بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۶ نکته برای ایجاد ویترین‌های خرده‌فروشی که ترافیک پا را خیره و هدایت می‌کنند

ایده هایی برای نمایش پنجره های خرده فروشی که باعث افزایش ترافیک می شوند

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قدرت یک صفحه نمایش/پنجره/ویترین جذاب را نمی توان دست کم گرفت.

در زبان فرانسوی، خرید ویترینی “lèche-vitrine” نامیده می شود که به “لیسیدن پنجره ها” ترجمه می شود. اجناس ویترینی به قدری جذاب هستند که چیزی بیش از یک جشن برای چشم ها می شوند – آنها مردم را برای چیزهای بیشتر تشنه می کنند.

نمایشگرهای خلاقانه و جذاب پنجره این قدرت را دارند که ترافیک پا را افزایش داده و افراد را به داخل بیاورند.

در این پست، دقیقاً نحوه ایجاد نمایشگرهای غیرقابل مقاومت را بررسی می کنیم.

چگونه نمایشگرهای پنجره خرده فروشی خود را پاپ بسازیم

اگر فروشگاه آجر و ملات شما دارای پنجره های جلویی است، بسیار مهم است که از آن املاک و مستغلات عالی برای نمایش کالاها استفاده کنید. اما چگونه می توان یک صفحه نمایش موثر ایجاد کرد که توجه مردم را به خود جلب کند و آنها را وادار به ورود به فروشگاه شما کند؟

در اینجا ۱۶ نکته برای کمک به شما در مفهوم سازی و ایجاد ویترین بعدی فروشگاه خرده فروشی خود آورده شده است.

  1. مخاطب هدف خود را بشناسید
  2. موضوع روشنی داشته باشید
  3. یک نقطه کانونی ایجاد کنید
  4. مکان فروشگاه خود را در نظر بگیرید
  5. آن را ساده نگه دارید
  6. داستان برند را بگویید
  7. روشنایی خود را پیدا کنید
  8. متعادل بمانید
  9. محدوده محصولات خود را به نمایش بگذارید
  10. متن اضافه کنید
  11. آن را تازه نگه دارید
  12. برای الهام گرفتن باز باشید
  13. از تجزیه و تحلیل برای اطلاع از تصمیمات تجاری خود استفاده کنید
  14. مطمئن شوید که نمایشگرهای شما در دوربین خوب به نظر می رسند
  15. مقداری جادوی کد QR اضافه کنید
  16. حواس را درگیر کنید

۱. مخاطبان هدف خود را بشناسید 

هر کسب و کاری مخاطبان هدف خود را دارد (و باید دارای شخصیت های خریدار تعریف شده باشد). دانستن اینکه چگونه برای مشتری هدف کسب و کار خود جذابیت داشته باشید، کلید ایجاد نمایشگرهای پنجره ای موثر است.

با درک اینکه آنها چه می خواهند و چه چیزی برای آنها مهم است، می توانید نمایشگرهای پنجره ای بسازید که از این انگیزه ها پشتیبانی می کند.

برای مثال، هر تابستان H&M می‌داند که مخاطبان اصلی آن احتمالاً در جشنواره‌های موسیقی محبوبی مانند Coachella شرکت می‌کنند و برای این مناسبت لباس می‌پوشند .

H&M با این اطلاعات چه کرد؟ آنها یک صفحه نمایش برای مطابقت با علایق بازار هدف خود ایجاد کردند و لباس هایی را به نمایش گذاشتند که آماده نمایش بودند.

۲. موضوع روشنی داشته باشید 

یک موضوع تقریباً همیشه به نفع شما عمل می کند. نمایشگرهای پنجره شما را به هم متصل می کند و توجه کاربر را به سرعت جلب می کند.

اگر قصد دارید نمایشگرهای پنجره خود را به طور منظم به روز کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد)، با ترسیم مضامین بر اساس روزهای مهم آینده شروع کنید.

به عنوان مثال، صفحه نمایش روز ولنتاین Holt Renfrew دارای قلب، پیکان کوپید، گل رز و لباسی است که با آن تم هماهنگ است.

مهم نیست که چه موضوعی را انتخاب می کنید، مهم است که قبل از شروع ساختن هر چیزی، دید روشنی برای نمایش پنجره خود داشته باشید.

۳. یک نقطه کانونی ایجاد کنید  

هنگامی که فروشگاه خرده فروشی شما در یک خیابان شلوغ واقع شده است، یک نقطه کانونی تبدیل به یک تغییر دهنده بازی می شود. بیاموزید که چگونه چیزی بسازید و از آن استفاده کنید که توجه افراد را در حین عبور جلب کند.

به عنوان مثال، پل اسمیت به دلیل افزودن رنگ های بازیگوش به لباس های کلاسیک معروف است. نمایشگرهای پنجره آنها از نقاط کانونی استفاده می کند که چشم را جلب می کند و سپس توجه را به لباس آنها منتقل می کند.

به عنوان مثال، گورخر رنگارنگ نقطه کانونی صفحه نمایش پنجره است، در حالی که کت و شلوار آبی کلاسیک مکمل آن است.

نقاط کانونی را در سطح چشم قرار دهید 

برای بهترین نتیجه، نقاط کانونی نمایشگر خود را در سطح چشم قرار دهید. خواه نقطه کانونی شما یک لوازم جانبی باشد، یک لباس (مانند نمونه خرده‌فروشی Anthropologie در زیر)، تابلوها یا یک ساختار منحصربه‌فرد، قرار دادن آنها در سطح چشم، احتمال جلب توجه نمایشگر و جلب مشتریان را افزایش می‌دهد.

از خود بپرسید، “من می خواهم مردم ابتدا چه چیزی را ببینند؟”

پاسخ به مرکز نمایش پنجره شما تبدیل می شود.

۴. محل فروشگاه خود را در نظر بگیرید 

اگر شما یک فروشگاه خرده‌فروشی کوچک هستید که در خیابانی با ترافیک بسیار زیاد و نزدیک به مغازه‌های دیگر واقع شده‌اید، نحوه نزدیک شدن به ویترین‌هایتان متفاوت از مکانی است که کمتر عابران پیاده‌رو هستند.

وقتی مشتریانی دارید که به طور منظم جلوی فروشگاه شما راه می‌روند، می‌توانید از محصولات کوچک‌تر و تابلوهایی با جزئیاتی استفاده کنید که می‌توان از نزدیک قدردانی کرد.

اگر فروشگاه شما در کنار یک بزرگراه شلوغ قرار دارد، یک صفحه نمایش ساده تر با رنگ های متضاد و محصولات بزرگتر باعث می شود تا افراد در حین رانندگی راحت تر متوجه مغازه شما شوند.

۵. آن را ساده نگه دارید  

کمتر انجام دهید، اما آن را بهتر انجام دهید.

نمایشگر پنجره یک نگاه دزدکی است. این یک تیزر است، نه یک کاتالوگ کامل محصول.

این برای نشان دادن همه چیزهایی نیست که می فروشید. یک نمایشگر پنجره موثر دارای محصولات جلب توجه است که افراد را وادار می کند به مغازه شما بیایند و پیشنهاد منحصر به فرد شما را کشف کنند.

نمایشگرهای بزرگ پنجره از عناصر بصری ساده اما جالب برای جذب کاربران استفاده می کنند.

۶. داستان بگویید 

می خواهید نمایشگر پنجره شما چه چیزی را منتقل کند؟ چه داستانی برای مخاطبانش تعریف می کند؟ این داستان چگونه با چیزهایی که فروشگاه شما می فروشد ارتباط دارد؟

به عنوان مثال، Sézane ، یک برند فرانسوی، قصد دارد “به زنان بهترین قطعات با کیفیت را با رنگ پاریسی ارائه دهد.” نمایشگرهای آن‌ها این داستان را نشان می‌دهند – آنها دارای عناصر پاریسی هستند، مانند نشستن در فضای باز که یادآور کافه‌های فرانسوی است، گیاهان فراوان و تابلوهای پیاده‌رو.

Sézane از نمایشگرهای ویترین و تجارت بصری خود برای بیان داستان برند خود استفاده می کند.

نمایشگرهای منحصر به فرد و جذاب ویترین فروشگاهی به یاد ماندنی هستند. و در حالی که برخی از مشتریان ممکن است نتوانند فوراً وارد شوند، اگر فروشگاه شما را به خاطر بیاورند می توانند برگردند.

۷. نورپردازی خود را پیدا کنید 

نور خوب همه چیز است. اگر مردم نتوانند محصولات شما یا فضای داخلی فروشگاه شما را ببینند، در تاریکی خواهند ماند (به معنای واقعی و مجازی).

اگر فضای خرده‌فروشی شما از نور طبیعی عالی برخوردار نیست، نور ملایم‌تری را انتخاب کنید که به افراد کمک می‌کند بدون احساس کوری، داخل را ببینند.

به عنوان مثال، کویانا با درخشش گرم خود مردم را به خود جذب می کند.

۸. تعادل خود را حفظ کنید 

طراحی فیزیکی پنجره خود را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که متعادل و از نظر زیبایی شناسی جالب به نظر می رسد. ظاهر متعادل، تمرکز مشتری را در جایی که شما می خواهید حفظ می کند.

این صفحه نمایش خرده فروشی روشن، رنگارنگ و متعادل است. سطل های رنگ به طور مساوی فاصله دارند. رنگ‌های روشن متعادل هستند و عناصر اطراف آن‌ها با هم ترکیب می‌شوند. این نمایشگر هم پیام «کلاسیک با رنگ» را نشان می دهد و می گوید.

این نوع نمایشگر بلند می تواند به فروشگاه شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

۹. طیف محصولات خود را به رخ بکشید

از نمایشگرهای پنجره خود برای نمایش محدوده خود استفاده کنید.

به عنوان مثال: Kolkid، خرده‌فروشی که در مد، دکور و اسباب‌بازی‌های کودکان تخصص دارد، انواع محصولات مختلف را در پنجره‌های خود به نمایش می‌گذارد. آنها تحت یک موضوع منسجم متحد شده اند – در این مورد، ورود تابستان.

۱۰. متن اضافه کنید 

کلمات مناسب می توانند به بهبود نمایشگر پنجره شما کمک کنند. اگر در حال فروش هستید، علائم موجود در ویترین فروشگاه شما می تواند به جلب توجه، ترافیک و خریدهای فوری کمک کند.

همچنین می توانید متنی را اضافه کنید تا شوخ طبعی و شوخ طبعی را به نمایشگرهای خود اضافه کنید.

نگاهی به این صفحه نمایش از Tender Loving Empire ، یک فروشگاه و برچسب ضبط در پورتلند، OR بیندازید. روی یک برگردان روشن نوشته شده است: «خیلی چیزهایی برای جشن گرفتن وجود دارد» و صفحه نمایش دارای اقلام دست ساز است که طیف وسیعی از هدایای مختلف را برای فصل تعطیلات (و مهمانی!) به نمایش می گذارد.

۱۱. آن را تازه نگه دارید

وقتی پنجره نمایش خود را دوست دارید، رها کردن آن سخت است.

و با این حال مهم است که نمایشگرهای پنجره خود را به طور منظم به روز کنید. به شما امکان می دهد افراد را درگیر خود نگه دارید. همچنین راهی برای نمایش محصولات فصلی است.

Anthropologie به طور مرتب ویترین های فروشگاه های خرده فروشی خود را که بر آخرین روندهای فصلی تمرکز دارند، به روز می کند. این می‌تواند مشتریانی را به ارمغان بیاورد که ببینند چه چیزی در روند است. این کمک می کند تا ترافیک بیشتری را وارد کنید، که می تواند منجر به فروش بیشتر شود.

بازاریابی مرتبط می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد. صفحه نمایش خود را تازه نگه دارید تا مرتبط بمانید.

۱۲. پذیرای الهام باشید

آیا در تلاش برای ارائه یک طرح جدید هستید؟

اینستاگرام و پینترست می توانند منبع خوبی برای ایده های نمایش پنجره های خرده فروشی باشند. آن‌ها مملو از نمونه‌های پر جنب و جوش هستند که اغلب توسط افرادی که متوجه آن‌ها شده‌اند و احساس می‌کنند مجبور به اشتراک‌گذاری هستند، گرفته می‌شوند.

از طرف دیگر، می توانید برای ایده گرفتن در مناطق خرید محلی قدم بزنید. به محیط اطراف خود و جامعه خود توجه کنید.

کسب‌وکارهای محلی به شما می‌گویند در این نزدیکی چه اتفاقی می‌افتد، در حالی که پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهند که در صنعت شما چه چیزی مد روز است.

ترکیبی از تحقیقات آنلاین و حضوری بهترین ها را در هر دو دنیا به شما می دهد.

۱۳. از تجزیه و تحلیل برای اطلاع رسانی تصمیمات خود استفاده کنید 

وقتی می‌خواهید تعیین کنید کدام محصولات را در صفحه نمایش خود تبلیغ کنید، تجزیه و تحلیل می‌تواند بینش بیشتری به شما بدهد.

می‌توانید از گزارش‌های فروش POS خرده‌فروشی‌تان استفاده کنید تا ببینید کدام محصولات بیشترین فروش را دارند یا کدام‌ها اغلب با هم خریداری می‌شوند. این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چگونه آنها را مشخص کنید .

۱۴. مطمئن شوید که نمایشگرهای شما در دوربین خوب به نظر می رسند

آیا قصد دارید نمایشگر خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ حتی اگر شما این کار را نکنید، شخص دیگری ممکن است. مطمئن شوید که نمایشگرهای شما برای دوربین آماده هستند.

یک عکس سریع از نمایشگرهای پنجره خود بگیرید تا ببینید که چگونه روی صفحه به نظر می رسند و هر آنچه را که نیاز به اصلاح دارد تنظیم کنید.

۱۵. مقداری جادوی کد QR اضافه کنید

یک کد QR (QR مخفف “پاسخ سریع” است) فقط برای برچسب گذاری کالا نیست. در دستگاه‌های سازگار – بیشتر گوشی‌های هوشمند – می‌تواند بینندگان را به یک وب‌سایت بفرستد، تصاویر یا ویدیوها را نمایش دهد، به یک فروشگاه آنلاین پیوند دهد یا موارد دیگر.

می توانید یک برچسب کد QR به ویترین فروشگاه خود اضافه کنید تا افراد کنجکاو بتوانند آن را اسکن کرده و به وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی شما هدایت شوند. برخی از خرده فروشان از کدهای QR خود برای پیوند به تبلیغاتی استفاده می کنند که از مشتریان جدید هنگام ثبت نام در لیست پستی یا دنبال کردن آنها در رسانه های اجتماعی استقبال می کند. این یک راه عالی برای ایجاد وفاداری مشتری در مراحل اولیه است.

آنلاین بررسی کنید تا ببینید آیا یک تولید کننده کد QR رایگان می تواند برای شما کار کند یا خیر.

۱۶. حواس را درگیر کنید

اصطلاح فرانسوی برای خرید ویترینی، “lèche-vitrine” را به خاطر دارید؟ این یک واکنش فیزیکی کامل را به یک شی جذاب القا می کند. برخی از نمایشگرهای پنجره می توانند با درگیر شدن با حواس دیگر فراتر از حالت بصری حرکت کنند.

من قبلا در یک فروشگاه اسباب بازی های آموزشی کار می کردم. هر تابستان، ما یک خرس روباتیک را نصب می‌کردیم که حباب‌هایی را در بیرون پنجره‌ها می‌وزید – جذاب بود. عجیب بود و بچه ها و بزرگسالان را به طور یکسان جذب کرد و حتی قبل از اینکه مردم از درب ورودی عبور کنند، شادی را پخش کرد.

اگر چنین نمایشگری به طیف محصولات شما کمک می کند، به این فکر کنید که چگونه می توانید عناصر حسی بیشتری را در ویترین فروشگاه خود وارد کنید.

Saje Natural Wellness روغن های ضروری و سایر لوازم جانبی رایحه درمانی را می فروشد. نمایشگرهای آنها اغلب شامل یک پخش کننده است که به آرامی رایحه هایی را آزاد می کند که می تواند مشتریان را در حین قدم زدن مجذوب خود کند.

ایجاد نمایشگرهای جذاب پنجره: سخن نهایی 

نمایشگرهای جذاب پنجره می تواند ابزار بسیار موثری باشد. آنها می توانند ترافیک پا را افزایش دهند و منجر به فروش بیشتر شوند. آنها به شما اجازه می دهند قبل از اینکه کسی وارد فروشگاه شود، یک تجربه مشتری هیجان انگیز و مارک دار ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که یک روستا طول می کشد. همانطور که روی نمایشگر بعدی خود کار می کنید، نظر تیم خود را بخواهید. افراد خلاق، کسانی که تجربه بازاریابی و کارکنان فروش دارند، همگی چیزهایی برای مشارکت دارند. آنها می توانند بینش خوبی در مورد آنچه که مخاطبان شما ممکن است بخواهند ببینند داشته باشند.


منبع: lightspeedhq.com

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *