جلب توجه – و حفظ – توجه مخاطبان هرگز سخت تر از زمان حال نبوده است. امروزه، مردم با بازاریابی ۲۴/۷ بمباران میشوند، و با این حال در پنج سال گذشته، میانگین دامنه توجه واقعاً کاهش یافته است (فقط به هشت ثانیه).
خوشبختانه، استراتژیهای سرگرمکننده و منحصربهفردی وجود دارد که میتوانید برای جذب مخاطبان خود پیادهسازی کنید – و یکی از این استراتژیها، ساختن آزمون آنلاین است.
مشابه ماهیت اعتیادآور Jeopardy، آزمونهای آنلاین روشی سرگرمکننده برای افراد است تا با برند شما درگیر شوند. علاوه بر این، آزمونهای آنلاین مداوم میتواند به شما کمک کند زمانی که مصرفکنندهتان در نهایت آماده خرید است، شما را در ذهن آنها تثبیت کند.
آزمون های آنلاین همچنین به شما کمک می کند تا درک بهتری از کاربران خود داشته باشید و به ایجاد روابط قوی تر با آنها کمک کنید.
اما، چه به دنبال یک ابزار نظرسنجی حرفهای باشید یا یک سازنده مسابقه سادهتر؛ طیف وسیعی از گزینهها برای انتخاب وجود دارد. کدام یک به کسب بهترین نتایج بلندمدت کمک میکند؟
ما در این مطلب از ایوسی، ۲۱ آزمون ساز جهانی مورد علاقه و محبوب را بررسی خواهیم کرد، اما ابتدا، اجازه دهید نگاهی به ویژگی های کلیدی سازندگان آزمون بزرگ بیندازیم.
سازندگان آزمون آنلاین: ویژگی های کلیدی
سازندگان تست ها و مسابقات به هر شکلی هستند. برخی از آنها فوق العاده حرفه ای هستند، در حالی که برخی دیگر بسیار معمولی هستند. برخی برای سرگرمی در نظر گرفته شده اند، و برخی دیگر برای رشد واقعی کسب و کار طراحی شده اند.
هدف شما هر چه باشد، همیشه باید به دنبال ویژگی های کلیدی زیر در آزمون ساز خود باشید.
گزینه های تبلیغات آسان
شما سعی می کنید تا حد امکان پاسخ های بیشتری را جمع آوری کنید، درست است؟
انتخاب سرویسی که دارای گزینه های اشتراک گذاری داخلی باشد باید در اولویت قرار گیرد، زیرا به افزایش دسترسی کمک می کند.
جمع آوری / تجزیه و تحلیل داده ها
چگونه می خواهید داده ها را جمع آوری و استفاده کنید؟
این یک مسئله بزرگ است. اگر مرتبسازی دادههای جمعآوریشده دشوار است و به شما در شناسایی روندهای کلیدی کمک نمیکند، بیفایده است. اطمینان حاصل کنید که دادههایی که جمعآوری میکنید میتوانند به روشی که برای شما آسان است، در برنامه صادر یا تجزیه و تحلیل شوند.
جذب سرنخها
در ۹ مورد از ۱۰ مورد، شما همچنین می خواهید آزمون شما داده های سرنخ (لیدها) را از کاربر بگیرد.
مطمئن شوید که یک روش داخلی برای جمعآوری بیشتر از پاسخهای پاسخدهنده وجود دارد – و مطمئن شوید که میتواند با CRM یا ESP اصلی شما یکپارچه شود.
بهره وری زمان
سازندگان آزمون ها روند مورد نیاز برای کنار هم قرار دادن آنها را سرعت می بخشند.
با استفاده از سازنده کویزها، میتوانید از بین طرحبندیها یا قالبهای از قبل موجود، برای ایجاد یک مسابقه واضح و جذاب – بدون سر و صدا شروع از ابتدا انتخاب کنید. آنها همچنین راهنمای گام به گام نحوه ساخت آنها را ارائه می دهند، بنابراین نیازی به حدس زدن دوم ندارید.
اکنون که این موارد مهم را پوشش دادیم، بیایید به راه حل های ساخت مسابقه مورد علاقه خود بپردازیم.
ابزارهای آنلاین آزمون ساز
- HubSpot
- Survey Anyplace
- Woorise
- Typeform
- SurveyMonkey
- Paperform
- ProProfs QuizMaker
- Outgrow
- Qzzr
- GetFeedback
- Google Forms
- Riddle’s Quizmaker
- Playbuzz
- Alchemer
- Wufoo
- Ask Nicely
- Brandquiz
- Microsoft Forms
- Form Crafts
- ClassMarker
- iSpring QuizMaker
۲۱ بهترین سازندگان آزمون آنلاین در سال ۲۰۲۲
۱. فرم هاب اسپات – HubSpot
قیمت: رایگان
با وجود اینکه یکی از پیشرفتهترین ابزارهای فرمساز است، هنگام استفاده از فرمساز رایگان HubSpot، به تخصص فنی نیاز ندارید. میتوانید به سرعت فرمهایی را با فرمساز کشیدن و رها کردن ایجاد کنید و بازدیدکنندگان وبسایت ناشناس را با فرمها، فیلدها، ارسالها و فرمهای سفارشی نامحدود به سرنخ تبدیل کنید که همگی به پایگاه داده مخاطبین شما متصل میشوند. این انعطافپذیری و سفارشیسازی به این معنی است که ایجاد آزمونها با استفاده از ابزار نیز آسان است.
هنگامی که شخصی فرم شما را پر کرد، به طور خودکار به CRM رایگان HubSpot هدایت می شود . هنگامی که آنها در CRM شما قرار گرفتند، میتوانید وظایف یادآوری را تنظیم کنید، با آنها تماس بگیرید و ایمیلهای شخصیسازی شده یک به یک برای آنها بفرستید و به شما امکان میدهد روابط با مخاطبین خود را بهتر مدیریت و پرورش دهید.
HubSpot Forms همچنین از طریق افزونه وردپرس HubSpot برای وردپرس در دسترس است .
۲. نظرسنجی در هر مکان – Survey Anyplace
قیمت گذاری:
- طرح اولیه، ۳۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای، ۵۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح سازمانی، برای قیمت باید تماس بگیرید
Survey Anyplace یکی از ابزارهای پیشرفتهتر در بازار است، با منطق پرش، نتایج و امتیازدهی سفارشی که به شما امکان میدهد آزمونهایی را با تمرکز بالا بر شخصیسازی ایجاد کنید. آن را با سفارشیسازی کامل برند خود و توانایی پاسخدهندگان برای دانلود یک گزارش بازخورد شخصی در پایان مسابقه ترکیب کنید، و خواهید دید که چرا این ابزار در بین شرکتهای منابع انسانی بسیار محبوب است.
۳. ووریس – Woorise
قیمت گذاری:
- طرح محدود رایگان؛
- طرح اولیه، ۲۹ دلار در ماه؛
- طرح رشد، ۴۹ دلار در ماه؛
- طرح حرفه ای، ۹۹ دلار در ماه
با Woorise میتوانید به راحتی آزمونهای تعاملی و همچنین آزمونهای شخصیتی، آزمونهای محاسباتی، آزمونهای مسابقه، تست ها، آزمونهای پیشنهادی، و آزمونهای نمره یا ارزیابی ایجاد کنید. سازنده مدرن کشیدن و رها کردن Woorise’s modern drag-and-drop به شما امکان می دهد از ابتدا بسازید یا به سرعت شروع به انتخاب یکی از قالب های آنها کنید.
Woorise به بیش از ۴۰ نوع سوال مختلف اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی آزمون ها، نظرسنجی ها، تست ها و نظرسنجی های آنلاین بسازید. آزمونها را میتوان با ابزارهای اصلی اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot، ActiveCampaign، Constant Contact، MailChimp و موارد دیگر ادغام کرد.
Woorise ابزاری ایدهآل برای کسبوکارهای کوچک است که به شما امکان میدهد نه تنها آزمونهای آنلاین، بلکه طیف گستردهای از کمپینهای تعاملی مانند صفحات فرود، فرمها، نظرسنجیها، هدایا و مسابقات ویروسی، پذیرش پرداختها و موارد دیگر را برای جمعآوری سرنخها و جذب مخاطب ایجاد کنید. .
۴. Typeform
قیمت:
- طرح پایه، ۲۵ دلار در سال برای هر کاربر.
- طرح پلاس، ۵۰ دلار در سال برای هر کاربر؛
- طرح کسب و کار، ۸۳ دلار در سال برای هر کاربر
Typeform آزمون ها را می گیرد و آنها را برای سازنده و کاربر بصری می کند. با ارائه یک سوال در یک زمان و ارائه مسابقه در یک رابط جذاب و پاسخگو، Typeform به یک رهبر در دنیای آزمون ها و نظرسنجی های آنلاین تبدیل شده است.
استفاده از این پلتفرم با ابزارهای ویرایش کشیدن و رها کردن آن آسان است. همچنین همه کاره است و نظرسنجی از مشتریان، آزمونها، ابزارهای تولید سرنخ و موارد دیگر را ارائه میدهد. قالبهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که میتوان آنها را بر اساس نیازهای فردی شما تنظیم کرد.
با استفاده از Zapier، Typeform می تواند به طور یکپارچه در خدمات CRM مانند HubSpot ادغام شود . به این ترتیب، تمام داده هایی که جمع آوری می کنید به طور خودکار به مخاطبین فعلی شما اضافه می شود.
با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که برخی از افراد ممکن است هنگام دریافت سوالات یک به یک احساس ناامیدی کنند، زیرا ممکن است زمانبرتر باشد. علاوه بر این، نسخه رایگان شما را به جمع آوری تنها ۱۰۰ پاسخ در ماه محدود می کند.
۵. SurveyMonkey
قیمت:
- طرح مزیت تیم، ۲۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح برتر تیم، ۷۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح سازمانی، برای قیمت باید تماس بگیرید
با Survey Monkey می توانید نظرسنجی ها و پرسشنامه های اولیه را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید و استفاده از نسخه اصلی رایگان است. این نرمافزار دارای صدها الگو و سؤال است که توسط «روششناسان نظرسنجی» نوشته شدهاند و بهطور خاص برای استخراج اطلاعات مناسب از پاسخدهندگان طراحی شدهاند.
اگرچه میتوانید طراحی و طرحبندی آزمونها و نظرسنجیهای خود را سفارشی کنید، اما یک انتقاد رایج این است که نمیتوانید نظرسنجیها را بهطور کامل علامتگذاری کنید، زیرا آرم Survey Monkey باقی مانده است.
۶. فرم کاغذی – Paperform
قیمت:
- طرح ضروری، ۲۰ دلار در ماه.
- طرح حرفه ای، ۴۰ دلار در ماه برای هر کاربر؛
- طرح آژانس، ۱۳۵ دلار در ماه
Paperform تجربه ایجاد آزمون بدون دردسر را ارائه می دهد. با رابط متن آزاد آن، می توانید به راحتی یک مسابقه با طراحی متفکرانه و متناسب با برند و مخاطبان خود ایجاد کنید. تصاویر مارک خود را با ویرایشگر درون برنامه ای آن ویرایش کنید، ویدیوها، GIF، تم ها و پس زمینه ها را وارد کنید یا تایپوگرافی آن را تغییر دهید.
اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، Paperform طیف گسترده ای از الگوهای آزمون رایگان را برای انتخاب شما در اختیار دارد. ویرایشگر قدرتمند از ابتدا برای همه ساخته شده است که می توانند از آن استفاده کنند، با بیش از ۲۷ فیلد سؤال و گردش کار پیشرفته. فرم ها را می توان به زیبایی در وب سایت شما جاسازی کرد، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت یا به عنوان یک صفحه فرود فردی عمل کرد.
Paperform همچنین بسیار شخصی سازی شده و بر اساس کسب و کار و کاربران شما قابل تنظیم است. میتوانید از داشبورد تجزیه و تحلیل بیدرنگ آن بینشهای عملی بهدست آورید و منطق شرطی را اضافه کنید که میتواند بلوکهای سؤال را نشان یا پنهان کند و مسابقهای بسازید که بر اساس پاسخهای پاسخدهنده شما تطبیق مییابد. همچنین میتوانید نتایج و خلاصههای مسابقه را مستقیماً به صندوق ورودی آزمونگرهای خود ارسال کنید و نمرات و متغیرهای آزمون را به صورت پویا محاسبه و ترکیب کنید تا تجربه امتحانی خلاقانهتری داشته باشید.
۷. ProProfs Quiz Maker
قیمت گذاری:
- طرح پایه رایگان.
- طرح ضروری، ۲۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حق بیمه، ۵۰ دلار در ماه برای هر کاربر؛
- طرح سازمانی، برای قیمت بایستی تماس بگیرید
ProProfs Quiz Maker ابزاری مفید برای ایجاد آزمونهای نمرهدار، آزمونهای عمومی، آزمونهای شخصیتی، نظرسنجی، نظرسنجی، آزمونهای آنلاین و امتحانات است. این ابزار بیش از ۱۰۰ قالب مسابقه، بیش از ۱۰۰۰۰۰ سؤال آماده، و همچنین بیش از ۱۰۰ پیکربندی و یک ویرایشگر آزمون با استفاده آسان را ارائه می دهد.
ProProfs Quiz Maker به ۱۰ نوع سوال مختلف اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی آزمون ها، آزمون ها، تست ها و نظرسنجی های آنلاین بسازید. آزمونها را میتوان با ابزارهای اصلی اتوماسیون بازاریابی مانند ActiveCampaign، Constant Contact، MailChimp و موارد دیگر ادغام کرد.
این ابزار سه طرح را با گزینه ای برای صورتحساب ماهانه یا سالانه ارائه می دهد. با این حال، برخی از ویژگی های پیشرفته آن به برنامه های سازمانی محدود می شود.
۸. رشد کردن – Outgrow
قیمت:
- طرح محدود فریلنسر، ۱۴ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح فریلنسر، ۲۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- برنامه ضروری، ۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح کسب و کار، ۶۰۰ دلار در ماه برای هر کاربر
با استفاده از Outgrow میتوانید به راحتی آزمونهای تعاملی و همچنین آزمونهای محاسباتی، آزمونهای مسابقه، آزمونها، آزمونهای پیشنهادی، و آزمونهایی به سبک چتبات ایجاد کنید. سازنده کشیدن و رها کردن بسیار شهودی Outgrow به شما امکان می دهد از ابتدا بسازید یا از بین بیش از ۱۰۰۰ قالب انتخاب کنید.
این الگوها میتوانند شامل آزمونهای پیشنهادی مفید برای کسبوکارهای B2B، B2C و تجارت الکترونیک باشند. Outgrow به کاربران اجازه می دهد تا آزمون های خود را به ۱۰ روش مختلف از جمله ایمیل، پاپ آپ، تبلیغات، نوار کناری، مستطیل شناور، صفحه کامل، Inpage، Chatbot، ExitIntent و FacebookTab جاسازی کنند.
۹. قزّر – Qzzr
قیمت گذاری:
- طرح اولیه، ۲۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای، برای قیمت تماس بگیرید.
- طرح سازمانی، باید برای قیمت تماس بگیرید
Qzzr توسط بازاریابان ورودی با هدف خاص آوردن سرنخ های واجد شرایط ساخته شده است. این آزمونها و نظرسنجی های کاملاً قابل تنظیم را از طریق رابط ساده و ظریف خود ایجاد می کند.
کاربران همچنین میتوانند از تجزیه و تحلیل دادههای جامع پاسخها استفاده کنند و از ادغامهای اشتراکگذاری اجتماعی آن برای دستیابی به مخاطبان بزرگتری استفاده کنند.
یکی از چشمگیرترین ویژگی ها، امکان هدف گذاری پیشنهادات بر اساس پاسخ های کاربران است. برای مثال، میتوانید یک CTA «اکنون بخرید» را در صفحه نتایج برای محصولی که کاربر به آن ابراز علاقه کرده است، اضافه کنید.
این یکی از گزینه های ارزان تر در لیست است، اما فاقد ویژگی های منطقی پیشرفته برخی از رقبای خود است.
۱۰. دریافت فیدبک – GetFeedback
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است
GetFeedback به رابط زیباییشناختی خود میبالد – هم در ارتباط با مشتری و هم در قسمت پشتیبان. این یکی از گزینههای پیشرفتهتر برای ایجاد مسابقه و نظرسنجی است، اما هنوز برای تازهکارها استفاده از آن نسبتاً آسان است. این یکپارچه سازی با نرم افزار Salesforce CRM و تجزیه و تحلیل دقیق ارائه می دهد تا بتوانید از داده های جدید خود استفاده کنید.
GetFeedback که سفارشیسازی کاملی برای برند شما ارائه میکند و دارای رتبه بسیار بالایی است، یکی از گزینههای برتر در بازار است، ایدهآل برای تیمها و شرکتهای بزرگتر که واقعاً میخواهند اطلاعات مخاطبان خود را بررسی کنند.
۱۱. فرم های گوگل – Google Forms
قیمت: رایگان
Google Forms یک ابزار فرم رایگان و با کاربری آسان است که در G Suite اجرا می شود. عملکرد در قسمت اصلی است و رابط کاربری چندان قابل تنظیم نیست، اما میتوانید فرمهای مناسبی بسازید و آزمونهایی برای گرفتن دادههای مشتری ایجاد کنید. از آنجایی که Google Forms بخشی از G Suite است، میتوانید دادهها را مستقیماً به Google Sheets برای تجزیه و تحلیل بکشید.
۱۲. سازنده آزمون معما – Riddle’s Quizmaker
قیمت:
- طرح اولیه، ۲۹ دلار در ماه برای هر کاربر؛
- طرح حرفه ای، ۴۹ دلار در ماه برای هر کاربر؛
- طرح تیم، ۱۹۹ دلار در ماه برای هر کاربر
Riddle’s Quizmaker یکی دیگر از ابزارهای آسان برای استفاده با تمرکز بر گرفتن آدرس های ایمیل است. میتوانید دادهها را از سرنخها جمعآوری کنید و مستقیماً به فهرستهای خود در MailChimp یا نرمافزارهای دیگر ارسال کنید. Riddle’s Quizmaker به ویژه برای مشاغل کوچک و کارآفرینان ارزش خوبی دارد.
این ابزار به عنوان یک افزونه وردپرس در دسترس است، یا آزمون ها را می توان از طریق یک کد جاسازی شده در سایت شما جاسازی کرد. آزمونها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین میتوانید نام تجاری خود را در همه جای آنها علامت بزنید.
۱۳. Playbuzz
قیمت: رایگان
پر از تبلیغات ارزان، اما کاملا رایگان، Playbuzz یک گزینه عالی برای کسانی است که میخواهند وارد آن شوند و در ایجاد آزمونها بدون هزینه اولیه تلاش کنند. آن را امتحان کنید، و اگر برای شما کارآمد است، به یک سازنده آزمون برتر با ویژگیهای بیشتر و رابط بهتر و بدون آگهی بروید.
این ابزار برای شروع سریع و آسان است، بنابراین یک گزینه خوب برای مبتدیان است. علاوه بر این، پس از اتمام کار، اشتراکگذاری آزمونهای حرفهای خود در رسانههای اجتماعی آسان است.
۱۴. کیمیاگر – Alchemer
قیمت:
- طرح همکاری، ۴۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای، ۱۴۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح دسترسی کامل، ۲۴۹ دلار در ماه برای هر کاربر
Alchemer یک آزمون و ابزار ایجاد نظرسنجی با ویژگی های غنی با یک رابط کاربر پسند است. دو نسخه وجود دارد – یکی برای افراد و مشاغل کوچک و دیگری برای شرکت های بزرگتر. اولی بر سهولت استفاده تمرکز دارد، در حالی که دومی تجزیه و تحلیل عمیقتر دادهها را ممکن میسازد و بیشتر بر تحقیقات مشتری تمرکز میکند.
۱۵. ووفو – Wufoo
قیمت:
- طرح شروع، ۱۴ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای، ۲۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح پیشرفته، ۷۴ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح نهایی، ۱۸۳ دلار در ماه برای هر کاربر
Wufoo یک ابزار همه کاره برای طراحی فرم، ایجاد نظرسنجی و ساخت مسابقه است. قابل توجه ترین ویژگی آن منطق فرم پیشرفته و سهولتی است که با آن می توانید داده ها را جمع آوری، ذخیره و سازماندهی کنید.
استفاده از آن به آسانی برخی از ابزارهای اساسیتر موجود نیست، اگر از ویژگیهای پیشرفتهتر استفاده میکنید (ممکن است نیاز به کدنویسی اولیه باشد!) Wufoo کمی به آن عادت میکند، اما برای ایجاد فرم معمولی، هنوز هم زیباست. شهودی
نسخه رایگان تعداد پاسخ ها را محدود می کند، اما بالاتر از آن تعدادی امتیاز قیمتی وجود دارد، بنابراین گزینه خوبی برای مشاغلی است که به سرعت در حال رشد هستند.
۱۶. به خوبی بپرسید – Ask Nicely
قیمت گذاری: قیمت در صورت درخواست موجود است
Ask Nicely سازنده فرم و نظرسنجی با تمرکز بر بازخورد مشتری و بهبود امتیاز خالص تبلیغ کننده شما (NPS ) است. این نرم افزار با HubSpot، Salesforce یا Slack ادغام می شود و به شما امکان می دهد پیگیری مشتری را برای بهبود رتبه بندی و بررسی در سایت هایی مانند Google به صورت خودکار انجام دهید.
Ask Nicely چیزی بیش از یک آزمون ساز است – این یک ابزار بازاریابی پیشرفته است که برای شرکت های متوسط تا بزرگ که واقعاً برای تعامل با مشتری ارزش قائل هستند مناسب است. قیمت گذاری بر اساس نیاز شما است، اما ۳۷۵ دلار یک ایده تقریبی از هزینه آن است. (ارزان نیست.)
۱۷. برندکوئیز – Brandquiz
قیمت گذاری:
- طرح محدود رایگان؛
- طرح شروع، ۲۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای، ۷۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح کسب و کار، ۱۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر
Brandquiz گزینه خوبی برای ایجاد سریع و آسان آزمونهای سرگرمکننده با نام تجاری با طیف وسیعی از الگوهای موجود است. این پلتفرم ادغام با ابزارهای بازاریابی اصلی مانند Salesforce، HubSpot یا MailChimp را امکان پذیر می کند تا از داده های جمع آوری شده حداکثر استفاده را ببرد.
نسخه رایگان تا ۱۰۰ شرکت کننده در هر ماه گسترش می یابد، در حالی که طیف وسیعی از طرح های پولی برای شرکت های در حال رشد ارزش ارائه می دهد.
۱۸. فرم های مایکروسافت – Microsoft Forms
قیمت: رایگان
مایکروسافت فرم ها، مشابه فرم های گوگل، ابزاری عالی برای کسانی است که در مایکروسافت آفیس مهارت دارند، زیرا با سایر نرم افزارهای مایکروسافت آفیس ادغام می شود. با راهنماهای گام به گام آسان برای ایجاد فرمها و آزمونهای اساسی، Microsoft Forms آن را ساده نگه میدارد.
۱۹. Form Crafts
قیمت گذاری:
- طرح محدود رایگان؛
- طرح استاندارد، ۲۹ دلار در ماه برای هر کاربر؛
- طرح پلاس، ۷۹ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح سازمانی، ۱۷۹ دلار در ماه برای هر کاربر
اگرچه Form Crafts برای ایجاد پرسشنامه های ساده، ثبت نام در خبرنامه و مواردی از این قبیل طراحی شده است، اما Form Crafts از فرم های چند صفحه ای پشتیبانی می کند، بنابراین می توان از آن برای ساختن آزمون ها نیز استفاده کرد. با تجزیه و تحلیل بلادرنگ، منطق شرطی و ادغام آسان با وردپرس از طریق یک افزونه، جایگزین خوبی برای گزینه های اصلی ارائه می دهد.
قیمت گذاری با طیف وسیعی از گزینه ها برای هر کسب و کار در حال رشد قابل رقابت است.
۲۰. ClassMarker
قیمت:
- طرح حرفه ای ۱، ۳۹.۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر.
- طرح حرفه ای ۲، ۷۹.۹۵ دلار در ماه برای هر کاربر
ClassMarker یک سازنده مسابقه است که برای متخصصان آموزش با برنامه های سفارشی برای کاربران تجاری نیز طراحی شده است. می توانید تست ها و آزمون هایی ایجاد کنید که برای هر تعداد کاربر که دوست دارید در دسترس باشد. این تست را می توان برای برند شما سفارشی کرد و حتی می تواند شامل گواهی های برند نیز باشد. یک پلت فرم نتایج پیچیده به شما امکان می دهد به راحتی داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و نتیجه گیری کنید.
این یک گزینه خوب برای مشاغل بزرگ است که نیاز به نظرسنجی از کاربران زیادی دارند. برنامه های قیمت گذاری برای سطح عملکرد و سفارشی سازی موجود بسیار رقابتی هستند.
۲۱. iSpring QuizMaker
قیمت: ۳۷۰ دلار برای هر کاربر/سال. تخفیف تحصیلی و غیرانتفاعی در دسترس است.
iSpring QuizMaker یک ابزار مفید و در عین حال قوی برای ایجاد ارزیابی های تعاملی است. میتوانید آزمونهای درجهبندیشده و بدون درجهبندی را با ۱۴ قالب سؤال آماده و قابل تنظیم بسازید. آنها از True/False معمولی و Multiple-choice تا مینیبازیهای جذاب مانند کشیدن و رها کردن و هاتاسپات را شامل میشوند، و ساخت و طراحی همه آنها نسبتاً آسان است. تستها میتوانند حاوی رسانه و فرمول باشند، اما کاملاً پاسخگو هستند و در هر دستگاهی به خوبی پخش میشوند.
آزمونهای ساخته شده در iSpring QuizMaker میتوانند محدودیتهای زمانی داشته باشند، بازخورد توضیحی یا انگیزشی ارائه دهند یا دانشآموزان را بسته به نحوه عملکردشان به یک اسلاید خاص بفرستند. گزینه های ردیابی نیز قابل توجه هستند: مربیان می توانند اطلاعات دقیقی در مورد نحوه پاسخگویی زبان آموزان به هر سوال به دست آورند و زبان آموزان می توانند بلافاصله نتایج خود را مشاهده کنند.
اکنون می دانیم که آزمون سازان زیادی برای انتخاب از این لیست وجود دارد، بنابراین بیایید بفهمیم کدام آزمون سازان برای شما مناسب هستند.
کدام آزمون ساز برای من مناسب است؟
سازندگان آزمون های مختلف می توانند اهداف متفاوتی را انجام دهند – همه اینها به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد. اهداف خود را برای مسابقه مشخص کنید، آنچه را که امیدوارید از آن به دست آورید، و سپس جستجوی خود را برای بهترین مورد شروع کنید.
بهترین نرم افزار آزمون آنلاین برای بازاریابان
-
تعامل داشتن – Interact
بازاریابان بر این تمرکز میکنند که محتوای آنها چگونه میتواند منجر تولید کند، مخاطبان خود را تقسیمبندی کند، و ترافیک را به سمت وبسایتهایشان هدایت کند – و Interact فقط برای این کار سازنده آزمون است.
با تجزیه و تحلیل داخلی، بازاریابان میتوانند دادههای بیدرنگ را از آزمونهای خود بگیرند و آنها را با بازاریابی ایمیلی و سیستمهای اتوماسیون برای جذب و تقسیمبندی سرنخها ادغام کنند.
بهترین سازنده آزمون آنلاین برای معلمان
-
تایپ فرم – Typeform
این سازنده مسابقه دانشآموزان را درگیر میکند، اما با عملکرد بیشتر یک قدم فراتر میرود. به عنوان مثال، اگر موضوعی را تدریس می کنید که شامل ریاضیات است، Typeform یک تابع ماشین حساب را در طول آزمون ها ارائه می دهد. همچنین زیر گروهی از پاسخ ها و سؤالات را برای تقسیم انواع سؤالات ارائه شده نیز ارائه می دهد.
بهترین سازنده آزمون آنلاین برای سرگرمی
-
کاهوت – Kahoot
برای درگیر کردن مسابقه دهندگان جوان و بزرگ، Kahoot یک سازنده مسابقه سرگرم کننده و تعاملی است زیرا آزمون ها را به یک بازی تبدیل می کند.
تعامل خود را با آزمون های جذاب تقویت کنید
اشتراکگذاری آزمونهای جذاب، راهی محکم برای جذب مخاطبان بیشتر است. با کمک یک سازنده آزمون عالی، میتوانید آزمونهای فوقالعادهای بسازید که اهداف شرکت شما را به نمایش بگذارد و برای مخاطبانتان جذاب باشد.
اگر میخواهید بهترین راهها را برای گرفتن سرنخهای بیشتر با آزمونها بیابید، راهنمای جامع ما را بررسی کنید – و در جستجوی بهترین آزمونکننده در بازار موفق باشید.