بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۰ بهترین نرم افزار برای افزایش بهره وری

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ممکن است قبلاً در مورد برخی از روش های بهره وری شنیده باشید که به شما در افزایش بهره وری کمک می کند. اگر این کار را نکرده اید، وبلاگ قبلی من را بررسی کنید، “روش های بهره وری برای بهبود زندگی کاری خود“. بنابراین، فرض کنید شما قبلاً در مورد روش های مختلف اطلاعات زیادی دارید و در نهایت بهترین روش را برای خود انتخاب کرده اید. حال سوال این است که “از کجا شروع کنید؟” یا «از چه ابزاری استفاده کنید؟».

اگر می خواهید پاسخ را بدانید، خواندن این مطلب می تواند کمک کننده باشد.

این مطلب از ایوسی، ۱۰ مورد از بهترین نرم افزار که می توانید برای افزایش بهره وری و آسان کردن زندگی خود از آنها استفاده کنید، را برای‌تان فهرست می کند.


لیست زیر ۱۰ نرم افزار برتر برای افزایش بهره وری شما است

any.do
Habitica
Standard Notes
Evernote
MindMeister
Toggl
RescueTime
Clockify
Trello
Notion


any.do

Any.do یک نرم افزار قابل اعتماد و آسان برای استفاده است. این برنامه به دلیل رابط کاربری و ویژگی های چشمگیرش یکی از بالاترین رتبه ها را در بین برنامه های لیست کارها دارد. Any.do توانایی ایجاد آسان وظایف را برای تیم ها و افراد فراهم می کند.

امکانات any.do

  • ایجاد لیست هایی با وظایف برای مدیریت و می توان آنها را سفارشی کرد
  • با یادداشت‌های شخصی‌شده، وظایف را به اشتراک بگذارید، تفویض کنید و در مورد آنها بحث کنید
  • فایل‌ها را به‌عنوان پیوست آپلود یا اضافه یا رها کنید
  • یادآوری های تکراری برای وظایف
  • برنامه های موبایل برای iOS و اندروید

بازگشت به بالا ↑

Habitica

آیا می‌خواهید در حالی که مانند یک گیمر سرگرم هستید، کارها را انجام دهید؟ اگر بله، پس برنامه Habitica برای شما مناسب است. این برنامه به شما امکان می دهد هر زمان که کاری را انجام می دهید جوایزی کسب کنید و این باعث ارتقای آواتار و ویژگی های شما می شود. درست مانند هر بازی تعاملی دیگری، شما نیز می توانید با این برنامه با رقابت با دوستان خود که از این برنامه استفاده می کنند، به چالش کشیده شوید. اگر می خواهید بهره وری خود را بازی سازی کنید، بهترین نرم افزاری است که می توانید از آن استفاده کنید.

امکانات Habitica

  • فهرست کارها و مدیریت چک لیست ها
  • ایجاد عادت و عملکرد ردیابی
  • جوایز کسب کنید و سطوح را افزایش دهید
  • لیست وظایف قابل تنظیم
  • چالش‌های رقابت با افراد دیگر و گروه‌های ذینفع مشترک
  • در موبایل و وب سایت موجود است

Standard Notes

برنامه استاندارد Notes به شما امکان می دهد هر چیزی را بنویسید و خصوصی نگه دارید. این برنامه می‌تواند یادداشت‌های شما را با رمزگذاری در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی کند و از ایمن بودن آنها در برابر از دست دادن، دستکاری یا نشت داده‌ها محافظت شود.

امکانات Standard Notes

  • احراز هویت دو مرحله ای برای امنیت
  • رمزگذاری برای حفظ حریم خصوصی
  • مشاهده تاریخ تا ۱۰۰ سال
  • داده های نامحدود
  • پشتیبان گیری خودکار از داده ها در ایمیل، Dropbox، OneDrive و Google Drive
  • همگام سازی خودکار
  • دسترسی به برنامه های افزودنی، ویرایشگرها و تم های قدرتمند
  • مورد استفاده در مک، ویندوز، آیفون، اندروید و لینوکس
  • به صورت آنلاین و آفلاین موجود است

Evernote

Evernote برنامه‌ای است که در آن می‌توانید ایده‌های مختلفی را در هر زمان و مکان ذخیره کنید. این برنامه با تنظیم یادآورها و سازماندهی فایل های خود به شما در انجام وظایف کمک می کند.

امکانات Evernote 

  • لینک ها، فایل ها، عکس ها، یادداشت ها، کلیپ های وب، اسناد سفر و غیره را ذخیره کنید.
  • حاشیه نویسی برای دادن نظر
  • اعلان های ایمیلی برای یادآوری وظایف شما
  • گزینه جستجو برای کمک به یافتن فایل های شما
  • ضبط صدا
  • شکل‌ها، فلش‌ها و طرح‌های سریع، که با هر دستگاهی قابل ویرایش و همگام‌سازی هستند
  • یادداشت ها و فایل ها را برای همکاری به اشتراک بگذارید
  • صفحات وب را نشانک گذاری کنید
  • موقعیت جغرافیایی برای اینکه بدانید در کجا فعالیتی انجام داده اید
  • موجود در چندین دستگاه (وب یا موبایل)

MindMeister

اگر می خواهید ایده های خود را از طریق نقشه ذهنی تجسم کنید، MindMeister یک ابزار عالی است. این به شما امکان می دهد تا به راحتی، چه به تنهایی و چه با یک تیم، به طوفان فکری بپردازید. نقشه ذهنی به راحتی برای کمک به همکاری به اشتراک گذاشته می شود. هر یک از اعضای تیم به راحتی می توانند نظر بدهند و یکدیگر را به روز کنند.

امکانات MindMeister

  • ارائه های داخلی و الگوهای نقشه ذهنی
  • تم های سفارشی شده
  • لینک های قابل اشتراک گذاری نقشه ذهنی
  • سررسید و اولویت ها
  • وظایف را تعیین کنید
  • فایل ها را پیوست کنید
  • حالت تاریخچه برای بازیابی ایده های قدیمی تر
  • مدیریت جلسات برای همکاری
  • ادغام با MeisterTask برای مدیریت پروژه ها

بازگشت به بالا ↑

Toggl

اگر می خواهید مدیریت زمان بهتری در انجام وظایف خود داشته باشید، Toggl می تواند کمک کند. در این برنامه می توانید کارهای خود را زمان بندی کنید و گزارش های مربوط به فعالیت خود را مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد ارزیابی کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.

امکانات Toggl 

  • تایمر کار شما فقط باید “شروع” و “توقف” را فشار دهید
  • جدول زمانی برای کمک به مدیریت زمان
  • گزارش هایی برای سنجش عملکرد
  • افزونه مرورگر برای ردیابی زمان در چندین ابزار
  • اطلاعات آماری مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود
  • چندین محصول را همزمان ویرایش کنید
  • تایمر برای اجرای روش پومودورو
  • خلاصه عملکرد هفتگی
  • وارد کردن فایل مقادیر جدا شده با کاما (CSV).
  • ادغام برای کروم، موزیلا، اندروید، آیفون و دسکتاپ
  • به صورت آنلاین و آفلاین موجود است

RescueTime

اگر عادت بدی دارید که به راحتی حواس خود را پرت می کنید و وقت خود را تلف می کنید، این اپلیکیشن شما را نجات می دهد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا زمان خود را کنترل کنید، هوشیار باشید و حواس پرتی را مسدود کنید تا از فعالیت های غیرمولد خود جلوگیری کنید. سپس به راحتی می توان به اهداف شما دست یافت.

امکانات RescueTime

  • ردیاب زمان
  • گزارش های دقیق از زمان صرف شده در برنامه ها و وب سایت ها
  • گزارش هفتگی ایمیلی که فعالیت های شما را خلاصه می کند
  • گزارش اهداف برای مشاهده پیشرفت در برابر اهداف تعیین شده
  • دسته های قابل تنظیم برای گروه بندی فعالیت ها با امتیازات بهره وری داخلی
  • دسترسی به سایت های حواس پرتی را مسدود کنید
  • هشدارها و اعلان ها در مورد دستاوردهای شما
  • فعالیت های انجام شده را برجسته کنید
  • در ویندوز، لینوکس، اندروید، دستگاه های موبایل اپل و macOS موجود است
  • ثبت زمان آفلاین

Clockify

با Clockify، شما یا همکارانتان می‌توانید روز خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، آن را به صورت دستی یا در جدول زمانی اضافه کنید. فعالیت شما در برنامه یک گزارش تولید می کند تا بتوانید آن را برای تصمیم گیری بهتر تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب، می توانید مهارت های مدیریت زمان خود را بهبود بخشید و مطمئن شوید که اهدافتان به طور موثر برآورده می شوند.

امکانات Clockify

  • یک تایمر برای ردیابی زمان در حین کار، که در جدول زمانی قرار داده شده است
  • گزارشات را در PDF، CSV، یا Excel، برای تجزیه و تحلیل زمان شما
  • داشبوردی برای پیگیری پیشرفت تیم شما
  • فیلدها را برچسب گذاری، دسته بندی و سفارشی کنید
  • ردیاب پروژه برای ردیابی پیشرفت با برآورد
  • قالب های پروژه
  • تایمر پومودورو
  • ادغام با بیش از ۵۰ مورد از محبوب ترین ابزارهای مدیریت پروژه و بهره وری
  • برای Windows، Mac Productivity Apps، Linux، iOS، Android موجود است
  • افزونه های مرورگر برای کروم و فایرفاکس

بازگشت به بالا ↑

Trello

Trello یک نسخه مدرن از برد Kanban است و شما آزاد هستید که آن را به روش خود شخصی سازی کنید. اگر می خواهید از روش Kanban پیروی کنید، بهتر است Trello را انتخاب کنید. استفاده از این ابزار زمانی آسان است که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و می خواهید گردش کار آن را ببینید. این یک راه عالی برای داشتن یک دید کلی از پیشرفت تیم خود و پیگیری عملکرد تیم است.

امکانات Trello 

  • بردهای دیجیتال Kanban مبتنی بر ابر
  • کارت های متصل که به راحتی قابل کشیدن هستند و می توان آنها را برچسب گذاری، برچسب گذاری و دسته بندی کرد
  • وظایف و چک لیست برای مدیریت آنها
  • اعلان ها و یادآوری ها برای ایمیل ها
  • نظرات و فایل پیوست
  • دسترسی عمومی و خصوصی به تابلوها
  • پاور آپ برای ارائه یکپارچه سازی شخص ثالث به برنامه ها
  • ادغام ایمیل برای ایجاد کارت و نظرات
  • یک API توسعه دهنده رایگان و عمومی
  • همه اطلاعات را در بین دستگاه ها (رومیزی، تبلت یا دستگاه های تلفن همراه) همگام می کند.

Notion

اگر به برنامه ای نیاز دارید که واقعاً (تقریبا) همه کارها را انجام دهد، Notion برای شما عالی است. Notion همه چیزهایی را که در فضای کاری شما نیاز دارید، مانند تقویم، یادداشت‌بر، ردیاب‌های عادت، فهرست کارها و پایگاه‌های داده را دارد. این ابزار فوق العاده قابل تنظیم، بسیار انعطاف پذیر و قابل مدیریت است.

امکانات Notion

  • نمایش های متعدد برای پایگاه داده، به عنوان یک جدول، تابلو، تقویم، یا فیلتر شده توسط خواص
  • یادداشت ها و اسناد برای نوشتن محتوا
  • برنامه ریزی و پیگیری وظایف و پروژه ها
  • با بیش از ۵۰ برنامه مانند Typeform، Twitter، GitHub Gist و غیره ادغام می شود.
  • با مرورگرها، به عنوان یک برنامه دسکتاپ، و در دستگاه های تلفن همراه با برنامه های بومی کار می کند.

نتیجه

اکنون که در مورد ۱۰ نرم افزار برتر برای افزایش بهره وری اطلاعات دارید، تنها کاری که باید انجام دهید استفاده صحیح و مداوم از آنهاست. استفاده از ابزارهای مناسب برای مدیریت زمان، مدیریت پروژه، همکاری، یادداشت برداری و بسیاری موارد دیگر به شما در بهبود بهره وری کمک می کند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید مدیریت وظایف خود را در هر کجا که هستید، در موبایل یا رایانه مدیریت کنید.

بازگشت به بالا ↑

مرتبط: بهره وری چیست و چرا مهم است؟

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *