بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

رها کردن بازاریابی کشتی: نکات موثر برای افزایش فروش (به علاوه سوالات متداول)

چهار راه برای بازاریابی فروشگاه dropshipping خود

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بازاریابی Dropship برای شرکت هایی مفید است که می خواهند محصولات ساخته شده و ارسال شده توسط تامین کنندگان خود را تبلیغ کنند. این می تواند ارزش منحصر به فردی را برای اقلام ارائه دهد، مانند قیمت های پایین تر و موجودی های متنوع، که شرکت ها می توانند از آنها برای جذب مشتری استفاده کنند. اگر به استفاده از بازاریابی dropship علاقه دارید، یادگیری مزایای آن می تواند مفید باشد.

در این مقاله از ایوسی، ما درباره چیستی بازاریابی dropship بحث می‌کنیم، نکات مفیدی برای استفاده از بازاریابی dropship ارائه می‌کنیم و به برخی از سوالات متداول پاسخ می‌دهیم.

بازاریابی dropship چیست؟

بازاریابی قطره ای یک استراتژی است که شرکت ها از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند که بسته بندی شده و مستقیماً از یک انبار به آدرس مشتری ارسال می شود. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا جریان نقدی را افزایش دهند و موجودی گسترده‌ای داشته باشند، زیرا از تولیدکنندگان شخص ثالث برای انجام سفارش‌ها استفاده می‌کنند. کسب و کارها می توانند از کمپین های بازاریابی برای برجسته کردن مزایایی که دراپ شیپینگ به مشتریان ارائه می دهد استفاده کنند.

مرتبط: ۱۱ گام برای تبدیل شدن به یک خرده فروش

نکات بازاریابی دراپشیپ

در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد کمپین های بازاریابی dropship استفاده کنید:

از یک وب سایت استفاده کنید

استفاده از یک وب سایت برای تبلیغ ساختار dropship خود می تواند راهی ساده برای یافتن اطلاعات بیشتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. شما می توانید با یک حرفه ای برای ایجاد و طراحی وب سایت همکاری کنید یا می توانید آن را به تنهایی ایجاد کنید. وب سایت شما می تواند حاوی اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما، کاتالوگ محصولات یا خدمات موجود و مکانی باشد که مشتریان بتوانند محصولات شما را به صورت آنلاین خریداری کنند، مانند یک سیستم نقطه فروش.

کمک حرفه ای برای تبلیغات استخدام کنید

برای ایجاد تبلیغات خود کمک حرفه ای استخدام کنید. یک طراح گرافیک می تواند تبلیغات موثری ایجاد کند که پیام شرکت را به وضوح منتقل کند و پیشنهادات ویژه مانند تخفیف، فروش یا هدایا را با خرید به اشتراک بگذارد. کار با متخصصان برای ایجاد تبلیغات می تواند به جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و بهبود آگاهی از برند کمک کند. سعی کنید با چندین طراح گرافیک ملاقات کنید تا ببینید کدام یک می توانند ایده های تبلیغاتی شما را به طور مؤثر و خلاقانه ای انتقال دهند.

با تبلیغات کمتر شروع کنید

شروع با تبلیغات کمتر محصول می تواند به شما کمک کند تا برنامه بازاریابی خود را بر اساس موجودی بزرگ بهتر تنظیم کنید. شما می توانید از اولین مجموعه تبلیغات خود به عنوان آزمایشی برای سنجش نحوه واکنش مشتریان به بازاریابی شما و تعیین میزان فروش محصول استفاده کنید. هنگامی که ایده بهتری در مورد اینکه کدام عناصر تبلیغاتی با مخاطبان خود ارتباط دارند، از این اطلاعات برای گسترش بازاریابی خود استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات به راحتی قابل درک هستند

هنگام ایجاد تبلیغات، مهم است که اطمینان حاصل شود که درک آنها برای مخاطبان آسان است. با استفاده از زبان ساده و مختصر، مزایای آن را به وضوح توضیح دهید. برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن پیام، از مشتریان در مورد ارتباط آنها با تبلیغات بازخورد بخواهید.

نظرسنجی از مشتریان

نظرسنجی از مشتریان می تواند به شما کمک کند تا اثربخشی کمپین های بازاریابی خود را بهتر درک کنید. جمع آوری داده ها از این طریق بازخوردی را در مورد تبلیغات شما و تأثیر کلی آن ارائه می دهد. سپس می توانید از این اطلاعات برای ایجاد تبلیغات بیشتر استفاده کنید که با علایق مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. می‌توانید پس از خرید مشتریان نظرسنجی ارسال کنید تا مشخص کنید چرا محصول را خریده‌اند و احتمالاً در آینده چه چیزی را خریداری می‌کنند.

مطالب مرتبط: نحوه دریافت بازخورد از مشتریان

تصویر برند بازاریابی خود را بهبود بخشید

برای بهبود تصویر برند بازاریابی خود، ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار خود را تعیین کنید. می‌توانید از تبلیغات برای برجسته کردن و ترویج مزایای خاصی که مشتریان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، مانند تخفیف محصول و انتخاب گسترده‌تر، استفاده کنید. یک تصویر برند قوی می تواند ارزش کسب و کار شما را افزایش دهد و به ایجاد پایگاه مشتری بزرگتر کمک کند.

مطالب مرتبط: درک دستورالعمل های برند: نکات و مثال ها

به رقابت خود توجه کنید

به سایر رقبا در صنعت خود توجه کنید. شما می توانید با مشاهده و تجزیه و تحلیل شیوه ها و هزینه های کسب و کار، استراتژی های بازاریابی خود را برای رقابتی تر شدن توسعه دهید و به روز کنید. نظارت بر رشد و موفقیت آن‌ها می‌تواند به شما در شناسایی حوزه‌هایی که ممکن است شرکت شما نیاز به بهبود داشته باشد کمک کند.

از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید

مفید است که یک فراخوان برای اقدام درج شود که مصرف کنندگان بالقوه را به تعامل با کسب و کار شما پس از مشاهده یک تبلیغ هدایت کند. کسب‌وکارها معمولاً تماس‌های خود را برای اقدام در انتهای تبلیغات قرار می‌دهند تا مشتریان را تشویق به اقدام فوری کنند. کسب‌وکارهای Dropship ممکن است شامل فراخوان‌هایی برای اقدام باشد که شامل دانلود یک برنامه، بازدید از یک وب‌سایت یا درخواست از مشتریان برای دنبال کردن یک صفحه رسانه اجتماعی باشد.

مرتبط: ۵۱ نمونه فراخوان برای اقدام و چرایی کارکرد آنها

از ایمیل برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید

ایمیل ها ابزار مفیدی برای شرکت ها برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ محصولات هستند. می‌توانید از مصرف‌کنندگان بخواهید که در لیست ایمیل ثبت‌نام کنند یا هر زمان که خریدی انجام می‌دهند ایمیل خود را ارائه کنند. برای اینکه مشتریان خود را درگیر خود نگه دارید، می توانید خبرنامه های الکترونیکی ارسال کنید که جزئیات محصولات یا فروش های جدید را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: پرسش و پاسخ: بازاریابی ایمیلی چیست؟

پیشنهادهای فروش قانع کننده ایجاد کنید

پیشنهادات فروش تبلیغاتی یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری است. تبلیغ فروش و محصولات با تخفیف به مشتریان ممکن است انگیزه خرید محصولات دیگر را در زمانی که در حال بررسی معاملات شما هستند به آنها بدهد.

از معاملات بسته استفاده کنید

از معاملات بسته‌ای استفاده کنید، به این معنی که دو یا چند محصول یا خدمات را با قیمتی با تخفیف می‌فروشید تا تعامل با مشتری را افزایش دهید. کسب‌وکارهایی که از dropshipping استفاده می‌کنند، گاهی اوقات می‌توانند هنگام خرید کالا به صورت عمده از عرضه‌کنندگان خود تخفیف دریافت کنند، بنابراین معاملات بسته‌ای می‌تواند هم برای کسب‌وکار و هم برای مشتری مفید باشد. برای مثال، اگر یک فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی بیش از ۱۰ اسباب‌بازی از عرضه‌کننده‌اش بخرد، آن عرضه‌کننده ممکن است به آن‌ها ۱۰ درصد تخفیف بدهد، که به فروشگاه اسباب‌بازی امکان می‌دهد معاملات بسته‌ای را به مشتریانش ارائه دهد، مانند ارائه ۵ درصد تخفیف در هنگام خرید یک مشتری. یا اسباب بازی های بیشتری

از تعطیلات به نفع خود استفاده کنید

مشاغلی که از dropshipping استفاده می کنند می توانند از تعطیلاتی که مشتریان معمولاً هدایایی می خرند استفاده کنند. بسیاری از فروش های تعطیلات به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین ضروری است که کسب و کارهای dropshipping تخفیف های آنلاین و معاملات بسته ای ایجاد کنند که توجه خریداران تعطیلات را به خود جلب کند. ایجاد کمپین های بازاریابی با محوریت خرید در تعطیلات را در نظر بگیرید که فروش و معاملات ویژه را ترویج می کند.

مرتبط: جادوی فروش بدون نیاز به موجودی: بررسی dropshipping

نمونه محصول را ارائه دهید

ارائه نمونه محصول به مشتریان این امکان را می دهد که چندین محصول را امتحان کنند و تصمیم بگیرند که کدام محصول را می خواهند خریداری کنند، که می تواند فروش را افزایش دهد و رضایت مشتری را افزایش دهد. بسیاری از تامین کنندگان dropship نمونه هایی را به مشاغل ارائه می دهند، بنابراین آنها می توانند نمونه های محصول را به صورت رایگان یا با هزینه کمتر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. می‌توانید از تبلیغات برای تبلیغ نمونه‌های محصول خود استفاده کنید، که ممکن است باعث شود مشتریان بیشتر از وب‌سایت شما بازدید کنند.

بهینه سازی توضیحات محصول

از آنجایی که کسب‌وکارهایی که از dropshipping استفاده می‌کنند معمولاً طیف وسیع‌تری از محصولات دارند، استفاده از اطلاعات دقیق و خلاقانه در توضیحات محصول می‌تواند توجه را به محصولات خاصی معطوف کند. به عنوان مثال، به جای توضیح اینکه کرم صورت آبرسان و خوشبو است، می توانید بنویسید که کرم صورت مرطوب کننده و خنک کننده است و بوی گل رز تازه می دهد. توضیحات محصول اصلاح شده از زبان توصیفی استفاده می کند که به مشتریان امکان می دهد ایده دقیقی از بافت و بوی محصول داشته باشند.

خدمات عالی به مشتریان را از طریق بازاریابی خود تمرین کنید

انجام خدمات عالی به مشتریان می تواند به شما کمک کند تا شرکت dropshipping خود را با افزایش رضایت مشتری و افزایش شهرت مفید برند خود بازاریابی کنید. فعال بودن در زمینه خدمات مشتری می تواند به شما کمک کند تا مسائل را به سرعت حل کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان از محصولات خود احساس رضایت می کنند. اگر مشتری احساس می کند که کسب و کار شما خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهد، می تواند حضور بازاریابی شما را با افزودن نظر مثبت در وب سایت شما یا با تبلیغ شرکت شما در رسانه های اجتماعی خود بهبود بخشد.

استراتژی های بازاریابی خود را تغییر دهید

برای تغییر تکنیک بازاریابی خود بر اساس نحوه واکنش مصرف کنندگان به تبلیغات خود آماده شوید. اگر مصرف کنندگان کمتر از یک تبلیغ خاص استقبال می کنند، می توانید هر مشکلی را در تبلیغات شناسایی کرده و آنها را تغییر دهید تا آن را جالب تر یا قابل درک تر کنید. همچنین، می توانید بازاریابی خود را بر اساس در دسترس بودن و فروش محصول خود تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر عرضه‌کننده شما موجودی یک محصول محبوب را ندارد، می‌توانید تمرکز یک تبلیغ را به محصول دیگری تغییر دهید. همچنین می توانید استراتژی های بازاریابی شرکت خود را بر اساس هر گرایش جدیدی در صنعت خود که می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند، تغییر دهید.

مرتبط: ۱۶۳ نوع بازاریابی توصیف شده + ابهام زدایی

سوالات متداول بازاریابی دراپشیپ

در اینجا چند سوال متداول در رابطه با بازاریابی dropship وجود دارد:

آیا تکنیک های بازاریابی dropship رایگان وجود دارد؟

راه های مختلفی وجود دارد که کسب و کارهای dropshipping می توانند از استراتژی های بازاریابی رایگان استفاده کنند. کسب‌وکارها می‌توانند حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند که نام تجاری آن‌ها را تبلیغ کند، یا می‌توانند وبلاگی ایجاد کنند که اطلاعات مربوط به شرکتشان را شرح دهد. اغلب، استفاده از رسانه های اجتماعی و پلت فرم های وبلاگ برای همه رایگان است.

مطالب مرتبط: شروع بازاریابی: راهنمای مبتدیان

آیا باید توضیح دهید که dropshipping هنگام تبلیغات چیست؟

هنگام تصمیم گیری در مورد توضیح مفهوم dropshipping در تبلیغات خود، مهم است که هدف خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال توضیح این هستید که شرکت شما چه کاری انجام می دهد، مانند نحوه “منبع” سهام، ممکن است اشاره کنید که شرکت شما از این سرویس استفاده می کند. اگر می‌خواهید تبلیغات را کوتاه نگه دارید و بیشتر روی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود تمرکز کنید، مانند فروش و معاملات بسته، می‌توانید این اطلاعات را کنار بگذارید.

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *