنجره های بازشوی صفحه نمایش را دریافت می کنید که می تواند مطابق با نام تجاری شما طراحی شود. همچنین یک ویژگی تلفن گویا با قابلیت گفتار وجود دارد که به مشتریان در هنگام تماس با شما کمک می کند.

می توانید یک قدم جلوتر از تلفن گویا رفته و کارهای روتین را خودکار کنید. به این ترتیب، می توانید هزینه استخدام نمایندگان بیشتر را کاهش دهید و به طور موثر حجم تماس های بالا را مدیریت کنید. همچنین به نمایندگان پشتیبانی اجازه می دهد تا روی تماس های مهم تمرکز کنند در حالی که تلفن گویا مشکلات تکراری را حل می کند.

علاوه بر این، Nextiva برنامه‌های تلفن همراه مقرون به صرفه و ویژگی‌های بیشتری مانند شماره تلفن رایگان، گزینه پست صوتی به ایمیل، ضبط تماس، کنفرانس ویدیویی HD، همراه خودکار و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

همچنین می توانید به راحتی آن را با CRM ها و ابزارهای ارتباطی مختلف مانند Salesforce، Oracle Sales Cloud، Microsoft و غیره ادغام کنید. حتی API و SDK را برای استفاده های خاص ارائه می دهد و به شما امکان می دهد اتوماسیون گردش کار را راه اندازی کنید .

بررسی تخصصی: در تجربه ما، Nextiva به ارائه تجربه استثنایی مشتری کمک می‌کند و یک سرویس تلفن تجاری کامل مبتنی بر ابر ارائه می‌دهد که آن را به بهترین نرم‌افزار مرکز تماس تبدیل می‌کند.

۲. RingCentral

RingCentral

RingCentral یک ارائه دهنده خدمات VoIP تجاری محبوب است که به شما امکان می دهد راه حل مرکز تماس ابری را برای تجارت خود راه اندازی کنید. شما می توانید به سرعت از هر کجای دنیا و در هر زمان پشتیبانی مشتری ارائه دهید.

این یک راه حل همه کانالی ارائه می دهد که در آن می توانید قوانینی را برای مسیریابی تماس ها بر اساس ظرفیت، در دسترس بودن و موارد دیگر تعریف کنید. به این ترتیب می توانید سرعت پشتیبانی مشتری خود را افزایش دهید و به راحتی در چندین کانال به طور همزمان با مشتری تعامل داشته باشید.

با RingCentral، می توانید بهره وری نماینده پشتیبانی خود را نیز افزایش دهید. این نرم افزار گزینه های گیمیفیکیشن را ارائه می دهد که می توان از آنها برای ارائه انگیزه به نمایندگان استفاده کرد.

علاوه بر این، این یک نرم افزار مدیریت نیروی کار کامل است که مدیریت برنامه تیم شما و برنامه ریزی تماس های ورودی را بر اساس حجم ترافیک بسیار آسان می کند .

یکی دیگر از مزایای استفاده از RingCentral این است که تجزیه و تحلیل دقیق در مورد عملکرد پشتیبانی مشتری شما ارائه می دهد. می‌توانید شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را در زمان واقعی نظارت کنید، عملکرد نماینده را ردیابی کنید، نظارت بر تماس‌ها را تنظیم کنید، منابع سلف سرویس و موارد دیگر.

به علاوه، ابزارهای تجسم داده و تجزیه و تحلیل علت ریشه ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا داشبوردهای آماری سفارشی برای گزارش بسازید. به غیر از آن، با RingCentral یک سیستم IVR خودکار، یکپارچه‌سازی یکپارچه، شماره‌گیر پیشگو و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

بررسی تخصصی: RingCentral راه حل های متناسب با مخاطبان یا صنعت شما ارائه می دهد. چه در بخش های مالی، مراقبت های بهداشتی، آموزشی، یا دولتی هستید یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید ، RingCentral یک گزینه عالی نرم افزار مرکز تماس است.

۳. اوما

تلفن دفتر اوما

Ooma یک راه حل تلفن مجازی همه در یک برای مشاغل در هر اندازه است. چه یک استارت‌آپ، یک کسب‌وکار کوچک یا اداره یک شرکت تجاری داشته باشید، Ooma ویژگی‌های زیادی را برای ارتباط تیم‌ها و مشتریان از راه دور ارائه می‌دهد.

Ooma راه اندازی یک مرکز تماس ابری و ارائه پشتیبانی استثنایی مشتری را برای شما بسیار آسان می کند . این عملکرد هوشمند مسیریابی تماس را فراهم می کند و با کمک به مشتریان در یافتن نماینده مناسب بدون گذراندن مراحل تکراری یا اضافی، صف های طولانی تماس را کاهش می دهد.

شما همچنین می توانید جریان های تماس سفارشی برای تیم پشتیبانی خود ایجاد کنید. این سرویس یک طراح جریان تماس با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که به شما کمک می کند یک دنباله تماس را در چند دقیقه بسازید.

به غیر از این، Ooma همچنین ویژگی هایی مانند تلفن گویا چند سطحی، مسیریابی مبتنی بر مهارت، و توزیع خودکار تماس بر اساس داده های تماس گیرنده، ساعات کاری و مهارت های نماینده را ارائه می دهد.

حتی می‌توانید تماس‌گیرندگان را با عامل مناسب با اتصال مجدد هوشمند مطابقت دهید، جایی که مشتری قبل از قطع تماس به‌طور خودکار با شخصی که با او صحبت می‌کرده است در ارتباط است.

Ooma همچنین به شما امکان می دهد عملکرد پشتیبانی مشتری خود را نظارت کنید. با این حال، با ویژگی های گزارش دهی متعدد و گزارش هایی که Nextiva برای اندازه گیری کارایی مرکز تماس VoIP ارائه می دهد مطابقت ندارد.

بررسی تخصصی: Ooma یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​است که به دنبال اضافه کردن یک راه حل مرکز تماس هستند.

۴. Freshdesk

مرکز تماس Freshdesk

Freshdesk نرم افزار معروفی است که راه حل کامل مرکز تماس را برای مشاغل ارائه می دهد. بیش از ۶۰۰۰۰ شرکت از Freshdesk برای ارائه پشتیبانی مشتری استفاده می کنند.

استفاده از نرم افزار Freshdesk Contact Center که قبلاً Freshcaller نامیده می شد، آسان است و به شما کمک می کند نرم افزار را تنها با چند کلیک تنظیم کنید. همچنین ویژگی‌های بسیاری مانند تنظیم پاسخ‌های صوتی خودکار با استفاده از هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد .

با Freshdesk، گزینه ای برای ایجاد یک مرکز تماس جهانی وجود دارد. می توانید تلفن خود (BYOC) را به همراه داشته باشید یا شماره تلفن های بیش از ۵۰ کشور را خریداری کنید. به علاوه، برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که می توانید با رشد کسب و کار خود، آن ها را مقیاس بندی کنید.

به غیر از آن، این یک راه حل کامل برای پشتیبانی مشتری شما است. می‌توانید تماس را به تیکت تبدیل کنید و از چندین کانال در یک مکان به کاربران پشتیبانی کنید و زمان انتظار را کاهش دهید.

ویژگی‌های بیشتر ارائه شده توسط Freshdesk شامل ضبط تماس، رونوشت تماس، اطلاعات چرخه تماس، ربات‌های صوتی، تلفن گویا با قابلیت گفتار، ابزارهای گزارش‌دهی برای نظارت بر عملکرد نماینده و بهبود پشتیبانی مشتری و غیره است.

بررسی تخصصی: Freshdesk یک راه حل مرکز تماس مبتدی است. با این حال، اگر به دنبال ویژگی های پیشرفته تر هستید، توصیه می کنیم Nextiva را بررسی کنید.

۵. LiveAgent

LiveAgent

LiveAgent نرم افزار بعدی مرکز تماس در لیست ما است و مانند سایر خدماتی که پوشش داده ایم، ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. با این حال، چیزی که این سرویس را متفاوت می کند این است که قبل از تعهد به یک طرح برتر، یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه برای امتحان نرم افزار دریافت می کنید.

با LiveAgent، یک راه حل مرکز تماس مبتنی بر ابر دریافت می کنید. سیستم تلفن VoIP به نمایندگان پشتیبانی شما کمک می کند تا با مشتریان از هر کجا ارتباط برقرار کنند.

به‌علاوه، ویژگی‌هایی مانند تلفن گویا، درخواست‌های برگشت تماس ، انتقال تماس، ضبط نامحدود تماس، مسیریابی تماس هوشمند، عملکرد تماس ویدیویی کنفرانس ، شماره‌گیر برق، اعلان‌های فشار درون برنامه، ربات چت و توزیع خودکار تماس (ACD) را دریافت می‌کنید .

این راه حل مبتنی بر ابر همچنین با CRM های محبوب مانند Salesforce و HubSpot ادغام می شود. همچنین با ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند AWeber و Mailchimp یکپارچه کار می کند . حتی می توانید آن را با وب سایت وردپرس خود ادغام کنید و یک دکمه چت زنده اضافه کنید.

بررسی تخصصی: اگر به دنبال برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه و یک آزمایش رایگان برای آزمایش نرم افزار هستید، LiveAgent ابزار عالی است.

۶. ۸×۸

8×8 یک پلتفرم ارتباط ابری است

۸×۸ یک پلتفرم ارتباط ابری است که راه حل ایمن مرکز تماس را ارائه می دهد. این سرویس با ویژگی‌های بارگذاری شده است و ۹۹.۹۹٪ زمان کار را در UCaaS و CCaaS ارائه می‌کند.

این بدان معنی است که سرویس قابل اعتماد است و عملکرد سریعتر را بدون هیچ گونه تاخیر یا خرابی تضمین می کند.

همچنین دارای یک رابط کاربری بصری است و یک پایگاه دانش دقیق ، اتصالات متخصص، و یک مرکز ارتباطی کامل برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد.

با ۸×۸، شما همچنین از مسیریابی آسان تماس، ضبط تماس، تجزیه و تحلیل سرعت و متن، پشتیبانی چند کاناله، تلفن گویا، ابزارهای مدیریت فضای کاری نماینده، گزینه کلیک برای تماس ، شماره گیری خودکار، پشتیبانی از برنامه نویسی تماس و موارد دیگر برخوردار می شوید.

با این حال، ویژگی‌های بیشتری را در نرم‌افزارهای دیگری که به آن پرداخته‌ایم، مانند Nextiva و RingCentral، خواهید دید.

این سرویس همچنین به راحتی با CRM هایی مانند Salesforce، Microsoft Dynamics 365، Azure و Zendesk ادغام می شود. شما همچنین می توانید پشتیبانی مشتری خود را از طریق تجزیه و تحلیل مرکز تماس بهبود ببخشید و حتی برای دریافت بازخورد مشتریان نظرسنجی انجام دهید .

قیمت مرکز تماس ۸×۸ بر اساس پرداخت به ازای استفاده است. اگر فقط ارتباطات صوتی می خواهید، قیمت از ۰.۰۰۲۴ دلار در دقیقه شروع می شود.

این ممکن است مقرون به صرفه به نظر برسد، اما آنها می توانند به سرعت جمع شوند. اگر راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه‌تر و همه‌کاره می‌خواهید، با استفاده از Nextiva ارزش پول بیشتری خواهید داشت.

بررسی تخصصی: ۸×۸ یک پلت فرم تلفن مجازی قدرتمند است که راه حلی قوی برای مرکز تماس ارائه می دهد. برای شرکت های SaaS و سازمان های بزرگ عالی است.

۷. CloudTalk

CloudTalk 

CloudTalk آخرین راه حل مرکز تماس در لیست ما است. این یک پلت فرم مرکز تماس مجازی محبوب است و مراکز تماس بسیاری از شرکت‌های معروف از جمله DHL، مرسدس بنز، فوجیتسو و GoStudent را نیرو می‌دهد.

این سرویس شماره تلفن های ملی را ارائه می دهد که می توانید برای کسب و کار خود از آنها استفاده کنید یا یک شماره تلفن رایگان انتخاب کنید . CloudTalk همچنین با چندین شرکت مخابراتی در سراسر جهان برای ارائه یک شبکه قوی و تضمین تماس‌های شفاف و عملکرد قابل اعتماد همکاری کرده است.

سایر ویژگی‌های ارائه شده توسط CloudTalk عبارتند از: صف تماس، ضبط تماس، پست صوتی، افزودن برنامه‌های افزودنی، فکس به ایمیل، ساعات کاری، تماس‌های کنفرانس، پوشش تماس، تماس سه طرفه، شماره‌گیر خودکار خروجی هوشمند و موارد دیگر.

همچنین ویژگی‌های مسیریابی هوشمند مانند طراح جریان تماس کامل برای ایجاد گردش‌های کاری خودکار، تلفن گویا، ACD، مسیریابی تماس مبتنی بر مهارت، تنظیم یک عامل ترجیحی برای مشتریان، ارسال تماس ، صف‌های VIP، عملکرد پاسخ خودکار و موارد دیگر را دریافت می‌کنید.

بررسی تخصصی: CloudTalk یک نرم افزار اختصاصی مرکز تماس است. می توانید از آن برای ارائه پشتیبانی ورودی، برقراری تماس های خروجی و همکاری آسان با تیم های داخلی استفاده کنید.

بهترین نرم افزار مرکز تماس کدام است؟

اگر به دنبال یک مرکز تماس کامل مبتنی بر ابر هستید، ما به شدت Nextiva را توصیه می کنیم . نرم افزار تمام کادرها را برای آنچه باید در یک راه حل مرکز تماس جستجو کنید، علامت می زند.

این ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد تا به شما در ایجاد عملیات مرکز تماس نهایی کمک کند. Nextiva یک راه حل کامل تلفن مجازی برای مشاغلی است که می خواهند پشتیبانی مشتری خود را به سطح بالاتری برسانند.

تلفن گویا، ضبط تماس، کنفرانس ویدیویی، برنامه‌های موبایل و دسکتاپ، گزارش‌ها و معیارهای دقیق برای ردیابی عملکرد و موارد دیگر را با Nextiva دریافت می‌کنید. به علاوه، به راحتی با CRM های مختلف و ابزارهای بازاریابی ادغام می شود.

سوالات متداول نرم افزار مرکز تماس

در ایوسی، ما به هزاران صاحب کسب و کار کوچک کمک کرده ایم تا نرم افزار مرکز تماس مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنند. بر اساس تجربه ما، در اینجا برخی از پاسخ های متداول ترین سوالات در مورد نرم افزار مرکز تماس آورده شده است:

چگونه نرم افزار مرکز تماس را راه اندازی کنم؟

راه اندازی بسیاری از راه حل های مرکز تماس در این لیست بسیار ساده است. به عنوان مثال، با نرم‌افزار مرکز تماس مانند Nextiva ، می‌توانید برای تنظیم ساعات کاری، پیکربندی برنامه‌های افزودنی تیم، تنظیم پست صوتی، طراحی جریان تماس و موارد دیگر، همه در یک مکان وارد داشبورد مدیریت شوید.

سپس، می توانید به سادگی برنامه Nextiva را بر روی هر دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ نصب کنید تا شروع به برقراری و دریافت تماس کنید.

چگونه مرکز تماس خود را خودکار کنم؟

شما به راحتی می توانید مرکز تماس خود را با هر یک از نرم افزارهای مرکز تماس که در این لیست ذکر کرده ایم، خودکار کنید. هر کدام دارای ویژگی های اتوماسیون داخلی خود هستند تا به شما در افزایش کارایی و کاهش هزینه ها کمک کنند.

برخی از این ویژگی‌های اتوماسیون عبارتند از پاسخ‌های صوتی تعاملی، همراهان خودکار، رونویسی پست صوتی ، شماره‌گیری خودکار، مسیریابی تماس هوشمند و غیره.

کدام نوع مرکز تماس بهتر است؟

هر دو مرکز تماس ورودی و خروجی می توانند برای کسب و کار مفید باشند، اما اینکه کدام بهترین است به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

مراکز تماس ورودی عمدتاً تماس های مشتریان یا مشتریان بالقوه را دریافت می کنند. این تماس ها برای پاسخ به سوالات و حل مشکلات مشتریان استفاده می شود که باعث بهبود خدمات مشتریان می شود.

از سوی دیگر، مراکز تماس خروجی معمولاً برای ارتقای شرکت و افزایش فروش، با سرنخ ها و مشتریان بالقوه تماس می گیرند.

اگر می خواهید هم فروش و هم پشتیبانی مشتری را پوشش دهید، می توانید یک مرکز تماس ترکیبی ایجاد کنید که ترکیبی از هر دو گزینه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین نرم افزار مرکز تماس را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی بخوانید و انتخاب های ما از بهترین افزونه های وردپرس را ببینید .

سلب مسئولیت: می‌توانستیم نرم‌افزارهای مرکز تماس دیگری مانند Dialpad، Talkdesk، Twilio، Five9 و غیره را در این لیست قرار دهیم. اما ما تصمیم گرفتیم فقط بهترین گزینه های نرم افزار مرکز تماس را برای کمک به شما در جلوگیری از فلج انتخاب در نظر بگیریم.

و بخوانید:

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *