بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

یکپارچگی تجاری: چیست و چگونه آن را در محل کار نشان دهیم

نقل قول های کار تیمی - یکپارچگی تجاری

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

یکپارچگی تجاری یک چارچوب اخلاقی است که می توانید برای هدایت رفتار حرفه ای خود از آن استفاده کنید. شما می توانید با احترام به دیگران و پذیرفتن مسئولیت اعمال خود، صداقت را در تعاملات حرفه ای خود نشان دهید. دانستن اینکه چگونه با یکپارچگی تجاری رفتار کنید می تواند به شما کمک کند اعتماد همکاران و سرپرستان را جلب کنید و همچنین اعتبار خود را افزایش دهید.

در این مقاله از ایوسی، اصول اصلی یکپارچگی تجاری را مورد بحث قرار می‌دهیم و راه‌هایی را بیان می‌کنیم که می‌توانید یکپارچگی کسب‌وکار را در محل کار نشان دهید.

یکپارچگی کسب و کار چیست؟

یکپارچگی کسب و کار عمل انجام اقدامات تجاری با پیروی از یک چارچوب اخلاقی است. درست مانند صداقت شخصی، یکپارچگی کسب و کار مستلزم آن است که با صداقت و سازگاری رفتار کنید و خود را مسئول اعمال خود بدانید، حتی زمانی که هیچ کس نظاره گر نیست. یکپارچگی کسب و کار بر اساس کد اخلاقی شخصی شما استوار است   و به شما امکان می دهد حرفه ای بودن را در محل کار نشان دهید.

مرتبط:  راهنمای کامل برای صداقت در محل کار

چرا یکپارچگی کسب و کار مهم است؟

صرف نظر از موقعیت، سطح تجربه یا صنعت شما، یکپارچگی تجاری می تواند به شما کمک کند در محل کار به درستی رفتار کنید. به طور خاص، نشان دادن یکپارچگی تجاری در اقدامات خود می تواند به شما کمک کند:

  • اعتماد ایجاد کنید: وقتی با یکپارچگی تجاری رفتار می کنید، به دیگران نشان می دهید که می توانند برای انجام آنچه درست است به شما اعتماد کنند. این اعتماد می تواند به شما در ایجاد روابط ارزشمند با دیگران از جمله همکاران، مدیران و مشتریان کمک کند.

  • شهرت خود را تقویت کنید: یکپارچگی تجاری شما می تواند به شما کمک کند در وظایف و فرآیندهای خود اخلاقی عمل کنید. دیگران ممکن است متوجه صداقت شما شوند، که می تواند به شما کمک کند شهرت خود را تقویت کنید.

  • عملکرد خود را بهبود بخشید: می توانید با تلاش برای تکمیل وظایف خود در سطح بالا، یکپارچگی تجاری را نشان دهید. با ارائه نتایج با کیفیت، می توانید عملکرد خود را بهبود بخشید.

  • رضایت شغلی خود را افزایش دهید: هنگامی که یکپارچگی تجاری خود را نشان می دهید، می توانید نسبت به کاری که انجام می دهید و نحوه انجام آن اطمینان داشته باشید. این دانش می تواند به افزایش رضایت شغلی شما کمک کند.

مطالب مرتبط:  ۱۷ راه برای ایجاد شهرت

اصول یکپارچگی تجاری

در اینجا برخی از اصول کلیدی یکپارچگی کسب و کار وجود دارد که می توانید در محل کار تجسم کنید:

اعتماد کنید

اعتماد پایه و اساس روابط قوی با مشتری و مشتری است، زیرا افراد معمولاً می خواهند با کسی که صادق می دانند کار کنند. اعتماد به وعده های یک شرکت معنا می بخشد و مشتریان را تشویق می کند که رابطه خود را با شما و سازمان ادامه دهند. این اصل همچنین برای رابطه شما با مدیر یا کارفرما مهم است زیرا نشان می دهد که آنها می توانند به شما برای حفظ یکپارچگی بخش یا تجارت خود اعتماد کنند.

مطالب مرتبط:  ۱۵ ویژگی قابل اعتماد در محیط کار

چیزی را تا اخر دنبال کردن

دنبال کردن یعنی انجام یک عمل پس از گفتن اینکه قصد انجام آن را دارید. این اصل بخش مهمی از یکپارچگی تجاری است زیرا تعهد شما را به پایبندی به وعده ها نشان می دهد. وقتی تعهدی را انجام می دهید، مشتریان بر این باورند که می توانید محصولات یا خدماتی را که قول داده اید به آنها ارائه دهید و ممکن است در آینده دوباره با شما تجارت کنند.

کیفیت

این اصل یکپارچگی تجاری شامل ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است. این ثبات به مشتریان نشان می‌دهد که برای کسب‌وکارشان ارزش قائل هستید و به آنها کمک می‌کند از همکاری با شما اطمینان داشته باشند. به عنوان یک کارمند، می توانید با انجام وظایف فردی خود در سطح بالا و با توجه به جزئیات، همان سطح کیفیتی را که شرکت خود ارائه می دهد، نشان دهید.

شهروندی شرکتی

شهروندی شرکتی به اقداماتی اطلاق می‌شود که شرکت‌ها برای ایجاد تأثیر مثبت بر جوامع خود انجام می‌دهند، مانند امور بشردوستانه یا داوطلبانه. به عنوان یک کارمند، می‌توانید با مشارکت در تلاش‌های اطلاع‌رسانی شرکت، صداقت تجاری خود را نشان دهید. برای مثال، ممکن است در یک روز خدماتی در سراسر شرکت شرکت کنید یا ایده هایی را در مورد راه هایی که شرکت می تواند به جامعه کمک کند به سرپرست خود پیشنهاد دهید.

مرتبط:  مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR): انواع و مزایا (با مثال)

تمایل به تغییر

افراد حرفه ای با یکپارچگی تجاری اذعان می کنند که می توانند با نشان دادن تمایل به تغییر به پیشرفت خود ادامه دهند. شما می‌توانید این اصل را با تأیید بازخوردی که ارائه می‌دهند به مشتریان نشان دهید، که باعث می‌شود آنها احساس ارزشمندی کنند. همچنین می‌توانید با پذیرش بازخورد مدیر یا همکاران خود و شناسایی زمینه‌هایی که می‌توانید مهارت‌های خود را در آنها بهبود بخشید، تمایل به تغییر نشان دهید.

توجه

احترام بخش مهمی از یکپارچگی کسب و کار است زیرا به دیگران نشان می دهد که برای کمک های آنها ارزش قائل هستید و از آنها قدردانی می کنید. شما می توانید با احترام به همه، از جمله مشتریان و کارمندان در همه سطوح، با یکپارچگی تجاری رفتار کنید. نشان دادن احترام می تواند به شما در حفظ روابط مثبت و حرفه ای با اعضای تیم و مشتریان کمک کند.

مطالب مرتبط:  چگونه در محل کار با دیگران با احترام رفتار کنیم

مسئولیت

افراد حرفه ای با یکپارچگی تجاری خود را مسئول اعمال خود می دانند، حتی زمانی که اشتباه می کنند. هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند، اما مشتریان از آن قدردانی می کنند که شما مسئولیت پذیر هستید و برای حل مسائل برای یافتن راه حل مثبت تلاش می کنید. شما همچنین می توانید با پرداختن به مسائل یا چالش ها و یافتن راه هایی برای غلبه بر موفقیت آمیز آنها، مسئولیت پذیری کار خود را نشان دهید.

مرتبط:  پاسخگویی در محیط کار: اهمیت و نکاتی برای بهبود آن

چگونه با یکپارچگی تجاری عمل کنیم

این مراحل را دنبال کنید تا به شما کمک کند یکپارچگی تجاری را در کار خود نشان دهید:

۱. بیانیه ماموریت شخصی بنویسید

مانند بیانیه ماموریت یک شرکت، بیانیه ماموریت شخصی نحوه رفتار شما در محل کار را توصیف می کند. بیانیه‌های ماموریت شرکت‌های مختلف را مرور کنید تا به شما کمک کند تا ایده‌هایی را برای بیانیه‌ی شخصی‌تان ایده‌گیری کنید. در چند جمله، ارزش های برتر خود را شرح دهید و توضیح دهید که چگونه قصد دارید از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. تعریف واضح اصول اخلاقی خود می تواند به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید و درک کنید که چه چیزی در زندگی شما مهم است، که می تواند کار با یکپارچگی تجاری را آسان تر کند.

بیشتر بخوانید:  نحوه نوشتن بیانیه ماموریت شخصی 

۲. با مثال رهبری کنید

یک راه خوب برای ارتقای صداقت در محل کار این است که خودتان با صداقت رفتار کنید. اصول اخلاقی خود را در اعمال روزانه خود پیاده کنید تا همکارانتان را تشویق کنید که از همان استانداردها حمایت کنند. این اقدامات می تواند به سادگی نشان دادن احترام به همکاران و مشتریان با سلام کردن به آنها و نشان دادن علاقه واقعی به رفاه آنها باشد.

شما همچنین می توانید با اعتراف به اشتباهات خود و برداشتن گام های سریع برای اصلاح آنها، نمونه ای برای دیگران ارائه دهید. این رفتار به کارفرمایان و همکاران شما نشان می دهد که صداقت برای شما مهم است و از اشتباهات خود درس می گیرید، که می تواند مسئولیت پذیری را در میان سایر اعضای تیم تشویق کند.

مرتبط:  ۸ راه برای رهبری با مثال مثبت در محل کار

۳. ارتباط باز را تمرین کنید

با تمرین ارتباطات باز می توانید به بسیاری از اصول یکپارچگی تجاری دست یابید. با مدیر، اعضای تیم و سایر همکاران خود به طور آشکار ارتباط برقرار کنید تا محیطی سرشار از صداقت و احترام ایجاد کنید. خود را به شیوه ای مثبت و صادقانه بیان کنید و دیگران را نیز تشویق کنید که همین کار را انجام دهند. هنگامی که با مشتریان ارتباط برقرار می کنید، در طول تعاملات خود صادق باشید تا به آنها احساس احترام کنید. این نوع ارتباط می تواند اعتماد و مسئولیت پذیری را افزایش دهد.

مطالب مرتبط:  ارتباط باز چیست؟ (با مزایا و اهمیت)

۴. مشتری را دوست در نظر بگیرید

در طول تعامل با مشتریان، همانطور که با یک دوست رفتار می کنید، با آنها رفتار کنید. با مشتریان به گرمی صحبت کنید و به زمان و نظرات آنها احترام بگذارید. در صورت امکان، اقداماتی را برای بهبود تجربیات آنها انجام دهید. فکر کردن به مشتریان به عنوان دوستان می تواند شما را تشویق کند تا برای آنها ارزش ایجاد کنید و محصولات و خدمات باکیفیت را برای آنها ارائه دهید. این می تواند به آنها کمک کند که از تجربه خود احساس رضایت کنند، که شانس ادامه تجارت با شما را افزایش می دهد.

مرتبط:  روابط با مشتری: ۱۳ راه برای ایجاد ارتباطات بهتر

۵. آن را شخصی کنید

 وقتی سر کار هستید ارزش های اصلی خود را در نظر بگیرید  . به عنوان مثال، به جای اینکه شهروندی شرکتی را به عنوان یک تعهد اضافی در نظر بگیرید، می توانید راه های معناداری را برای کمک به جامعه شناسایی کنید که شما را برای کمک به جامعه هیجان زده کند. شما همچنین می توانید با مدیر خود برای ایجاد یک ابتکار جدید در کسب و کار خود، مانند راه اندازی یک برنامه بازیافت در دفتر خود، همکاری کنید. اگر به این هدف علاقه دارید، ممکن است به احتمال زیاد در شهروندی شرکتی شرکت کنید و با صداقت رفتار کنید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *