ایوسی

راهنمای ارسال پست مهمان

ارسال پست مهمان: راهنمای کامل برای بلاگرها

زمانی که صاحب وب سایت هستید، ارسال مهمان یک استراتژی بازاریابی محتوا مهم است. با تعداد بسیار زیادی از صاحبان وب سایت در جهان، پست مهمان می تواند راهی عالی برای متمایز شدن و نشان دادن خود به عنوان یک متخصص در جایگاه شما باشد.

در این مقاله از ایوسی، توضیح می دهیم که ارسال مهمان چیست و فرآیندهایی که می توانید برای ارسال موفقیت آمیز مهمان استفاده کنید.

مطالب مرتبط: ترکیب تبلیغاتی بازاریابی: تعریف و نحوه استفاده از آن

پست مهمان چیست؟

پست مهمان زمانی است که شخصی مقاله یا پست وبلاگی می نویسد و آن را به جای وب سایت خود در وب سایت دیگری منتشر می کند. در یک پست مهمان، شما این فرصت را دارید که در مورد تخصص یا محصولات خود بنویسید و پیوندهایی به وب سایت خود اضافه کنید.

مطالب مرتبط: ۷ راه برای بازاریابی یک کسب و کار کوچک

برای مشاهده و ارسال فرم به برگه کامل بروید.

مزایای ارسال مهمان

پست کردن مهمان مزایای زیادی دارد. در اینجا چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید وقت خود را برای پست مهمان صرف کنید:

خود را در معرض مخاطبان جدید قرار دهید

وقتی یک پست مهمان می نویسید، تخصص خود را با مخاطبان جدید به اشتراک می گذارید. مهم است که محتوای با کیفیت بنویسید تا افرادی که مقاله شما را می خوانند بخواهند از وب سایت شما بازدید کنند و در مورد آنچه ارائه می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند. بازدیدکنندگان جدید وب سایت شما به معنای حجم بیشتر ترافیک و شانس بهتر برای دستیابی به اهداف تبدیل شما هستند.

به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید

رسانه های اجتماعی نقش کلیدی در قرار گرفتن در معرض آنلاین بازی می کنند. هنگام نوشتن یک پست مهمان، شانس خود را برای به اشتراک گذاشتن کار خود در رسانه های اجتماعی افزایش می دهید که می تواند منجر به ترافیک بیشتر به وب سایت شما شود.

یکی از راه‌های افزایش احتمال اشتراک‌گذاری کارتان، اضافه کردن تصاویر در مقالاتتان است. تصاویر با کیفیت بالا یا اینفوگرافیک های مفید همراه با محتوای شما به شما شانس بیشتری برای ارسال مجدد محتوا توسط خوانندگان می دهد.

مطالب مرتبط: ایجاد یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق

فالوورهای اجتماعی خود را افزایش دهید

علاوه بر ایجاد بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت شما، پست مهمان می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند تا با دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی، بخشی از جامعه شما شوند. به این ترتیب، می‌توانید به بازدیدکنندگان جدید خود اجازه ورود به محتوای جدید را بدهید و پلتفرم بزرگتری برای اشتراک‌گذاری محتوای خود داشته باشید.

زمانی که پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را در جعبه نویسنده خود اضافه می کنید، پست مهمان به شما کمک می کند این کار را انجام دهید. هنگامی که دنبال کنندگان جدیدی در رسانه های اجتماعی دارید، به یاد داشته باشید که آنها را با محتوای جدید و مفید به روز نگه دارید.

به یک مرجع آنلاین تبدیل شوید

پست مهمان می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک مرجع آنلاین شناخته شوید. خوانندگان قبل از اینکه بتوانند وفادار شوند باید به یک برند اعتماد کنند، بنابراین وظیفه شما این است که ثابت کنید در موضوعی که در مورد آن می نویسید، یک مرجع هستید. یکی از راه‌های انجام این کار، نوشتن محتوای باکیفیت است که مفید باشد و مشکلات خوانندگان را حل کند.

بیشتر از آن، این محتوا باید در وب سایت های معتبر منتشر شود تا اعتبار شما را بیشتر ثابت کند. وب‌سایت‌های معتبر آن‌هایی هستند که در حال حاضر دنبال‌کنندگان آنلاین قوی‌ای دارند. وقتی در وب سایت های معتبر منتشر می شوید، خوانندگان می دانند که مورد اعتماد این مقامات هستید، به این معنی که آنها نیز می توانند به شما اعتماد کنند.

برند خود را رشد دهید

برند شامل مواردی مانند تصویر، محصولات، طراحی، نمادها یا سایر ویژگی هایی است که هویت شما را در بازار می سازد. آن چیزی است که شما را متمایز می کند و مردم با شما همنشین می شوند. وقتی برند خود را با پست مهمان رشد می دهید، به این معنی است که افراد بیشتری شما را با تخصص شما مرتبط می کنند.

به عنوان مثال، اگر شما یک متخصص سئو هستید، می توانید در وبلاگ های معتبر دیگر بنویسید تا به افراد کمک کنید تا در مورد سئو اطلاعات کسب کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، خوانندگان شروع به همراهی شما با نکات سئو می کنند. نام تجاری فراتر از تخصص شماست. این می تواند روشی باشد که در مورد موضوع خود می نویسید. به عنوان مثال، شما ممکن است در نکات سئو حرفه ای باشید، اما همچنین استعداد خنداندن مخاطبان خود را داشته باشید و در عین حال نکات جدید را به آنها آموزش دهید. این یک راه خوب برای متمایز کردن بیشتر از رقبایتان است.

مرتبط: ۴ مرحله برای ساختن یک برند

فروش خود را افزایش دهید

با یک پست مهمان، می توانید شانس خود را برای رسیدن به اهداف فروش خود افزایش دهید. به جای اینکه منتظر بمانید تا مردم به وب سایت شما بیایند و محصول شما را بخرند، می توانید آن را در پست مهمان معرفی کنید و مجموعه جدیدی از خوانندگان را داشته باشید که در مورد محصول شما یاد بگیرند و آن را بخرند.

برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهید، نباید پست مهمان خود را به یک میدان فروش تبدیل کنید. این بدان معنی است که شما نمی توانید به سادگی محصول خود را برای افزایش فروش ذکر کنید. در عوض، باید یک مقاله مفید بنویسید که مشکل خوانندگان را حل کند و سپس محصول خود را به عنوان یک گزینه مفید ذکر کنید.

به عنوان مثال، می توانید مقاله ای با نکاتی در مورد نحوه گرفتن بهترین عکس ها برای رسانه های اجتماعی بنویسید. سپس، می توانید ذکر کنید که فیلترهای ویرایش عکس را می فروشید که می تواند زمان خوانندگان را در فرآیند ویرایش کاهش دهد.

مرتبط: ۹ تاکتیک فروش موثر (و نحوه استفاده از آنها)

شبکه خود را گسترش دهید

داشتن گروهی از افراد همفکر به صورت آنلاین یک راه عالی برای یافتن پشتیبانی و تداوم گسترش حضور شماست. با ارسال مهمان، اگر رابطه خوبی با صاحب وب سایت ایجاد کنید، می توانید شبکه خود را بسازید و از مزایای آن بهره ببرید.

برای مثال، می‌توانید ایده‌های محتوا را با هم به اشتراک بگذارید یا درباره الگوریتم‌های جدیدی که بر وب‌سایت‌های شما تأثیر می‌گذارند، بحث کنید. شما می توانید بهترین شیوه ها را مورد بحث قرار دهید، مخاطبان خود را برای افزایش ترافیک و موارد دیگر به اشتراک بگذارید. ایجاد یک رابطه خوب با شما شروع می شود. محتوای دیگران را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از آنها حمایت کنید تا از شما حمایت کنند.

بک لینک های خود را تقویت کنید

داشتن یک لینک وب سایت معتبر به وب سایت شما یک مزیت بزرگ در دنیای سئو است. در اصل، یک بک لینک به موتورهای جستجو می گوید که وب سایت شما محتوای خوبی دارد. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ امور جاری دارید و یک وب سایت خبری اصلی به شما پیوند می دهد، وب سایت شما به عنوان دارای اعتبار در حوزه تخصصی شما علامت گذاری شده است. در نتیجه، محتوای شما قابل کشف تر می شود و موتورهای جستجو به احتمال زیاد وب سایت شما را فهرست می کنند.

بازخورد مفید دریافت کنید

هنگامی که شما پست مهمان را در یک وب سایت معتبر ارسال می کنید، احتمالاً از طریق بخش نظرات بازخورد و بینشی از سایر مقامات بازار دریافت می کنید. برای مثال وقتی در مورد استراتژی های سئو صحبت می کنید، ممکن است نظر متخصص سئو دیگری داشته باشید و استراتژی هایی را به اشتراک بگذارید. نه تنها می آموزید که دیگران چه می کنند، بلکه راهی برای ارتباط آنلاین با همسالان خود است. همین همتایان ممکن است شروع به پیوند دادن مقالات شما به مقالات خود کنند و کار شما را در معرض دید خوانندگان خود قرار دهند.

یک راه خوب برای تشویق نظرات، افزودن یک فراخوان برای اقدام در انتهای پست مهمان است. به عنوان مثال، “برای به اشتراک گذاشتن نکات امتحان شده و آزمایش شده SEO خود، در زیر نظر دهید.”

مرتبط: ۷ شیوه صحیح در نحوه درخواست بازخورد

ارسال مهمان

نحوه ارسال پست مهمان

فرآیندی وجود دارد که چگونه باید در مورد پست مهمان پیش بروید که می تواند نتایج موفقیت آمیزی ارائه دهد. در زیر یک راهنمای گام به گام برای نحوه پست مهمان ارائه شده است:

  1. فرصت های پست مهمان را پیدا کنید.

  2. مقاله خود را مطرح کنید

  3. از صاحبان وب سایت بخواهید که متوجه شما شوند.

  4. مقاله را بنویسید.

۱. فرصت های پست مهمان را پیدا کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت هایی را پیدا کنید که پست های مهمان را می پذیرند. در حالی که فرصت ها زیاد است، نباید محتوای خود را برای هر وب سایتی که پست مهمان را می پذیرد ارسال کنید. در عوض، برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود، کار خود را فقط به وب سایت هایی ارسال کنید که:

ساده ترین راه برای جستجوی فرصت های پست مهمان از طریق موتور جستجو است. از کلمات کلیدی مانند “ارسال پست مهمان”، “پذیرش پست مهمان”، “دستورالعمل پست مهمان” و “پست مهمان” به همراه کلمه اصلی محتوای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، «پست مهمان نکات عکاسی».

علاوه بر جستجوهای آنلاین، می‌توانید فرصت‌های پست مهمان را با ارتباط با افرادی در صنعت خود که قبلاً می‌شناسید و ارائه مقاله برای آنها بیابید. همچنین می‌توانید با محبوب‌ترین نویسندگان پست مهمان در صنعت خود آشنا شوید و ببینید کجا پست‌های مهمان ارسال می‌کنند.

رسانه های اجتماعی راه دیگری برای یافتن فرصت های پست مهمان است. «پست مهمان» را در پلتفرم‌های مختلف جستجو کنید تا ببینید آیا فرصت‌هایی در صنعت شما وجود دارد یا خیر. در نهایت، اگر به بک لینک های رقبای خود دسترسی دارید، می توانید لیست را بررسی کنید تا ببینید کدام بک لینک ها از وب سایت هایی می آیند که در آن پست مهمان نوشته اند.

گاهی اوقات دیگر صاحبان وب سایت ممکن است اولین قدم را بردارند. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک وبلاگ نویس از شما یا محصول شما در رسانه های اجتماعی نام می برد. در چنین مواردی، ایده خوبی است که از فرصت استفاده کرده و از وبلاگ نویس برای ذکر و ارائه مقاله تشکر کنید.

۲. مقاله خود را مطرح کنید

برای پست مهمان، شما باید مقاله را برای خوانندگان وب سایتی که در آن قرار می دهید تنظیم کنید. فقط در سفارشی کردن محتوای خود در وب سایت خاص، شانس بیشتری برای گرفتن یک بله از صاحب وب سایت خواهید داشت. هنگام آماده‌سازی پیج خود، این نکات را در نظر بگیرید:

مطالب مرتبط: چگونه یک ایمیل حرفه ای بنویسیم

۳. از صاحبان وب سایت بخواهید به شما توجه کنند

قبل از ارائه، از صاحبان وب‌سایت‌ها بخواهید تا در پلتفرم‌های دیگر متوجه شما شوند تا وقتی مقاله خود را مطرح می‌کنید کاملاً غریبه نباشید. می توانید تعدادی از مقالات آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در مورد پست های آنها نظر دهید. به یاد داشته باشید که نام خود را به وضوح در رسانه های اجتماعی و در بخش نظرات تایپ کنید تا راحت تر تشخیص دهید.

۴. مقاله را بنویسید

وقتی تأیید یا دعوت نامه ای دریافت کردید، وقت آن است که بنویسید. هنگام نوشتن به عنوان پوستر مهمان، به یاد داشته باشید:

خروج از نسخه موبایل