نماد سایت ایوسی

۱۶ نمونه از نرم افزار مدیریت زنجیره تامین برای شغل شما

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین: ویژگی ها و مزایا

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین: ویژگی ها و مزایا

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین نوعی برنامه کامپیوتری است که به متخصصان کمک می کند تا فرآیندهای لجستیک را مدیریت کنند. لجستیک به سیستم تولید، حمل و نقل و توزیع کالا به مشتریان اطلاق می شود. اگر به شغلی در مدیریت زنجیره تامین علاقه مند هستید، ممکن است از یادگیری برنامه های کاربردی مفیدی که در دسترس شماست بهره مند شوید.

در این مقاله از ایوسی، به ۱۶ نمونه از نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین می پردازیم تا شما را در تلاش های کاری خود راهنمایی کنیم.

۱۶ نمونه نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

در اینجا ۱۶ نمونه از نرم افزار مدیریت زنجیره تامین وجود دارد که ممکن است به شما در انجام وظایف حرفه ای خود کمک کند:

۱. Cin7

Cin7 یک نرم افزار مدیریت موجودی کاملاً یکپارچه و مبتنی بر ابر است که مدیریت سهام را در چندین کانال ساده می کند. این محصولات، کانال‌های فروش، مکان‌های انبار، سفارش‌ها، انبارها، گردش کار، گزارش‌ها و سایر حوزه‌های مدیریت تامین ضروری را در یک مکان مرکزی و خودکار به هم متصل می‌کند. فروشندگان و خرده فروشان محصول می توانند از این اپلیکیشن برای رساندن محصولات به تعداد زیادی از مشتریان، از طریق کانال های فروش مختلف، به نحو احسن استفاده کنند. این نرم افزار برای حرفه ای ها در عملیات، امور مالی، انبار، تجارت الکترونیک و سایر بخش های تجاری مفید است.

مطالب مرتبط: مدیریت زنجیره تامین چیست و چرا مهم است؟

۲. آنویل

Anvyl یک نرم افزار مدیریت تولید است که به کاربران اجازه می دهد داده ها را متمرکز کنند، فرآیندها را خودکار کنند و همکاری در سراسر زنجیره تامین را تسهیل کنند. این به متخصصان زنجیره تامین در فعالیت‌های مربوط به منبع یابی، مدیریت تولید و دید لجستیک کمک می‌کند. حتی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای کمک به کاربران در پیش بینی رویدادها و شناسایی خطرات استفاده می کند.

۳. Infoplus

Infoplus یک سیستم مدیریت انبار مبتنی بر ابر (WMS) برای مشاغل کوچک و متوسط ​​B2B و B2C است. این برنامه به شرکت های تجارت الکترونیک، عمده فروشی، خرده فروشی و تدارکات شخص ثالث (۳PL) خدمات می دهد. این به کاربران کمک می کند تا حمل و نقل و سفارشات، مدیریت موجودی و انبار و ادغام را انجام دهند. همچنین به متخصصان اجازه می‌دهد کانال‌های فروش را هماهنگ کنند، پایین‌ترین نرخ حمل و نقل را بیابند و نیازهای مختلف تجاری دیگر را برآورده کنند.

۴. نرم افزار مدیریت تامین کننده

نرم افزار مدیریت تامین کننده، ارائه شده توسط Intelex Technologies، فرآیندهای خرید و تکمیل بین یک شرکت و تامین کنندگان آن را ساده و بهبود می بخشد. با استفاده از این برنامه، می توانید عملکرد تامین کننده را مشاهده کنید، کیفیت محصولات و خدمات را بهبود بخشید، از جریان کاری زنجیره تامین پشتیبانی کنید و از مشکلات احتمالی با تامین کنندگان جلوگیری کنید. ادغام داده های تامین کننده در یک مکان مرکزی می تواند کارایی را افزایش دهد، همکاری را تقویت کند، هزینه کیفیت پایین (COPQ) را کاهش دهد و انطباق تامین کننده را تضمین کند.

۵. عنصر

Elementum یک نرم افزار مبتنی بر ابر برای مدیریت خدمات سازمانی است. این به کاربران اجازه می دهد تا عملکردهای تجاری داخلی و شرکای خارجی را در یک پلت فرم واحد به هم متصل کنند. این اپلیکیشن حوزه هایی مانند منابع انسانی، مدیریت ریسک، فناوری اطلاعات، امور مالی، اداری و زنجیره تامین را مدیریت می کند. با استفاده از این برنامه، می توانید وظایف را اولویت بندی و تعیین کنید، همکاری بین تیم ها را تقویت کنید، ضرب الاجل ها را پیگیری کنید، با تامین کنندگان ارتباط برقرار کنید و مشکلات خدمات را کاهش دهید.

۶. Shippabo

Shippabo یک نرم افزار مدیریت زنجیره تامین است که به واردکنندگان کوچک تا متوسط ​​کمک می کند تا کالاها را ارسال کنند، موجودی را مدیریت کنند و زنجیره تامین را بهینه کنند. از قابلیت های آن می توان به مدیریت هزینه، مرکز کنترل متمرکز و دید در سطح SKU اشاره کرد. ساده سازی فرآیندهای زنجیره تامین می تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند، پس انداز را افزایش دهد و از رضایت مشتری حمایت کند. در اینجا چند نمونه از آنچه این برنامه ارائه می دهد آورده شده است:

بیشتر بخوانید: در مورد مدیر لجستیک بیاموزید

۷. Smart IP و O

Smart IP and O، ارائه شده توسط نرم افزار هوشمند، مجموعه ای یکپارچه از برنامه های کاربردی وب بومی است که یک پلت فرم واحد را برای برنامه ریزی و بهینه سازی موجودی فراهم می کند. این به مدیران کمک می‌کند تا مدل‌سازی پیش‌بینی، بهینه‌سازی سیاست‌های ذخیره‌سازی موجودی و تصمیم‌گیری تجاری را انجام دهند. برنامه ریزان موجودی و سایر متخصصان زنجیره تامین می توانند از این پلت فرم برای برنامه ریزی، همکاری و پیگیری تدارکات استفاده کنند.

۸. Transfix TMS

Transfix TMS، ارائه شده توسط Transfix، یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل انعطاف پذیر و هوشمند است که به ارسال کنندگان در صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها و بهینه سازی پوشش حامل کمک می کند. این نرم افزار وظایف دستی خسته کننده را حذف می کند تا مدیریت مناقصه را ساده کند، ظرفیت آنی را فراهم کند و تصمیمات مبتنی بر داده را با بینش در زمان واقعی فعال کند. از ویژگی های آن می توان به اجرای سریع، مسیریابی انعطاف پذیر، مناقصه خودکار و تجزیه و تحلیل عملکرد اشاره کرد.

۹. پلتفرم زنجیره تامین دیجیتال Logility

پلتفرم زنجیره تامین دیجیتال Logility، ارائه شده توسط Logility، از یادگیری ماشین برای خودکارسازی برنامه ریزی، افزایش عملکرد و تسریع در تصمیم گیری استفاده می کند. این برنامه یک ابزار پیشرو در مدیریت زنجیره تامین، کاربران را قادر می سازد تا به فرصت ها دست یابند، به پویایی بازار پاسخ دهند و زنجیره های تامین جهانی را مدیریت کنند. در زمینه هایی مانند برنامه ریزی کسب و کار یکپارچه، توسعه محصول، موجودی، عرضه و مدیریت داده ها کمک می کند.

۱۰. Tensoft SemiOps

Tensoft SemiOps، ارائه شده توسط Tensoft، یک محصول مبتنی بر وب برای شرکت های فناوری با عملیات تولید برون سپاری است. این به این مشاغل کمک می کند تا از نیازهای تولید، مدیریت زنجیره تامین و حسابداری مالی حمایت کنند. این راه حل های یکپارچه و مبتنی بر ابر می توانند برای اهداف منحصر به فرد یک شرکت مناسب باشند.

مطالب مرتبط: تدارکات غیر مستقیم در مقابل خرید مستقیم: تعاریف و تفاوت ها

۱۱. FreightPOP

FreightPOP یک پلت فرم مدیریت لجستیک برای ساده کردن عملیات حمل و نقل و زنجیره تامین است. از تلاش‌های تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان تجارت الکترونیک، ۳PLs و سایر متخصصان لجستیک پشتیبانی می‌کند. این برنامه می تواند سیستم های تجاری موجود را برای بهینه سازی برنامه ریزی، اجرا و تجزیه و تحلیل لجستیک متصل کند.

۱۲. Logiwa WMS

Logiwa WMS، ارائه شده توسط Logiwa Corp، یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا شبکه‌های تحقق دیجیتال را راه‌اندازی کنند و کسب‌وکارهای DTC را رشد دهند. این برنامه یکی از پیشروترین نرم افزارهای Cloud WMS و انجام سفارش برای شرکت های B2C و مستقیم به مصرف کننده است. بهینه سازی فناوری انبار پشتیبان و همگام با سفارشات می تواند کارایی نیروی کار را افزایش دهد، هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد و مزایای دیگری را تقویت کند.

۱۳. زنجیره تامین ماگایا

زنجیره تامین Magaya، ارائه شده توسط Magaya، یک پلت فرم حمل و نقل دیجیتال مبتنی بر داده است که می تواند هر مرحله از عملیات لجستیک را بهینه کند. این می تواند ورود و ثبت داده ها را خودکار کند، سرعت حمل و نقل را تسریع کند و فرآیندها را ساده کند. از تجربه مشتری دیجیتال، حمل و نقل کالا، مدیریت انبار، انطباق با گمرک و مدیریت نرخ پشتیبانی می کند.

۱۴. برنامه ریزی اطلس

Atlas Planning، ارائه شده توسط John Galt Solutions، یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی است که زنجیره تامین جهانی کاربر را تقویت می‌کند و به عنوان یک سیستم برنامه‌ریزی بی‌درنگ برای رکورد عمل می‌کند. این به متخصصان کسب و کار کمک می کند تا یک زنجیره تامین دیجیتال بسازند و تقاضا، عرضه، فروش و عملیات و برنامه ریزی تولید را انجام دهند. این برنامه می تواند ریسک را کاهش دهد و ارزش کسب و کار را افزایش دهد.

۱۵. SourceHUB

SourceHUB به متخصصان زنجیره تامین در توسعه زنجیره های تامین چابک کمک می کند. با این برنامه می توانید خطرات را پیش بینی کنید، مزیت رقابتی به دست آورید، با تامین کنندگان هماهنگ شوید و به بسته بندی پایدار بروید. اتوماسیون گردش کار، همکاری و داده های متمرکز را برای ساده کردن فرآیندهای لجستیک به تیم ها ارائه می دهد.

۱۶. Mize Service Parts Management

Mize Service Parts Management ارائه شده توسط Mize، یک راه حل مبتنی بر ابر برای تولیدکنندگان است که ابزارهایی برای مدیریت فروش قطعات، بازاریابی، تدارکات، زنجیره تامین و سفارشات ارائه می دهد. کاتالوگ قطعات را بسیج می کند و تصمیم گیری را ساده می کند و تجربه خرید بهتری را برای مشتریان ایجاد می کند. از آنجایی که بخش های خدمات بخش مهمی از درآمد و سود هستند، این برنامه می تواند از موفقیت کسب و کار پشتیبانی کند.

خروج از نسخه موبایل