بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۰ راه برای ایجاد دوستی با افراد ثروتمند

افراد ثروتمند دوستان خود را متفاوت از بقیه ما انتخاب می کنند

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما احتمالا مقالات زیادی را خوانده اید. بیایید فرض کنیم در این مرحله شما با برخی افراد ثروتمند آشنا هستید. شما اغلب در رویدادها با آنها برخورد می کنید. آنها نام شما را به خاطر می آورند. شما می خواهید “این را به سطح بعدی ببرید.” و آن اینکه چگونه می توانید یکی از دوستان آن ها، فردی که به مسائل مختلف آنها دعوت می شود، فردی که با او معاشرت می کنند، شوید؟

اینکه افراد ثروتمند شما را دوست داشته باشند

ما افراد ثروتمندی را تثبیت کرده ایم که دوست دارند دیده شوند و با آنها متمدنانه برخورد شود. آنها عادت به رفتار سلطنتی در برابر افرادی که چیزی می خواهند، دارند. (این حتی گاه شامل افراد نزدیک همچون خواهرزاده ها و برادرزاده ها هم می شود!) و البته ما می دانیم که افراد ثروتمند دوستان جدیدی پیدا می کنند و افراد در گروه های سنی و ثروت متفاوت را می شناسند. حال چگونه می توانید آنها را وادار کنید که شما را به عنوان یک دوست بخواهند؟

رویکرد شماره ۱: برای رابطه ارزش بیاورید

به عنوان یک حرفه ای مالی، ممکن است به این موضوع در زمینه تجاری فکر کنید. با تفکر در سطح شخصی شروع کنید.

۱- برای فرزندشان شغل پیدا کنند. 

نه، در واقع شما آنها را در شرکت خود استخدام نمی کنید. آنها از مدرسه فارغ التحصیل شده اند، اما نیازی فوری برای نقل مکان، پیدا کردن مکان خود و یا پرداخت هزینه آن را در خود نمی بینند. پس ابتدا کمی در مورد تحصیلات و علایق آنها بیاموزید. از طریق پیوندهای لینکدین خود به دنبال افرادی باشید که می توانند توصیه های شغلی خوبی را به اشتراک بگذارند. چند ارتباط برقرار کنید

چرا: اینکه پرنده کوچولو آشیانه را ترک کند و خودش به پرواز درآید برای آنها مشکل بزرگی است. و در اینجا شما به حل آن کمک کردید.

۲. به آنها خیرات و صدقه بدهید. 

آنها احتمالاً در یک یا چند هیئت غیرانتفاعی (خیریه ها، موسسات حمایتی و …) خدمت می کنند. یکی از وظایف اعضای هیئت مدیره جمع آوری کمک های مالی است. این همچنین شامل فروش بلیط های جشن است. پس یک چک بنویسید در این رویداد شرکت کنید. نزدیک آنها بنشینید و در حراج زنده پیشنهاد دهید، حتی اگر با این کمک و قرارگیری در جمع اهداکنندگان با ضرر کردید. در افزایش پارویی که برای جمع آوری کمک مالی انجام می دهند، شرکت کنید. برای اطلاع شما: به کلمه “خیریه” توجه کنید. کمپین های سیاسی به دلایل انطباق از فهرست خارج شده اند.

چرا: در حلقه HNW¹، آنها از اهداف یکدیگر حمایت می کنند. پس این حرکت شما در واقع “ببخش برای گرفتن” است. شما نشان می دهید که متوجه شده اید این دلیل برای آنها مهم است. و اینگونه شما پول شخصی خود را جلو می اندازید.

۳. تحقیقات آینده نگری را برای خیریه آنها انجام دهید. 

شما این کار را برای تمرین خودتان انجام می دهید. چرا از همان مهارت ها برای یافتن افراد بالقوه استفاده نمی کنید؟ اعضای هیئت مدیره احتمالاً در بازی “چه کسی می داند چه کسیت؟²” بسیار خوب هستند.

چرا: موسسات خیریه اغلب به همان اهداکنندگان برمی گردند. جذب مشاوران جذب سرمایه می تواند هزینه های زیادی داشته باشد. شما بخش مهمی از این سرویس را به صورت رایگان ارائه می کنید.

۴. برای خیریه آنها پول جمع کنید. 

این برای افرادی است که در همان علت، در سطحی عمیق تر، درگیر هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، جمع آوری کمک مالی یک مسئله است. شما چند اهداکننده جدید می آورید. اینها در ستون شما جمع می شوند.

چرا: آنها ممکن است دوستان خود را برای جمع‌آوری کمک مالی مورد خطاب قرار دهند، اما در مورد این مدل درخواست ها احساس ناخوشایندی دارند. تعداد کمی از مردم این توانایی را دارند که به چشمان کسی نگاه کنند و از او پول بخواهند. پس شما این کار را انجام می دهید. همچنین، چشم‌اندازهای سازمان احتمالاً چشم‌اندازهای تجاری خوبی برای شما نیز هستند.

۵. معاملات خوب پیدا کنید. 

شنیده اید که ثروتمندان ارزان هستند (rich people are cheap)؟، اما این واقعیت را تبلیغ نکنید. پس مثلا اگر طرفداران عیش و بزم و شادی هستند، آنها را به طور خصوصی در یک مجلس شادی کنار بگذارید و در مورد معاملاتی که پیدا کرده اید به آنها بگویید.

چرا: آنها عاشق پس انداز پول هستند. آنها مشتاقانه منتظر این گفتگوها خواهند بود.

۶. ابتدا اطلاعات را به آنها بگویید. 

بخش تحقیقات شرکت شما شرکت آنها را دنبال می کند. آنها در مورد اعلامیه های درآمد اظهار نظر می کنند. شرکت شما گزارش هایی در مورد رقابت ارائه می دهد. وقتی جوهر به معنای واقعی کلمه هنوز خیس است، فکر شرکت خود را به اشتراک بگذارید. آنها این بینش را با همکاران اجرایی خود در میان می گذارند، در خفا افتخار می کنند که اولین بار به آن رسیده اند.

چرا: دنیای شرکت ها رقابتی است. داشتن اطلاعات ابتدا آنها را خوب جلوه می دهد.

۷. نامه ای به سردبیر بنویسید.

تام استنلی (Tom Stanley)، نویسنده « میلیونر همسایه »، دهه‌ها پیش به این موضوع رسید. برای حمایت از موضوعی که برای آنها مهم است، نامه ای به روزنامه محلی بنویسید. یک کپی از نامه را برای آشنایان خود پست کنید و به آنها اطلاع دهید که این موضوع به اندازه کافی برای شما مهم است که بتوانید نامه پشتیبانی بنویسید.

چرا: حتی اگر چنین نوشتاری چاپ نشود، آنها می دانند که شما تلاش کرده اید.

رویکرد شماره ۲: مهربانی و متانت را تمرین کنید

بسیاری از ما موافقیم که مهربانی و ادب به تدریج از زندگی روزمره حذف شده است. چراکه ما اغلب “در لحظه” زندگی می کنیم و دوراندیشی را تا حدی کنار گذاشته ایم. و بسیاری از مردم با این تفسیر خود محور به نظر می رسند.

۸. کاری کنید که نزدیکانشان شما را دوست داشته باشد. 

در روندهای زندگی یا حرفه ای، تصمیم گیرنده معمولاً همه توجه را به خود جلب می کند. بنابراین همسر یا فرزندان افراد ثروتمند اغلب احساس می کند که مانند یک فرد اضافی روی صحنه با آنها رفتار می شود. پس به هر دو (فرد و همسر او) یکسان توجه کنید. جزئیات را به خاطر بسپارید، مانند فردی رفتار کنید که هر یک از آنها دوست دارند.

چرا: همسران اغلب در روابط کاری و شخصی یکدیگر بسیار تأثیرگذار هستند.

۹. یادداشت های تشکر بفرستید. 

یادداشت های شخصی دست نویس پس از وقوع رویداد انجام می شود. شما از آنها برای دعوت کردنتان به شام ​​تشکر می کنید. توجه کنید که نت های آهنگین نوشتار شما قابل لمس هستند. آنها اغلب به یاد می مانند.

چرا: به این صورت آنها می دانند که شما قدردان بودید. آنها می بینند که شما با دقت و جزئیات گرا هستید.

۱۰. سخاوتمندی آنها را تعریف کنید. 

اغلب، جمع آوری کمک های غیرانتفاعی به این شکل به نظر می رسد: «شما پول دارید. ما به پول نیاز داریم. شما باید پول خود را به ما بدهید.» به عنوان یک شخص ثالث که عضو سازمان است، از آنها برای هدیه سخاوتمندانه آنها تشکر کنید.

چرا: یکی دیگر از قوانین در کلمه غیرانتفاعی این است که “شما هرگز نمی توانید به اندازه کافی از کسی تشکر کنید.”

اینها چندین راه هستند که می توانید با آن از یکی از بسیاری از آشنایانِ موفق را به دایره کوچکتر دوستان خود دعوت کرده و یا در واقع به دایره شخصی او منتقل شوید.

مرتبط: چگونه دوستان ثروتمند پیدا کنم؟


[۱]^ High-net-worth individual – افراد با ارزش خالص اصطلاحی است که توسط برخی بخش‌های صنعت خدمات مالی برای تعیین افرادی استفاده می‌شود که دارایی قابل سرمایه‌گذاری آنها بیش از مقدار معینی است. به طور معمول، این افراد به عنوان دارایی های مالی با ارزش بیش از ۱ میلیون دلار آمریکا تعریف می شوند.

[۲]^ Who knows whom – این ویژگی به سازمان فروش شما کمک می کند تا به سرعت همکارانی را شناسایی کند که می توانند آنها را به سرنخ ها یا مخاطبین بر اساس تعامل آنها از طریق ایمیل و جلسات معرفی کنند. این ویژگی را برای انتخاب یک الگوی ایمیل برای استفاده برای معرفی پیکربندی کنید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *