نماد سایت ایوسی

نحوه تماس با یک سرمایه گذار فرشته

آیا یافتن جزئیات تماس سرمایه گذاران فرشته سخت است؟

آیا یافتن جزئیات تماس سرمایه گذاران فرشته سخت است؟

سرمایه‌گذاران فرشته افراد ثروتمندی هستند که می‌خواهند برای درصدی از شرکت سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها فراهم کنند. بسیاری از شرکت‌های جدید به سرمایه‌گذاران فرشته نگاه می‌کنند، زیرا نسبت به سایر روش‌های تامین مالی، امنیت بیشتر و ریسک کمتری را ارائه می‌کنند. اگر می خواهید استارت آپ خود را تأمین مالی کنید، ممکن است بخواهید در مورد اینکه چگونه سرمایه گذاری فرشته می تواند به شما کمک کند بیشتر بدانید.

در این مقاله از ایوسی، به این موضوع می پردازیم که سرمایه گذاران فرشته چیست، مزایای سرمایه گذاری فرشته و نحوه تماس با سرمایه گذار فرشته.

سرمایه گذار فرشته چیست؟

سرمایه گذاران فرشته معمولاً افراد ثروتمندی هستند که با مبادله سرمایه برای سهام در یک استارت آپ یا شرکت به کارآفرینان کمک می کنند. سرمایه‌گذاران فرشته ریسک بالای سرمایه‌گذاری در یک شرکت جدید را درک می‌کنند، اما معمولاً وقتی استارت‌آپ‌ها موفق هستند، به دنبال پاداش بالایی هستند. سرمایه گذاران فرشته ممکن است تا ۴۰ درصد از کسب و کار شما را برای سرمایه گذاری خود جستجو کنند.

مطالب مرتبط: سرمایه گذاری فرشته در مقابل سرمایه خطرپذیر: تفاوت چیست؟

مزایای سرمایه گذاران فرشته

این ها برخی از مزایای گنجاندن سرمایه گذاران فرشته در برنامه های تجاری شما هستند:

مطالب مرتبط: مزایای شبکه سازی: ۱۴ دلیل برای راه اندازی شبکه شما

نحوه تماس با یک سرمایه گذار فرشته

می توانید این مراحل را دنبال کنید تا یک سرمایه گذار فرشته برای ایده راه اندازی یا کسب و کار خود پیدا کنید:

۱. تعیین کنید که آیا یک سرمایه گذار فرشته برای شما مناسب است یا خیر

مشارکت دادن یک سرمایه گذار فرشته در شرکت شما مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد. سرمایه گذاران فرشته درصدی از کسب و کار شما را برای تامین مالی خود انتظار دارند و ممکن است بخواهند در تصمیم گیری های تجاری سهیم باشند. از آنجایی که سرمایه گذاران فرشته افراد هستند، ممکن است به اندازه روش های سنتی برای تامین مالی سازگار یا قابل اعتماد نباشند. این جنبه های سرمایه گذاری فرشته را در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا انتخاب مناسبی برای شماست، در نظر بگیرید.

۲. درباره سرمایه گذاران فرشته بیشتر بدانید

مهم است که قبل از تماس با سرمایه گذاران فرشته اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدانید. دانستن اینکه آنها معمولاً چه کسانی هستند، نیازها و تمایلات آنها می تواند به شما کمک کند موقعیت آنها را بهتر درک کنید و زمینه موثرتری ایجاد کنید. اگرچه موارد دور افتاده وجود دارد، اکثر سرمایه گذاران فرشته بین ۴۰ تا ۶۰ سال سن دارند، درآمد سالانه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان دارند، ارزش خالص آنها ده برابر بیشتر است و اگر صنعت شرکت شما را درک کنند، احتمال بیشتری برای سرمایه گذاری دارند.

۳. منابعی را برای یافتن سرمایه گذار در نظر بگیرید

هنگامی که جستجوی خود را برای یک سرمایه گذار فرشته شروع می کنید، فهرستی از منابع بالقوه را تهیه کنید. بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند با استارت آپ هایی کار کنند که از نظر جغرافیایی به آنها نزدیک هستند، بنابراین ممکن است شانس بیشتری برای سرمایه گذاران محلی داشته باشید. در طول این مرحله، شبکه سازی و ایجاد مخاطبینی را به خاطر بسپارید که می توانند به شما در یافتن سرمایه گذاران فرشته کمک کنند. اینها برخی از منابع بالقوه برای تماس با سرمایه گذاران فرشته هستند:

۴. اطلاعات و مطالب خود را آماده کنید

هنگامی که با یک سرمایه گذار فرشته تماس گرفتید، قبل از ملاقات با آنها، حتماً مطالب مرتبط را جمع آوری کنید. شما می توانید برنامه های تجاری، اهداف و اطلاعات بودجه خود را درج کنید. اگر محصولی را عرضه می کنید، آوردن نمونه اولیه ممکن است به شما کمک کند تا سرمایه گذار فرشته را متقاعد کنید که راه اندازی شما می تواند موفق باشد. سرمایه گذاران فرشته در طول جلسات با کارآفرینان سؤالات زیادی می پرسند، و آمادگی برای پاسخ به این سؤالات و تأمین مواد به سرمایه گذار شما می تواند به آنها کمک کند تا در تأمین مالی سرمایه گذاری شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

۵. یک طرح تجاری متقاعد کننده ایجاد کنید

ایجاد یک طرح تجاری متقاعد کننده مهمترین بخش تماس با یک سرمایه گذار فرشته است. طرح شما توضیحی مختصر و قانع کننده برای این است که چرا سرمایه گذار باید راه اندازی شما را تامین کند. قبل از ملاقات با سرمایه گذار، روی توسعه مهارت های بین فردی خود کار کنید.

می‌توانید با یک دوست یا همکار خود را تمرین کنید و در عین حال بر حفظ تماس چشمی، ایستادن یا نشستن مستقیم و لبخند زدن تمرکز کنید. از حقایق و ارقام استفاده کنید تا پتانسیل موفقیت خود را مشخص کنید و لحن مثبت و خوش بینانه خود را در سرتاسر برنامه خود حفظ کنید. هنگامی که یک طرح تجاری قانع کننده ایجاد کردید، می توانید آن را با هر سرمایه گذاری که با آنها تماس می گیرید به کار بگیرید.

مطالب مرتبط: چگونه می توان ارائه آسانسوری کامل را ایجاد کرد

۶. در طول فرآیند تصمیم گیری صبور باشید

برخی از سرمایه گذاران فرشته ممکن است بخواهند پس از ملاقات با شما، کمی وقت بگذارند تا درباره تصمیم خود فکر کنند. از تماس مجدد با آنها بلافاصله بعد از جلسه خودداری کنید، به جز تشکر. اجازه دادن به آن‌ها برای احساس آرامش در تصمیم‌گیری‌شان می‌تواند برای شما مفیدتر از عجله کردن آنها باشد، زیرا اگر احساس می‌کنند زمان کافی برای فکر کردن در مورد آن ندارند، ممکن است تصمیم بگیرند به شما کمک مالی نکنند.

مقالات مرتبط بیشتر:

خروج از نسخه موبایل