بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه بدون ایجاد استرس احساس فوریت ایجاد کنیم؟

فوریت ساعت

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هنگامی که ضرب الاجل های مهم در محل کار نزدیک می شوند، جدی بودن در مورد تکمیل کار، بخش کلیدی دستیابی به موفقیت است. رهبر تیم خوب بودن مستلزم تأکید بر فواید تکمیل سریع وظایف است و در عین حال به تیم خود پشتیبانی لازم را ارائه می دهد. اگر می دانید که چگونه بدون استرس اعضای تیم خود احساس فوریت ایجاد کنید، می توانید همکاران خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.

در این مقاله، مزایای اولویت‌بندی تحویل فوری را توضیح می‌دهیم و تکنیک‌هایی را برای ایجاد احساس فوری فوری برای تیم شما به اشتراک می‌گذاریم.

چرا ایجاد حس فوریت مهم است؟

ایجاد فوریت در تیم شما مزایای زیادی برای بهره وری و روحیه دارد. اگرچه هر تیم فرهنگ، سرعت و اولویت های خاص خود را دارد، داشتن سطحی از فوریت برای انجام وظایف و پیشرفت به عنوان یک گروه مهم است. برخی از دلایل اصلی برای حفظ فوریت در محل کار شما عبارتند از:

تعیین ضرب الاجل ها:

وقتی همه اعضای یک تیم یک حس درونی از انگیزه و فوریت داشته باشند، رسیدن به ضرب الاجل ها و تجاوز از آنها آسان تر است.

برنامه ریزی از پیش:

داشتن فرهنگ فوریت به شما این امکان را می دهد که زمان خود را برنامه ریزی کنید و برای پروژه ها برنامه ریزی های بلندمدت انجام دهید.

بهره وری پیش‌روی:

با ایجاد الگوهای رفتار فوری، بهره وری را بهبود می بخشید و در تکمیل وظایف کارآمدتر می شوید.

بهبود حل مسئله:

احساس قوی فوریت به شما این امکان را می دهد که مسائل بالقوه را به سرعت شناسایی کنید و به شما زمان بیشتری برای ایجاد راه حل می دهد.

ایجاد شهرت:

توانایی پاسخگویی سریع به مشتریان و ارائه سریع محتوا برای ایجاد شهرت مثبت در صنعت شما مهم است.

مطالب مرتبط: اصل فوری در مقابل اصل مهم آیزنهاور چیست؟

چگونه بدون استرس اعضای تیم احساس فوریت ایجاد کنیم

توسعه فوریت به عنوان یک ارزش تیمی و در عین حال اجتناب از استرس غیرضروری، کلید ایجاد یک محیط کار متعادل است. در اینجا چند راه برای ترویج فوریت مثبت برای تیم شما وجود دارد:

۱. به جای ضرب الاجل، بر فرهنگ فوریت تمرکز کنید

قبل از اینکه نیاز مستقیم به ارسال فوری کالاهای تحویلی داشته باشید، اولویت بندی فوریت ها را شروع کنید. با ایجاد یک فرهنگ تیمی که در آن همه برای رسیدن به ضرب‌الاجل‌ها و واکنش سریع به موقعیت‌ها ارزش قائل هستند، می‌توانید استرس کمتری روی نگرانی در مورد زمان‌بندی‌ها و پروژه‌های خاص داشته باشید. به جای تمرکز بر ضرب‌الاجل‌های مهم، در مورد اینکه چگونه برای بهره‌وری، ارتباطات و رسیدن به اهداف ارزش قائل هستید، ثابت قدم باشید.

۲. دلایل فوریت خود را مشخص کنید

مطمئن شوید که همه متوجه می شوند که چرا فوریت یک ارزش اصلی در تیم شما است. در مورد اهمیت داشتن یک طرز فکر فوری گفتگوهای باز داشته باشید. وقتی پروژه‌های مهمی پیش می‌آیند، با همکاران خود در مورد اینکه چگونه باید با هم کار کنید و مسئولیت برآوردن انتظارات حرفه‌ای را به اشتراک بگذارید، صریح و صادق باشید. با اطمینان از اینکه همه انتظارات یکسانی دارند، بیشترین شانس موفقیت را به تیم خود می دهید.

۳. نتایج مثبت را برای کار آینده توضیح دهید

برای هر پروژه، مزایای مثبتی را که هر یک از اعضای تیم می تواند از کار با یک طرز فکر فوری دریافت کند، شرح دهید. هم مزایای گروهی و هم پاداش های فردی را توضیح دهید تا انگیزه شخصی را از همه اعضای تیم تشویق کنید. حفظ قراردادهای مشتری، دستیابی به اهداف عملکرد و کسب پاداش، انگیزه های خوبی برای اقدام فوری هستند. همچنین می توانید به عواقب عقب ماندن از ضرب الاجل اشاره کنید، اما به یاد داشته باشید که این اطلاعات را با تقویت مثبت متعادل کنید.

۴. با نیت عمل کنید

رفتاری را که می خواهید در تیم خود مشاهده کنید مدل کنید و خود را مطابق با همان استانداردهای ارسال سریع کار نگه دارید. برای رسیدن به اهداف پروژه تلاش کنید، به ایمیل ها سریع پاسخ دهید و همیشه کار خود را زودتر از موعد مقرر ارسال کنید. وقتی می بینند که شما از این ارزش ها در رفتار روزانه خود حمایت می کنید، تشویق تیم خود برای جدی گرفتن بهره وری خود آسان تر است.

۵. پیشرفت رو به جلو را جشن بگیرید

زمانی که تیم شما به ضرب الاجل می رسد یا از آن فراتر می رود، جملات تاکیدی مثبت ارائه دهید و موفقیت آنها را جشن بگیرید. ارائه انگیزه برای پیروی از یک برنامه، راهی عالی برای ایجاد عادات مثبت و تبدیل فوریت به جنبه مثبت محل کار است. ارسال یک ایمیل خوب یا به اشتراک گذاشتن جوایز کوچک می تواند روحیه کل تیم را تقویت کند و شتاب فوری برای ادامه کار را تشویق کند.

مطالب مرتبط: ۳۵ نمونه از انگیزه در محیط کار

۶. اهداف کششی تعیین کنید

هنگامی که ضرب الاجل های اولیه را برای پروژه ها و محصولات قابل تحویل تعیین کردید، اهداف طولانی تری را تعیین کنید تا تیم خود را تشویق کنید تا وظایف خود را با زمان اضافی تکمیل کند. به عنوان مثال، اگر قرار است پروژه ای در روز جمعه باشد، پیشنهاد کنید که همه افراد بخواهند تکالیف خود را در روز سه شنبه ارسال کنند.

اگر کسی سعی کند به هدف سه شنبه برسد اما مشکلاتی را کشف کند یا به زمان اضافی نیاز داشته باشد، هنوز سه روز دیگر فرصت دارد تا مشکلات را برطرف کند و کار خود را بررسی کند. اهداف کششی همچنین به اعضای تیم شما این فرصت را می دهد که اولویت های خود را بسته به حجم کاری خود تنظیم کنند و در عین حال احساس فوریت را حفظ کنند.

مطالب مرتبط: نحوه ایجاد اولویت های استراتژیک

۷. در مورد ضرب الاجل ها شفاف باشید

انتظارات واضحی را با تیم خود در مورد برنامه زمانی تعیین کنید و یادآوری های منظم ارسال کنید. از بین بردن سردرگمی در مورد زمان موعد پروژه ها می تواند به کاهش استرس مرتبط با کار کمک کند و در عین حال بر اهمیت حفظ یک برنامه زمان بندی و مدیریت مناسب زمان تأکید کند. ضرب‌الاجل‌های مهم را در یک مکان برجسته ارسال کنید که همه بتوانند آن را ببینند تا یادآوری غیرفعال برای کار روی پروژه‌های آینده ارائه شود.

۸. شاخص های کلیدی عملکرد را در حین بررسی ها ارزیابی کنید

هنگامی که با اعضای تیم ملاقات می کنید تا در مورد پیشرفت آنها صحبت کنید، شاخص های کلیدی عملکرد آنها را مرور کنید تا به دنبال هر زمینه ای باشید که بهبود دارد. نگاهی به معیارهای قابل اندازه گیری می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا آنها احتمالاً به ضرب الاجل خود می رسند یا ممکن است به پشتیبانی اضافی نیاز داشته باشند. واقع بینانه بودن در مورد KPI ها می تواند هر یک از اعضای تیم را تشویق کند که سرعت خود را برای رسیدن به اهداف خود در زمان مقرر حفظ یا افزایش دهند.

مرتبط: راهنمای کامل شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)

۹. خود را برای پشتیبانی در دسترس قرار دهید

اهمیت کار سخت با سرعت ثابت را نشان دهید و همچنین با ارائه منظم حمایت خود، محیط کاری سالم را تشویق کنید. هر بار که به اعضای تیم خود در مورد ضرب الاجل یادآوری می کنید یا از آنها می خواهید سرعت خود را افزایش دهند، توضیح دهید که برای کمک در دسترس هستید. دسترسی به منابع را تسهیل کنید، استراتژی‌های خود را برای تکمیل وظایف به اشتراک بگذارید و در زمانی که اعضای تیم شما در شرایط سختی هستند، تشویق کنید.

۱۰. کارایی را در طول جلسات اولویت بندی کنید

یک راه عالی برای نشان دادن اهمیت فوریت، احترام گذاشتن به وقت همه در طول جلسات و رویدادهای محل کار است. فقط برای موضوعات ضروری جلساتی را فراخوانی کنید و یک دستور کار کامل برای استفاده بهینه از زمان ایجاد کنید. با تمرکز بر موضوعات اولویت‌دار در طول جلسات، به تیم خود نشان می‌دهید که برای وقت آن‌ها ارزش قائل هستید و می‌خواهید از روز کاری خود برای اولویت‌بندی کارهای فوری استفاده کنند. این آنها را تشویق می کند تا برنامه کاری خود را به درستی مدیریت کنند و همچنین به آنها زمان بیشتری می دهد تا پروژه ها را زودتر ارسال کنند.

مطالب مرتبط: نحوه اولویت بندی وظایف در محل کار

۱۱. به آرامی پیگیری کنید

هنگامی که ضرب الاجل نزدیک می شود، با تیم خود به شیوه ای مهربان و فهمیده دنبال کنید. درک و همدلی در مورد حجم کاری هر کس می تواند به شیوه ای مثبت تشویق شود. اگر می بینید که یکی از اعضای تیم از یک ضرب الاجل عقب مانده است، با پشتیبانی و راه حل به او نزدیک شوید. در مورد ضرب الاجل های جدی قاطع باشید، اما با پیگیری فعالانه قبل از رسیدن ضرب الاجل های مهم شروع کنید.

۱۲. علل مهلت های از دست رفته را تخریب کنید

وقتی افراد تیم شما ضرب الاجل را از دست می دهند، با آنها ملاقات کنید تا مشخص کنید چه چیزی باعث این مشکل شده است و برای جلوگیری از مشکلات بعدی تلاش کنید. پرداختن مستقیم به علت مشکل نشان می دهد که شما متعهد به ایجاد یک فرهنگ فوری و سالم و پایدار هستید. همچنین به تیم شما کمک می‌کند بفهمد که پشتیبانی و منابع مورد نیاز برای حفظ سرعت بدون تجربه فرسودگی شغلی را دارند.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *