بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

صفحه فشرده در مقابل صفحه فرود: تفاوت چیست؟

صفحه فشرده در مقابل صفحه فرود

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بازاریابی دیجیتال یا کمپین های تبلیغاتی باید با دو هدف توسعه داده شوند: تشویق بازدیدکنندگان وب سایت و تبدیل آن بازدیدکنندگان به سرنخ. هنگامی که تبلیغی را ایجاد می کنید که احتمالاً افراد روی آن کلیک می کنند، می توانید از یک صفحه فرود یا فشار دادن صفحه استفاده کنید تا شانس تبدیل را به حداکثر برسانید.

در این مقاله از ایوسی، صفحات فرود و صفحات فشرده را تعریف می کنیم، تفاوت های بین آنها را مورد بحث قرار می دهیم و به شما کمک می کنیم تا گزینه مناسب برای کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب است که به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی دیجیتال با هدف دقیق دستیابی به یک هدف تبدیل ایجاد شده است. این صفحه ای است که افراد با کلیک بر روی پیوندی که در یک آگهی، یک ایمیل یا یک پست رسانه اجتماعی دیده اند، به آن می رسند (یا «در آن فرود می آیند».

بر خلاف سایر صفحات وب، صفحات فرود با هدفی هدفمند طراحی می شوند – آنها شامل یک فراخوان ویژه (CTA) هستند. این CTA می تواند برای خرید، ثبت نام در لیست پستی، دانلود یک برنامه، ثبت نام برای یک حساب کاربری، اشتراک گذاری محتوا یا حتی کلیک کردن به صفحه دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه یک Call To Action بنویسیم

چرا یک صفحه فرود ایجاد کنیم؟

صفحات فرود برای بازاریابان دیجیتال مفید هستند زیرا روشی آسان و موثر برای تشویق تبدیل هستند. برخلاف صفحه اصلی یک وب سایت، که معمولاً برای استقبال از کاربران در یک سایت و تشویق کلیک های بیشتر وب سایت طراحی شده است، صفحات فرود مملو از پیوندها یا اطلاعات در مورد موضوعات متعدد نیستند. در عوض، آنها از کپی واضح و متقاعدکننده برای دادن اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات خاص به خوانندگان استفاده می کنند و بازدیدکنندگان را ترغیب می کنند تا یک اقدام یا اقدامات خاص را انجام دهند.

هدایت کاربران اینترنت به یک صفحه فرود به جای صفحه اصلی وب سایت شما مزایای زیادی دارد:

  • شما می توانید به جای شرکت یا وب سایت خود به طور کلی بر یک پیشنهاد یا مورد خاص تأکید کنید.

  • از پرت کردن حواس مشتریان بالقوه با پیوندهایی که می تواند مانع از انجام عمل مورد نظر آنها شود، جلوگیری می کنید.

  • می‌توانید از اطلاعات جمع‌آوری‌شده در صفحه فرود برای ردیابی اینکه کدام یک از تلاش‌های بازاریابی شما مؤثرتر است استفاده کنید.

طراحی یک صفحه فرود موثر به این معنی است که بازدیدکنندگان به احتمال زیاد کاری را که شما می خواهید انجام می دهند – احتمال بیشتری دارد که بازدیدکنندگان را به سرنخ یا سرنخ ها را به خرید تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه یک صفحه فرود در ۶ مرحله بسازیم

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

طراحی وب سایت: راهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش آنلاین شما

آیا میخواهید کسب و کار آنلاین خود را به سطح جدیدی برسانید؟

با یک وب سایت حرفه‌ای، میتوانید به مشتریان اعتماد بیشتری القا کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. طراحی وب سایت حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد تا هویت برند خود را به صورت جذاب نمایش دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همچنین، با بهینه سازی وب سایت، میتوانید در موتورهای جستجو (مثل گوگل) بالاترین رتبه را کسب کنید و بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

با ما تماس بگیرید (یا اطلاعات تماس‌تان را برای ما ارسال کنید) و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید.

۰۹۱۳۳۹۵۷۹۲۰

نام
درخواست مدنظر شما

صفحه فشرده چیست؟

صفحه فشرده نوعی از صفحه فرود است که با هدف خاص جمع آوری نام و آدرس ایمیل بازدید کننده طراحی شده است. سپس می توان از آن به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه با پیام های هدفمند استفاده کرد.

صفحات فشرده تنها با هدف جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل طراحی شده‌اند، بنابراین معمولاً با کمترین لینک ممکن ساخته می‌شوند تا خطر حواس‌پرتی را به حداقل برسانند. محتوای یک صفحه فشرده معمولاً حداقل است و باید طوری نوشته شود که بازدیدکننده را متقاعد کند که آدرس ایمیل خود را ارسال کند و در لیست پستی شما ثبت نام کند. اکثر بازاریابان دیجیتال با ارائه چیزی در ازای آن، شانس استخراج آدرس ایمیل را افزایش می دهند، مانند:

  • یک کتاب الکترونیکی

  • دانلود پی دی اف

  • یک دوره آموزشی ایمیلی

  • کوپن یا کد تخفیف

  • یک خبرنامه

  • یک ابزار آنلاین

  • چاپ یا پوستر

  • ورود به یک مسابقه

  • یک قسمت پادکست

  • نمونه رایگان یک محصول

هنگامی که صفحه فشرده خود را طراحی می کنید، سعی می کنید آدرس ایمیل را از بازدید کننده صفحه وب “فشار” کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که در ازای آن چیزی ارزشمند به آنها بدهید.

بیشتر بخوانید: پرسش و پاسخ: بازاریابی ایمیلی چیست؟

عناصر یک صفحه فشرده

در حالی که یک صفحه فرود می تواند از عناصر مختلفی تشکیل شده باشد و می تواند شامل متن طولانی باشد، یک صفحه فشرده معمولاً تنها از چهار بخش کلیدی تشکیل شده است:

  1. یک عنوان (برای جذب بازدیدکنندگان)

  2. پیشنهاد (برای توضیح اینکه بازدیدکننده در صورت تکمیل فرم چه چیزی دریافت خواهد کرد)

  3. یک فرم (برای جمع آوری آدرس ایمیل بازدید کننده)

  4. CTA (برای تشویق آنها به پذیرش پیشنهاد و ارائه آدرس ایمیل خود)

صفحات فشرده همچنین ممکن است شامل یک تصویر یا یک ویدیو برای تشویق بیشتر تبدیل شوند، اما این کاملا ضروری نیست.

فشار دادن صفحه در مقابل صفحه فرود

به زبان ساده، یک صفحه فشرده فقط نوع خاصی از صفحه فرود است. در حالی که یک صفحه فرود می تواند اهداف متفاوت یا اهداف متعددی داشته باشد، یک صفحه فشرده یک صفحه فرود با هدف واحد جمع آوری نام و آدرس ایمیل بازدید کننده است. یک صفحه فرود ممکن است با چندین بخش طراحی شود یا ممکن است اطلاعات طولانی در مورد یک محصول، خدمات یا شرکت برای تشویق یک تبدیل ارائه دهد. از طرف دیگر، یک صفحه فشرده همیشه باید کوتاه باشد و روی CTA متمرکز باشد.

یکی دیگر از تفاوت های کلیدی بین صفحات فشرده و صفحات فرود این است که یک صفحه فرود همیشه یک صفحه وب مستقل است، اما یک صفحه فشرده نباید اینطور باشد – همچنین می تواند یک پاپ آپ باشد که در صفحه دیگری از سایت شما ظاهر می شود.

انتخاب بین صفحه فشرده و صفحه فرود

بهترین راه برای انتخاب بین صفحه فشرده و صفحه فرود این است که هدف خود را در نظر بگیرید. اگر می خواهید نام و آدرس ایمیل بازدید کننده را برای اهداف بازاریابی خود جمع آوری کنید، باید از یک صفحه فشرده استفاده کنید. اگر می‌خواهید سرنخ را به خرید، اشتراک در رسانه‌های اجتماعی، حساب باز شده یا برنامه نصب شده تبدیل کنید، باید از نوع دیگری از صفحه فرود استفاده کنید.

ممکن است بخواهید سهولت طراحی را نیز در نظر بگیرید. از آنجایی که صفحات فشرده مختصرتر هستند، معمولا طراحی و ساخت آنها آسان تر و سریعتر است. اگر در طراحی وب به خوبی تمرین نمی کنید، ممکن است ساخت یک صفحه فشرده برای شما ساده تر باشد.

مطالب مرتبط: با طراح وب سایت آشنا شوید

نکاتی برای طراحی یک صفحه فرود یا صفحه فشرده موثر

از آنجایی که هدف از صفحه فرود یا فشرده سازی صفحه تبدیل یک بازدیدکننده به سرنخ است، باید صفحه را با دقت طراحی کنید تا شانس دستیابی به هدف خود را به حداکثر برسانید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد.

کپی جذاب بنویس

اطمینان حاصل کنید که یک نسخه متقاعد کننده می نویسید که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا اقدامی را که قصد دارید انجام دهند. در یک صفحه فشرده، کپی شما باید به وضوح و بسیار مختصر توضیح دهد که چه چیزی ارائه می‌دهید و چرا می‌تواند برای بازدیدکننده مفید باشد. یک صفحه فرود می تواند اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد شما ارائه دهد، اما همچنان ضروری است که متقاعد کننده بنویسید. تمام محتوای صفحه باید وجود داشته باشد تا بازدیدکنندگان احتمال بیشتری برای انجام اقدامات هدفمند شما داشته باشند.

اطلاعات کلیدی را در بالای صفحه نگه دارید

چه در حال طراحی یک صفحه فشرده یا نوع دیگری از صفحه فرود هستید، باید تمام اطلاعات کلیدی را در بالای صفحه نگه دارید. این بدان معناست که مهم ترین اطلاعات باید به محض ورود به صفحه، بدون نیاز به اسکرول برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد.

صفحه را به درستی فرمت کنید

شما باید صفحه فرود را به خوبی فرمت کنید یا صفحه را فشرده کنید تا تا حد امکان جذاب به نظر برسد. همیشه از فونت ایمن وب استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن باشد و مطمئن شوید که طرح رنگی زیبایی شناسی را انتخاب کرده اید. اگر می‌خواهید یک تصویر یا ویدیو اضافه کنید، مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند.

حواس پرتی را به حداقل برسانید

از آنجایی که یک صفحه فرود یا صفحه فشرده همیشه یک اقدام هدف را در ذهن دارد، باید از قرار دادن پیوند به صفحات دیگر در وب سایت یا حساب های رسانه های اجتماعی خود اجتناب کنید. این پیوندها ممکن است حواس بازدیدکننده را پرت کرده و از انجام کاری که می‌خواهید انجام دهند جلوگیری می‌کند.

شامل توصیفات

صفحات فرود نسبت به صفحات فشرده فضایی برای اطلاعات بیشتری دارند، بنابراین بهتر است نظرات یا توصیفات مربوط به محصول یا خدماتی را که ارائه می‌دهید درج کنید. وقتی بازدیدکنندگان می بینند که محصول شما به دیگران کمک کرده است تا به چیزی دست یابند، احتمال بیشتری دارد که اقدامی را که از آنها می خواهید انجام دهند.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *