بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده VoIP تجاری در سال ۲۰۲۴ (مقایسه شده)

مقایسه بهترین خدمات VoIP تجاری

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا به دنبال انتخاب یک ارائه دهنده VoIP تجاری هستید اما مطمئن نیستید که کدام یک برای نیازهای شما مناسب است؟

VoIP اصطلاحی است که برای خدمات تلفن تجاری استفاده می شود که به شما امکان می دهد از ویژگی های پیشرفته مدیریت تماس برای برقراری تماس های تلفنی مستقیماً از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.

برخلاف راه‌اندازی تلفن‌های حجیم قدیمی، VOIP تجاری یک راه‌حل عالی تلفن برای مشاغل کوچک است. می‌توانید هزینه‌های تلفن سنتی را کاهش دهید و در عین حال یک سیستم تلفن تجاری قدرتمندتر داشته باشید.

در این مقاله از ایوسی توضیح خواهیم داد که VoIP تجاری چیست و چگونه بهترین ارائه دهنده VoIP تجاری را برای شرکت خود انتخاب کنید.

از آنجایی که مجبور بودیم یک ارائه دهنده VoIP برای کسب و کار خود انتخاب کنیم، مقایسه خود را با بهترین ارائه دهندگان تلفن VoIP برای مشاغل کوچک و در حال رشد نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.

VoIP چیست؟

VoIP یا Voice over IP اصطلاحی است که برای توصیف خدمات تلفن اینترنتی استفاده می شود. برخلاف سرویس‌های تلفن سنتی که از خط ثابت استفاده می‌کنند، خدمات VoIP از اتصال اینترنت سیمی یا Wi-Fi شما برای دریافت و برقراری تماس استفاده می‌کنند.

VoIP از طریق تبدیل سیگنال صوتی به داده‌های دیجیتال و ارسال آنها به صورت پروتکل بر روی شبکه اینترنت امکان برقراری تماس تلفنی را فراهم می‌کند. با استفاده از VoIP می‌توانید تماس‌های داخلی و بین المللی را با کیفیت صدای بالا و هزینه مناسبی برقرار کنید. همچنین VoIP امکاناتی مانند مسابقه، پیام شور و پیش‍ساعتی و نیز تماس ویدئویی را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت فعال سازی برنامه‌های تماس VoIP روی دستگاه های هوشمند نیز وجود دارد.

مزایای استفاده از VoIP

موارد زیر تنها برخی از مزایای استفاده از سیستم تلفن VoIP تجاری است:

  • می توانید تماس های دریافتی را با استفاده از رایانه (برنامه دسکتاپ)، مجموعه تلفن های VoIP و حتی تلفن همراه خود (اندروید / iOS) دریافت کنید.
  • برای دریافت تماس های ورودی می توانید یک شماره را با چندین کارمند و اعضای تیم به اشتراک بگذارید.
  • به راحتی می توانید مدت زمان تماس صوتی، زمان های نگه داشتن، زمان انتظار و استفاده کلی را ردیابی کنید.
  • اکثر خدمات VoIP تجاری با ارسال تماس، شناسه تماس گیرنده، انتظار تماس، مسیریابی تماس، صف تماس، برنامه های افزودنی نامحدود و موارد دیگر ارائه می شوند.
  • از آنجایی که خدمات VoIP کسب و کار مبتنی بر ابر هستند، می توانید از همان شماره تلفن کسب و کار در هر کجا که بخواهید استفاده کنید.
  • این یک شماره تلفن تجاری به شما می دهد، بنابراین مجبور نیستید شماره تلفن همراه شخصی خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید.
  • کسب و کار VoIP نرخ مکالمه محلی و بین المللی ارزان تری را در مقایسه با تلفن ثابت سنتی ارائه می دهد.
  • ارائه‌دهندگان محبوب VoIP کسب‌وکار شامل پیام‌های متنی SMS تجاری ، فکس اینترنتی، پیام‌های تیمی، اتوماسیون گردش کار ، و ویژگی‌های کنفرانس ویدیویی هستند.

فناوری VoIP کسب و کار انعطاف و آزادی زیادی را ارائه می دهد و داشتن شماره تلفن تجاری را برای مشاغل در هر اندازه آسان کرده است. چه یک شرکت کوچک ۱ نفره باشید، چه یک تیم در حال رشد ۱۰ نفره، یا یک تجارت با بیش از ۱۰۰+ نفر، می توانید از VoIP تجاری استفاده کنید.

با این حال، اگر بهترین ارائه دهنده VoIP تجاری را انتخاب نکنید، می توانید با چالش های جدی روبرو شوید.

برای مثال، کیفیت صدا در تماس‌های VoIP بسته به اتصال اینترنت (پهنای باند) و ارائه‌دهنده خدماتی که استفاده می‌کنید متفاوت است.

برخلاف خطوط ثابت، در هنگام قطع برق یا قطعی اینترنت، اتصال VoIP را از دست خواهید داد، اما اگر به خوبی آماده باشید، این نباید بر اکثر مشاغل کوچک تأثیر بگذارد.

با این حال، بیایید در مورد زمان مناسب برای شروع به فکر کردن در مورد راه حل VoIP تجاری بحث کنیم.

آیا کسب و کار شما به راه حل تلفن کسب و کار VoIP نیاز دارد؟

در هر کسب و کاری، دادن راهی برای تماس با مردم در ایجاد اعتماد و افزایش فروش شما مفید است.

هنگام راه‌اندازی یک وب‌سایت، اکثر صاحبان کسب‌وکار یک فرم تماس اضافه می‌کنند ، که باعث می‌شود کاربران از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند.

با این حال بسته به صنعت، گاهی اوقات مشتریان ممکن است ارتباطات فوری بیشتری را ترجیح دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها چت زنده یا شماره تلفن را در وب سایت خود ارائه می دهند. ارائه بیش از یک راه به کاربران برای برقراری ارتباط با کسب و کار شما می تواند پشتیبانی مشتری را بهبود بخشد و منجر به فروش بیشتر شود.

چه شما یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دارید یا یک وب سایت تجاری برای فروش خدمات، یک سرویس تلفن تجاری مبتنی بر VoIP می تواند به شما کمک کند تجارت خود را بدون هزینه های بالا توسعه دهید.

بازدیدکنندگان وب‌سایت شما می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند تا پیشنهاد قیمت بدهند، سؤال پیش‌فروش بپرسند یا حتی درخواست پشتیبانی کنند.

به طور خلاصه، تلفن VoIP کسب و کار شما را قادر می سازد تا تماس های خود را بهتر مدیریت و پیگیری کنید، اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنید و روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید.

چگونه بهترین سرویس VoIP را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

شرکت های بزرگ زیادی وجود دارند که خدمات VoIP تجاری را ارائه می دهند و فضای بسیار رقابتی است. انتخاب های فراوان و ماهیت بسیار رقابتی تبلیغات، انتخاب بهترین ارائه دهنده VoIP را برای صاحبان مشاغل دشوار می کند.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، ممکن است به دنبال ارزان ترین خدمات تلفن تجاری VoIP باشید. با این حال، هنگام رفتن به این مسیر باید مراقب باشید زیرا ممکن است ویژگی‌های تماس خاصی نداشته باشند که بعداً متوجه خواهید شد که برای کسب و کار شما ضروری است.

سپس برخی از سیستم‌های VoIP تجاری وجود دارند که پیاده‌سازی، انتقال یا به سادگی بسیار گران نیستند.

هنگام مقایسه ارائه دهندگان VoIP تجاری برای کسب و کار خود، ما به دنبال تعادلی از ویژگی ها و هزینه معقول بودیم. در اینجا یک چک لیست سریع است که ما استفاده کردیم:

  • هزینه تماس های محلی در مقابل بین المللی اکثر خدمات VoIP کسب و کار، طرح های مختلفی را برای تماس های بین المللی خروجی ارائه می دهند. شما باید یک ارائه دهنده را بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتریان خود انتخاب کنید.
  • ویژگی های موجود در طرح های VoIP. هر شرکت مجموعه متفاوتی از ویژگی های VoIP را ارائه می دهد، و برخی آنها را به عنوان افزونه های جداگانه می فروشند که هزینه های شما را افزایش می دهد.
  • برنامه ها و ویژگی های تلفن همراه که می توانید بین چندین کاربر به اشتراک بگذارید.
  • ادغام‌های شخص ثالثی که می‌توانید برای اتصال سرویس VoIP خود به ابزارهای دیگر مانند نرم‌افزار CRM ، سرویس بازاریابی ایمیل ، سایر APIها و موارد دیگر استفاده کنید.
  • کیفیت شبکه شما باید مطمئن شوید که ارائه‌دهنده VoIP تجاری که انتخاب می‌کنید دارای یک شبکه قابل اعتماد و مقیاس‌پذیر با خدمات بی‌درنگ ۲۴/۷ مشتری است. این تضمین می‌کند که کیفیت تماس شما هم برای تماس‌های صوتی و هم برای تماس‌های ویدیویی درجه یک است.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به انتخاب خود از بهترین ارائه دهندگان VoIP تجاری بیندازیم.

۱. Nextiva

Nextiva بهترین سرویس VoIP تجاری در بازار است. ما می‌توانیم این را با اطمینان بگوییم زیرا در حین تحقیق برای یک سرویس VoIP برای تجارت خود، در نهایت Nextiva را انتخاب کردیم.

خدمات VoIP کسب و کار آنها تمام ویژگی های ضروری مورد نیاز یک تجارت در حال رشد را ارائه می دهد، از جمله مسیریابی تماس، همراه خودکار، سیستم پاسخ صوتی تعاملی (IVR)، تماس داخلی رایگان، پست صوتی به ایمیل و متن، فکس آنلاین و غیره.

سایر ویژگی های استاندارد عبارتند از تماس نامحدود، انتقال شماره رایگان، شناسه تماس گیرنده، ارسال تماس، احوالپرسی قابل تنظیم، نگه داشتن موسیقی و موارد دیگر.

آنها همچنین یک شماره محلی رایگان یا شماره تلفن رایگان همراه با برنامه های خود ارائه می دهند.

ما توانستیم به سرعت پیام های خوش آمدگویی با صدای حرفه ای را با مسیریابی دایرکتوری و تلفن تنظیم کنیم که به رقابت کسب و کار کوچک ما با افراد بزرگ کمک می کند.

چیزی که ما واقعاً در مورد Nextiva دوست داشتیم این بود که تیم پشتیبانی آنها از پیش فروش تا نصب و راه اندازی بسیار مفید بود.

حتی با وجود اینکه ما به هیچ دستگاه تلفن رومیزی فانتزی، تلفن نرم افزاری داخلی یا سیستم PBX (تبدیل شعبه خصوصی) نیاز نداشتیم، آنها یک نسخه آزمایشی کامل به ما دادند و به ما نشان دادند که چگونه می توانیم به راحتی از Nextiva با تلفن های رومیزی آنالوگ سنتی، تلفن های کنفرانس استفاده کنیم. ، و حتی در یک محیط مرکز تماس با رشد کسب و کار ما.

بهترین بخش این بود که آنها فراتر از آن رفتند، اگرچه ما مشتری نسبتاً کوچکی برای آنها هستیم، زیرا آنها به مشاغل بزرگی مانند تاکو بل، مبلمان اشلی، کانن و دیگران کمک می کنند.

در طول دو سال گذشته استفاده از Nextiva به عنوان پلتفرم ارتباطی یکپارچه ما، ما واقعاً از برخی دیگر از ویژگی‌های پیشرفته آنها مانند جلسات ویدیویی برای تماس‌های کنفرانسی، کنفرانس صوتی و رونویسی پست صوتی قدردانی کرده‌ایم.

چیزی که تیم ما واقعاً در مورد Nextiva دوست دارد، کیفیت تماس بالای آنها، تقریباً ۱۰۰٪ آپتایم، و این واقعیت است که ما می‌توانیم تماس‌های تلفنی را در حین حرکت از iPhone (iOS)، تلفن‌های Android Google، و همچنین تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هایمان دریافت کنیم.

قیمت: از ۱۸.۹۵ دلار / هر کاربر / در هر ماه شروع می شود. برخلاف سایر ارائه دهندگان VoIP تجاری، آنها به قراردادهای سالانه نیاز ندارند. با این حال، می‌توانید برای خرید بسته‌های پیش‌پرداخت تخفیف‌هایی دریافت کنید، و همچنین می‌توانید با اضافه کردن کاربران بیشتری به طرح خود، نرخ‌های پایین‌تری دریافت کنید.

۲. RingCentral

RingCentral یکی دیگر از سیستم های ارتباطی VoIP تجاری عالی است. با RingCentral، تمام ویژگی‌های استانداردی را که از یک سرویس تلفن VoIP تجاری قابل اعتماد انتظار دارید، مانند حمل و نقل تماس، مسیریابی پیشرفته، انتظار تماس، شناسه تماس گیرنده، نگه داشتن موسیقی و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

آنها ادغام آسان با خدمات شخص ثالث مانند Dropbox، Google Workspace (G Suite)، Salesforce، HubSpot ، Microsoft Outlook، Microsoft Teams، Zendesk و غیره را ارائه می دهند.

سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از جلسات آنلاین، تماس‌های ویدیویی، اشتراک‌گذاری صفحه، کنفرانس، تجزیه و تحلیل تماس و پنل مدیریت مبتنی بر وب آسان.

ما ابتدا RingCentral را به صورت ارگانیک کشف کردیم زیرا آنها بسیار شناخته شده و یک شرکت نسبتاً بزرگ در فضای کسب و کار VoIP هستند. ما چندین ماه سیستم تلفن آنها را امتحان کردیم و متوجه شدیم که تماس ها همیشه با کیفیت هستند.

در حالی که ویژگی های آنها عالی است، قیمت آنها کمی بالاتر است مگر اینکه قرارداد سالانه را امضا کنید.

قیمت گذاری: شروع از ۲۰ دلار / برای هر کاربر / در ماه (صورتحساب سالانه) برای برنامه Core. طرح‌های پیشرفته و Ultra با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و ویژگی‌های اضافی مانند ضبط تماس خودکار، مدیریت چند سایت، اشتراک‌گذاری نامحدود فایل، فضای ذخیره‌سازی نامحدود و موارد دیگر را ارائه می‌دهند.

۳. تلفن دفتر اوما

Ooma یک ارائه دهنده تلفن VOIP تجاری محبوب است که شماره تلفن های ۱-۸۰۰ رایگان را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

می توانید یک شماره تلفن رایگان به هر طرح دفتر Ooma اضافه کنید. به طور پیش فرض، آنها یک شماره تلفن رایگان را از قبل برای شما انتخاب می کنند، اما شما همچنین می توانید شماره تلفن جدید را انتخاب کنید.

پلتفرم Ooma Office با تمام ویژگی‌های قدرتمندی که انتظار دارید از جمله شماره‌گیری داخلی، موسیقی در حالت نگه داشتن، برنامه‌های تلفن همراه هوشمند، یک گیرنده مجازی برای مدیریت تماس‌ها پس از ساعات کاری، گزارش تماس‌ها و موارد دیگر ارائه می‌شود.

بهترین از همه راه اندازی بسیار آسان است، و شما می توانید آن را در عرض چند دقیقه انجام دهید. با کنترل پنل کاربر پسند، می‌توانید به راحتی تماس‌ها را مدیریت کنید، اعضای جدید تیم را اضافه کنید و کارهای دیگر را مدیریت کنید.

قیمت گذاری: قیمت آنها از ۱۹.۹۵ دلار در ماه به ازای هر کاربر بدون قرارداد شروع می شود و دارای یک شماره رایگان رایگان و بیش از ۳۵ ویژگی تلفن تجاری است.

آنها همچنین دارای یک برنامه Ooma Office Pro هستند که هزینه آن ۲۴.۹۵ دلار در ماه است و شامل ویژگی های اضافی مانند کنفرانس ویدیویی، رونویسی پست صوتی ، مسدود کردن تماس پیشرفته، ضبط تماس، برنامه دسکتاپ و غیره است.

۴. زوم تلفن

Zoom Phone یک ارائه دهنده VoIP تجاری مقرون به صرفه برای مشاغل در هر اندازه است. این به شما امکان می دهد ویژگی های تلفن VoIP قوی را به پلتفرم ملاقات ویدیویی Zoom آشنا اضافه کنید.

آنها شماره تلفن های مجازی برای ایالات متحده و کانادا، شماره های رایگان و امکان انتقال شماره تلفن های موجود را ارائه می دهند. همچنین می توانید با هزینه اضافی، شماره های محلی یا بین المللی را به طرح خود اضافه کنید.

با زوم تلفن، تمام ویژگی‌های مهم مورد نیاز خود مانند انتقال تماس، انتقال تماس، مهمانداران خودکار، موسیقی در حالت انتظار، ضبط تماس، صف‌های تماس، رونویسی پست صوتی، پیامک‌های گروهی و موارد دیگر را دریافت می‌کنید.

به‌علاوه، می‌توانید به راحتی یک تماس تلفنی را با جلسات Zoom به یک کنفرانس ویدیویی تبدیل کنید یا برای بهبود همکاری با مشتریان یا اعضای تیم خود، تماس را به اتاق زوم منتقل کنید.

Zoom Phone همچنین به طور یکپارچه با ابزارها و برنامه های محبوب مانند Google Workspace، Microsoft Office، Salesforce و Slack ادغام می شود .

قیمت: از ۱۰ دلار در ماه برای هر کاربر برای تماس داخلی نامحدود شروع می شود. برای تماس های خروجی نامحدود، باید به یک طرح بالاتر ارتقا دهید که از ۱۵ دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

۵. ملخ

Grasshopper یک سرویس VoIP تجاری محبوب است که برای استارتاپ ها و مشاغل در حال رشد مناسب است.

آنها شماره تلفن مجازی را از طریق پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) ارائه می دهند که امکان انتقال تماس به هر شماره یا دستگاهی را فراهم می کند. نکته منفی این است که برای تماس های خروجی به یک خط تلفن نیاز دارید.

آنها تمام ویژگی های تلفنی را که انتظار دارید مانند انتظار تماس، انتقال تماس، نگه داشتن موسیقی، مسیریابی پیشرفته، پست صوتی به ایمیل و موارد دیگر را ارائه می دهند. می توانید آن را از طریق رایانه با استفاده از مرورگر وب یا برنامه های تلفن همراه خود مدیریت کنید.

این با شماره‌های محلی، رایگان و تلفنی کار می‌کند و می‌توانید از بین شماره‌های ایالات متحده، کانادا یا بریتانیا انتخاب کنید.

قیمت: شروع از ۲۹ دلار در ماه با ۱ شماره و حداکثر ۳ افزونه. در صورت امضای قرارداد سالانه ۱۰ درصد تخفیف می دهند.

۶. Phone.com

Phone.com یکی دیگر از گزینه های محبوب در میان ارائه دهندگان خدمات VoIP مشاغل کوچک است. آنها بسیاری از کشورهای اروپایی و کانادا را در دقایق تماس محلی خود شامل می شوند. اگر در آن مکان ها فعالیت می کنید، می تواند یک سرویس VoIP تجاری ارزان برای نیازهای شما باشد.

خدمات آنها شامل ارسال تماس، مسیریابی، انتظار، احوالپرسی سفارشی و موسیقی، کنفرانس و موارد دیگر است. همچنین می توانید طرح VoIP خود را با نرم افزارهای CRM محبوب مانند Salesforce یا Zoho ادغام کنید.

قیمت: شروع از ۱۲.۹۹ دلار در ماه با ۳۰۰ دقیقه ماهانه. برنامه نامحدود آنها از ۲۹.۹۹ دلار در ماه برای هر افزونه کاربر شروع می شود.

۷. Vonage

Vonage به دلیل ارائه VoIP مسکونی معروف است، اما آنها همچنین خدمات VoIP تجاری را برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​و همچنین مشتریان سازمانی ارائه می دهند. آنها طیف گسترده ای از ابزارهای ارتباطی تجاری از جمله VoIP را ارائه می دهند.

این شامل تمام عملکردهای معمول مانند انتقال و مسیریابی تماس، شناسه تماس گیرنده، نظارت بر تماس و غیره است. جدای از آن، آنها همچنین پیام های گروهی و چت، تماس کنفرانسی ، ادغام CRM، متصدی تماس خودکار، ضبط تماس، پست صوتی تصویری و موارد دیگر را ارائه می دهند.

آنها طرح های مختلفی را ارائه می دهند که هر کدام دارای ویژگی ها و محدودیت های متفاوتی هستند.

قیمت گذاری: طرح پایه آنها از ۱۹.۹۹ دلار در ماه در هر خط شروع می شود.

ارائه دهنده VoIP کسب و کار برای شما کدام است؟

پس از تحقیقات گسترده، ما معتقدیم که Nextiva بهترین ارائه دهنده VoIP تجاری است. برنامه های آنها برای مشاغل در هر اندازه با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها و خدمات عالی به مشتریان مناسب است.

آنها قیمت های منصفانه ای ارائه می دهند، نیازی به قراردادهای سالانه ندارند و خدمات مشتریان آنها درجه یک است.

هنگامی که به دنبال راه حل VoIP تجاری برای شرکت خود بودیم، ما تحقیقات زیادی را برای مقایسه هر شرکت، رتبه بندی آنها در وب سایت های برتر بررسی کاربران و حتی آنچه کارمندان آنها در مورد آنها می گویند، انجام دادیم.

در نهایت، ما به انتخاب Nextiva برای کسب و کار خود رسیدیم.

RingCentral در رده دوم قرار گرفت. آنها بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه کردند، اما در پایان به قیمت گذاری رسید که Nextiva به وضوح برنده شد.

توجه: ما همچنین بسیاری از خدمات VOIP تجاری دیگر را که در این مقاله ذکر نشده اند، مانند GoToConnect (که قبلاً Jive بود)، AT&T، Verizon، Skype، Dialpad، Freshcaller، ۸×۸، و غیره بررسی کردیم. ما به این نتیجه رسیدیم که بهتر نیست همه آنها را در این مقاله فهرست کنیم زیرا نمی خواهیم باعث فلج انتخاب شویم.

سوالات متداول VoIP کسب و کار

پس از کمک به هزاران صاحب کسب و کار برای یافتن بهترین سیستم VoIP کسب و کار برای نیازهای خود، به سوالات زیادی پاسخ داده ایم. در زیر برخی از پاسخ‌های متداول‌ترین سوالات در مورد ارائه‌دهندگان خدمات تلفن تجاری VoIP آورده شده است.

چرا کسب و کارهای کوچک باید سیستم تلفن VoIP را انتخاب کنند؟

بزرگترین دلیلی که کسب و کارهای کوچک باید یک سیستم تلفن VoIP را به جای تلفن ثابت سنتی انتخاب کنند، مقرون به صرفه بودن و دسترسی به ویژگی هایی مانند ضبط تماس، حضور خودکار، مسیریابی تماس، پاسخ صوتی تعاملی (IVR)، مسدود کردن تماس، پست صوتی به ایمیل، نظارت بر تماس و بیشتر.

این ویژگی ها برای اکثر پلتفرم های VoIP کسب و کار استاندارد هستند.

آیا اکثر مشاغل از VoIP استفاده می کنند؟

بله، تحقیقات نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از یک سوم همه مشاغل از سیستم تلفن VoIP استفاده می‌کنند، زیرا این سیستم قدرتمندتر و مقرون به صرفه‌تر است، به خصوص زمانی که کسب و کار شما کمتر از ۵۰ کارمند دارد.

حتی مراکز تماس بزرگ از راه‌حل‌های VoIP تجاری مانند Nextiva و RingCentral برای کاهش هزینه‌ها بدون به خطر انداختن کیفیت استفاده می‌کنند.

بهترین سیستم VoiP کسب و کار برای مشاغل کوچک چیست؟

بر اساس تحقیقات تخصصی ما، بهترین سیستم VoIP تجاری برای مشاغل Nextiva ، RingCentral و Ooma هستند .

آیا ارزش تغییر دادن به یک ارائه دهنده VoIP تجاری را دارد؟

بله، با جابجایی به یک ارائه‌دهنده VoIP تجاری مانند Nextiva ، می‌توانید هر ماه تا ۵۰ درصد یا بیشتر در قبض تلفن تجاری فعلی خود صرفه‌جویی کنید، زیرا به شما امکان می‌دهد شماره تلفن یکسانی را بین چندین عضو تیم با مسیریابی تماس هوشمند به اشتراک بگذارید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین ارائه دهنده VoIP کسب و کار را برای کسب و کار خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را بین بهترین نرم افزار چت ربات هوش مصنوعی و بهترین نرم افزار اعلان فشار برای افزایش فروش خود مشاهده کنید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *