بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

اهمیت بررسی آنلاین (با نکاتی برای دریافت بیشتر)

اهمیت بررسی آنلاین

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بسیاری از مشتریان قبل از انتخاب محصول یا خدمات برای خرید، تحقیقات اینترنتی انجام می دهند. بخشی از فرآیند تصمیم‌گیری اغلب شامل یادگیری نظرات کاربران محصول در مورد کالا با خواندن نظرات آنلاین است. یادگیری در مورد بررسی های آنلاین می تواند به شما کمک کند از آنها برای بهبود محصولات، افزایش شهرت برند شرکت و دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید.

در این مقاله از ایوسی، اهمیت بررسی‌های آنلاین را با فهرست کردن ۱۰ دلیل کلیدی برای اهمیت آن‌ها توضیح می‌دهیم و نکاتی را ارائه می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای افزایش تعداد بررسی‌های آنلاین کسب‌وکار برای یک محصول یا خدمات استفاده کنید.

بررسی آنلاین چیست؟

بررسی آنلاین نظری است درباره یک محصول یا خدمات که توسط شخصی که از آن استفاده کرده است نوشته شده است. نظرات می توانند به عنوان بخشی از صفحه محصول در سایت های خرده فروشی ظاهر شوند، یا ممکن است به عنوان بخشی از نتایج یک موتور جستجو ظاهر شوند. آنها ممکن است در مورد اینکه کاربر چه ویژگی هایی از محصول را دوست دارد یا دوست ندارد و اینکه آیا محصول واقعی با توضیحات مطابقت دارد، بحث کنند. بررسی‌های آنلاین اغلب شامل یک سیستم رتبه‌بندی، با استفاده از ستاره‌ها، اعداد یا سایر عناصر گرافیکی است که به سایت اجازه می‌دهد بر اساس بررسی‌های متعدد، رتبه‌بندی متوسطی تولید کند.

مطالب مرتبط: ۷ مرحله برای مدیریت شهرت آنلاین

۱۰ دلیل مهم بودن بررسی آنلاین

بررسی های آنلاین برای مشاغل مهم هستند زیرا می توانند بر رفتار کاربران تأثیر بگذارند. در اینجا چندین روش وجود دارد که بررسی آنلاین می تواند برای شرکت شما مفید باشد:

۱. آنها می توانند پیشرفت کنند

داشتن بررسی های زیاد و میانگین امتیاز بالای کاربران می تواند رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو مجموعه ای از تکنیک هایی است که متخصصان برای اطمینان از اینکه وب سایت آنها در بالای صفحه نتایج موتور جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر می شود، استفاده می کنند. بخشی از الگوریتم های مورد استفاده توسط موتورهای جستجو شامل تعداد و نوع بررسی ها در مورد محصولات شما است.

برای مثال، مشتری را در نظر بگیرید که «خدمات مشاوره در میامی» را جستجو می کند. موتور جستجو ممکن است فهرستی از مشاوران با بالاترین رتبه را در بالا ارائه دهد. در حالی که داشتن رتبه‌بندی بالا مهم است، داشتن نظرات زیاد می‌تواند رتبه‌بندی جستجوی وب‌سایت را نیز افزایش دهد، زیرا این نشان می‌دهد که این شرکت در بین مشتریان محبوب است.

مطالب مرتبط: راهنما: سئو چیست؟

۲. آنها می توانند شما را بیشتر در معرض دید خریداران قرار دهند

برخی از موتورهای جستجو و بازارهای آنلاین به مشتریان این امکان را می دهند که از فیلترهایی استفاده کنند که نتایج جستجوی آنها را با استفاده از پارامترهای خاص، از جمله رتبه متوسط ​​مشتری، محدود می کند. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند برای صرفه جویی در وقت، مرور خود را به محصولات و خدمات با رتبه بالا محدود کنند. به عنوان مثال، برخی از خریداران ممکن است فقط محصولاتی را ببینند که دارای حداقل رتبه سه ستاره توسط بازبینان هستند. بالا نگه داشتن میانگین رتبه شما می تواند به کاربران وب بیشتر کمک کند تا محصولات شما را کشف کنند و منجر به ترافیک و فروش بیشتر شود.

۳. آنها می توانند مشتریان را متقاعد به خرید یک محصول یا خدمات کنند

بررسی‌های مثبت، اعتبار شخص ثالث را برای یک محصول یا خدمات ارائه می‌کند که می‌تواند مشتریان بالقوه را تشویق به خرید در شرکت کند. س آنها به عنوان توصیه هایی برای مشتریان بالقوه ای عمل می کنند که ممکن است بین چندین محصول مشابه تصمیم بگیرند. بررسی های آنلاین مثبت می تواند عامل تعیین کننده ای باشد که برخی از خریداران را به خرید محصول شما سوق می دهد. یکی از راه‌های افزایش میانگین امتیاز برای یک محصول یا خدمات، جمع‌آوری نظرات بیشتر است.

مطالب مرتبط: نحوه نوشتن شرح محصولات یا خدمات

۴. آنها می توانند مشتریان را راهنمایی کنند

خریداران می توانند از نظرات برای یافتن پاسخ سوالات خود، انتخاب بین اندازه ها یا رنگ های مختلف و کشف اطلاعات عمیق تر در مورد یک شرکت استفاده کنند. بسیاری از بررسی‌ها شامل عناصر مفیدی می‌شوند، مانند توجه به اینکه لباس‌ها و کفش‌ها بزرگ، کوچک یا درست هستند. این اطلاعات می تواند به مشتریان کمک کند تا محصول یا خدمات مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند، تجربه آنها را با شرکت بهبود بخشد و آنها را تشویق کند تا نظرات مثبت خود را ارسال کنند.

بازبین‌ها همچنین می‌توانند نکاتی مانند بهترین مکان برای پارک در نزدیکی کسب‌وکار یا پاسخ به مسائلی را که سایر کاربران به آن پرداخته‌اند، بحث کنند. به عنوان مثال، یک داور ممکن است اظهار کند که خدمات ضعیفی در یک رستوران دریافت کرده است. سپس سایر بازبینان می توانند به این نکته اشاره کنند که رستوران دارای مدیریت جدید و برنامه آموزشی جدیدی برای کارمندان برای بهبود خدمات است.

۵. می توانند وفاداری مشتری را افزایش دهند

بررسی های آنلاین مثبت می تواند به ایجاد اعتماد بین مشتریان و یک برند کمک کند. این بررسی ها می تواند نشان دهد که محصولات یا خدمات شرکت انتظارات را برآورده می کند، نیازهای مشتریان را برآورده می کند و به تصویر آنلاین آنها صادق است. همچنین می توانید از پلتفرم های بررسی برای ایجاد یا تبلیغ برنامه های وفاداری مشتری استفاده کنید. به عنوان مثال، مدیر یک کافی شاپ ممکن است به نظرات مثبت مشتریان در یک سایت شخص ثالث پاسخ دهد و از بازبینان بخواهد برای دریافت نوشیدنی رایگان و سایر پیشنهادات تبلیغاتی در برنامه وفاداری فروشگاه ثبت نام کنند.

مطالب مرتبط: ۱۱ روش برای ایجاد وفاداری مشتری

۶. آنها می توانند نام تجاری را در دسترس تر کنند

پلتفرم‌های بررسی آنلاین به نمایندگان شرکت اجازه می‌دهند تا مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشند، که می‌تواند به آنها کمک کند تا شهرت مفیدی و دسترسی داشته باشند. در این شرایط، نظرات منفی فرصتی برای سفیران برند شرکت است تا با مشتریان صحبت کنند و تجربه خود را با شرکت بهبود بخشند. مشتریانی که در پاسخ به یک بررسی منفی کمک دریافت می کنند، ممکن است نظر خود را ویرایش کنند یا آن را حذف کنند و یک مورد جدید پست کنند و تیم خدمات مشتری شرکت را تحسین کنند.

به عنوان مثال، مشتری که یک جفت کفش را به صورت آنلاین خریداری کرده است ممکن است اندازه اشتباهی دریافت کرده باشد و در مورد تجربه خود نظر منفی را در صفحه محصول ارسال کرده باشد. مدیر خدمات مشتریان شرکت کفش ممکن است نظر را بخواند و با مشتری تماس بگیرد تا یک تعویض رایگان ترتیب دهد و برای یک جفت کفش اضافی به فروشگاه مشتری اعتبار بدهد. پس از گفتگو، مشتری ممکن است یک بررسی جدید بنویسد و توضیح دهد که تیم خدمات مشتری چقدر مفید و ارتباطی بوده است.

مرتبط: ۷ گام برای مدیریت شهرت آنلاین

۷. آنها می توانند به رشد کسب و کارهای کوچک و جدید کمک کنند

استفاده از سایت بررسی شخص ثالث می تواند هزینه کمی داشته باشد یا هزینه ای نداشته باشد، و به کسب و کارهای کوچکتر و کمتر تاسیس شده اجازه می دهد پایگاه مصرف کننده برای رقابت با شرکت های بزرگتر ایجاد کنند. با دریافت نظرات مشتریان محلی، یک کسب و کار کوچک یا جدید می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. بررسی‌های آنلاین فرصت‌های رایگانی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر است تا آگاهی از برند خود را افزایش دهند و درآمد بیشتری را تضمین کنند. بسیاری از مشتریان خرید در مشاغل محلی یا کوچک را ترجیح می دهند، بنابراین یک پلت فرم بررسی آنلاین به آنها اجازه می دهد تا در مورد گزینه های منطقه خود اطلاعات کسب کنند.

مطالب مرتبط: ۹ روش برای تبلیغ کسب و کار آنلاین

۸. محتوای بازاریابی رایگان ارائه می دهند

تیم بازاریابی یک شرکت می تواند از نظرات صفحات محصول یا سایت های بررسی شخص ثالث برای تبلیغ شرکت استفاده کند. آن‌ها ممکن است از گزیده‌هایی از بررسی‌های موجود استفاده کنند یا مستقیماً با بازبین تماس بگیرند تا در مورد تجربه‌شان با شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. . صفحات بررسی محصول در وب‌سایت یک شرکت ممکن است دارای سلب مسئولیت باشند که بیان می‌کند چگونه نظرات یک بازبین ممکن است برای اهداف تبلیغاتی استفاده شود. هنگامی که یک تیم بازاریابی با یک بازبین شخص ثالث تماس می گیرد، معمولاً از داور می خواهد که قراردادی را امضا کند که استفاده از کلمات و تشبیهات آنها را مجاز می کند.

به عنوان مثال، تیم بازاریابی یک برند آرایشی ممکن است با مشتری تماس بگیرد که نظرات مثبتی برای چندین محصول گذاشته است. تیم ممکن است از بازبین بخواهد ویدیویی ایجاد کند که در آن نحوه استفاده از هر محصول را نشان دهد و نکاتی را برای کاربران جدید ارائه دهد. آنها ممکن است این ویدئو را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شرکت پست کنند یا کلیپ هایی را در ایمیل های بازاریابی جاسازی کنند.

مطالب مرتبط: چگونه از مشتریان نظر بخواهیم: راهنمای کامل

۹. آنها می توانند بینش تجاری ارائه دهند

درک اینکه مشتریان چه احساسی نسبت به یک محصول یا خدمات دارند می تواند به تیم رهبری شرکت کمک کند تا مدل کسب و کار خود را تنظیم کند یا خطوط تولید خود را بهبود بخشد. بررسی‌ها می‌توانند به تیم رهبری در مورد موانع رایج وفاداری مشتری، مانند انتخاب محدود، مشکلات حمل و نقل و قیمت‌های بالا، بگویید. آنها همچنین می توانند به تیم بازاریابی و فروش کمک کنند تا رقبای محبوب را شناسایی کنند، که می تواند به آنها کمک کند تا شرکت خود را از سایرین در صنعت متمایز کنند.

به عنوان مثال، چندین بررسی آنلاین برای یک دوچرخه ورزشی خاص ممکن است به این موضوع اشاره کند که محصولات رقیب دارای ویژگی‌های خاصی هستند که این دوچرخه فاقد آن است. تیم توسعه محصول این شرکت ممکن است ویژگی هایی را اضافه کند یا دوچرخه را برای برآورده کردن انتظارات مشتریان خود دوباره طراحی کند. به این ترتیب، تیم بازاریابی و فروش می توانند بر روی مزایای محصول خود تمرکز کنند.

مطالب مرتبط: بینش مشتری: تعریف، مزایا و مراحل

۱۰. آنها می توانند بازارهای خاص را شناسایی کنند

گاهی اوقات، مشتریان از محصولی به گونه ای استفاده می کنند که تیم رهبری شرکت انتظارش را نداشت. مدیران شرکت با یادگیری اینکه مردم از محصولات خود برای چه استفاده می کنند، می توانند بازارهای خاص را شناسایی کرده و محصولات خود را برای افزایش درآمد سفارشی کنند. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است برنامه های نرم افزاری برای معماران تولید کند. اگر تیم توسعه محصول شرکت متوجه شود که تعداد زیادی از معلمان محصولات آنها را بررسی می کنند و می گویند که از این برنامه ها برای آموزش معماری به دانش آموزان استفاده می کنند، تیم طراحی محصول ممکن است تصمیم بگیرد که خطی از برنامه های آموزشی ایجاد کند که برای معلمان سفارشی شده است.

مطالب مرتبط: مخاطب طاقچه: تعریف، مزایا و نحوه جذب مخاطب

نکاتی برای دریافت نظرات آنلاین بیشتر

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید تعداد بررسی های آنلاین را برای یک محصول یا خدمات افزایش دهید:

  • آنها را بخواهید. بسیاری از شرکت ها از مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بازخورد می خواهند. شما ممکن است یک علامت به لابی اضافه کنید یا یک یادداشت روی رسید مشتریان، که به آنها بگویید چگونه می توانند نظر خود را ارسال کنند.

  • از پلتفرم های متعدد استفاده کنید: در حالی که برخی از مشتریان از ارسال نظر به وب سایت شرکت خوشحال هستند، برخی دیگر ترجیح می دهند از سایت های رتبه بندی مصرف کننده شخص ثالث یا منابع دیگر استفاده کنند. برای اینکه مشتریان بتوانند نظر خود را در پلتفرم مورد نظر خود ارسال کنند، می‌توانید علامتی با فهرستی از تمام سایت‌هایی که دارای گزینه بررسی برای کسب‌وکار هستند، ارسال کنید.

  • مشوق ها را ارائه دهید. شما می توانید مشوق هایی را برای نوشتن نظرات آنلاین مثبت به مشتریان ارائه دهید. ممکن است در پایان هر ماه برای همه کسانی که نظری نوشته اند، یک قرعه کشی برای جایزه داشته باشید یا برای مشتریانی که نظر ارسال می کنند، کد تخفیف ارائه دهید.

  • به بررسی ها پاسخ دهید. پاسخ دادن به نظرات مثبت و منفی را در نظر بگیرید تا به شخص پشت سر شرکت نشان دهید. از بازبینانی که شرکت را بسیار ارزیابی می کنند و صادقانه به بررسی های منفی با یک راه حل و در صورت لزوم عذرخواهی می کنند، تشکر کنید.

  • یک سیستم رتبه‌بندی را بگنجانید: در حالی که شرکت‌ها اغلب نمی‌توانند گزینه‌های بررسی را در یک سایت شخص ثالث سفارشی کنند، تیم فناوری اطلاعات آنها معمولاً می‌توانند گزینه‌های چند گزینه‌ای یا رتبه‌بندی شماره‌ها را به ابزارهای بررسی در سایت شرکت اضافه کنند. یک سیستم بررسی قابل کلیک می‌تواند آسان‌تر و سریع‌تر پر شود، که می‌تواند تعداد افرادی را که نظر ارسال می‌کنند افزایش دهد.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *