نماد سایت ایوسی

نحوه ایجاد پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی (به علاوه ۳ نکته مفید)

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

به اشتراک گذاری پیوندهای اجتماعی روشی را که عموم مردم به صورت آنلاین پخش و مصرف می کنند تغییر داده است. همانطور که اینترنت تکامل یافته است، روش های به اشتراک گذاری محتوای رسانه های اجتماعی نیز تکامل یافته است. درک نحوه اشتراک گذاری پیوندها در صفحات رسانه های اجتماعی کارفرمای خود می تواند به شما این فرصت را بدهد که پیام های شرکت را در چندین پلتفرم تبلیغ کنید.

در این مقاله از ایوسی، توضیح می‌دهیم که لینک‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی چیست و چرا اهمیت دارند، درباره نحوه ایجاد آن‌ها بحث می‌کنیم و نکاتی را برای اشتراک‌گذاری لینک‌ها در رسانه‌های اجتماعی برای کمک به شما در ارتباط با مخاطبان آنلاین ارائه می‌کنیم.

لینک های اشتراک گذاری اجتماعی چیست؟

پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی URL هایی هستند  که به طور خودکار پیامی را نشان می دهند که می توانید مستقیماً در یک پلت فرم رسانه اجتماعی پست کنید. به عنوان مثال، یک وبلاگ غذایی ممکن است مجموعه ای از پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی در هر صفحه دستور غذا داشته باشد که به خوانندگان اجازه می دهد محتوا را در وب سایت اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارند. مطالب به اشتراک گذاشته شده ممکن است شامل تصویری از غذا در دستور العمل، همراه با نام آن باشد که می تواند به عنوان پیوند مستقیم به صفحه وب باشد.

لینک های اشتراک گذاری اجتماعی مفید هستند زیرا میانبری برای اشتراک گذاری محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند. کاربران به جای اینکه مجبور باشند یک URL خاص سایت را خودشان کامپایل کنند، این امکان را دارند که اطلاعات را با کلیک یک دکمه به اشتراک بگذارند. این نه تنها ارسال مجدد محتوا در اینترنت را کارآمدتر می‌کند، بلکه به هر کسی اجازه می‌دهد مطالبی را که برایشان جالب، مهم یا سرگرم‌کننده می‌داند به اشتراک بگذارد.

مطالب مرتبط:  ۱۴ روش موثر برای افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی

چرا لینک های اشتراک گذاری اجتماعی مهم هستند؟

لینک‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی یک راه عالی برای کسب‌وکارها هستند تا مشتریان محصولات و خدمات خود را در اینترنت تبلیغ کنند. کاربران اینترنت این امکان را دارند که نظرات شخصی خود را از طریق به اشتراک گذاری پیوندها ارائه دهند. خوانندگان می توانند مقالات یا مطالعاتی را که برای دنبال کنندگانشان مهم می دانند به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند صفحات تجاری را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند و به عنوان نوعی تبلیغات برای شرکت عمل می کنند.

از نقطه نظر فنی، پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی به رشد کسب و کارها، نشریات و رسانه های اجتماعی کمک کرده است. اشتراک گذاری وب سایت، مخاطبان کارفرمای شما را تشویق می کند تا از این ابزارها استفاده کنند و محتوای شرکت را منتشر کنند. به لطف دسترسی به دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی که اکنون در وب سایت ها رایج است، شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را در چندین جنبه از اینترنت به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط:  بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

برای مشاهده و ارسال فرم به برگه کامل بروید.

نحوه ایجاد لینک های اشتراک گذاری اجتماعی

در اینجا مراحلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آیکون های پیوند اشتراک گذاری اجتماعی را در وب سایت خود ایجاد و منتشر کنید تا ترافیک را افزایش دهید و به مخاطبان کارفرمای خود اجازه دهید محتوا را پخش کنند:

۱. یک تولید کننده لینک اشتراک گذاری اجتماعی پیدا کنید

گزینه‌های مختلفی برای انتخاب یک ژنراتور اشتراک‌گذاری لینک به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد، زیرا آنها اغلب به رسانه های اجتماعی مختلف پاسخ می دهند. یکی را پیدا کنید که پیوندهای قابل اشتراک گذاری را برای همه وب سایت های اشتراک گذاری اجتماعی ایجاد کند که دوست دارید مخاطب بتواند محتوای خود را به اشتراک بگذارد.

۲. سایت رسانه اجتماعی را که می خواهید محتوا را در آن به اشتراک بگذارید انتخاب کنید

بسته به مخاطب مورد نظر، رسانه های اجتماعی که به عنوان پیوندهای قابل اشتراک گذاری در وب سایت ارائه می کنید ممکن است متفاوت باشند. اینجاست که استفاده از تجزیه و تحلیل می تواند به نفع سازنده محتوا باشد. جمع آوری داده ها در مورد بازدیدکنندگان مکرر وب سایت می تواند سن، قومیت و سایر گروه های اجتماعی مخاطبان کارفرمای شما را نشان دهد. می‌توانید از این اطلاعات برای تحقیق در مورد سایت‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید که جمعیت‌شناختی اصلی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین گزینه‌ای آگاهانه برای پیوندهای اشتراک‌گذاری اجتماعی در وب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:  ۸ معیار رسانه های اجتماعی برای ردیابی یک کمپین موفق

۳. URL ها را سازماندهی کنید

URL محتوایی را که می خواهید در وب سایت های رسانه های اجتماعی شرکت به اشتراک بگذارید، کپی و جایگذاری کنید. تولیدکننده پیوند اشتراک‌گذاری ممکن است از شما بخواهد بسته به پلتفرم اجتماعی اطلاعات بیشتری اضافه کنید. به عنوان مثال، برخی از قالب‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است نیاز به عنوان، خلاصه کوتاهی از محتوا یا یک تصویر داشته باشند تا پس از ارسال به همراه پیوند همراه شود.

۴. آیکون های رسانه های اجتماعی را آپلود کنید

رایج ترین راه برای نمایش لینک های اشتراک گذاری اجتماعی از طریق نمادهایی است که نماینده سایت رسانه اجتماعی است که محتوا را نمایش می دهد. نرم افزار وب سایت ممکن است قبلاً با این نمادها آماده استفاده باشد. اگر به آنها دسترسی ندارید، چندین وب سایت با نمادهای رایگان و بدون مجوز برای دانلود و استفاده در دسترس هستند. حتی برخی از وب‌سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند آیکون‌ها را مطابق با طرح رنگ و زیبایی سایت سفارشی کنید.

۵. آیکون ها را فعال کنید

هنگامی که URL ها و نمادها را آپلود کردید، می توانید آنها را قابل اشتراک گذاری کنید. در حالی که مراحل دقیق ساخت آیکون های قابل کلیک بسته به نرم افزار وب سایت متفاوت است، نتیجه باید یکسان باشد. معمولاً این مراحل شامل درج لینک URL از نرم افزار به اشتراک گذاری لینک است تا وقتی کاربران روی نماد کلیک می کنند، صفحه وب مورد نظر باز می شود و به کاربر امکان می دهد محتوا را به اشتراک بگذارد.

مطالب مرتبط:  نحوه تجزیه و تحلیل داده ها در ۷ مرحله ساده: راهنمای قطعی

نکات لینک اشتراک گذاری اجتماعی

در اینجا چند نکته برای کمک به افزایش کلیک روی لینک و اشتراک گذاری در وب سایت وجود دارد:

درباره مخاطبان کارفرمای خود بیاموزید

یکی از ابزارهای مفید در بازاریابی، توانایی اجرا و جمع آوری اطلاعات از تجزیه و تحلیل است. مشخص کنید که محتوای کارفرمای شما به چه ویژگی های جمعیتی توجه دارد و سعی کنید خواسته ها و نیازهای آنها را برآورده کنید. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ مد عمدتاً از افراد ۱۸ تا ۲۵ ساله بازدید داشته باشد، افرادی که وبلاگ را اداره می کنند می توانند پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را برای پلتفرم های محبوب در آن محدوده سنی وارد کنند.

مطالب مرتبط:  بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

لینک ها را دوباره چک کنید

به عنوان یک تولید کننده محتوا، می خواهید مخاطبان کارفرمای خود به لینک های صحیح دسترسی داشته باشند. همیشه لینک های خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که کار می کنند و کاربر را به مکان مناسب می برند. همچنین عاقلانه است که بررسی کنید پیوندهای به اشتراک گذاشته شده پس از ارسال در سایت رسانه های اجتماعی چگونه به نظر می رسند تا مطمئن شوید که در قالب بندی اشتباهی وجود ندارد.

مطالب مرتبط:  ۲۶ روش موثر برای افزایش ترافیک وب سایت شما

پیوندها را برای موبایل مناسب کنید

افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند. برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتر در تلفن‌های همراه استفاده می‌شوند، و این امر ضروری است که هم وب‌سایت و هم پیوندهای اشتراک‌گذاری اجتماعی با فرمت تلفن همراه سازگار باشند. بررسی کنید که چگونه نرم افزار وب سایت به ظاهری سازگار با موبایل دست می یابد.

خروج از نسخه موبایل