بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۷ روش قدرتمند برای شروع یک نامه همراه (با مثال)

اشتراک نامه پستی

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

فهمیدن اینکه چگونه یک نامه پوششی را شروع کنید می تواند ترسناک باشد. خوشبختانه، فرمول باز کردن یک جلد نامه موفق به راحتی قابل پیروی است. معرفی شما باید صحت و اشتیاق را بیان کند و ویژگی هایی را که شما را برای این نقش مناسب می کند برجسته کند.

اگر به صفحه‌ای خالی خیره شده‌اید و سعی می‌کنید یک معرفی نامه عالی را فرموله کنید، یا اگر متوجه شدید که به عبارات پرکاربردی مانند « برای ابراز علاقه‌ام می‌نویسم… » یا « سلام، نام من است… » متوسل می‌شوید. یکی از این هفت تکنیک باز کردن (با مثال هایی که به شما نشان می دهد چگونه آن را انجام دهید).

نحوه شروع یک جلد نامه

برای ایجاد یک بازگشایی موثر برای نامه خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. اشتیاق به شرکت را منتقل کنید

اگر واقعاً جذب برند این شرکت شده‌اید یا قبلاً از محصولات یا خدمات آنها استفاده کرده‌اید، این فرصت خوبی برای گفتن آن است. کارفرمایان برای اشتیاق واقعی ارزش قائل هستند زیرا اغلب به کارمندان بسیار با انگیزه و موفق ترجمه می شود.

مثال: *”من از اینکه دیدم شرکت ………. در حال استخدام یک مدیر رویداد ماهر برای افزایش آگاهی برند و رشد با رویدادهای پرترافیک است، هیجان‌زده شدم – به خصوص که من خودم در چندین رویداد سخنرانی شرکت شما شرکت کرده‌ام. با بیش از ۵ سال تجربه من در هماهنگی رویدادهای موفق در فضای شرکت، مطمئن هستم که برای این نقش مناسب هستم.”

۲. یک ارتباط متقابل را برجسته کنید

اگر توسط یکی از همکاران سابق به این شغل معرفی شده اید، ابتدای نامه شما می تواند محلی برای ذکر آن ارتباط باشد. توجه مدیر استخدام را جلب می کند زیرا آنها می خواهند ببینند که چرا شخصی که می شناسند و به آن احترام می گذارند شما را برای این نقش توصیه کرده است. در اینجا چند نکته برای انجام با درایت وجود دارد:

  • از به کار بردن کلمات افراطی مانند « بهتر » یا « بهترین » خودداری کنید.
  • هیجان و قدردانی را نشان دهید
  • آن را مختصر نگه دارید و اجازه دهید توصیه برای خود صحبت کند

به عنوان مثال: «از اینکه این فرصت شغلی را از همکار سابقم، آقای احمدی، یاد گرفتم، هیجان زده بودم. من و او سال‌ها از نزدیک با هم کار کرده‌ایم، که اخیراً روی یک پروژه تحلیل داده‌های پیچیده در شرکت ………. کار کرده‌ایم. او فکر می کرد که من برای این پست در تیم شما بازی خوبی خواهم بود.»

۳. با یک دستاورد چشمگیر رهبری کنید

یک پاراگراف آغازین برجسته بنویسید که منجر به دستاوردی چشمگیر و دارای نتایج قابل سنجش باشد. در اینجا، مهم است که نقاط بین نحوه افزودن ارزش واقعی کسب و کار در طول تجربه قبلی خود و نحوه اعمال آن در نقش جدید، مهم است.

به عنوان مثال: «تنها در ماه گذشته، من تعداد فالوورهای شرکت ………. در اینستاگرام را بیش از دو برابر کردم و دو کمپین تبلیغاتی موفق در فیس بوک را اجرا کردم که درآمدی بیش از ۱۰ میلیون تومان داشت. من دوست دارم تخصص خود را به طور ارگانیک در گسترش دامنه اجتماعی و ارائه ROI به سمت مدیر رسانه های اجتماعی در شرکت ………. بیاورم.

۴. مطلبی را مطرح کنید که ارزش خبری دارد

نامه پوششی خود را با شواهدی مبنی بر اینکه تحقیقات خود را انجام داده اید – و کمی چاپلوسی آغاز کنید. اگر شرکتی که برای آن درخواست می دهید اخیراً در اخبار بوده است، آن را در خط ابتدایی ذکر کنید و دلیل تحسین شرکت را مشخص کنید. برای اینکه با تعریف و تمجیدهای خود غیرصادقانه به نظر نرسید، رویداد، واقعیت، آمار قابل توجه یا جایزه ای را که شرکت اخیراً برنده شده است، مطرح کنید!

مثال: «وقتی دیدم که شرکت ABC ماه گذشته در مجله کاروسرمایه به دلیل تعهدش به انرژی های تجدیدپذیر و کاهش ضایعات در محل کار – همه در حالی که رشد درآمد سه رقمی را تجربه می کرد – در مجله کاروسرمایه معرفی شد، الهام گرفتم. با سابقه من در کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها و ترویج محیط های کاری سبزتر، از امکان پذیرفتن نقش اجرایی حساب برای گسترش رشد شرکت شما و تلاش برای آینده ای پایدارتر هیجان زده هستم.

۵. نسبت به کاری که انجام می دهید ابراز علاقه کنید

اشتیاق یکی از بزرگترین عوامل محرک موفقیت است. و از آنجایی که مدیران استخدام به دنبال کاندیداهایی هستند که بتوانند طرفداران شرکت آنها باشند و دارای اخلاق کاری قوی باشند، شروع با ابراز علایق و انگیزه های خود جلب توجه واقعی است.

مثال: «از زمانی که سردبیر روزنامه دبیرستانم بودم به نوشتن علاقه داشتم. در طول بیش از ۱۰ سال تجربه‌ام، این اشتیاق را در یک وبلاگ شخصی با بیش از ۲۰ هزار خواننده ماهانه، مقالاتی در فوربس و ووگ نوجوانان که بیش از ۴۰ هزار بازدید جمع‌آوری کرده‌اند، و کارگاه نویسندگی که برای نوجوانان درون شهر تأسیس کرده‌ام، هدایت کرده‌ام.

۶. یک داستان خلاق بگویید

حتی اگر احتمالاً نامه ی خود را برای یک مسابقه ی نویسندگی خلاق ارسال نمی کنید، از تزریق مقداری طنز، جذابیت و خلاقیت نترسید – تا زمانی که برای شغل و شرکت خاص مناسب است. مدیران استخدام نمی خواهند رمان بخوانند، اما به دنبال چیزی هستند که توجه آنها را جلب کند (و حفظ کند!). در مورد فرهنگ شرکت تحقیق کنید، لحن آگهی شغلی را بررسی کنید و هنگام رفتن به مسیر خلاقانه از قضاوت خود استفاده کنید.

مثال: «به ساعت نگاه کردم و نفس نفس زدم. دقیقاً دو ساعت قبل از یک جلسه مهم با یکی از بزرگترین مشتریانمان بود – و رئیسم از من خواسته بود که کل فروش خود را به طور کامل دوباره انجام دهم. در این تنگنای زمانی، من زمین خود را از ابتدا دوباره کار کردم و با تیم‌هایی در چندین بخش همکاری کردم تا یک ارائه کاملاً جدید را به موقع ارائه کنم. بهترین قسمت؟ مشتری ما زمین را دوست داشت و ما فروش را در عرض ۳۰ دقیقه تعطیل کردیم.

۷ . با یک بیانیه اعتقادی شروع کنید

مدیر استخدام را با یک بیانیه اعتقادی کوتاه و تاثیرگذار که منعکس کننده ارزش ها و اهداف سازمان است، تحت تاثیر قرار دهید – بدون اینکه به نظر برسد که بیانیه ماموریت را از وب سایت آنها کپی و چسبانده اید.

مثال: “به عنوان یک معلم، من معتقدم که هر دانش آموزی سزاوار این فرصت است که با سرعت فردی خود یاد بگیرد، به کنجکاوی اجازه دهد تا یادگیری آنها را هدایت کند، و در فعالیت های عملی شرکت کند که رشد را تشویق می کند، به ویژه در STEM.”

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *