بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۳ قانون فروش که باید رعایت کنید

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به عنوان یک فروشنده، پیروی از یک سری قوانین برای دستیابی به اهداف خود و اطمینان از دریافت کمک مورد نیاز مشتریان بالقوه بسیار مهم است. درک قوانین مختلف فروش به شما این امکان را می دهد که بدانید کجا باید رویکرد خود را بهبود بخشید و به عنوان یک فروشنده چه کاری باید انجام دهید.

در این مقاله از ایوسی، اهمیت رعایت قوانین فروش را توضیح می دهیم و ۱۳ قانون فروش را که باید رعایت کنید فهرست می کنیم.

مطالب مرتبط: راهنمای کامل تکنیک های فروش موثر

چرا رعایت قوانین فروش مهم است؟

پیروی از قوانین فروش – یا یک استراتژی فروش کلی – چندین مزیت را برای شرکت ها و مشتریان یا مشتریان آنها فراهم می کند. به عنوان مثال، فروشندگانی که از قوانین فروش پیروی می کنند، ممکن است شانس بیشتری برای رسیدن به اهداف فروش خود داشته باشند. وقتی این اتفاق می افتد، کسب و کارها ممکن است شاهد افزایش سود باشند. در اینجا برخی از مزایای قوانین فروش زیر آورده شده است:

به ایجاد روابط بهتر با مشتریان کمک می کند:

پیروی از قوانین فروش می تواند به شما در ایجاد و حفظ رابطه با مشتریان یا مشتریان فعلی خود کمک کند. ادامه تقویت این رابطه حتی می‌تواند شانس بازگشت آنها برای فروش دیگری را افزایش دهد. داشتن یک رابطه خوب با مشتریان یا مشتریان شما همچنین به بهبود شهرت شرکت شما در صنعت شما کمک می کند که می تواند مشتریان بیشتری را در دراز مدت جذب کند.

شانس شما را برای فروش افزایش می دهد:

زمانی که به طور موثر از استراتژی فروش یا قوانین فروش استفاده شود، احتمال فروش شما افزایش می یابد. سپس انجام یک فروش، شما را یک قدم به رسیدن به هدف فروش نزدیکتر می کند و درآمد شرکت شما را افزایش می دهد.

به شما کمک می کند تا نیازهای مشتری را به طور دقیق برطرف کنید:

به عنوان یک فروشنده، مهم است که نیازهای مشتری خود را پیش بینی کنید. رعایت قوانین فروش در این زمینه به شما این امکان را می دهد که به حل مشکلات مشتری خود در مورد محصول یا خدمات شرکت خود کمک کنید. به عبارت دیگر، هنگامی که نیازهای آنها را درک کردید، می توانید نشان دهید که چگونه محصولات شما می توانند کمک کنند. این نه تنها به فروش شما کمک می کند، بلکه تضمین می کند که آنها کمکی را که نیاز دارند دریافت می کنند.

مطالب مرتبط: ۹ روش فروش برتر که باید برای کسب و کار خود در نظر بگیرید

قوانین فروش

به عنوان یک فروشنده، مهم است که از استراتژی پیروی کنید که به شما شانس بیشتری برای رسیدن به هدف فروش شما می دهد. به ویژه پیروی از قوانین فروش خاص، به اصلاح استراتژی و رویکرد کلی شما برای جستجو و انجام فروش کمک می کند. در اینجا ۱۳ قانون فروش وجود دارد که باید رعایت کنید:

محصولات و خدمات خود را بشناسید

قبل از اینکه محصولات یا خدمات خود را در اختیار مشتریان یا مشتریان احتمالی قرار دهید، زمانی را صرف یادگیری در مورد آنها کنید. داشتن این دانش می تواند به شما در ارائه توصیه های بیشتر محصول به مشتریان کمک کند. همچنین نشان می دهد که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

پیام خود را مختصر نگه دارید

هنگام صحبت با مشتریان یا مشتریان احتمالی، مطمئن شوید که پیام خود را مختصر نگه دارید. به وقت آنها احترام بگذارید و فقط در مورد مرتبط ترین اطلاعات در مورد محصول یا خدمات خود صحبت کنید.

کاوش را ادامه دهید

به طور مداوم به دنبال مشتریان یا مشتریان جدید باشید تا مشغول بمانید. جستجو به شما امکان می دهد تجارت ایجاد کنید و در نهایت از رکود فروش جلوگیری کنید. زمانی را صرف جستجوی سرنخ های جدید فروش به صورت منظم کنید تا نگران نرسیدن به اهداف فروش خود نباشید.

سوالات خوب بپرسید

هنگام صحبت با مشتریان بالقوه و مشتریان، مطمئن شوید که سوالاتی با کیفیت بالا می‌پرسید. پرسیدن سوالات خوب تضمین می کند که محصول یا خدمات خود را به درستی ارائه می کنید. به جای اینکه پاسخ سوال خود را به آنها بدهید یا به صحبت کردن ادامه دهید، به آنها فرصت دهید تا پاسخ دهند. سپس، گام خود را بر این اساس تنظیم کنید تا ایده بهتری در مورد اینکه چه کسانی هستند، به چه چیزی نیاز دارند و محصول شما چگونه می تواند کمک کند، به دست آورید.

گوش دادن فعال را تمرین کنید

وقتی از مشتریان بالقوه خود سؤال می‌پرسید، مطمئن شوید که به آنچه آنها می‌گویند گوش می‌دهید. روی کلمات آن‌ها تمرکز کنید و سر تکان دهید یا از نشانه‌های غیرکلامی دیگر استفاده کنید تا بدانند شما به آن توجه می‌کنید. در پایان مکالمه، نحوه درک مکالمه را خلاصه کنید و از مشتری بخواهید صحت خلاصه شما را تأیید کند.

مرتبط: مهارت های گوش دادن فعال: تعریف و مثال

مشتری را در کانون ارائه خود قرار دهید

وقتی ارائه می دهید، به جای شما، شرکت یا محصول یا خدماتی که می فروشید، روی مشتری تمرکز کنید. هر ارائه را با نیازهای هر یک از مشتریان خود تطبیق دهید. مشکل هر مشتری را درک کنید و نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند آن را حل کند. همچنین ایجاد یک ارائه ساده که درک آن برای مشتریان آسان باشد، مهم است.

ایجاد اعتماد

روی ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه خود کار کنید. وقتی آنها به شما اعتماد می کنند، تمایل بیشتری برای خرید از شما دارند. از آنجایی که آنها احتمالاً تماس‌ها و ایمیل‌های فروش زیادی دریافت می‌کنند، مطمئن شوید که متمایز هستید. با رفتار حرفه ای، رفتار با احترام و احترام به وقتشان، نشان دهید که چرا باید به شما اعتماد کنند.

نمایش ارزش

ارزش محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهید. به عنوان مثال، شما می توانید نشان دهید که محصولات شرکت شما چگونه می توانند برای مشتریان احتمالی شما مفید باشند. زمانی را صرف تمرکز بر جنبه هایی از محصول یا خدمات خود کنید که بیشترین ارتباط را با هر مشتری یا مشتری بالقوه دارد.

بدانید چه زمانی باید ادامه دهید

هنگامی که احساس کردید فروش اتفاق نمی افتد، ادامه دهید. به عبارت دیگر، اگر تمام تلاش خود را برای پیشبرد فرآیند فروش انجام داده‌اید، اما در حالت سکون باقی مانده‌اید، بهتر است به جای ادامه دادن به دنباله‌روی، آن را رها کنید. در نظر بگیرید که بهترین استفاده از زمان شما چیست و چه چیزی ارزش تلاش را دارد. به‌جای دنبال کردن افراد بالقوه‌ای که به نظر علاقه‌مند نیستند، توجه خود را روی آنهایی متمرکز کنید که علاقه‌مند هستند.

چیزی را تا اخر دنبال کردن

اگر می‌گویید می‌خواهید کاری را انجام دهید، حتماً آن را دنبال کرده و انجام دهید. پیروی از تعهدات خود به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه شما کمک می کند. همچنین نشان دهنده احترام است و می تواند شانس شما را برای فروش نه تنها در زمان حال، بلکه به طور بالقوه فروش در آینده افزایش دهد.

ایجاد رابطه

زمانی را صرف ایجاد یک رابطه واقعی با مشتریان یا مشتریان احتمالی خود کنید. تا جایی که می توانید درباره آنها بیاموزید تا مکالمه و طرح خود را شخصی کنید. علاوه بر این، نشان دهید که بهترین علاقه آنها را در ذهن دارید.

مطالب مرتبط: ایجاد رابطه: نکات و مثال ها

به وقت آنها احترام بگذارید

اگر می خواهید با مشتری یا مشتری احتمالی خود قرار ملاقات بگذارید، مطمئن شوید که زمان متناسب با برنامه آنهاست. این به آنها نشان می دهد که برای زمان آنها ارزش و احترام قائل هستید.

پیگیری

پس از انجام فروش، با مشتری فعلی یا مشتری جدید خود پیگیری کنید. برای نشان دادن قدردانی و تشکر خود، یک یادداشت تشکر شخصی برای آنها ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که تکمیل سفارش‌های مجدد برای مشتریان مستقر آسان‌تر از تماس سرد با مشتریان بالقوه جدید است.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *