بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۱ روش موثر برای تبلیغ آنلاین رویداد شما

راهنمای برنامه ریزی رویداد

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

رویدادهای شرکت هم برای رشد پایگاه مشتری و هم برای بهبود حفظ مشتری مهم هستند. چه رویداد شما یک وبینار آنلاین، یک ارائه داخلی یا یک شام تعطیلات باشد، مهم است که رویدادهای شرکت خود را تا حد امکان تبلیغ کنید. درک اینکه چگونه می توانید رویدادهای شرکت خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، نه تنها به شما کمک می کند تا توجه مثبت بیشتری را برای رویداد خود جلب کنید، بلکه می تواند به افزایش مخاطبان خود از طریق شیوه های تبلیغاتی مؤثر کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، ۱۱ مرحله را مورد بحث قرار می دهیم که می توانید برای تبلیغ مناسب رویداد شرکت خود به صورت آنلاین انجام دهید.

مطالب مرتبط : برنامه ریز رویداد چیست؟

چرا تبلیغ یک رویداد آنلاین مهم است؟

رویدادهای شرکت برای یک کسب و کار مهم هستند و تبلیغ آنها به صورت آنلاین می تواند مزایای متعددی برای یک شرکت داشته باشد، از جمله:

حضور آنلاین شرکت شما به عنوان یک تبلیغ دائمی عمل می کند. هر پست، بیانیه یا ویدیویی که شرکت شما ایجاد می کند فرصت هایی را برای مشتریان بالقوه ایجاد می کند تا محصولات یا خدمات شما را پیدا کنند.

چگونه یک رویداد آنلاین را تبلیغ کنیم

با تبلیغ رویداد شرکت خود در اینترنت، کل شرکت خود را نیز تبلیغ می کنید. تبلیغات می تواند نرخ حضور در رویداد شما را در کوتاه مدت و شهرت شرکت شما را در بلند مدت افزایش دهد. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای تبلیغ موثر رویداد شرکت خود بردارید:

۱. رویداد را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای آگاه کردن مشتریان بالقوه از رویداد آینده شرکت شما ارائه می دهند. پست کردن اخبار رویداد خود را در چندین صفحه رسانه اجتماعی شرکت خود در نظر بگیرید تا بتوانید به روز رسانی ها، اطلاعات خاص و سایر به روز رسانی ها را قبل از رویداد ارسال کنید. علاوه بر این، تبلیغات رویداد خود در رسانه های اجتماعی به هر علاقه مندی اجازه می دهد تا رویداد را با سایر کاربرانی که می شناسند به اشتراک بگذارد.

۲. برای تبلیغات پرداخت کنید

در حالی که این استراتژی برای تبلیغ رویداد شما نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد، ممکن است به ایجاد علاقه به رویداد شما کمک کند. تبلیغات می تواند به رویداد و کسب و کار شما به عنوان یک کل به مخاطبانی کمک کند که در غیر این صورت نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید. تقریباً برای هر پلتفرم دیجیتالی می توانید تبلیغات بخرید، از جمله:

  • برنامه های رسانه های اجتماعی موبایل

  • سایت های دسکتاپ

  • سایت های تجاری

  • صفحات وب که جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار می دهند، مانند محدوده سنی.

این به شما این فرصت را می دهد که تبلیغات متناسب با رویداد خود ایجاد کنید، اما همچنین به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که جمعیت شناختی مناسب آن تبلیغات را مشاهده می کند. اگر می خواهید یک تبلیغ دیجیتال ایجاد کنید، از تصاویر، قالب ها و نرم افزارهای حرفه ای استفاده کنید. تبلیغات فقط برای یک دوره زمانی پولی پخش می شوند، بنابراین بهینه سازی هر تبلیغ مهم است.

مطالب مرتبط : نحوه برنامه ریزی یک رویداد در ۶ مرحله (با نکات)

۳. یک حلقه برجسته ایجاد کنید

ویدئوها اجازه می‌دهند تا اطلاعات مهم و مختصر به روشی جذاب به مشتریان برسد. یک راه عالی برای به اشتراک گذاری رویداد خود به صورت دیجیتال این است که فیلم رویدادهای قبلی را در یک حلقه برجسته کوچک متراکم کنید. مشتریان بالقوه می توانند رویدادهای شما را تجسم کنند و بفهمند که اگر قصد شرکت در آن را داشته باشند، چه انتظاری باید داشته باشند. بسیاری از صفحات رسانه‌های اجتماعی بر محتوای ویدیویی تأکید دارند، که ویدیو را به فرصتی بالقوه سودمند تبدیل می‌کند که می‌توانید هنگام تبلیغ رویداد خود دنبال کنید.

یک تصویر کوچک جذاب را در نظر بگیرید که ممکن است کاربران را متقاعد کند روی ویدیوی شما کلیک کنند و تصاویر دقیقی از نحوه ظاهر رویداد شما داشته باشند. یکی دیگر از تاکتیک های تبلیغاتی که می توانید استفاده کنید، ارسال عکس از رویدادهای قبلی است. در حالی که این شبیه به ارسال یک حلقه برجسته است، جمع آوری تصاویر در رسانه های اجتماعی به زمان کمتری برای مشاهده نیاز دارد و ممکن است کاربران را وادار کند که پست شما را بیشتر از پست ویدیویی به اشتراک بگذارند.

۴. توصیفات را به اشتراک بگذارید

روش دیگری که می‌توانید رویداد خود را به صورت دیجیتالی تبلیغ کنید، شامل نظرات افرادی است که در رویدادهای قبلی شرکت شما شرکت کرده‌اند. مشتریانی که از رویدادهای شما لذت برده‌اند ممکن است با انتشار بیانیه‌ای موافقت کنند که بتواند دیگران را برای شرکت در آن ترغیب کند. مشتریان اغلب برای نظرات سایر مشتریان ارزش قائل هستند، بنابراین این روش ممکن است زمانی که در رسانه های اجتماعی استفاده می شود موثر واقع شود.

۵. تصاویر پشت صحنه را ارسال کنید

فیلم انحصاری از یک رویداد می تواند باعث شود مشتریان احساس کنند که با یک رویداد آینده درگیر هستند. اشتراک‌گذاری پیشرفت رویدادتان به‌طور انحصاری در رسانه‌های اجتماعی ممکن است باعث شود مشتریان باور کنند که در این فرآیند مشارکت دارند و اگر مشتریان چنین احساسی داشته باشند، ممکن است تمایل داشته باشند پست‌های خاصی را به اشتراک بگذارند. پست کردن در مورد پیشرفت رویداد خود با فیلم منحصر به فرد می تواند تعامل را افزایش دهد و مشتریان جدیدی را برای رویداد بعدی شما جذب کند.

مطالب مرتبط : ۵۰ راه برای بازاریابی یک رویداد

۶. فراخوانی برای اقدام ارائه دهید

پست‌های رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که فراخوان‌های موثری برای اقدام در پست‌های خود بگنجانند. برای مثال، اگر رویداد شما یک وبینار است که محصول جدیدی را برجسته می‌کند، می‌توانید عکس‌هایی حاوی آخرین وبینار با پیوند رویداد قبلی در زیر متن خود قرار دهید که مشتریان را تشویق می‌کند پست را به اشتراک بگذارند. هر کسی که این تصویر را به اشتراک بگذارد نه تنها تبلیغات شما را به اشتراک می گذارد، بلکه پیوند وبینار شما را نیز به اشتراک می گذارد.

فراخوان‌ها برای اقدام در رسانه‌های اجتماعی مفید هستند زیرا بسیاری از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری و سایر اشکال تعامل را تشویق می‌کنند. هنگام ایجاد یک پست دعوت به اقدام، استفاده از رنگ های روشن و گرافیک های ثابت را در تصاویری که استفاده می کنید در نظر بگیرید.

۷. یک هشتگ رویداد ایجاد کنید

هشتگ‌ها به کاربران در شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهند تا با جستجوی هر پستی که دارای هشتگ خاصی است، رویدادها را دنبال کنند. بسیاری از پروفایل های رسانه های اجتماعی از هشتگ استفاده می کنند، بنابراین مشتریان می توانند پست های هشتگ منحصر به فرد شما را در چندین پلتفرم پیدا کنند. بسیاری از هشتگ ها همیشه فعال هستند، بنابراین ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد و به یاد ماندنی بسیار مهم است.

هنگام استفاده از هشتگ، به هر نظری که دریافت می کنید یا سایر پست های رسانه های اجتماعی که از هشتگ رویداد شرکت شما استفاده می کنند، پاسخ دهید. تعامل با مشتریان شما یک تجربه شخصی ارزشمند برای مخاطبان شما فراهم می کند و به مشتریان بالقوه شما نشان می دهد که شرکت شما برای تعامل شخصی ارزش قائل است. سعی کنید هشتگ خود را با یک تصویر انحصاری از یک رویداد قبلی یا یک تصویر تبلیغاتی که رویداد آینده را تبلیغ می کند جفت کنید. این می تواند پست را از نظر بصری جذاب تر کند و ممکن است برای مشتریان بالقوه ای که به تازگی هشتگ شما را کشف کرده اند جذاب تر باشد.

مرتبط: ۱۳ نوع رویداد سازماندهی مشاغل

۸. میزبان یک هدیه

هدایا روش های موثری برای تشویق مشتریان بالقوه برای شرکت در رویداد شما هستند. یک هدایا مستلزم ارائه یک جایزه نقدی یا هدیه دیگری در یک رویداد به شرکت کننده تصادفی است. با استفاده از این روش، شرکت شما ممکن است مشتریان بالقوه ای را جذب کند که تمایل دارند صرفاً برای هدایا در این رویداد شرکت کنند. همچنین می‌توانید هدیه قبل از رویداد را در رسانه‌های اجتماعی تسهیل کنید تا از قبل توجه رویداد را به خود جلب کنید.

برخی از شرکت‌ها انتخاب می‌کنند که به مشتریانی که بیشترین پست‌های شرکت را به اشتراک می‌گذارند یا به کسی که نظرش در یک پست شرکتی بیشترین لایک را دریافت کرده است، جوایزی بدهند. روش‌های هدایا مانند آن‌هایی که علاقه و تبلیغات طبیعی را برای رویداد شما ایجاد می‌کنند. همچنین تصویری از خود کالای هدیه یا ویدیویی از شخصی که برنده جایزه قبلی شده است را در نظر بگیرید.

۹. از اینفوگرافیک استفاده کنید

اینفوگرافیک، که یک نمودار یا سایر رسانه های بصری است که اطلاعات مهم را به تصویر می کشد، روش مفید دیگری است که می توانید برای جلب توجه مخاطبان خود از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما میزبان یک رویداد اهدای خون است، می توانید نموداری را اضافه کنید که میزان خون اهدا شده در رویدادهای قبلی را مشخص می کند. اینفوگرافیک روشی کارآمد برای انتقال اطلاعات است و با مرتبط کردن رویداد خود با یک اینفوگرافیک به راحتی قابل درک، ممکن است مشتری بالقوه را متقاعد کنید که رویداد شما ارزش حضور دارد.

۱۰. نقل قول از سخنرانان مهمان را ارسال کنید

اگر از سخنرانان مهمان در رویداد شرکت خود استفاده می کنید، پیشنهادات آنها را در وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پست کنید. اگر سخنران مهمان شناخته شده باشد یا بتواند قبل از شروع رویداد به معرفی مخاطبان به سخنران مهمان کمک کند، این به ایجاد هیجان کمک می کند. بیوگرافی کوتاهی از سخنران خود و خلاصه ای از اینکه چرا آنها را برای سخنرانی در رویداد خود انتخاب کردید، در نظر بگیرید. سعی کنید هر دستاورد یا عناصر دیگری را که اطلاعات پس‌زمینه‌ای را در سخنران مهمانتان ارائه می‌کند، درج کنید.

۱۱. تخفیف انحصاری ارائه دهید

برخی از شرکت ها برای رویدادهای شرکت نیاز به هزینه پذیرش دارند، بنابراین یک راه قابل اعتماد برای تبلیغ بیشتر رویداد خود ارائه تخفیف انحصاری به تعداد معینی از شرکت کنندگان بالقوه است. انحصاری بودن یک تخفیف نه تنها ارزش آن را افزایش می دهد، بلکه مشتریان را تشویق می کند تا هنگام ثبت نام در رویداد شما به جای صبر کردن، اقدام کنند.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *