بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

صفحات فرود چگونه کار می کنند؟ (به علاوه نحوه ایجاد یک)

صفحات فرود

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

صفحات فرود تاکتیک های بازاریابی مهمی هستند که به مشتریان اجازه می دهند موجودی و تبلیغات جدید را در وب سایت شما مشاهده کنند. ایجاد یک صفحه فرود جذاب و کاربرپسند می تواند ترافیک وب سایت، شناخت برند، فروش محصول و موارد دیگر را افزایش دهد.

در این مقاله از ایوسی، ما صفحات فرود را تعریف می کنیم و نحوه عملکرد آنها را توضیح می دهیم، نکاتی را در مورد نحوه استفاده از صفحات فرود ارائه می دهیم و راه هایی را فهرست می کنیم که می توانید صفحات فرود خود را ایجاد کنید تا به طور موثرتری به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

مرتبط: نحوه ایجاد یک صفحه فرود موثر در ۶ مرحله

صفحات فرود چیست؟

صفحات فرود صفحات وب هستند که به طور خاص برای ایجاد تعامل سریع با کاربر طراحی شده اند. مشتریان می توانند از صفحات فرود برای موارد زیر استفاده کنند:

  • برای یک رویداد ثبت نام کنید

  • به صفحه توضیحات محصول نگاه کنید

  • روی یک پیوند کلیک کنید

  • پول اهدا کنید

  • یک محصول بخرید

طراحان وب این صفحات را برای بهبود نرخ تبدیل مشتری با کاهش میزان حواس پرتی کاربر در خود صفحه ایجاد می کنند. به طور معمول، صفحات فرود به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی برای موارد، رویدادها یا خدمات خاص عمل می کنند. این صفحات فرود اغلب بر پیشنهادات زمان محدود تمرکز می کنند و از اعلان های مختلفی برای متقاعد کردن مشتریان برای اقدام استفاده می کنند.

مطالب مرتبط: تجارت الکترونیک چیست؟ با تعاریف و مثال ها 

صفحات فرود چگونه کار می کنند؟

صفحات فرود فضایی بدون حواس پرتی ارائه می دهند که در آن مشتری می تواند در مورد ویژگی خاصی از کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کند. وب سایت های اینترنتی معمولاً حاوی پیوندهای مختلفی به مسیرهای مختلف وب سایت هستند. برای مثال، صفحه اصلی یک فروشگاه خرده‌فروشی ممکن است پیوندهایی به محصولات، مکان‌های فروشگاه و دسته‌های خرید داشته باشد. با این حال، صفحات فرود فضایی طراحی شده با تفکر ایجاد می کنند که بر یک عنصر متمرکز است.

به عنوان مثال، مشتری را در حال خواندن یک خبرنامه ایمیلی در نظر بگیرید. اگر روی توضیحات محصول کلیک کنند، به آن محصول ابراز علاقه کرده اند. این می‌تواند آنها را به صفحه فرود برساند، جایی که می‌توانند تخفیف‌های مرتبط با کالا و اطلاعات بیشتر، مانند هزینه‌های ارسال و تاریخ‌های تحویل تخمینی را ببینند. صفحات فرود، صفحات وب مجزا و بدون حواس پرتی هستند که در آن مشتری ممکن است اقدام خاصی انجام دهد.

کمپین های بازاریابی صفحات فرود را طراحی می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به تبدیل ها دست یابند. از آنجا که مشتری معمولاً برای رسیدن به صفحه فرود (مانند یک پست رسانه اجتماعی یا یک خبرنامه ایمیل) روی یک پیوند خاص کلیک می کند، سفر کاربر طولانی تر است. هرچه سفر کاربر طولانی‌تر شود، مطالب شما باید ساده‌تر باشد تا مشتری را متقاعد کند که عمل کند.

مطالب مرتبط: نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین در ۵ مرحله 

راه های استفاده از صفحه فرود

کسب و کارها می توانند از صفحات فرود برای کمپین ها، محصولات و اهداف مختلف استفاده کنند، از جمله:

  • تبلیغ یک محصول یا خدمات

  • دادن تخفیف برای فروشگاه فیزیکی یا آنلاین

  • اضافه کردن حضور در یک وبینار

  • ارائه آزمایشی رایگان از یک محصول یا خدمات

  • هدیه دادن یک محصول

همچنین مکان های زیادی وجود دارد که می توانید لینک صفحه فرود خود را در آنها قرار دهید، مانند:

  • پست های رسانه های اجتماعی

  • پروفایل های رسانه های اجتماعی

  • خبرنامه های ایمیل

  • وب سایت های اصلی شرکت

مطالب مرتبط: ۵۰ ایده برتر کسب و کار کوچک برای شما

چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنیم

هنگام ایجاد صفحه فرود، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

۱. یک پلتفرم صفحه فرود را انتخاب کنید

اولین قدم برای ایجاد صفحه فرود این است که تعیین کنید آیا می خواهید از نرم افزار صفحه فرود استفاده کنید یا خیر. اگر کسب و کار شما می تواند به طور مستقل یک صفحه فرود بسازد، این ممکن است مقرون به صرفه ترین روش باشد. همچنین می توانید صفحات فرود را با استفاده از نرم افزارهای تخصصی بسازید که نیازی به دانش کدنویسی یا مهارت های توسعه وب ندارد.

۲. آنچه را که می خواهید صفحه فرود انجام دهد را انتخاب کنید

هدف از صفحه فرود شما باید تبدیل مشتری باشد. به عنوان یک رهبر کسب و کار، باید مشخص کنید که می خواهید کاربران چه اقدامی انجام دهند، مانند خرید یک محصول خاص یا ثبت نام برای یک رویداد. هدف بازاریابی فعلی شما و هدف صفحه فرود شما باید مشابه باشد. اگر می‌خواهید محصولی را بفروشید، عکس‌ها یا ویدیوهای اضافی برای صفحه فرود خود بگیرید. اگر در حال تبلیغ وبینار بعدی شرکت خود هستید، اطلاعات بیشتری را در وبینار جمع آوری کنید تا در صفحه فرود خود قرار دهید، مانند بلندگوهای برجسته و منو.

۳. فراخوان خود را برای اقدام ساختار دهید

دعوت به اقدام شما یکی از قوی ترین بخش های صفحه فرود شماست. این خط ممکن است مشتریان را وادار کند که روی پیوند شما کلیک کنند، در وبینار شما ثبت نام کنند یا محصول شما را بخرند. یک فراخوان هوشمندانه بنویسید که با بقیه کمپین بازاریابی شما سازگار باشد. در نظر داشته باشید که دعوت به اقدام شما بر جنبه مثبت محصول شما تاکید دارد. به عنوان مثال، یک شرکت تلفن همراه ممکن است تلفن بادوام جدید خود را با دعوت به عمل تبلیغ کند، “اینجا را کلیک کنید تا نظر ما را در مورد تلفنی که می تواند هر چیزی را تحمل کند، بشنوید.”

۴. تیتر خود را ایجاد کنید

مشابه دعوت به اقدام شما، تیتر شما ممکن است یکی از اولین چیزهایی باشد که مشتری هنگام رسیدن به صفحه فرود شما می خواند. عنوان شما شانس شما برای تکرار دلیل بازدید کاربر از این صفحه و نمایش اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما است. سعی کنید عنوان خود را کوتاه و خوانا کنید.

۵. محتوای رسانه ای خود را بسازید

علاوه بر متن برای تیتر و فراخوان اقدام، تصاویر و فونت مورد استفاده برای صفحه فرود شما می تواند به دستیابی به تبدیل کمک کند. بسته به محصول یا خدمات شما، ممکن است تصاویر متفاوتی برای زیبایی شناسی برند شما اعمال شود. استفاده از تصاویری را در نظر بگیرید که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، محصول یا خدمات شما را نمایش می دهد و توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

۶. تبدیل را ساده کنید

اکثر صفحات فرود یا پیوندی دارند که به صفحه ثبت نام منتهی می شود یا یک کادر متنی که کاربران می توانند اطلاعات تماس را به راحتی وارد کنند. اطلاعات مورد نیاز خود را ساده کنید، ترجیحاً محدود به یک روش تماس باشید. از آنجایی که صفحات فرود برای تبدیل سریع و آسان مشتری هستند، درخواست یک جزئیات تماس، مانند آدرس ایمیل، ممکن است باعث افزایش نرخ تبدیل برای صفحه شما شود.

۷. صفحه خود را به منابع اطلاع رسانی متصل کنید

پس از ایجاد محتوا برای صفحه فرود خود، گام بعدی این است که URL صفحه فرود خود را به منابع مختلف تبلیغاتی مانند رسانه های اجتماعی یا تبلیغات متصل کنید. مکان های دیگری که می توانید لینک صفحه فرود خود را قرار دهید، وب سایت اصلی، نمایه رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیلی برای مشتریان است.

نکاتی برای ایجاد یک صفحه فرود موثر

هنگام ایجاد یک صفحه فرود برای خودتان، این نکات مفید را در نظر بگیرید:

تصحیح کنید

حتما صفحه فرود خود را برای هر گونه خطا تصحیح کنید. یک صفحه فرود که به خوبی نوشته شده و به درستی قالب بندی شده باشد ممکن است مشتری را تشویق به اقدام کند.

سعی کنید مطالب را کوتاه نگه دارید

از آنجایی که صفحات فرود باید سریع خوانده شوند و به راحتی قابل درک باشند، سعی کنید صفحه خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. هر قسمت از اطلاعات در صفحه فرود باید هدفمند باشد تا صفحه بتواند تا حد امکان کارآمد باشد.

قبل از پست کردن صفحه خود را تست کنید

قبل از اینکه لینک صفحه فرود شما آنلاین شود، پیوند را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. باید مرور کنید:

  • عملکرد پیوند

  • تصاویر و فیلم ها

  • قالب بندی متن

بسیاری از مشتریان ممکن است صفحات فرود را از طریق تلفن خود مشاهده کنند، بنابراین بهینه سازی تلفن یکی از اجزای مهم طراحی صفحه فرود است. صفحه را روی دستگاه های تلفن همراه و رایانه های رومیزی آزمایش کنید تا مطمئن شوید صفحه به درستی در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف ظاهر می شود.

در صورت امکان، گواهینامه ها را اضافه کنید

هنگامی که برای یک محصول یا رویداد تبلیغ می کنید، توصیه های مشتری ممکن است به شما کمک کند محصول خود را برای مشتریان بالقوه بیشتر تبلیغ کنید. به عنوان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک صفحه فرود برای یک محصول در فروشگاه خود هستید. ارسال چند بررسی مختصر مشتری از محصول ممکن است بازدیدکنندگان را متقاعد به خرید کند.

برای رویدادهایی مانند وبینارها، در نظر داشته باشید که توصیه های مربوطه را از بازدیدکنندگان قبلی ارسال کنید. همچنین ممکن است نقل قول هایی از سخنرانان گذشته یا مهمانان برنامه ریزی شده برای رویداد آینده خود ارسال کنید.

صفحه فرود خود را قابل اشتراک گذاری کنید

گاهی اوقات بازدیدکنندگان شما ممکن است بخواهند صفحه فرود شما را با یک دوست یا همکار به اشتراک بگذارند. پیوندهای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در نزدیکی پایین صفحه خود قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی صفحه را به اشتراک بگذارند. این می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و به افزایش فروش کمک کند.

ناوبری طرح بندی را رایگان نگه دارید

از آنجایی که طراحی صفحه فرود نیاز به خواندن سریع و تبدیل آسان مشتری دارد، در نظر داشته باشید که ناوبری صفحه فرود خود را رایگان کنید. همه پیوندها، تصاویر، نقل قول ها و نظرات لازم باید در یک صفحه نمایش داده شوند، بدون نیاز به پیمایش.

مرتبط: ناوبری وب سایت: تعریف، اهمیت و نکات

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *