بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

نحوه ایجاد یک صفحه فرود موثر در ۶ مرحله

بهترین روش ها برای ایجاد یک صفحه فرود خوب

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

صفحه فرود یک صفحه مستقل است که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی پیوند ارائه شده از طریق یک آگهی یا ایمیل به آن می رسند. اگر در حال بازاریابی یک محصول یا خدمات یا تبلیغ یک نام تجاری هستید، یک صفحه فرود موثر می تواند از اهداف کلی شما پشتیبانی کند.

در این مقاله از ایوسی، ما بررسی خواهیم کرد که صفحه فرود چیست، هدف آن چیست و چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنیم تا بتوانید آگاهی محصول را ایجاد کنید.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک ابزار بازاریابی آنلاین است که برای تشویق بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام خاص استفاده می شود. این فراخوان برای اقدام می تواند شامل هر چیزی باشد، از دعوت بازدیدکنندگان برای پیوستن به لیست ایمیل گرفته تا تشویق آنها به خرید یک محصول یا خدمات. برخلاف صفحات وب منفرد و وب سایت های چند صفحه ای، بازاریابان از صفحات فرود با هدف خاص جذب و تشویق بازدیدکنندگان به اقدام استفاده می کنند.

مطالب مرتبط: با طراح وب سایت آشنا شوید

یک صفحه فرود باید شامل چه مواردی باشد؟

صفحات فرود موثر شامل چندین عنصر است که بازدیدکنندگان را تشویق به خواندن اطلاعات و اقدام در صفحه می کند. برای اجرای موفقیت آمیز صفحه فرود، این عناصر کلیدی را در نظر بگیرید:

یک تیتر متقاعد کننده

سرفصل های فریبنده برای اثربخشی صفحه فرود ضروری است. سرفصل ها در صفحه فرود بیشتر از توصیف محتوا انجام می دهند. آنها با متقاعد کردن خوانندگان به گذراندن زمان در صفحه فرود کار می کنند و اقدامات مورد نظر بازاریابان را در محتوا ادغام می کنند.

عنوان‌های فرعی و متن دکمه‌ها نیز قسمت‌های مهم عنوان در صفحه فرود هستند که می‌توانید از آنها برای آموزش محصولات و خدمات به بازدیدکنندگان استفاده کنید و آنها را از طریق مراحلی که می‌خواهید در صفحه خود بردارند هدایت کنید.

یک فراخوان برای اقدام

هر صفحه فرود موفق شامل یک تماس برای اقدام (CTA) است. یک تماس برای اقدام قوی معمولاً از محتوای اطلاعاتی پیروی می کند که محصول یا خدماتی را که خوانندگان هنگام پیوستن یا خرید دریافت می کنند را توصیف می کند. CTA می تواند ارسال ایمیل، فرم اشتراک یا دکمه خرید باشد، با این حال، هدف نهایی به طور کلی در تمام صفحات فرود مشابه است: تبدیل ترافیک به مشتریان پولی.

مطالب واضح و مختصر

محتوای باکیفیت که به خوانندگان درباره محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید آموزش می‌دهد، به همان اندازه مهم است که CTA برای جذب و حفظ مشتریان استفاده می‌کنید. با توضیح مزایای پیوستن یا خرید از برند یا تجارت خود، محتوایی ایجاد کنید که به وضوح به اقدامات خوانندگان هدف می دهد.

احساس فوریت

صفحات فرود موثر احساس فوریت ایجاد می کنند یا به خوانندگان این احساس را می دهند که برای پیشنهاد شما یا اقدامی که انجام می دهند محدودیت زمانی وجود دارد. به عنوان مثال، تخفیف برای یک محصول فصلی یا پیشنهاد آخرین فرصت برای اشتراک در یک سرویس با نرخ های پایین تر، دو نمونه از پیشنهادات حساس به زمان هستند که می توانند بازدیدکنندگان را مجبور کنند قبل از از دست دادن فرصت خود، اقدامی انجام دهند.

طراحی صفحه ساده

یک طرح بندی ساده با محتوای واضح که به طور منسجم جریان دارد، فضای سفید واضح، عناصر گرافیکی و رنگی می تواند برای خوانندگان و بازدیدکنندگانی که با صفحه شما تعامل دارند جذاب باشد. صفحات فرود موفق دارای فونت هایی هستند که به راحتی خوانده می شوند، از رنگ ها کم استفاده می کنند و در صورت لزوم شامل تصاویر برای انتقال پیام برند می باشند.

مرتبط: راهنمای درک انواع ابزارهای بازاریابی

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

طراحی وب سایت: راهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش آنلاین شما

آیا میخواهید کسب و کار آنلاین خود را به سطح جدیدی برسانید؟

با یک وب سایت حرفه‌ای، میتوانید به مشتریان اعتماد بیشتری القا کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. طراحی وب سایت حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد تا هویت برند خود را به صورت جذاب نمایش دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همچنین، با بهینه سازی وب سایت، میتوانید در موتورهای جستجو (مثل گوگل) بالاترین رتبه را کسب کنید و بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

با ما تماس بگیرید (یا اطلاعات تماس‌تان را برای ما ارسال کنید) و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید.

۰۹۱۳۳۹۵۷۹۲۰

نام
درخواست مدنظر شما

چگونه یک صفحه فرود بسازیم

از مراحل زیر به عنوان راهنمای ساخت صفحه فرود خود استفاده کنید:

۱. اهداف خود را تعیین کنید

اقداماتی را که می خواهید بازدیدکنندگان هنگام ورود به صفحه شما انجام دهند و اینکه این اقدام برای برند یا کسب و کار شما انجام می دهد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بازدیدکنندگان در خبرنامه هفتگی شما مشترک شوند، صفحه فرود شما مکانی است که می توانند در آن ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه اهداف بازاریابی را تعیین کنیم

۲. یک پلتفرم و قالب را انتخاب کنید

یک راه ساده برای ساخت صفحه فرود، استفاده از یک پلتفرم آنلاین برای میزبانی صفحه خود است. این نوع از پلتفرم‌های میزبانی اغلب با قالب‌هایی برای صفحات فرود شما ارائه می‌شوند که شامل عناصر طراحی ضروری مانند قالب‌های تیتر و محتوا، ابزارهای طراحی و سبک‌های مختلف فونت است.

پلتفرم های میزبانی صفحه فرود رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید یک صفحه فرود سریع و آسان بدون پیچیدگی ایجاد یک صفحه از ابتدا ایجاد کنید، یک پلتفرم آنلاین نیز باید در نظر بگیرید.

۳. تیتر خود را ایجاد کنید

عنوانی بنویسید که به طور خلاصه توضیح دهد که صفحه شما در مورد چه چیزی است و در عین حال خوانندگان خود را متقاعد کنید که بیشتر بدانند. عناوین صفحات فرود باعث ایجاد تعامل با خواننده می شود و آنها را وادار می کند تا با کلیک روی محتوای اطلاعاتی، وارد کردن آدرس ایمیل یا خرید چیزی، اقدامات بیشتری در صفحه انجام دهند. عنوان شما اولین محتوایی است که بازدیدکنندگان می بینند و باید آنها را ترغیب کند تا مدت بیشتری در صفحه شما بمانند. هرچه بازدیدکنندگان مدت بیشتری در صفحه شما بمانند، احتمال بیشتری وجود دارد که اقدام مورد نظر را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: ۸ ویژگی یک تیتر جذاب برای تبلیغ نویسی

۴. محتوای معنادار بسازید

محتوای صفحه فرود با یک وبلاگ یا سایر محتوای وب سایت متفاوت است زیرا برای متقاعد کردن خوانندگان طراحی شده است. در حالی که محتوای شما باید اطلاعاتی باشد و مزایای محصولات یا خدمات شما را برای خواننده توضیح دهد، همچنین باید مخاطبان شما را تشویق به اقدام کند. عنوان، خوانندگان را به صفحه جذب می‌کند و محتوای شما باعث می‌شود که در مورد اینکه برند شما چگونه می‌تواند نیازهای آنها را برآورده کند مطالعه کنند. علاوه بر این، محتوای واضح و مختصر در صفحه فرود معمولاً منجر به دعوت به اقدام می شود.

۵. فراخوان خود را برای اقدام درج کنید

فراخوان برای اقدام معمولا آخرین مرحله در صفحه فرود است که بازدیدکنندگان را وادار به انجام کاری خاص می کند. به عنوان مثال، اگر محصولی را می فروشید، تماس برای اقدام شما باعث می شود بازدیدکنندگان از طریق دکمه، پیوند یا ویژگی قابل کلیک دیگری در صفحه خرید کنند. مهم نیست که هدف برای صفحه فرود شما چیست، دعوت به اقدام باید هدف شما را محقق کند و بازدیدکنندگان را وادار به اقدام کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم دعوت به اقدام شما احساس فوریت آن است.

اگر تخفیف اشتراکی را برای مشترکین جدید ارائه می دهید، یک راه حساس به زمان برای گنجاندن تماس برای اقدام این است که تعداد مشترکین جدید مجاز به عضویت را با نرخ تخفیف محدود کنید یا محدودیت زمانی برای مدت زمان مشترکین جدید تعیین کنید. باید از پیشنهاد استفاده کرد این احساس فوریت می‌تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند که سریع‌تر از زمانی که پیشنهاد شما به طور نامحدود در دسترس است، اقدام کنند.

۶. از عناصر طراحی استفاده کنید

عناصر طراحی مانند سبک فونت، رنگ و تصاویر را در صفحه فرود خود اعمال کنید. به عنوان مثال، تیترهای پررنگ، متن واضح و واضح و مناطق رنگی، همه عناصر طراحی موثری هستند که می توانند صفحه فرود شما را از نظر بصری برای مخاطبان جذاب کنند. هنگامی که از عناصر طراحی منحصر به فرد در صفحه خود استفاده می کنید، از سبک های فونتی که بیش از حد تزئینی هستند یا خارج از فونت های متن سنتی هستند اجتناب کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در نظر گرفت، سازگاری با موبایل است. سبک های قلم و عناصر طراحی که در صفحه وب دسکتاپ ظاهر می شوند ممکن است در دستگاه تلفن همراه یکسان ظاهر نشوند. بنابراین، مهم است که عناصری را انتخاب کنید که با هر دو نوع دستگاه سازگار باشند.

همچنین فضای خالی را در نظر بگیرید. قسمت های خالی و فضاهای سفید صفحه بین بلوک های متنی، سرفصل ها، زیرعنوان ها، دکمه ها و پیوندها می توانند تعادل و ظاهری تمیز ایجاد کنند. صفحه فرود با متنی که خیلی به هم نزدیک است، رنگ های زیاد و بلوک های متنی بسیار بزرگ می تواند انسجام صفحه فرود شما را از بین ببرد. با این حال، استفاده از فضای سفید می تواند به شما کمک کند صفحه فرودی ایجاد کنید که نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه تعامل خوانندگان را با آن آسان می کند.

مطالب مرتبط: سرنخ فروش در مقابل بالقوه: تعاریف، کارکردها و نکات

نکاتی برای ساختن صفحه فرود

همانطور که صفحه فرود خود را می سازید، نکات زیر را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند آن را موثر و موفق کنید:

فقط یک یا دو فونت اصلی را انتخاب کنید

اگر علاوه بر عنوان و محتوای اصلی خود، چندین عنوان فرعی دارید، در نظر بگیرید که در یک خانواده فونت با یک یا دو سبک اصلی بمانید. به عنوان مثال، خانواده فونت‌های سبک Sans گزینه‌های عالی برای صفحات فرود هستند، زیرا این خانواده فونت در دستگاه‌های تلفن همراه نیز قابل خواندن است.

راه های متعددی را برای خوانندگان ایجاد کنید تا اقدام کنند

اگر چندین بلوک محتوای اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان دارید تا درباره برند شما بیاموزند، راه‌های متعددی را برای آن‌ها ایجاد کنید تا اقدام کنند. به عنوان مثال، در بین بلوک های متنی برای خرید یک محصول، دکمه های خرید ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را مستقیماً به صندوق پرداخت هدایت می کند.

با AMP صفحه خود را برای موبایل مناسب کنید

صفحات موبایل تسریع شده (AMP) بارگیری صفحه فرود شما را در دستگاه های تلفن همراه آسان تر می کند. زمان بارگذاری سریع‌تر برای HTML و سایر زبان‌های نشانه‌گذاری به این معنی است که بازدیدکنندگان شما احتمالاً مدت بیشتری در صفحه شما می‌مانند.

روی کیفیت محتوا تمرکز کنید

محتوایی ایجاد کنید که هدف مشخصی داشته باشد، بازدیدکنندگان خود را آگاه کند و آنها را تشویق به اقدام کند. محتوای شما همچنین باید توضیح دهد که بازدیدکنندگان چگونه از اقدام در صفحه شما سود می برند.

نیازهای بازدیدکنندگان را درک کنید

در مورد نیازها و خواسته های مخاطب هدف شما تحقیق کنید. درک آنچه مخاطبان شما می خواهند می تواند به شما کمک کند محتوا و فراخوانی برای اقدام ایجاد کنید که به طور موثر نیازهای مشتری را برآورده می کند و در عین حال هدف بازاریابی شما را محقق می کند.

بیشتر بخوانید: صفحات فرود چگونه کار می کنند؟ (به علاوه نحوه ایجاد یک)

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *