بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

با استراتژی لبخندها در برندسازی آشنا شوید

لبخند

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

احتمالا تاکنون درباره مدیریت ژاپنی و یا مدیریت آمریکائی زیاد خوانده باشید و یا شنیده باشید؛
اما راز و رمز موفقیت و اقتدار کشورهایی مثل کشور مالزی که طی چند دهه گذشته، جهش بی نظیر و شگفت انگیزی در رشد و توسعه ی اقتصادی داشته، به صورت جدی و فراگیر مورد بررسی و کالبد شکافی مدیریتی قرار نگرفته است، و یا اگر هم این کار انجام شده باشد، چندان شهرت نیافته و در دسترس عموم قرار نگرفته است.

 

در کشور مالزی «بهره وری» عامل اصلی توسعه ملی این کشور محسوب می شود و مدیران این کشور ملزمند تا توسعه ملی را از طریق ارتقای «بهره وری کل عوامل» دنبال نمایند.

 

آنها معتقد هستند مردم با افزایش بهره وری می توانند سازمان های بهره ور ساخته و به واسطه ی آن سازمان ها، قادر خواهند بود اقتصاد مورد نظر خود را ارتقا ببخشند، که سود این بهره وری در سطح کشور به مردم خواهد رسید، و این چرخه نیز پیوسته ادامه پیدا خواهد کرد.

 

راهکار کشور مالزی برای توسعه، استراتژی لبخندها است.

آنها برای این کار از حروف واژه SMILES که به معنی لبخندها می باشد بهره برده و برای هر کدام از حروف این کلمه تعریفی را مطرح کرده اند که افراد با به کارگیری آنها در پایان لبخند خواهند زد:

 

لبخند

 

شش مولفه ی استراتژی لبخندها را بشناسید

S: Strategy

که به معنی آینده نگری، دوراندیشی، راه رسیدن به هدف است.

 

M: Measurement

که به معنی اندازه گیری است.

لبخند

I: Innovation

که به معنی نوآوری است.

 

L: Learning

که به معنی دانش اندوزی است.

 

E: Enviroment

که به معنی نگهداری محیط زیست و دوست داشتن آن است.

 

S: Salary

که به معنی حقوق و دستمزد است.

 

 

 


ما را در پیام ‎رسان‎ ها و شبکه‎ های اجتماعی همراهی کنید

یوتیوب آپارات فیس بوک توییتر لینکدین تلگرام ایتا سروش اینستاگرام شنوتو

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *