ایمیل رسانه ای است که معمولاً برای افراد تجاری استفاده می شود تا با مشتریان، مشتریان یا همکاران بالقوه ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که این یک شکل رایج ارتباطی است، بسیاری از افراد از همان چند علامت حرفه ای در چرخش استفاده می کنند. اگرچه این پایانهای ایمیل سنتی مؤثر هستند، اما معمولاً توجه گیرنده را جلب نمیکنند و به شما کمک میکنند از دیگران متمایز شوید.
در این مقاله از ایوسی، ما توضیح میدهیم که امضای ایمیل چیست و فهرستی از نشانههای بالقوه خلاقانه را برای شما ارائه میکنیم که میتواند شما و ایمیل تجاری شما را از رقبا متمایز کند.
امضای ایمیل چیست؟
امضای ایمیل، همچنین به عنوان “Valedictions” شناخته می شود، کلمات یا عباراتی هستند که درست قبل از نام شما بعد از ایمیل استفاده می شوند. آنها برای نشان دادن پایان پیام شما با احترام استفاده می شوند و تقریبا همیشه با کاما و نام شما دنبال می شوند. متداول ترین ثبت نام های ایمیل تجاری حرفه ای عبارتند از:
-
با تشکر،
-
خالصانه،
-
بهترین،
-
با احترام،
در حالی که اکثر مردم یکی از این اعتبارات رایج را برای بستن ایمیلهای حرفهای انتخاب میکنند، شما میتوانید از پایانهای ایمیل منحصربهفرد و شخصی استفاده کنید تا کمی شخصیت به پیام ایمیل خود بدهید.
مطالب مرتبط: نحوه نوشتن یک ایمیل ارجاع (با مراحل و مثال ها)
نمونه هایی از امضای ایمیل سرگرم کننده
برخی از موقعیت ها نیاز به امضای ایمیل کاملا حرفه ای و سنتی دارند. با این حال، دیگران از یک احترام با شخصیت و سرگرمی بیشتر بهره می برند. دفعه بعد که امیدوارید تأثیر ماندگاری روی گیرنده خود بگذارید، از یکی از این ۸۱ امضای ایمیل خلاقانه استفاده کنید:
موارد مرتبط: چگونه یک ایمیل فروش بنویسیم که پاسخ دریافت کند
ارجاعات فرهنگ پاپ
این اعتبارنامههای ایمیل برای استفاده در ایمیلهایی به مشتریان، همکاران یا شرکای تجاری که میدانید علاقه مشترکی با آنها دارید یا تقریباً همسن شما هستند و مرجع را درک میکنند بسیار عالی هستند. این گزینهها به گیرنده کمک میکنند شما را به خاطر بسپارند:
- پاینده و موفق باشید.
- سایه شما مستدام باشد.
- امیدوارم این معرفی ما را به یاد داشته باشید.
- امیدواریم همکاری مستمری با شما داشته باشیم.
- منتظر همکاریهای بیشتر با شما هستیم.
تعارف
تعریف و تمجید باعث می شود افراد نسبت به کارشان و خودشان احساس خوبی داشته باشند. استفاده از امضای ایمیل رایگان یک راه عالی برای ایجاد رابطه و یک رابطه مثبت با مشتری یا شریک تجاری است. این گزینهها برای بستن ایمیلها در پایان پروژه یا بعد از یک مکالمه موفق عالی هستند:
-
کار با شما عالی است
- به کار خوب ادامه دهید!
-
شما یک ستاره راک هستید!
-
همیشه کار کردن با شما فوق العاده است!
-
مهم نیست که چه تصمیمی می گیرید، به کار عالی خود ادامه دهید!
-
شما همیشه [عملی که آنها انجام می دهند که شما را خوشحال می کند]
-
به امید موفقیت مستمر شما
-
شما یک الهام بخش هستید!
-
تبریک می گویم!
-
شگفت انگیز بمانید.
پیش بینی
پیش بینی به لذت بردن شما از یک فعالیت یا رویداد کمک می کند. ارجاع دادن به یک فعالیت آینده می تواند گیرنده ایمیل شما را در حالتی مثبت و پیش بینی کننده قرار دهد. استفاده از امضای ایمیل پیشبینیشده یک استراتژی بسیار مفید برای استفاده قبل از یک نمایشگاه تجاری، کارگاه یا رویدادهای صنعتی دیگر است که هم شما و هم شخصی که ایمیل میفرستید در آن شرکت میکنید:
-
[تعطیلات] عالی داشته باشید.
-
مشتاقانه منتظر دیدار شما در [رویداد] هستم.
-
نمی توانم برای [رویداد] صبر کنم!
-
به یک [رویداد] خارق العاده.
-
سفر فوق العاده ای داشته باشید!
-
آخر هفته خوبی داشته باشید!
- یک [تاریخ، فعالیت یا رویداد] عالی داشته باشید!
-
گوش به زنگ باشید.
-
به زودی برمی گردم
-
تا دفعه بعد.
-
*سفرهای ایمن و شاد.
-
شمارش معکوس برای [رویداد] آغاز می شود!
حق شناسی
نشان دادن قدردانی، به خصوص اگر خاص باشد، می تواند به رشد یک رابطه مثبت کمک کند. پس از یک جلسه، در طول یک پروژه یا پس از دریافت کمک از گیرنده ایمیل، از اعتبارسنجی هایی مانند این استفاده کنید:
-
با تشکر از شما برای [دلیل خاص].
-
به من خوش گذشت
-
ممنون بخاطر وقتی که گذاشتید.
-
اگر من می توانم به شما کمک کنم همانطور که شما به من کمک کردید، فقط کلمه را بگویید.
-
با تشکر از شما برای حمایت!
-
از توجه شما متشکرم.
-
کار با شما عالی است – تا دفعه بعد!
-
برای همیشه سپاسگزاریم [عملی که آنها انجام می دهند که از شما حمایت می کند].
-
ممنون که به فکر من هستید.
-
با تشکر فراوان
-
من از کمک شما قدردانی می کنم.
انگیزه
امضای ایمیل انگیزشی به گیرنده نشان می دهد که شما به موفقیت آنها اهمیت می دهید. اگر میدانید شخصی که ایمیل را برای او ارسال میکنید رویداد مهمی در راه است، در اعتبار خود به آن اشاره کنید. آنها قدردانی خواهند کرد که شما جزئیاتی را در مورد زندگی آنها و حمایت شما به خاطر آورده اید:
-
با آرزوی بهترین ها برای شما در [رویداد].
-
سرت را بالا بگیر!
-
مشتاقانه منتظر شنیدن موفقیت مداوم شما هستیم.
-
امیدوار باش
-
ارسال افکار شاد جهت شما
-
ارسال احساسات مثبت به شما!
-
امیدوارم این کمک کند.
-
به مبارزه خوب ادامه دهید!
-
چانه خود را بالا نگه دارید!
-
زودتر احساس بهتری داشته باشید.
عمل
اعتبارسنجیهای مبتنی بر کنش نام خاص خود را دارند—” فراخوان برای اقدام“. این امضاها به ویژه برای مشتریان و مشتریان بالقوه مفید است، که ممکن است علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت، محصول یا خدمات شما باشند، اما کاملاً مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند:
-
تگ کن، تو هستی!
-
نمی توانم صبر کنم تا از شما بشنوم!
-
نظر شما چیست؟
-
آنچه را که برای شروع نیاز دارید به من بگویید.
-
شما می توانید در هر زمان با من تماس بگیرید.
-
به من بگویید که چه فکر می کنید.
-
آیا این به نظر جالب می رسد؟
-
[عمل] را فراموش نکنید!
-
بیایید زودتر پیگیری کنیم!
طنز
ثبت نام های خنده دار به هر ایمیلی شهامت می بخشد. اینها به بهترین وجه برای مشتریان یا همکارانی که شما و شوخ طبعی شما را می شناسند، استفاده می شود، اما امیدوارید با آنها ارتباط عمیق تری ایجاد کنید. با اعتبارسنجی های مبتنی بر شوخ طبعی مانند موارد زیر خلاق شوید:
-
G2G، خداحافظ!
-
آشتی.
-
بعداً می بینمت، تمساح!
-
خونسرد باش!
-
هنوز این را می خوانی؟
-
خدا را شکر که جمعه است!
- و این یک بسته بندی است!
ایموجی ها یا تصاویر
هیچ چیز چشم نوازتر از یک تصویر نیست. استفاده از یک ایموجی، یک سری ایموجی، یک عکس یا یک GIF را به عنوان پایان در نظر بگیرید. بسیار شبیه نشانههای طنزآمیز، اینها بهتر است برای دریافتکنندگان ایمیلی که قبلاً کمی شما را میشناسند استفاده شود، اما ماهیت منحصربهفرد این اعتبارات میتواند به تقویت و ایجاد روابط کمک کند:
-
ایموجی علامت صلح
-
ایموجی خورشید با ایموجی عینک آفتابی
-
یک گیف از فردی که برای خداحافظی دست تکان می دهد
-
عکسی از طلوع زیبا
حرفه ای
اگر میخواهید آن را کاملاً حرفهای نگه دارید، اما همچنان میخواهید که گیرنده ایمیل شما پیام شما را نسبت به رقبایتان به خاطر بسپارد، از یکی از این امضاهای حرفهای – اما کمتر مورد استفاده – استفاده کنید.
-
به سلامتی!
-
با احترام.
-
با صمیمانه ترین احترامها.
-
با کمال امتنان
سوالات متداول
چه زمانی استفاده از علامت غیر رسمی مجاز است؟
اگر به یک دوست خوب، یک فرد مهم یا یک آشنای معمولی پیام میدهید، استفاده از یک علامت غیررسمی مشکلی ندارد. اگر به یک همکار از محل کار یا یک آشنای حرفهای ایمیل میفرستید، مهم است که خود را به امضای رسمی محدود کنید. استفاده از عبارات معمولی یا طنز در یک ایمیل تجاری ممکن است بی احترامی یا غیر جدی به نظر برسد. اگر خارج از محل کار با شخصی وقت می گذرانید و او را بر اساس نام کوچک می شناسید، نشانه خوبی است که یک امضای غیررسمی مناسب است.
آیا پایان دادن به ایمیل با یک سوال خوب است؟
بستن ایمیل های خود با سوالات یا فراخوان برای اقدام اغلب یک راه عالی برای تشویق ارتباط بیشتر است. اگر میخواهید خوانندهتان با شما تماس بگیرد، میتوانید آنها را تشویق کنید که با شما تماس بگیرند، از آنها اطلاعات بیشتری بخواهند یا از آنها بپرسید که آیا کار دیگری وجود دارد که میتوانید انجام دهید. قرار دادن این سوالات در انتهای یک ایمیل تضمین می کند که توجه خواننده شما را به خود جلب می کند و می تواند منجر به نرخ پاسخ بیشتر شود.
اگرچه سؤالات در پایان یک ایمیل تجاری می توانند مفید باشند، هنوز امضا کردن آن مهم است. سوالات یا فراخوان های خود را در آخرین خطوط ایمیل خود بگنجانید، از خواننده خود تشکر کنید و سپس همانطور که معمولاً انجام می دهید امضا کنید. اگر فقط یک ایمیل سریع برای یک دوست یا آشنا می نویسید، ممکن است استثناهایی برای این قانون وجود داشته باشد. در این موارد، اشکالی ندارد که به سادگی سؤال خود را بدون امضای رسمی بپرسید.
آیا عدم ثبت نام در ایمیل بی ادبی است؟
اگر در حال نوشتن ایمیل برای یک همکار تجاری، مشتری یا دیگر آشنایان حرفه ای هستید، حذف یک علامت مناسب ممکن است بی ادبانه یا غیرحرفه ای به نظر برسد. در این مواقع، استفاده از آداب معاشرت ضروری است، که شامل علامت استانداردی مانند «متشکرم»، «با احترام» یا «بهترین» و به دنبال نام کامل شما است. اگر به دوستی ایمیل میفرستید، معمولاً میتوانید ایمیل خود را بدون امضای رسمی فقط با استفاده از نام کوچک خود ارسال کنید.
چگونه یک ایمیل حرفه ای را به گرمی پایان می دهید؟
برخی از تبریکهای ایمیلی حرفهای و امضاها ممکن است برای خوانندگان سرد یا بیعلاقه به نظر برسند. اگر میخواهید یک رابطه دوستانه با مشتری یا همکار خود ایجاد کنید، ممکن است مفید باشد که ایمیل خود را به روشی گرمتر و شخصیتر ببندید. عباراتی مانند “بهترین” و “با احترام” رایج هستند اما احساسات زیادی را منتقل نمی کنند. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید از آنها برای بیان قدردانی خود در عین حرفه ای بودن استفاده کنید:
-
با احترام
-
با بهترین آرزوها
-
با احترام
-
درودهای گرم
-
بهترین ها
-
متشکرم
از چه نشانه هایی باید اجتناب کرد؟
در حالی که بسته شدن ایمیل شما ممکن است بر اساس مخاطبان شما تغییر کند، عبارات مختلفی وجود دارد که می تواند تأثیر منفی بگذارد. از آنجایی که ایمیلها رسمیتر از پیامهای متنی هستند، مهم است که از اختصاراتی مانند “thx” یا “rgrds” خودداری کنید. در حالی که این موارد ممکن است هنگام گپ زدن با دوستان مناسب باشند، ممکن است در تنظیمات کاری گیج کننده به نظر برسند. در ایمیلهای حرفهای، اجتناب از ایموجیها، جوکها، تصاویر، نقل قولها و GIFها نیز ضروری است. استفاده از نشانههای کلاسیک معمولاً مطمئنترین راه برای اطمینان از پاسخ مثبت و پیام بعدی است.