بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

نحوه انتقال ارزش به مشتریان (به علاوه اهمیت)

درک ارزش خود برای مشتری

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ارتباط برای همه اعضای یک کسب و کار از جمله مشتریان آن مهم است. ارتباطات ارزشی زمانی است که یک کسب و کار به مشتریان می گوید که یک محصول، خدمات یا شرکت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. این می تواند از طریق تبلیغات، رسانه های اجتماعی یا ایمیل باشد. یادگیری بیشتر در مورد نحوه انتقال ارزش به مشتریان می تواند به شما در بهبود توانایی های ارتباطی خود در یک محیط حرفه ای کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، ما بررسی می‌کنیم که ارتباط ارزش چیست، فهرستی از عناصر ارزشی ارتباطات را فهرست می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چگونه ارزش را به مشتریان منتقل کنیم.

انتقال ارزش به چه معناست؟

ارتباطات ارزشی زمانی است که یک کسب و کار جنبه های مثبت یا مفید محصولات خود را به مشتریان نشان می دهد. برای کمک به متقاعد کردن سرنخ های بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری، کسب و کارها پیشنهادات ارزشی را از طریق تبلیغات و برنامه های بازاریابی ایجاد می کنند. این تبلیغات اغلب توضیح می دهند که یک محصول یا خدمات چه نوع ارزش هایی می تواند برای مشتری به ارمغان بیاورد. ارزش شامل بسیاری از عناصر یک محصول، از جمله قیمت، هدف، راحتی و سودمندی برای مشتری است. یک محصول می تواند با هزینه کمتر از محصولات رقیب یا داشتن ویژگی های متمایز برای مشتری ارزشمند شود.

مرتبط: ۵ روش برتر برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان

انتقال ارزش به مشتریان شامل چه مواردی است؟

انتقال ارزش به مشتریان شامل عناصر بسیاری است، مانند برخی از موارد زیر:

۱. منحصر به فرد بودن محصول

زمانی که رهبران بازاریابی می‌خواهند یک سرنخ را متقاعد کنند که مشتری شود، یکی از ارزش‌هایی که ممکن است در مورد یک محصول تاکید کنند، تفاوت آن با سایرین است. تاکید بر تمایز می تواند به مشتری کمک کند تا متوجه شود که محصول یک شرکت نیازهای منحصر به فرد و خواسته های خاصی را برطرف می کند که سایر موارد حل نمی کنند. منحصربه‌فرد بودن محصول می‌تواند به مشتری کمک کند تا نیازی را که قبلاً متوجه آن نشده بود، درک کند. اگر مشتری یاد بگیرد که یک محصول در مقایسه با محصول دیگری که قبلاً دارد منحصر به فرد است، ممکن است محصول جدید جایگزین کالای قدیمی شود.

مرتبط: ۱۱ روش برای ارائه خدمات عالی به مشتری

۲. راحتی مشتری

راحتی مشتری این است که یک سرنخ چقدر آسان است که مشتری شود. این همچنین در مورد اینکه مشتری چقدر آسان است وفادار بماند نیز صدق می کند. شرکت ها می توانند این کار را برای مشتریان به روش های مختلف با ساده سازی فرآیند خریدار انجام دهند. به عنوان مثال، با گنجاندن یک ویژگی تسویه حساب سریع علاوه بر گزینه ای برای مشاهده سبد خرید آنلاین، مشتریان این گزینه را دارند که خرید را سریعتر و راحت تر انجام دهند.

راه دیگری که شرکت ها می توانند راحتی مشتری را بهبود بخشند، ارائه انگیزه های کوچک برای مشاهده یا خرید از یک فروشگاه وب سایت است. به عنوان مثال، اگر شرکتی به مشتری ایمیلی ارسال کند که برای خرید از یک وب‌سایت در آن روز تخفیف کوچکی ارائه می‌دهد، ممکن است مشتری تمایل داشته باشد که تنها از آن پیشنهاد این کار را انجام دهد. راحتی تخفیف یا ویژگی های مفید می تواند به ارزش محصول یا خدمات کمک کند.

۳. ثبات زمین

هنگامی که ارزش خود را به مشتریان نشان می دهید، به دلایل زیادی می تواند مهم باشد که یک گام ثابت داشته باشید. یک پیشنهاد یا توضیحی است که یک کسب و کار برای مشتری در مورد اینکه چرا باید یک محصول را بخرد ارائه می دهد. ثابت نگه داشتن یک گام به این معنی است که شرکت در اکثر تبلیغات خود بر ویژگی های یکسان تأکید می کند.

حفظ سطح یکسان و صحبت در مورد ویژگی های یکسان می تواند به مشتریان کمک کند تا پیشنهاد را به خاطر بسپارند و در طول زمان در مورد محصول تجدید نظر کنند. هر چه آن‌ها یک تبلیغ را به‌طور مداوم‌تر ببینند، احتمال بیشتری دارد که ارزش محصول را در نظر بگیرند و به آن اذعان کنند.

مطالب مرتبط: چگونه به کسب و کار خود ارزش بیافزایید

۴. یک رسانه تبلیغاتی

یکی دیگر از عناصر ارتباط ارزشی، رسانه تبلیغاتی است که شرکت ها از آن استفاده می کنند. رسانه‌های تبلیغاتی مختلف به روش‌های مختلفی بر مشتریان تأثیر می‌گذارند و بسته به نوع مورد استفاده، گزینه‌های متعددی را برای تبدیل ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، یک تبلیغ رسانه‌های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی در یک کانال مستند، جمعیت‌شناسی متفاوتی را ارائه می‌کند و گزینه‌های انگیزشی متفاوتی را ارائه می‌دهد. یک پست رسانه‌های اجتماعی ممکن است بتواند مخاطبان جوان‌تری را جذب کند، در حالی که تبلیغات در یک کانال مستند ممکن است بینندگان مسن‌تری داشته باشند. ایجاد ارزش برای مشتریان مستلزم شناخت جمعیت شناختی مشتری و آنچه که آن گروه در محصولات خود بیشتر ارزش قائل است، می باشد.

نحوه انتقال ارزش به مشتریان

اگر می خواهید ارزش خود را به مشتریان منتقل کنید، برخی از مراحل زیر را در نظر بگیرید:

۱. مزایای محصول خود را بررسی و برجسته کنید

یکی از اولین گام‌ها برای نشان دادن ارزش یک محصول به مشتریان این است که نشان دهید محصول شما چگونه به آنها سود می‌رساند. این می تواند از طریق روش های مختلفی مانند شعار، تجاری یا حتی بیانیه ماموریت باشد. شناسایی مشکلات مشتری و نحوه حل آنها با محصولات مشابه شما می تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که محصول شما باید چه کاری انجام دهد تا توجه آنها را حفظ کند. در طول هر تلاشی برای تبلیغات، به طور مداوم مزایا و امکانات یک محصول را نشان دهید، به خصوص اگر بتوانید آنها را با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید.

مطالب مرتبط: ۱۳ روش عالی برای بهبود ارتباطات برای خدمات مشتری

۲. روش ها را با هم مقایسه کنید

همانطور که محصولات خود را برای مخاطبان تبلیغ می کنید، یکی از راه هایی که می توانید در مورد آنچه که ارزش مشتریانتان را نشان می دهد بیشتر بدانید، مقایسه تبلیغات مختلف با یکدیگر است. آزمون A/B زمانی است که رهبران بازاریابی با استفاده از روش‌های کمی متفاوت، یک تبلیغ را دو بار انجام می‌دهند. پس از یک دوره، رهبران بازاریابی به نتایج هر تبلیغ نگاه می کنند و می بینند که کدام یک کارآمدتر بوده است. انجام تست های A/B بر روی تبلیغات ارزش پیشنهادی می تواند به شما کمک کند تا به سرعت یاد بگیرید چه چیزی برای مخاطب هدف شما مفید است و چه چیزی برای شما مفید نیست.

پس از چندین لایه آزمایش A/B، ممکن است متوجه شوید که عنوان، رسانه، مخاطب هدف و محصولی که تبلیغ می‌کنید، همگی بر نحوه دریافت پیام توسط مشتری تأثیر می‌گذارند. حتی زمانی از روز که تبلیغات پخش می شود می تواند بر میزان دریافت پیام شما توسط مشتری تأثیر بگذارد.

۳. ارائه شواهد

یکی از راه هایی که می توانید به مشتری خود نشان دهید که محصول شما دارای ارزش است، ارائه شواهدی از کیفیت محصول است. اثبات ها مواردی هستند که مشتری می بیند یا می خواند که چگونه یک محصول می تواند مفید یا ارزشمند باشد. اینها می تواند شامل نمایش های بصری باشد که نشان می دهد یک محصول چه از طریق یک تبلیغ تلویزیونی یا یک ارائه زنده چه کاری می تواند انجام دهد. اثبات ها همچنین می توانند گواهی های مشتریانی باشند که قبلاً محصول را خریداری کرده اند.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *