بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۲ نمونه از فروش بالا (با تعریف و نکات)

نکات آسان برای پرفروشی / فروش بالا مشتریان فعلی شما

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر در حال بررسی گزینه‌هایی برای افزایش ارزش طول عمر مشتریان خود یا میانگین ارزش سفارش هستید، ممکن است بخواهید فروش بیشتری را در نظر بگیرید. افزایش فروش یک راه عالی برای افزایش وفاداری مشتریان با ارائه ارزش اضافی یا شخصی سازی و در عین حال افزایش سودآوری کسب و کار است. مرور نمونه هایی از نحوه استفاده سایر مشاغل از افزایش فروش می تواند به شما ایده دهد که چگونه می توانید آن را در تجارت خود بگنجانید.

در این مقاله از ایوسی، افزایش فروش و چرایی اهمیت آن را مورد بحث قرار می‌دهیم و ۱۲ نمونه مختلف افزایش فروش را به همراه چند نکته اضافی برای افزایش فروش فهرست می‌کنیم.

مطالب مرتبط: ۱۰ تاکتیک موثر فروش

فروش بالا چیست؟

فروش بالا یک تکنیک فروش است که شامل تشویق مشتریان به خرج کردن بیشتر در نسخه ممتاز یا ارتقا یافته چیزی است که یک شرکت ارائه می دهد. برخلاف بیع متقابل، تکنیک ترویج محصولات و خدمات جانبی، افزایش فروش به معنای تشویق مشتریان به خرج کردن بیشتر برای محصولی است که در حال حاضر در نظر دارند.

مطالب مرتبط: درک متدولوژی فروش: با ۱۰ روش محبوب فروش آشنا شوید

مزایای افزایش فروش

برخی از مزایای اصلی افزایش فروش عبارتند از:

  • بهبود وفاداری و رضایت مشتری با ارائه ارزش افزوده و شخصی سازی در محصول یا خدمات

  • افزایش میانگین ارزش سفارش و ارزش طول عمر مشتری و در نتیجه سودآوری بیشتر برای کسب و کار

  • جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان به منظور ارائه شخصی سازی بیشتر در آینده

مرتبط: چشم انداز فروش: تعریف، مزایا و نحوه پیدا کردن

۱۲ نمونه افزایش فروش

در اینجا چند نمونه از پیشنهادهای افزایش فروش برای الهام بخشیدن به شیوه های فروش در کسب و کار شما آورده شده است:

۱. اضافه کردن موارد اضافی به خرید

با ارائه مواد اضافی، ارزش خرید یک غذا را افزایش دهید. می توانید به مشتریان این گزینه را پیشنهاد دهید که غذای خود را بدون گلوتن سفارش دهند یا پنیر یا سبزیجات اضافی اضافه کنند.

۲. ارائه یک نسخه برتر از محصول

با ارائه یک نسخه ممتاز از محصولی که خریداری می کنید، سودآوری شرکت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما ریش تراش می فروشد، می توانید یک ریش تراش ممتاز ارائه دهید و سپس از زبان تاثیرگذار در توضیحات و عناصر طراحی خود استفاده کنید تا نسخه ممتاز برای مشتریان بسیار جذاب تر به نظر برسد و آنها را تشویق به ارتقا دهید.

۳. ارائه تخفیف برای حداقل قیمت سفارش

مشتریان را تشویق کنید تا زمانی که حداقل مبلغی را در فروشگاه خود خرج می کنند، تخفیف بیشتری به آنها بدهید. به عنوان مثال، زمانی که حداقل ۱۰۰ دلار خرج می کنند، می توانید ۱۵ درصد تخفیف ارائه دهید. این می تواند به طور قابل توجهی میانگین ارزش سفارش را برای تجارت شما افزایش دهد.

۴. ارائه انواع اندازه ها در قیمت های مختلف

بسته به محصولی که می‌فروشید، می‌توانید نسخه بزرگ‌تری از آن را با قیمتی عالی ارائه دهید. به عنوان مثال، یک گل فروشی ممکن است دسته گل هایی در اندازه های مختلف ارائه دهد. گلفروش با ارائه نسخه ممتاز محصول، گزینه جذاب تری را ارائه می دهد که مشتریان را ترغیب می کند تا دسته گل های گران قیمت تر را ارتقا دهند.

۵. ارائه گزینه ای برای سفارشی کردن خرید شما

نمایندگی‌های خودرو از این روش افزایش فروش استفاده می‌کنند تا مشتریان بتوانند بسته و گزینه‌های خودروی خود را قبل از خرید انتخاب کنند. این نه تنها به راحتی به مشتری این امکان را می دهد که همه ویژگی های موجود را ببیند، بلکه به فروشنده نیز اجازه می دهد تا بدون زحمت مشتری را به ویژگی های برتر بفروشد.

۶. شخصی سازی خرید را آسان می کند

مثال دیگری از افزایش فروش این است که به مشتریان این امکان را بدهید که خرید محصول خود را شخصی سازی کنند. به عنوان مثال، اگر شرکت شما لوازم مسافرتی می فروشد، می توانید به مشتریان این امکان را بدهید که با هزینه کم، چمدان های خود را به صورت مونوگرام بنویسند.

۷. افزودن انعطاف پذیری

می‌توانید با افزودن گزینه‌های مختلف، که هر کدام ویژگی‌های اضافی و قیمت بالاتری دارند، خریدهای افزایش‌فروش را تشویق کنید. هتل‌ها از این رویکرد استفاده می‌کنند و به مشتریان این امکان را می‌دهند که تعداد تخت‌های مورد نیاز خود را در اتاق هتل خود انتخاب کنند. هنگامی که مشتری تعداد تخت‌ها را انتخاب کرد، هتل می‌تواند با ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر یا حتی گزینه اقامت در سوئیت، قیمت اقامت در هتل را افزایش دهد.

۸. ارائه صندلی ممتاز

این نمونه ای از افزایش فروش است که اغلب در صنعت هواپیمایی مشاهده می کنید. خطوط هوایی با تشویق مسافران به انتخاب صندلی‌هایی با فضای پای اضافی یا در جلوی هواپیما که بتوانند سریع‌تر از آن خارج شوند، فروش بیشتری می‌کنند.

۹. ارائه گزینه اشتراک

راه دیگری که می توانید ارزش طول عمر مشتری را از طریق افزایش فروش افزایش دهید، ارائه خدمات اشتراک است. به عنوان مثال، یک خرده فروش می تواند به مشتریانی که برای دریافت مرتب یک محصول ثبت نام می کنند، تخفیف ارائه دهد. شرکت با تشویق آنها به خرید محصول با قیمتی با تخفیف، احتمال پرداخت مجدد مشتری را برای مدت زمان اشتراک خود افزایش می دهد.

۱۰. ایجاد فوریت با پیشنهادات زمان محدود

می توانید با در دسترس قرار دادن محصول ممتاز با نرخ کاهش یافته برای مدت زمان محدود، مشتریان را تشویق به خرید سطح بالاتری از خدمات کنید.

۱۱. ارائه طرح های حفاظت از محصول

بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه طرح های محافظت از محصول کرده اند تا به مشتریان خود ارزش بیشتری بدهند، وفاداری آنها را به دست آورند و اندازه متوسط ​​سفارش را افزایش دهند. این امر به ویژه در خریدهای الکترونیکی رایج است.

۱۲. ارائه فروش در هنگام پرداخت

این یک روش معمول برای شرکت های میزبانی وب است. در طول فرآیند پرداخت، آنها ممکن است به شما این امکان را بدهند که یک ایمیل برای دامنه جدیدی که می‌خرید ایجاد کنید یا برای محافظت از اطلاعات شخصی‌تان امنیت اضافه کنید.

مطالب مرتبط: درک فرآیند فروش برای دنبال کردن

نکاتی برای افزایش فروش موثر

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش فروش موثر در کسب و کار خود استفاده کنید:

فروش مناسب را انتخاب کنید

این مهم است که به خریداران فروش مناسب ارائه دهید. ممکن است بخواهید به مشتریان خود این گزینه را بدهید که نسخه متفاوتی از پیشنهاد را خریداری کنند، مانند محصولی که سریعتر، بزرگتر یا بهتر است. استراتژی دیگر این است که به آنها گزینه ای برای خرید گارانتی برای محافظت از محصول خود ارائه دهید. همچنین می‌توانید با تمدید دوره خدمات محصول، امکان سفارشی‌سازی یا افزایش فروش را فراهم کنید.

افزایش فروش را با پیشنهاد مرتبط کنید

هنگامی که شما یک فروش بالا را ارائه می دهید، همیشه باید به کالایی که آنها به آن نگاه می کنند مربوط باشد. به عنوان مثال، اگر شخص به کتابی نگاه می کند، ممکن است بخواهید نسخه صوتی آن کتاب خاص یا شاید مجموعه ای از کتاب های آن نویسنده خاص را توصیه کنید. همانطور که در حال تعیین موقعیت فروش بالا هستید، مهم است که مزایای خرید را مشخص کنید و نشان دهید که چرا این خرید ارزشمند است.

توصیه های افزایش فروش خود را شخصی سازی کنید

توصیه های افزایش فروش معمولاً در صورتی مؤثرتر هستند که برای مشتری که خرید را انجام می دهد، شخصی سازی شوند. تحقیقات نشان می دهد که اگر شرکت تاریخچه خرید آنها را بداند و بر اساس آن محصولات را توصیه کند، مشتریان احتمال بیشتری برای خرید یک محصول دارند.

فوریت ایجاد کنید

با در دسترس قرار دادن آن برای مدت زمان محدود، احتمال خرید فروش بالا توسط مشتری را افزایش دهید. همچنین می توانید با نشان دادن اینکه تعداد محدودی از موارد باقی مانده است، فوریت ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید روی یک محصول با ارزش بالاتر تخفیف بدهید، اما یک تایمر شمارش معکوس به صفحه اضافه کنید و نشان دهید که این پیشنهاد فقط برای مدت کوتاهی در دسترس است.

مرتبط: ۱۲ مورد از بهترین روش های فروش مشتری محور، به گفته رهبران فروش

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *