نماد سایت ایوسی

۱۴ منبع کارآفرین برای راه اندازی یک کسب و کار موفق

گام های آسان برای شروع یک تجارت بدون پول

گام های آسان برای شروع یک تجارت بدون پول

راه اندازی یک کسب و کار نیازمند تحقیق، برنامه ریزی، بودجه و سازماندهی قابل توجهی است. به عنوان یک کارآفرین، به منابع زیادی برای کمک به راهنمایی و پشتیبانی استارتاپ خود نیاز دارید. از نرم افزارهای مدیریت پروژه گرفته تا ابزارهای تحلیلی، می توانید انواع برنامه ها و مطالب آموزشی طراحی شده برای صاحبان مشاغل را بیابید.

در این مقاله از ایوسی، مفیدترین و مهم ترین منابع کارآفرین را فهرست و شرح می دهیم.

۱۴ منبع برتر برای کارآفرینان

منابع کارآفرین می‌تواند از کتاب‌هایی که به شما می‌گویند چگونه یک کسب‌وکار موفق را شروع کنید تا سیستم‌های نرم‌افزاری پیچیده‌ای که برای تسهیل اداره یک شرکت طراحی شده‌اند، متغیر باشد. در اینجا ۱۴ مورد از بهترین منابع برای کارآفرینان آورده شده است.

۱. وب سایت های تجاری

اینترنت به کارآفرینان امکان دسترسی به اطلاعات و مشاوره رایگان در مورد راه اندازی یک کسب و کار را می دهد. به دنبال منابع معتبر از سازمان هایی مانند اداره کسب و کار کوچک باشید. با مراجعه به مرکز مالیات مشاغل کوچک و خوداشتغالی IRS مطمئن شوید که شرکت شما از قوانین مالیاتی پیروی می کند. از طریق وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده درباره ثبت اختراعات، حق چاپ و علائم تجاری بیاموزید. شما می توانید به راحتی بسیاری از بخش های قانونی، مالی و نهادی راه اندازی و رشد یک تجارت آنلاین را مدیریت کنید.

مطالب مرتبط: ۱۴ مبانی حسابداری برای صاحبان مشاغل کوچک

۲. وبلاگ های تجاری

از کارآفرینانی که قبلاً یک کسب و کار موفق راه اندازی کرده اند با خواندن وبلاگ آنها بیاموزید. وبلاگ‌هایی را درباره استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و توسط افرادی که در همان صنعت شما کار می‌کنند، جستجو کنید. وبلاگ های تجاری مفید هستند زیرا بر اساس تجربه مشاوره ارائه می دهند. وبلاگ‌ها را بخوانید تا اطلاعات کاربردی در مورد موضوعاتی مانند نام‌گذاری یک کسب‌وکار، نوشتن طرح کسب‌وکار، تأمین مالی، مشارکت، راه‌اندازی حق رای و اداره یک کسب‌وکار در خانه پیدا کنید.

۳. پلتفرم های تامین مالی جمعی

سرمایه‌گذاری جمعی – که از گروه بزرگی از افراد پول جمع‌آوری می‌کند – می‌تواند راهی واقع بینانه برای تامین مالی استارت‌آپ شما باشد. بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین معتبر تامین مالی جمعی آموزش مردم را در مورد طرح کسب‌وکارتان، تبلیغ استارت‌آپ خود در رسانه‌های اجتماعی، جمع‌آوری پول و رسیدن به اهداف جمع‌آوری سرمایه را آسان می‌کنند. مزایای تامین مالی جمعی شامل دریافت منابع مالی بدون بهره برای شرکت شما و در عین حال تبلیغ کسب و کارتان به صورت آنلاین است. برخی از منابع تامین مالی جمعی بر روی یک صنعت واحد تمرکز می‌کنند، مانند پروژه‌های فناوری، که ممکن است هنگام جستجوی مورد مناسب در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط: چگونه یک کسب و کار را بدون پول راه اندازی کنیم (با نکات و مثال هایی از ایده های تجاری)

۴. انکوباتورها و شتاب دهنده ها

انکوباتورها و شتاب دهنده‌ها برنامه‌ها و سازمان‌هایی هستند که به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا تأسیس شوند و به کسب‌وکارهای موفق رشد کنند. آنها خدمات و مشاوره در مورد بخش های مهم راه اندازی یک کسب و کار، مانند بودجه، فضای کاری، تبلیغات و تجارت الکترونیکی ارائه می دهند. بسیاری کارآفرینان را با سرمایه گذاران و مربیان مرتبط می کنند. می‌توانید انواع انکوباتورها و شتاب‌دهنده‌های عمومی و خاص صنعت را به‌صورت آنلاین جستجو و درخواست کنید یا مشترک شوید.

۵. راه اندازی برنامه ها

برنامه هایی را دانلود کنید – که بسیاری از آنها رایگان هستند – برای کمک به کارآفرینان برای شروع کسب و کار خود، دریافت بازخورد و رشد طراحی شده اند. می‌توانید برنامه‌های راه‌اندازی را بیابید که اسناد حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دیگر را به شما معرفی می‌کنند، به شما در ایجاد ارائه‌های تجاری، پیدا کردن یک فضای کاری یا طراحی وب‌سایت کمک می‌کنند.

۶. منابع ایجاد وب سایت

با استفاده از انواع برنامه های رایگان و پولی می توانید به سرعت و به راحتی یک وب سایت کسب و کار پایه (یا پیچیده) راه اندازی کنید. ابتدا از یک سایت جستجوی دامنه برای انتخاب و خرید یک نام دامنه منحصر به فرد برای وب سایت شرکت خود استفاده کنید. سپس از نرم افزار انتشار وب یا سیستم مدیریت محتوا با قالب ها و طرح های قابل تنظیم برای ایجاد وب سایت استفاده کنید. این برنامه ها ساخت وب سایت های تجاری جذاب و کاربردی را برای کارآفرینان بدون مهارت یا دانش برنامه نویسی آسان می کند.

۷. ابزارهای اپلیکیشن موبایل

اگر می‌خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به آنها اجازه دهید خدمات شما را از طریق تلفن هوشمند خود خریداری یا استفاده کنند، باید یک برنامه توسعه دهید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف که بسیاری از آنها به صورت آنلاین رایگان هستند، خودتان یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی طراحی کنید. به دنبال منابع و شرکت هایی باشید که نمونه سازی، ساخت اپلیکیشن، ابزار طراحی، بازخورد و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهند.

۸. منابع مدیریت پروژه

با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه که به شما امکان می دهد هر چیزی را که روی آن کار می کنید برنامه ریزی و مدیریت کنید سازماندهی کنید. این برنامه ها اغلب شامل برنامه ریزی، ارتباط، همکاری، تعیین تکلیف، گردش کار، ضرب الاجل و ویژگی های اشتراک فایل هستند. اگر با یک تیم کار می کنید یا بسیاری از وظایف و جزئیات را به طور همزمان مدیریت می کنید، ممکن است از منابع مدیریت پروژه استفاده کنید. برخی از پلتفرم های مدیریت وظایف، خدماتی را به طور خاص برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک ارائه می دهند.

مطالب مرتبط: نحوه ایجاد یک برنامه مدیریت پروژه

۹. ابزار ارتباط با مشتری

اگر استارتاپ شما محصول یا خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد، باید سریع و موثر اطلاعات را با آنها در میان بگذارید و به سؤالات آنها پاسخ دهید. منابع ارتباطی با مشتری می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و خدماتی مانند:

برخی از ابزارهای ارتباطی با مشتری در وب سایت شرکت شما وجود دارد، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

۱۰. فن آوری های ارتباطی حرفه ای

همچنین باید بتوانید با مربیان، سرمایه گذاران، مشتریان و اعضای تیم از هر کجا ارتباط برقرار کنید. ابزارهای ارتباطی و ویدئو کنفرانس این امکان را به شما می دهد و به شما امکان ضبط ویدئو، چت، همکاری و میزبانی جلسات ویدئویی، کنفرانس ها و وبینارها را می دهد. برخی از ویژگی ها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به ثبت نام برای یک حساب تجاری دارند که عملکردهای نامحدود و ویژگی های پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد.

۱۱. نوشتن منابع

اطمینان حاصل کنید که پیشنهادات تجاری و ارتباطات حرفه ای شما دارای املا، دستور زبان و نقطه گذاری صحیح هستند تا بتوانید تأثیر مثبتی بر سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه بگذارید. از یک ابزار کمکی برای نوشتن دیجیتالی استفاده کنید یا یک برنامه افزودنی رایگان در مرورگر وب خود نصب کنید که در صورت نیاز به بازبینی به شما هشدار می دهد. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را پیدا کنید که به شما کمک می‌کنند خوب بنویسید و خواندن ایمیل‌ها و ارتباطات شما را آسان‌تر می‌کنند.

مطالب مرتبط: ۵ مرحله برای نوشتن تجاری عالی (با نکات)

۱۲. ابزار تجزیه و تحلیل

ابزار تجزیه و تحلیل داده‌های ارزشمندی را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا شاخص‌های کلیدی عملکرد را اندازه‌گیری کنند، بدانند چه چیزی کار می‌کند و حوزه‌هایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنند. می توانید از این ابزارها برای ردیابی استفاده از ایمیل یا ترافیک وب سایت خود و درک مخاطبان و رفتارهای آنها استفاده کنید. معیارهایی که ابزارهای تجزیه و تحلیل ارائه می کنند می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی استارتاپ خود بگیرید.

مطالب مرتبط: چگونه تجزیه و تحلیل داده ها می تواند تصمیم گیری را بهبود بخشد

۱۳. تحقیق رقابت

رهبران کسب و کار موفق به تحقیق و نظارت بر مخاطبان و تحلیل های رقبای خود می پردازند تا تلاش های بازاریابی خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری به دست آورند. شما می توانید این کار را به راحتی با استفاده از برنامه ها و ابزارهایی که ترافیک وب سایت رقبای شما، منابع ارجاع و سایر تجزیه و تحلیل های وب را ردیابی می کنند انجام دهید. برخی از منابع کلمات کلیدی شما را ردیابی می کنند و در صورت از دست دادن یا به دست آوردن بک لینک توسط رقبا، هشدار ارسال می کنند.

۱۴. ابزار بهره وری

متمرکز بمانید و از زمان خود به طور موثر استفاده کنید، به خصوص اگر در حال برنامه ریزی یا اجرای کسب و کار جدید خود از خانه، با برنامه ها و ابزارهای بهره وری هستید. برنامه ها برای کمک به کارآفرینان وجود دارند:

همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را پیدا کنید که به شما یادآوری می‌کنند که استراحت کنید و استرس را از طریق تمرین‌های آرام‌بخش مانند مدیتیشن کاهش دهید.

خروج از نسخه موبایل