بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

میانگین نرخ باز شدن ایمیل (و ۶ راه برای بهبود وضعیت شما)

به راحتی یک آدرس ایمیل تجاری رایگان ایجاد کنید

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

هنگام اجرای استراتژی های ایمیل مارکتینگ ، می توانید چندین معیار را برای درک موفقیت کلی کمپین خود بررسی کنید. یکی از معیارهای مهم در بازاریابی ایمیلی، میانگین نرخ باز شدن ایمیل است، که درصد مشترکینی است که ایمیل های کمپین شما را باز می کنند. بهبود این معیار می تواند به شما در ارتباط بهتر با مشتریان و بهینه سازی زمان و هزینه خود در مدیریت کمپین کمک کند.

در این مقاله از ایوسی، توضیح می دهیم که میانگین نرخ باز شدن ایمیل چقدر است و نکاتی برای بهبود عملکرد کمپین ایمیل شما ارائه می دهیم.

میانگین نرخ باز شدن ایمیل چقدر است؟

میانگین نرخ باز شدن ایمیل یکی از راه‌های ایجاد معیاری برای کمپین‌های ایمیل شماست، زیرا این معیار می‌تواند به شما ایده دهد که چه چیزی ممکن است موفق در نظر گرفته شود یا خیر. برای مثال، برای سال ۲۰۲۲، طبق داده های Mailchimp، میانگین نرخ باز شدن ایمیل برای همه صنایع ۲۱.۳۳٪ بود.

بر اساس این نرخ، این بدان معناست که مشترکین کمی بیش از یک پنجم تمام پیام‌هایی را که شرکت معمولی ارسال می‌کند، باز می‌کنند. شما می توانید از این تعداد برای کمپین های خود با هدف رسیدن به این تعداد یا پیشی گرفتن از آن استفاده کنید.

با این حال، در نظر گرفتن معیارهای دیگر مانند نرخ کلیک، نرخ کلیک برای باز کردن و نرخ لغو اشتراک نیز مهم است. این رویکرد به شما کمک می کند تا درک بهتری از محتوا و موضوعات مورد علاقه و ارتباط بیشتر با مخاطبان خود داشته باشید.

مطالب مرتبط:  بازاریابی ایمیلی چیست؟ (به علاوه نحوه ایجاد یک کمپین)

نحوه بهبود نرخ باز شدن ایمیل

برای اطمینان از اینکه مخاطبان شما ایمیل های شما را باز می کنند و می خوانند، این مراحل را دنبال کنید:

۱. معیارهای خود را مرور کنید

قبل از ایجاد استراتژی های بازاریابی ایمیلی جدید، باید استراتژی های فعلی خود را از نزدیک تجزیه و تحلیل کنید تا پاسخ مخاطبان خود را مشخص کنید و چه چیزی را می توانید بهبود بخشید. سایر تجزیه و تحلیل‌های کمپین را مرور کنید، مانند نرخ پرش ایمیل ، که نشان می‌دهد چند ایمیل به دست گیرنده نمی‌رسند و به شما بازمی‌گردند. دانستن نرخ پرش می تواند به شما کمک کند مخاطبین آن بخش یا گروه کمپین را حذف یا ویرایش کنید.

یکی دیگر از معیارهای ضروری بازاریابی ایمیلی، نرخ کلیک شماست، که درصدی از گیرندگانی است که روی پیوندی در ایمیل شما کلیک می کنند. اگر نرخ کلیک قوی دارید، معمولاً محتوایی را به اشتراک می گذارید که مخاطبان شما را به اقدام وادار می کند.

نرخ لغو اشتراک خود را بررسی کنید تا بدانید چند نفر از ایمیل ها لغو اشتراک می کنند. این معمولاً به این دلیل اتفاق می‌افتد که گیرندگان احساس می‌کنند محتوا کاربرد ندارد یا به آنها ارزش اضافه می‌کند یا ایمیل‌های زیادی دریافت می‌کنند. می توانید از این اطلاعات برای ایجاد محتوای مرتبط تر و جذاب تر استفاده کنید.

مرتبط: ۱۴ نوع بازاریابی ایمیلی با مثال

۲. خطوط موضوعی مختلف را تست کنید

خط موضوع شما اولین قسمتی است که گیرندگان ایمیل شما قبل از باز کردن آن را می بینند. اگر خط موضوع مستقیماً برای آنها جذاب باشد، به احتمال زیاد ایمیل را باز می کنند. یک موضوع جالب و مرتبط را بگنجانید که مخاطب شما را مجذوب خود کند.

یک راه عالی برای یافتن خط موضوعی که بهترین کارایی را دارد، آزمایش خطوط مختلف برای هر کمپین و سنجش عملکرد آنها در برابر نتایج نرخ باز است. سعی کنید خطوط موضوعی ایجاد کنید که شبیه به مواردی با کارایی بالا باشد تا بفهمید کدام تغییرات برای مخاطبان شما بهتر است.

۳. مشترکین خود را تقسیم بندی کنید

یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری مخاطبان برای باز کردن ایمیل، مرتبط بودن آن است. به همین دلیل مهم است که مشترکین خود را تقسیم بندی کنید یا آنها را بر اساس ویژگی ها به گروه های کوچکتر تقسیم کنید. همه مشترکین را بررسی کنید و آنها را بر اساس کیفیت های مختلف، مانند رفتارهای خریدشان، مرتب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید همه مشتریان خود را که به طور مرتب کالاها را خریداری می‌کنند در فهرست مشترکان ایمیلی قرار دهید و آن‌هایی را که چیزی نخریده‌اند را در لیست دیگری قرار دهید. علاوه بر این، اگر چندین محصول مختلف را می فروشید، می توانید مشتریان خود را بر اساس آنچه خریداری کرده اند تقسیم بندی کنید.

یکی دیگر از راه‌های تقسیم‌بندی مخاطبان بر اساس ویژگی‌ها یا جمعیت‌شناسی، از جمله علایق و موقعیت جغرافیایی است. تقسیم مخاطبان به بخش‌ها، فکر کردن به پیام‌های مرتبطی که آنها را درگیر می‌کند و برایشان جذاب است، آسان‌تر می‌کند.

۴. بهترین زمان تحویل را پیدا کنید

مشترکین شما ممکن است در زمان های خاصی از روز یا هفته ایمیل های شما را باز کنند. به عنوان مثال، اگر زمانی که آنها در محل کار مشغول هستند یا شب ها دیر می خوابند، ایمیلی ارسال می کنید، ممکن است کمتر آن را باز کنند. باید ایمیل‌های خود را برای هر بخش آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام زمان‌ها دارای بالاترین نرخ باز شدن ایمیل هستند و این زمان‌ها را برای کمپین‌های آینده اعمال کنید.

مطالب مرتبط: نحوه ارسال یک ایمیل انبوه به ۳ روش مختلف (به علاوه نکات)

۵. پیام های خود را شخصی سازی کنید

هنگام پیش‌نویس کمپین‌های ایمیل خود، باید به خاطر داشته باشید که گیرندگان شما ممکن است بخواهند احساس کنند که شما به‌جای فهرست طولانی مشترکین، به صورت جداگانه برای آنها می‌نویسید. پیام های خود را تا حد امکان با نوشتن نام کوچک آنها در قسمت موضوع یا در ابتدای ایمیل شخصی سازی کنید. در مورد بخش‌های خود تحقیق کنید تا ارزش‌ها، علایق و نیازهای آن‌ها را تعیین کنید تا پیام‌هایی را به گونه‌ای بسازید که به آنها کمک کند مشکلاتشان را حل کنند یا نیازهایشان را برآورده کنند.

به جای ارسال پیام های رسمی، سعی کنید از زبان ساده ای استفاده کنید که خواندن آن آسان و لذت بخش باشد. لحن دوستانه می تواند باعث شود مشترکین با برند شما احساس راحتی بیشتری کنند و ارتباط قوی تر و پایدارتری ایجاد کنند.

۶. محتوای جذاب و مرتبط بنویسید

محتوای ایمیل شما باید لذت بخش و جالب باشد. راهی برای اطمینان از جذاب بودن محتوای شما این است که آن را برای بخش های خود ارزشمند نگه دارید. به هر منبع مرتبطی که ایجاد کرده اید پیوند دهید تا به مشترکین کمک کند اطلاعات بیشتری کسب کنند، مانند کتاب های الکترونیکی، پست های وبلاگ، وبینارها یا مقالات سفید. این نه تنها ممکن است نیازی را برآورده کند یا راه حلی ارائه دهد، بلکه می تواند ترافیک و تعامل وب سایت شما را افزایش دهد.

مرتبط:  ۱۳ نکته بازاریابی ایمیلی برای تقویت استراتژی شما

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *