بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

چگونه برای وب سایت خود محتوا ایجاد کنیم

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

داشتن یک وب سایت حرفه ای و حضور آنلاین موفق می تواند به کسب و کارها کمک کند تا مشتریان جدید جذب کنند، برای مشتریان فعلی ارزش قائل شوند و خود را به عنوان رهبران صنعت خود معرفی کنند. از آنجایی که نیازهای مشتری و روندهای بازار همیشه در حال تغییر است، برای یک کسب و کار مهم است که مطمئن شود محتوای وب سایت آنها به روز، دقیق و برای مشتریان ارزشمند است. چه به دنبال ایجاد یک وب‌سایت کاملاً جدید، طراحی مجدد وب‌سایت موجود یا ایجاد برخی پیشرفت‌ها، درک چگونگی ایجاد محتوای مؤثر می‌تواند برای شما مفید باشد.

در این مقاله از ایوسی، به این موضوع می پردازیم که چرا ایجاد محتوای منظم برای وب سایت شما اهمیت دارد، مراحلی را که می توانید برای ایجاد محتوای مؤثر بردارید لیست کنید و نکاتی را برای کمک به شما در بهبود محتوای وب سایت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: تولید محتوا: تعریف و مراحل توسعه یک استراتژی محتوای عالی

محتوای وب سایت چیست؟

محتوای وب سایت شامل محتوای تصویری، متنی یا صوتی است که کاربران هنگام بازدید از یک وب سایت تجربه می کنند. ممکن است شامل متن، تصاویر، صداها، انیمیشن ها یا موسیقی باشد. برخی از انواع رایج محتوای وب سایتی که ممکن است ایجاد کنید عبارتند از:

  • پست های وبلاگ
  • دانلودها
  • گواهینامه ها
  • وبینارها
  • فیلم های
  • قسمت های پادکست
  • عکس ها
  • گرافیک
  • مطالعات موردی
  • کاغذهای سفید
  • کتاب های الکترونیکی
  • نظرسنجی ها و فرم ها

مرتبط: نحوه برنامه ریزی یک وب سایت: مراحل ساخت یک سایت کاربردی

چرا ایجاد محتوا برای وب سایت شما مهم است؟

ایجاد محتوای منظم برای وب سایت خود بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که ارزشی برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می کنید. ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما می تواند:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را افزایش دهید: ایجاد محتوای با کیفیت مرتبط و به روز می تواند رتبه سئوی شما را بهبود بخشد و به افراد کمک کند تا وب سایت شما را پیدا کنند.
  • تعامل بازدیدکنندگان خود را بهبود بخشید: اگر بازدیدکنندگان محتوای وب سایت شما را ارزشمند بدانند، احتمال اینکه آنها محتوا را با دوستان، اعضای خانواده و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند افزایش می یابد. این می تواند به شما در افزایش ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش کمک کند.
  • زمان صرف بازدیدکنندگان در وب‌سایت خود را افزایش دهید: بازدیدکنندگانی که محتوای شما را جالب می‌دانند ممکن است زمان بیشتری را در وب‌سایت شما بگذرانند و باعث شود اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما کسب کنند. این نیز می تواند آنها را برای تبدیل شدن به یک مشتری تحت تاثیر قرار دهد.
  • تخصص خود را برجسته کنید: ایجاد محتوای حرفه ای برای وب سایت شما می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود شناخته شوید و اعتبار برند شما را افزایش دهد.

مطالب مرتبط: ۲۶ روش برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

طراحی وب سایت: راهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش آنلاین شما

آیا میخواهید کسب و کار آنلاین خود را به سطح جدیدی برسانید؟

با یک وب سایت حرفه‌ای، میتوانید به مشتریان اعتماد بیشتری القا کنید و فروش آنلاین خود را افزایش دهید. طراحی وب سایت حرفه‌ای به شما امکان می‌دهد تا هویت برند خود را به صورت جذاب نمایش دهید و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. همچنین، با بهینه سازی وب سایت، میتوانید در موتورهای جستجو (مثل گوگل) بالاترین رتبه را کسب کنید و بیشترین ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

با ما تماس بگیرید (یا اطلاعات تماس‌تان را برای ما ارسال کنید) و ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید.

۰۹۱۳۳۹۵۷۹۲۰

نام
درخواست مدنظر شما

چگونه برای وب سایت خود محتوا ایجاد کنیم

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای ایجاد محتوای منظم برای وب سایت خود دنبال کنید:

۱. پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را تعیین کنید

قبل از ایجاد محتوای جدید برای وب سایت خود، ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را در نظر بگیرید. پیشنهاد ارزش منحصر به فرد بیانیه ای واضح است که مزایای شرکت شما را مشخص می کند، چگونه نیازهای مشتریان خود را برطرف می کنید و چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند. خدمات، محصولات و فرآیند خود را برای بازدیدکنندگان بالقوه وب سایت توضیح دهید تا بدانند چرا باید به شرکت شما علاقه مند باشند و چگونه می توانید با هم کار کنید.

تعیین ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما مهم است زیرا موضوع کلی برای تمام محتوایی است که برای وب سایت خود ایجاد می کنید. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما برای بازدیدکنندگان آسان است که در وب سایت شما پیدا کنند و اغلب به آن مراجعه کنید.

۲. یک ممیزی وب سایت انجام دهید

اگر قبلاً یک وب‌سایت موجود دارید که می‌خواهید آن را به‌روزرسانی کنید، انجام ممیزی وب‌سایت می‌تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید کدام حوزه‌ها کار می‌کنند و جایی برای بهبود وجود دارد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید از چه محتوایی برای وب سایت جدید خود استفاده مجدد کنید، که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. فهرستی از تمام محتوایی که قصد دارید مجدداً استفاده کنید، محتوایی که باید به روز شود و محتوایی که باید ایجاد شود، ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند تا زمانی که شروع به تولید محتوا می کنید، زمان و منابع خود را به طور مؤثرتری تخصیص دهید.

۳. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

برای اطمینان از ایجاد محتوایی که می‌خواهند بخوانند و با آن تعامل داشته باشند، شناسایی مخاطبان هدف شما مهم است. برای درک بهتر از اینکه چه کسانی مخاطبان هدف شما هستند، به توسعه شخصیت های مشتری فکر کنید. شخصیت مشتری یک کهن الگوی نیمه تخیلی است که بسیاری از شرکت ها از آن برای نشان دادن ویژگی های کلیدی بخش بزرگی از مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. شما می توانید شخصیت هر مشتری را بر اساس مشاهدات، تحقیقات و تحلیل های قبلی جمع آوری شده از مشتریان فعلی خود قرار دهید. برخی از عناصر کلیدی که شخصیت های مشتری اغلب شامل می شوند عبارتند از:

  • جمعیت شناسی: سن، جنسیت، جغرافیا، سطح تحصیلات، درآمد و وضعیت خانوادگی مشتری متوسط ​​خود را مشخص کنید.
  • ارزش‌ها و اهداف: در نظر بگیرید که مشتریان شما ممکن است در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود چه آرزویی داشته باشند، چه می‌ترسند، باور داشته باشند، امیدوار باشند و چه آرزویی داشته باشند.
  • شغل: از خود بپرسید چه صنایع یا نقش های شغلی ممکن است با شغل مشتری ایده آل شما مرتبط باشد.
  • سرگرمی ها و علایق: به این فکر کنید که مشتری معمولی شما در اوقات فراغت خود از انجام چه کارهایی لذت می برد، از چه نوع سرگرمی هایی استفاده می کند و به چه چیزهایی علاقه مند است.
  • انگیزه ها و چالش ها: در نظر بگیرید که چه چیزی مشتریان شما را برای تصمیم گیری انگیزه می دهد و چه چالش هایی ممکن است آنها را از خرید محصولات یا خدمات شما باز دارد. این می تواند به شما کمک کند تا روش هایی را که محتوای شما می تواند آنها را متقاعد کند از شما خرید کنند را شناسایی کنید.

در اینجا نمونه ای از شخصیت مشتری آورده شده است:

تینا لاوری زنی ۳۵ ساله است که با گلدن رتریور خود در سالت لیک سیتی، یوتا زندگی می کند. او به عنوان یک مربی شخصی در یک باشگاه ورزشی محلی کار می کند و در تعطیلات آخر هفته کلاس های یوگا تدریس می کند. تناسب اندام برای او بسیار مهم است و از خواندن مجلات سلامت و تندرستی لذت می برد. یک روز، او امیدوار است که استودیوی تناسب اندام خود را باز کند.

بیشتر بخوانید: ۴ مرحله ساخت پرسونا و نحوه ایجاد آنها

۴. موارد ضروری را بگنجانید

با شناسایی عناصر ضروری، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای ارزشمندترین اطلاعات برای بازدیدکنندگان است. افراد ممکن است از وب سایت شما برای انجام تحقیقات، یادگیری چیزهای جدید یا کشف اطلاعات مرتبط بازدید کنند. برخی از عناصر کلیدی که ممکن است برای ایجاد محتوا در وب سایت خود در نظر بگیرید عبارتند از:

  • یک صفحه درباره
  • صفحه خدمات یا محصولات
  • بخش پرسش و پاسخ
  • نورافکن کارکنان
  • فرصت های شغلی
  • مطالعات موردی و توصیفات مشتری
  • نمونه کارها برای به نمایش گذاشتن بهترین کار شما
  • یک بخش وبلاگ با محتوای به روز رسانی منظم
  • صفحه یا فرم تماس با ما

۵. برای هر مرحله از قیف فروش محتوا ایجاد کنید

ایجاد محتوای متنوع برای استفاده در وب سایت خود بسیار مهم است زیرا انواع مختلف محتوا در مراحل مختلف قیف فروش برای مشتریان مختلف جذاب است. قیف فروش یک اصطلاح بازاریابی است که به سفر مشتری قبل از خرید اشاره دارد. در اینجا مراحل مختلف قیف فروش وجود دارد که ممکن است بخواهید برای آن محتوا ایجاد کنید:

  • بالای قیف: بازدیدکنندگان در بالای قیف فروش ممکن است قبلاً نام تجاری، خدمات یا محصولات شما را نشنیده باشند. برای تعامل با این مشتریان بالقوه، محتوایی ارائه دهید که شرکت شما و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما را معرفی کند. همچنین می‌توانید محتوایی را بگنجانید که تیم شما را مشخص می‌کند، دیدگاه شما را به اشتراک می‌گذارد یا بازدیدکنندگان را آموزش می‌دهد.
  • وسط قیف: بازدیدکنندگان در وسط قیف فروش ممکن است با برند، خدمات یا محصولات شما آشنا باشند، اما هنوز باید متقاعد شوند تا خرید کنند. برای ارائه ارزش به این مشتریان، منابع آموزشی رایگان، مانند پست‌های کوتاه آموزنده وبلاگ یا اینفوگرافیک‌ها را در نظر بگیرید. شما همچنین می توانید مطالعات موردی و توصیفات مشتری را برای تأثیرگذاری بر تصمیم آنها برای خرید محصولات یا خدمات خود وارد کنید.
  • پایین قیف: بازدیدکنندگان در پایین قیف فروش قبلاً با محتوای شما درگیر شده اند و درک روشنی از مزایای ارائه شده توسط شما دارند. برای ارائه ارزش به این مشتریان بالقوه، محتوای ممتاز ایجاد کنید که می توانند با تکمیل فرم کوتاه یا ارائه اطلاعات تماس خود دانلود کنند. نمونه‌هایی از محتوای ممتاز شامل وبینارها، کتاب‌های الکترونیکی یا کاربرگ‌های قابل دانلود است، و می‌توانید برای کمک به افزایش سرنخ و فروش خود، یک فراخوان برای اقدام به این بخش‌های محتوا اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: قیف فروش چیست؟

۶. محتوای وب سایت خود را بهینه کنید

هنگامی که نوع محتوایی را که قصد ایجاد آن را دارید شناسایی کردید، می توانید یاد بگیرید که چگونه آن را برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو بهینه کنید. این می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا وب سایت شما را پیدا کنند. برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود، روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • کلمات کلیدی: محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو (SEO) معمولاً حول یک کلمه کلیدی خاص ساخته می شود که مخاطب هدف شما به آن اهمیت می دهد و ممکن است آن را جستجو کند. به عنوان مثال، اگر شما یک عکاس عروسی هستید، برخی از کلمات کلیدی که افراد ممکن است برای یافتن وب سایت شما استفاده کنند عبارتند از: «عکاسی عروسی»، «عکاس نامزدی»، «مکان هایی برای گرفتن عکس عروسی» و «الهام از عکاسی عروسی». ایجاد محتوایی که دارای کلمات کلیدی مرتبط باشد می تواند به شما در بهبود رتبه سئو کمک کند.
  • طول: اکثر موتورهای جستجو نیاز دارند که محتوای وب سایت دارای طول معینی باشد تا بتوانند دقیقاً تعیین کنند که محتوا در مورد چیست. سعی کنید حداقل ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه در هر صفحه یا پست وبلاگ برای بهبود رتبه SEO خود داشته باشید. به طور معمول، هر چه محتوای شما طولانی تر باشد، ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد.
  • کیفیت: تولید محتوای باکیفیت می تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه دارد که ممکن است رتبه سئوی شما را افزایش دهد. برای ایجاد محتوا با در نظر گرفتن بازدیدکنندگان خود، از شخصیت های مشتری خود بازدید کنید و از زبان واضح و مختصر استفاده کنید که به راحتی قابل درک باشد. شما می توانید آمار، تحقیق و نقل قول ها را برای بهبود کیفیت محتوای خود بگنجانید و سعی کنید محتوای خود را به روز نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای قطعی بازاریابی سئو

۷. یک برنامه زمان بندی محتوا تهیه کنید

در مرحله بعد، یک برنامه زمان بندی محتوا ایجاد کنید تا به شما کمک کند به طور استراتژیک سازماندهی کنید که هر چند وقت یکبار قصد دارید محتوای جدید را در وب سایت خود ایجاد و منتشر کنید. موضوعاتی را که قصد دارید پوشش دهید و چه کسی مسئول توسعه محتوا است را درج کنید. سعی کنید با مشخص کردن یک برنامه محتوایی که ماه یا سه ماه آینده را پوشش می دهد، از قبل برنامه ریزی کنید. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید برای شروع بر روی یک شخصیت مشتری خاص یا بخشی از قیف فروش تمرکز کنید و با پیشرفت خود تنوع بیشتری را در خود جای دهید.

۸. عملکرد خود را اندازه گیری و پیگیری کنید

برای اطمینان از اینکه محتوای شما برای بازدیدکنندگان وب سایت شما مرتبط و ارزشمند است، به طور معمول عملکرد محتوای تولید شده را ارزیابی و پیگیری کنید. شما می توانید در نظر بگیرید که کدام قسمت از محتوا به اشتراک گذاشته می شود، کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و بازدیدکنندگان چه مدت در هر صفحه صرف می کنند تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام نوع محتوا موفق ترین است. این همچنین می‌تواند به شما کمک کند مکان‌هایی را برای بهبود تشخیص دهید و برنامه محتوای خود را برای تمرکز بر موضوعات جذاب‌تر در حال پیشرفت بهینه کنید.

مطالب مرتبط: چگونه نرخ پرش خود را کاهش دهیم و چرا مهم است

نکاتی برای ایجاد محتوای موثر وب سایت

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در ایجاد محتوای وب سایت موثر کمک می کند:

  • کد نویسی اولیه HTML را یاد بگیرید . حتی اگر یک توسعه‌دهنده وب‌سایت حرفه‌ای استخدام می‌کنید، یادگیری کدنویسی اولیه HTML می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای وب‌سایت خود را به‌درستی قالب‌بندی و به‌روزرسانی کنید. ثبت نام در یک دوره آنلاین، تماشای یک سری فیلم آموزشی یا تحقیق در مورد کدهای ساده HTML برای بهبود طراحی محتوای وب سایت خود را در نظر بگیرید.
  • وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. از کانال های رسانه های اجتماعی خود برای هدایت ترافیک به وب سایت خود با به اشتراک گذاشتن پیوندهایی به محتوایی که تولید می کنید استفاده کنید. می توانید پیوندهایی به پست های وبلاگ جدید، منابع آموزشی و محتوای ممتاز دانلودی را به اشتراک بگذارید.
  • نسخه وب سایت خود را تصحیح کنید. قبل از اینکه یک محتوای جدید در وب سایت خود منتشر کنید، زمانی را برای تصحیح دقیق آن اختصاص دهید. همچنین می توانید از یکی از دوستان، اعضای خانواده یا همکار خود بخواهید که محتوای شما را برای شما تصحیح کند. این می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که محتوای شما حرفه ای و معتبر به نظر می رسد.
  • بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید. در حالی که به روز نگه داشتن محتوای خود و ارائه مطالب جدید برای بازدیدکنندگان مهم است، مطمئن شوید محتوایی که ایجاد می کنید با کیفیت است. بر تولید محتوا پیرامون کلمات کلیدی و موضوعاتی تمرکز کنید که مشتریانتان به آن‌ها اهمیت می‌دهند و منابع و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار دهید. این می تواند به شما کمک کند مدت زمانی را که بازدیدکنندگان در وب سایت شما صرف می کنند و احتمال بازگشت آنها را افزایش دهید.

مرتبط: ۱۱ استراتژی نوشتن برای ارتباط موثر

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *