بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

تعریف قدرت برندسازی با یک مثال

کوکاکولا

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما اگر برای خرید دوغ به یک فروشگاه مواد غذایی بروید و در آنجا با دو نوع دوغ روبرو شوید که یکی از آنها عالیس است و آن یکی یک برند جدید که شما آنرا نمی شناسید؛ کدام یک را می خرید؟
عالیس یا برند ناآشنا را؟

 

یا برای خرید نوشابه، کدام نوشابه را انتخاب می کنید؟
کوکاکولا را؟ یا یک مارک و برند ناآشنا را؟

 

کوکاکولا

 

پاسخ به سوالات بالا خیلی راحت اهمیت برندسازی را به شما نشان می دهد.

 

در حقیقت تا زمانی که مسئله ی مالی و فشار اقتصادی در میان نباشد بدون حتم انتخاب هر کس برندی نام آشنا و مطرح است. و در زمان هایی که مسئله ی اقتصادی و صرفه جویی ها نیز به میان می آیند باز غالبا انتخاب همانی است که در حالت اول بود و غالب مردم باز نیز یا به سمت برند آشنا و شناخته شده می روند و یا اگر مسئله ی هزینه برایشان مطرح باشد، احتمالا قید خرید را تا تکمیل و بهبود شرایط مالی شان می زنند.

 

توجه کنید:

افراد به سازمان هایی که دارای برند مشخصی هستند بیشتر تمایل دارند تا آنانی که فاقد برند هستند.

و این دقیقا گویای قدرت برندسازی است

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *