نماد سایت ایوسی

پیشنهادات با زمان محدود: ۳ مثال و نحوه ایجاد یک

پیشنهاد محدود قرمز با ساعت برای برچسب قیمت بنر تبلیغاتی

پیشنهاد محدود قرمز با ساعت برای برچسب قیمت بنر تبلیغاتی

دانستن نحوه استفاده از پیشنهادات با زمان محدود در استراتژی بازاریابی می تواند تأثیر مثبتی بر تعداد فروش داشته باشد. صرف نظر از کالاها یا خدماتی که شرکت شما می فروشد، استفاده از یک پیشنهاد با زمان محدود می تواند مستقیماً بر کارایی کمپین های بازاریابی شما تأثیر بگذارد. ایجاد یک پیشنهاد مناسب با زمان محدود یک مهارت ارزشمند است، اما به دانش بازاریابی نیاز دارد.

در این مقاله از ایوسی، ما در مورد چیستی پیشنهاد با زمان محدود بحث می‌کنیم، نحوه ایجاد آن را توضیح می‌دهیم و نمونه‌هایی از پیشنهادات با زمان محدود را برای استفاده به عنوان راهنما ارائه می‌کنیم.

مطالب مرتبط: انواع تبلیغات و آنچه باعث موفقیت آنها می شود

پیشنهاد با زمان محدود چیست؟

یک پیشنهاد با زمان محدود می‌تواند به شکل هر مزیتی باشد که به مشتریان ارائه می‌شود، مانند معاملات، تخفیف‌ها، هدایا و جوایزی که در صورت خرید محصول تا زمان معینی به آنها داده می‌شود. پیشنهادات با زمان محدود تأثیر مثبتی بر فروش دارند زیرا احساس کمبود و فوریت را در مورد یک محصول خاص ایجاد می کنند. مشتریان بالقوه ممکن است بر این باور باشند که محصول مربوطه در شرف فروخته شدن است، که اغلب باعث می شود فکر کنند اگر می خواهند آن را بخرند باید سریع عمل کنند.

اگرچه راه‌های زیادی برای ایجاد و معرفی پیشنهادات با زمان محدود وجود دارد، در اینجا دو نوع رایج‌ترین آنها وجود دارد:

موارد مرتبط: ۲۵ نوع از تبلیغات جذاب احساسی (با نکات)

چگونه یک پیشنهاد با زمان محدود ایجاد کنیم

این مراحل را برای ایجاد یک پیشنهاد با زمان محدود موثر در نظر بگیرید:

۱. محصولاتی را که می خواهید بفروشید با استفاده از پیشنهاد زمان محدود شناسایی کنید

پیشنهادات با زمان محدود معمولاً در افزایش فروش مؤثر است، اما شما باید محصولاتی را که می‌خواهید به این روش بازاریابی کنید، با دقت انتخاب کنید. برخی از محصولات به طور مداوم در طول سال به فروش می رسند و نیازی به تقویت بازاریابی ندارند، در حالی که برخی دیگر با حاشیه سود ناچیز فروخته می شوند و هر گونه مزیت اضافی که به مشتریان داده شود به جای سود منجر به ضرر می شود.

مناسب‌ترین محصولات برای پیشنهادات با زمان محدود معمولاً آنهایی هستند که می‌توانید آن‌ها را با سود حتی با قیمتی با تخفیف به فروش برسانید و محصولاتی هستند که می‌توانند فروش بیشتری را به همراه داشته باشند و وجهه شرکت را بهبود بخشند، بنابراین فروش با ضرر را جبران می‌کنند.

۲. جدول زمانی مشخصی داشته باشید

اگر می خواهید پیشنهاد محدود شما در ذهن خریداران بالقوه فوریت ایجاد کند، تاریخ پایان آن باید به وضوح قابل مشاهده و مشخص باشد. صرفاً بیان اینکه پیشنهاد محدود است و به زودی تمام خواهد شد، معمولاً کافی نیست تا مصرف‌کنندگان را وادار کند که اگر فوراً اقدامی نکنند، این احساس را از دست می‌دهند. در عوض، مطمئن شوید که هر کسی که این پیشنهاد را می بیند، تاریخ انقضای آن را نیز می بیند.

مطالب مرتبط: چگونه بدون ایجاد استرس احساس فوریت ایجاد کنیم؟

۳. یک فراخوان برای اقدام فرموله کنید

اگرچه ممکن است مزیت پیشنهاد در برخی شرایط آشکار به نظر برسد، اما هر پیشنهاد با زمان محدود موثر باید به وضوح به مزایای اصلی برای خریدار اشاره کند و مستقیماً از آنها بخواهد از این پیشنهاد استفاده کنند. فراخوان برای اقدام می تواند یک “هم اکنون سفارش دهید!” یا یک پیام مفصل تر که شامل مزایا و محدودیت های زمانی نیز می شود.

۴. یک نسخه قانع کننده برای پیشنهاد خود ایجاد کنید

نسخه ای که پیشنهاد را توصیف می کند باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کند. مزایای اصلی باید به راحتی قابل مشاهده باشد و کل متن باید تجربه مثبت مشتری را توصیف کند. علاوه بر جذابیت تجاری، کپی باید کوتاه و دقیق باشد و به طور واضح به مشتریان بگوید که از نظر پیشنهاد و مهلت آن چه انتظاری دارند.

۵. متن را کوتاه و ساده نگه دارید

یک پیشنهاد با زمان محدود موثر باید به مخاطب بگوید که پیشنهاد چیست و چه مهلتی است، و باید فراخوانی برای اقدام برای تشویق آنها به خرید در کمترین کلمه ممکن فرموله کند. مشتری هدف باید بتواند تمام جزئیات مربوط به پیشنهاد را در یک لحظه درک کند و پیچیده کردن متن معمولاً آنها را از بخش های اساسی منحرف می کند.

۶. مطمئن شوید که پیشنهاد صادقانه است

اعتماد مصرف کننده معمولاً جزء اصلی ایجاد یک برند موفق است و ایجاد پیشنهادات با زمان محدود که ادعاهای اغراق آمیزی را مطرح می کند می تواند این اعتماد را کاهش دهد. اگر پیشنهاد شما بیان می‌کند که محصولی تا یک مهلت مشخص با قیمت تخفیف‌خورده موجود است، عدم افزایش قیمت پس از مهلت مقرر می‌تواند باعث شود که به نظر برسد که فوریت به اشتباه تبلیغ شده است. به همین ترتیب، اگر محصولی فقط تا تاریخ معینی عرضه شود، فروش آن پس از آن تاریخ می تواند مشتریان را به این باور برساند که شرکت به اشتباه کمبود آن محصول را تبلیغ کرده است.

بنابراین، مهم است که مهلت خود را دنبال کنید تا اعتماد مشتریان خود را حفظ کنید.

مطالب مرتبط: ترکیب تبلیغاتی بازاریابی: تعریف و نحوه استفاده از آن

نمونه هایی از پیشنهادات با زمان محدود

در اینجا سه ​​نمونه از پیشنهادات با زمان محدود وجود دارد که به شما کمک می کند تا خودتان را بسازید:

فروش تعطیلات

فروش تعطیلات محصولات سبر!

در تعطیلات از خود با یک جفت کفش جدید پذیرایی کنید!

تمام کفش های ما فقط در این فصل تعطیلات تا ۶۰٪ تخفیف دارند.

عجله کنید و تا ۱۲ بهمن از پیشنهاد ما استفاده کنید!

محصول با نسخه محدود

اکنون نسخه محدود آپاچی SUV را دریافت کنید!

به مناسبت بیستمین سالگرد نمایندگی خود، ما یک خودروی کاربردی اسپورت آپاچی با نسخه محدود، با رنگ مخصوص Racing Green، رینگ های آلیاژی ۲۲ اینچی، رابط صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی و تودوزی چرمی را با قیمت تنها ۴۴۵۰۰ دلار ارائه می کنیم.

هم اکنون سفارش دهید، زیرا این پیشنهاد در ۱۵ ژوئن به پایان می رسد!

فروش فلش

برای تابستان آماده شوید و از پیشنهادات تخفیف تابستانی لوسی استفاده کنید!

از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد ماه شما را برای فصل گرما با ۲۰%، ۳۰% و حتی ۵۰% تخفیف برای دامن، تیشرت، مایو و کفش کتانی تابستانی آماده می کنیم!

از دست نده!

خروج از نسخه موبایل