بنر وب سایت مجموعه ایوسی
بنر وب سایت مجموعه ایوسی
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدایای ویژه طراحی سایت

۱۱ نوع از تعاملات گفتاری برای جستجوی کسب و کار

سخنرانی عمومی

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سخنرانی عمومی فرصتی منحصر به فرد برای صاحبان مشاغل، کارآفرینان و فریلنسرها فراهم می کند تا دانش صنعت و شبکه خود را با چشم انداز کسب و کار جدید به نمایش بگذارند. ارتباط با دیگران در یک صنعت خاص یا نمایش یک محصول جدید می تواند به متخصصان کمک کند تا اعتماد مشتریان احتمالی را جلب کنند و ارتباطات حرفه ای آینده را تقویت کنند. انتخاب رویداد سخنرانی مناسب برای تلاش‌های جستجوی کسب‌وکار شما تضمین می‌کند که فرصت ایجاد ارتباطات جدید و نمایش مزایای نام تجاری خود را بهینه می‌کنید.

در این مقاله از ایوسی، ما تعاملات گفتاری را برای جستجوی کسب و کار تعریف می کنیم و ۱۱ نوع تعامل صحبت را مورد بحث قرار می دهیم.

تعامل گفتاری برای جستجوی کسب و کار چیست؟

درگیری سخنرانی هر رویداد عمومی یا خصوصی است که میزبان یک سخنران یا پانل سخنرانان باشد. در جستجوی کسب و کار، این رویدادها به متخصصان کمک می کند تا با دیگران در همان صنعت ارتباط برقرار کنند و دانش و مهارت های فنی را به نمایش بگذارند. جستجوی کسب و کار به یک کسب و کار یا کارآفرین اجازه می دهد تا مشتریان جدید را جذب کند و روابط پایداری ایجاد کند که به اطمینان از موفقیت یک تجارت کمک کند.

مطالب مرتبط: ۱۰ نوع رویداد شبکه ای

۱۱ نوع تعامل سخنرانی برای جستجوی کسب و کار

انواع مختلفی از رویدادهای سخنرانی مرتبط با جستجوی کسب و کار وجود دارد. برخی از کسب و کارها از رویدادها برای انجام مصاحبه، بررسی یا نمایش محصولات یا صرفاً با مخاطبان بیشتری شبکه سازی می کنند. در اینجا ۱۱ مورد از متداول ترین تعاملات گفتاری در جستجوی کسب و کار آورده شده است:

۱. سمینارهای رهبری

سمینارهای رهبری رویدادهای سخنرانی هستند که در آن سخنران اصلی یک متخصص در یک صنعت خاص است. این رهبران به اعتبار ایده‌های تجاری کمک می‌کنند و اغلب باعث می‌شوند مشتریان احتمالی با حمایت از یک برند احساس راحتی بیشتری کنند.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک خط تولید لباس هستید و قویاً از شیوه های تجاری پایدار حمایت می کنید، می توانید سمیناری در مورد بهبود پایداری در صنعت مد برگزار کنید که در آن دانش خود را از شیوه های پایدار برجسته کنید. سپس می توانید سهم شرکت خود را در پایداری، چگونگی همسویی فلسفه های شخصی شما با اهداف شرکت و اینکه چگونه کل صنعت می تواند در آینده پایداری را پذیرا باشد، برجسته کنید.

۲. سمینارهای آموزشی

سمینارهای آموزشی رویدادهایی هستند که در آن سخنران تلاش می کند تا مهارت جدیدی را به مخاطب آموزش دهد. اینها اغلب رویدادهای کوچکتری هستند تا کارایی بیشتر در فرآیند یادگیری را تشویق کنند. می‌توانید مهارت‌ها یا شیوه‌های صنعتی، استانداردهای جدید یا مهارت‌های تجاری را آموزش دهید. کسب و کارها اغلب سمینارهای آموزشی را به صورت آنلاین برگزار می کنند، اما شما همچنین می توانید سمینار آموزشی را در یک مکان برگزار کنید. رویدادهای آنلاین ممکن است برای مخاطبان وسیع تری در دسترس باشد، اما یادگیری حضوری ممکن است موثرتر باشد.

نمونه‌ای از سمینار آموزشی، یک شرکت فناوری میزبان سمیناری است که بر آموزش زبان برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد خود به مخاطب تمرکز می‌کند که سپس می‌تواند بر روی فناوری خود استفاده کند.

۳. رویدادهای انگیزشی سخنران

رویدادهای انگیزشی استعدادهای کارشناسان صنعت، کارشناسان انگیزشی یا متخصصان کسب و کار را به کار می گیرد که تجربه غلبه بر چالش ها را دارند. این یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید است زیرا این رویدادها می توانند الهام بخش باشند.

رویدادهای سخنران انگیزشی در کمک به کارکنان یا مشتریان در دوره‌های انتقال نیز مؤثر است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت به دلیل عوامل خارجی دوره سختی را از نظر مالی تجربه می کند، یک سخنران انگیزشی می تواند کارکنان خود را در مورد آینده تشویق کند.

۴. کلاس های جامعه یا دانشگاه

رهبری یک دانشگاه یا کلاس اجتماعی می‌تواند فرصتی برای ارتباط با شرکا یا مشتریان جدید باشد و در عین حال مهارت‌های فنی و دانش صنعت خود را به نمایش بگذارید. بسیاری از کارشناسان کلاس های عصرانه یا آنلاین را آموزش می دهند تا درآمد خود را افزایش دهند و با افراد جدید ارتباط برقرار کنند. کار کردن برای یک دانشکده یا دانشگاه اجتماعی همچنین می تواند به تقویت اعتبار شما و تقویت تصویر شما به عنوان یک متخصص صنعت کمک کند.

به عنوان مثال، یک متخصص بازاریابی ممکن است در اوقات فراغت خود کلاس های بازاریابی را در یک دانشکده محلی تدریس کند و در این فرآیند مشتریان جدیدی را به دست آورد که می خواهند کسب و کار خود را ایجاد کنند.

۵. سمینارهای نهادهای مذهبی

سمینارهای مذهبی معمولاً بر فرقه خاصی تمرکز می کنند که مخاطب از آن پیروی می کند و از ایمان خود به عنوان پایه ای برای گفتگو استفاده می کند. رویدادهای مذهبی می تواند شامل رویدادهای انگیزشی، سمینارهای آموزشی، وبینارها یا رویدادهای شبکه باشد. بسیاری از این رویدادها در کلیساها یا سایر مکان‌های تجمع مذهبی رخ می‌دهند و می‌توانند برند شما را به مخاطبان کاملاً جدیدی نشان دهند. به عنوان مثال، اگر در زمینه حقوق متخصص هستید، ممکن است سمیناری در مورد نحوه اعمال قانون در اعمال و حقوق مذهبی در کشور خود برگزار کنید.

۶. وبینارها

وبینارها سمینارهای سنتی هستند که به صورت آنلاین برگزار می شوند. وبینارها فرصتی منحصر به فرد برای سخنران فراهم می کند تا به مخاطبان جهانی بپردازد. بدون محدودیت های جغرافیایی، افراد از هر مکانی می توانند شرکت کنند و مهارت های جدید را بیاموزند یا با متخصصان و کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنند. وبینارها همه کاره هستند، به این معنی که می توانید از آنها برای میزبانی هر نوع رویدادی از راحتی در دفتر یا خانه خود استفاده کنید.

۷. رویدادهای عرضه خدمات یا محصول جدید

رویدادهای معرفی محصول به ایجاد هیجان برای آخرین خدمات یا محصول یک برند کمک می کند. به طور معمول، مدیر عامل یا رهبر بازاریابی یک کسب و کار میزبان این نوع رویدادها است و ویژگی های یک محصول یا خدمات جدید، تاریخچه و اهداف آینده شرکت و اینکه چگونه شرکت معتقد است محصول جدید به نفع مشتریانش است را برجسته می کند. این رویدادها همچنین می تواند به یک شرکت کمک کند تا سرمایه گذاران و سرمایه گذاران جدید جذب کند یا مخاطبان جدیدی را جذب کند.

۸. مصاحبه تخصصی

مصاحبه های متخصص رویدادهایی هستند که در آن یکی از اعضای کسب و کار شما با یک متخصص صنعت از یک سازمان دیگر مصاحبه می کند. شهادت کارشناس می تواند به تقویت ارزش محصول یا خدمات شما و تثبیت اعتبار برند شما در صنعت خاص آن کمک کند. به عنوان مثال، یک شرکت فناوری پزشکی ممکن است یک مصاحبه زنده با یک پزشک مجاز برگزار کند تا در مورد آخرین دریچه قلب مصنوعی برند خود و کاربردهای آن صحبت کند.

۹. رویدادهای میز گرد صنعت

رویدادهای میزگرد صنعت شبیه به مصاحبه های کارشناسان است، اما به جای یک متخصص، میزبان رویداد با گروهی از کارشناسان یا مفسران مصاحبه می کند. گاهی اوقات، رویدادهای میزگرد شامل خبرنگارانی نیز می شود که از رویداد گزارش می دهند و از کارشناسان حاضر سؤال می پرسند. یک رویداد میز گرد به یک برند کمک می کند تا اعتبار خود را از طریق شهادت کارشناسان صنعت ایجاد کند و اعتماد بین یک تجارت و مشتریان خود را افزایش دهد.

به عنوان مثال، یک شرکت پزشکی ممکن است با گروهی از پزشکان و محققانی که تجربه یک نوع جراحی خاص را دارند، مصاحبه کند که شرکت فناوری نوآورانه‌ای برای آن ایجاد کرده است.

۱۰. سمینارهای شبکه

سمینارهای شبکه رویدادهایی هستند که در آن متخصصان صنعت با یکدیگر ملاقات می کنند و ارتباطات جدید برقرار می کنند. شبکه‌سازی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رشد یک کسب‌وکار است، زیرا به شما کمک می‌کند با افرادی ارتباط برقرار کنید که یا به خدمات شما نیاز دارند یا ممکن است شخصی را بشناسید که به خدمات شما نیاز دارد. بسته به هدف رویداد، سمینارهای شبکه می توانند غیررسمی یا رسمی تر باشند. برخی از رویدادهای شبکه، حرفه ای ها را با مشتریان جدید مرتبط می کند و برخی دیگر صرفاً بر روابط صنعتی تمرکز می کنند.

برای مثال، یک شرکت طراحی نرم‌افزار ممکن است میزبان یک سمینار شبکه باشد تا با متخصصان صنعت که در جستجوی کار طراحی هستند، ارتباط برقرار کند.

مطالب مرتبط: ۷ نوع فرصت شبکه سازی

۱۱. جلسات پرسش و پاسخ

جلسات پرسش و پاسخ یا پرسش و پاسخ رویدادهایی هستند که در آن مخاطبان می توانند از سخنران سؤال بپرسند. سخنران معمولاً یک متخصص صنعت یا نماینده یک برند است و پرسیدن سؤالات به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات، خدمات و ارزش های برند را کشف کنند. به عنوان مثال، یک شرکت رسانه اجتماعی ممکن است پس از اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی جدید، یک رویداد پرسش و پاسخ را برای کاربران میزبانی کند. این به مشتریان کمک می‌کند تا خط‌مشی و مراحلی که پلتفرم برای محافظت از داده‌های خصوصی برمی‌دارد را بهتر درک کنند.

مزایای تعاملات گفتاری برای جستجوی کسب و کار

در اینجا برخی از مزایای تعاملات گفتاری برای جستجوی کسب و کار آورده شده است:

ارتباط با مخاطبان جدید:

مزیت اصلی میزبانی یک رویداد سخنرانی، ارتباط با مخاطبان جدید است. رویدادهای سخنرانی اغلب افراد خارج از پایگاه مشتری سنتی شما را جذب می‌کنند یا روابط حرفه‌ای ایجاد می‌کنند و فرصت‌های شبکه‌ای جدید را فراهم می‌کنند.

ایجاد اعتبار:

یک رویداد سخنرانی می تواند به برندها کمک کند تا اعتبار خود را در صنعت خود ایجاد کنند و اعتماد آنها را به مشتریان و فروش و آگاهی از برند افزایش دهند.

ایجاد روابط حرفه ای:

صحبت کردن می تواند به تقویت روابط فعلی با سایر مشاغل یا متخصصان یا ایجاد روابط جدید در یک صنعت کمک کند. این می تواند به افزایش استعداد یک برند یا ایجاد روابط قوی با رقبا کمک کند که می تواند منجر به اشتراک دانش بالقوه سودمند شود.

یادگیری نگرانی های مشتری:

تعاملات گفتاری، مانند رویدادهای پرسش و پاسخ، به یک برند اجازه می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و نگرانی های اصلی یا نقاط دردناک آنها را یادداشت کند. سپس برند می تواند از این اطلاعات برای بهبود عملیات، محصولات و خدمات یا ارتباط با مشتری برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و تقویت آن رابطه استفاده کند.

الهام بخشیدن یا برانگیختن مخاطبان:

برخی از تعاملات سخنرانی به الهام بخشیدن یا ایجاد انگیزه در مخاطب برای غلبه بر موانع، عبور از چالش ها یا تلاش برای اهداف بالاتر کمک می کند. انگیزه الهام بخش می تواند به مخاطب کمک کند تا اعتماد و احترام به یک سخنران را جلب کند، که می تواند روابط پایدار را تضمین کند.

مرتبط: ۱۳ نوع اصلی سخنرانی (با مثال ها و نکات)

اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آخرین کتاب‌های ایوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *